Η οδική συμπεριφορά της C200Κ προσανατολίζεται περισσότερο στην άνεση, παρά στις σπορτίφ συγκινήσεις. Δεν σημαίνει ότι δεν θα κινηθείς εξίσου σβέλτα με αυτή.
Αν η εμφάνιση της Alfa Romeo 159 χαρακτηρίζεται σπορ και επιθετική, αυτή του Audi A4 δυναμική και ταυτόχρονα σοβαρή, η εκπρόσωπος της Mercedes στη μεσαία κατηγορία έχει συγκριτικά πιο «συγκρατημένο» προσανατολισμό, τοποθετείται περισσότερο στα πολυτελή μοντέλα. ¶λλωστε, μπορείς να πεις ότι δανείζεται αρκετά στοιχεία από τα μεγαλύτερα μοντέλα της φίρμας. Το πίσω τμήμα της είναι πιο συμβατικό σε σχέση με το μπροστά, η συνολική σχεδίαση όμως μπορεί να χαρακτηριστεί όμορφη και επιβλητική, σε βαθμό που είναι ικανή να τραβήξει τα βλέμματα των περαστικών.
Επιβητική σε εμφάνιση και ταυτόχρονα δυναμική είναι η C200K, o όρος premium ταιριάζει απόλυτα σε αυτήν.
Οι εσωτερικοί χώροι είναι σχεδόν ίδιοι σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με τους πίσω επιβάτες να διαθέτουν αρκετό χώρο για τα γόνατα και τους ώμους, αλλά λιγότερο για τα κεφάλια τους. Σε σχέση με τα υπόλοιπα δύο βρίσκεται στη μέση. Στο εμπρόσθιο τμήμα τέλος, παρόλο που οι επιβάτες κάθονται πιο ψηλά από το παρελθόν, ο χώρος είναι αρκετός. Όσον αφορά, τώρα, στο χώρο αποσκευών, αυτός ανέρχεται στα 475 λίτρα, είναι δηλαδή πέντε λίτρα πιο μικρός από αυτό του Α4.
Ο 1.800άρης κινητήρας με τον μηχανικό υπερσυμπιεστή αποδίδει 184 ονομαστικούς ίππους. Διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία και την ελαστικότητα που εμφανίζει, προσδίδοντας παράλληλα στο αυτοκίνητο παραπάνω από ικανοποιητικές επιδόσεις, ενώ η μακριά κλιμάκωση του αυτόματου κιβωτίου 5 σχέσεων διατηρεί την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα. Συγκεκριμένα, τα πρώτα 100 χ.α.ω. έρχονται σε 8,6 δλ., η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 235 χ.α.ω. ενώ η μέση κατανάλωση είναι 7,9 λτ./100 χλμ.
Σε δρόμο με στροφές, η Mercedes C 200 Κ παρουσιάζει μια ουδέτερη οδική συμπεριφορά, εμφανίζοντας υψηλά περιθώρια πρόσφυσης. Οι κλίσεις του αμαξώματος δε λείπουν, αλλά δεν επηρεάζουν την κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου. Παράλληλα διακρίνεται για τα επίπεδα της άνεσης που προσφέρει, εκμηδενίζοντας στην ουσία τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Ο προσανατολισμός της δηλαδή διαφέρει συγκριτικά με αυτόν του ιταλικού μοντέλου, το οποίο είναι ελάχιστα πιο σπορτίφ οδηγικά.
Η τιμή της βασικής έκδοσης του μοντέλου ανέρχεται στα 38.096 ευρώ.
Σελίδα 1 | Alfa Romeo 159 1750 TBi απέναντι στα Audi A4 1.8 TFSI και Mercedes C200K |
Σελίδα 2 | Alfa Romeo 159 1750 ΤΒi |
Σελίδα 3 | Audi A4 1.8 TFSI |
Σελίδα 4 | Mercedes C200Κ |