Δυναμική η σχεδίαση του Audi A4, συνδυάζει σπορ με premium χαρακτηριστικά.
Το Audi A4 από την άλλη εμφανίζει μια δυναμική και σύγχρονη εμφάνιση (όχι τόσο επιθετική και αιχμηρή να είμαστε ειλικρινείς όσο της Alfa), χωρίς να ξεφεύγει από τη σχεδιαστική ταυτότητα της Audi. Η μεγάλη εμπρός τραπεζοειδής μάσκα αποτελεί σήμα κατατεθέν, ενώ κοιτάζοντας το αυτοκίνητο κανείς από μπροστά ή το πλάι, δύσκολα αντιλαμβάνεται τα 4,7 μέτρα του μήκους του, αλλά και το μεγάλο μεταξόνιο των 2,8 μέτρων. Χάρη σε αυτό, οι πίσω επιβάτες θα κάτσουν αρκετά άνετα, συγκριτικά μάλιστα με τα υπόλοιπα δύο μοντέλα έχουν το μεγαλύτερο χώρο στη διάθεσή τους τόσο για το κεφάλι, όσο και τα πόδια.
Το Audi A4 υιοθετεί μια σειρά από αλλαγές στο σύστημα αναρτήσεων και στα μηχανικά της μέρη, με στόχο το γερμανικό μεσαίο να προσφέρει μια όσο το δυνατόν πιο ασφαλή οδική συμπεριφορά, χωρίς παράλληλα να μετριάζει υπό καμία συνθήκη την άνεση που απολαμβάνουν οι επιβάτες του. Έτσι εμφανίζεται άνετο οδηγικά, κάτι που αντιλαμβάνονται οι επιβάτες από τα πρώτα χιλιόμετρα. Οι εγκάρσιες ανωμαλίες δε γίνονται αισθητές στο εσωτερικό, αφού η ανάρτηση φροντίζει να τις απορροφήσει πολύ αποτελεσματικά. Και αυτό συμβαίνει, χωρίς το αυτοκίνητο να είναι “μαλακό” και χωρίς να το αμάξωμα να εμφανίζει κλίσεις στις στροφές. Το μηχανικό υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 1,8 λίτρων του A4 αποδίδει 160 ίππους στις 4.500 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 1.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. ολοκληρώνονται σε μόλις 8,6 δλ. ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 225 χ.α.ω. Η κατανάλωση είναι της τάξης των 7,1 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα (ελάχιστα πιο χαμηλή από αυτήν της Alfa Romeo 159), ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 ανέρχονται στα τα 169 γρ./χλμ. H τιμή του A4 στη βασική έκδοση είναι 31.700 ευρώ.