Τι κάνει το RAV4 best seller; Το ότι είναι πραγματικά καλό ή το ότι πρόκειται για το SUV της Toyota;
(30/6/2009)
Μερικές φορές το σήμα πάνω στη μάσκα αξίζει περισσότερο από όσο το υπόλοιπο αυτοκίνητο πίσω του. Αν και αυτό το «προνόμιο» συναντάται σε αυτοκίνητα της λεγόμενης premium κατηγορίας, η εμπορική επιτυχία κάποιων μοντέλων κάνει πολλούς να σηκώνουν το φρύδι τους με δυσπιστία. Ανήκει λοιπόν το RAV4 σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτων;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το πρώτο RAV4 ήταν τόσο μεγάλη επιτυχία που ακόμη και σήμερα, 15 χρόνια μετά, διατηρεί υψηλή τιμή στην αγορά μεταχειρισμένου. Είναι ένα από τα αυτοκίνητα που εκτόξευσε τη φήμη της Toyota στα ύψη, δίνοντάς της όχι μόνο ουσία πίσω από τη μάρκα, αλλά και αξία στην γκάμα των μοντέλων της.Το πρώτο RAV4 είχε και ηλεκτρική έκδοση για τις ΗΠΑ τόσο αξιόπιστη που σήμερα τέτοια αυτοκίνητα πωλούνται σε τιμές πάνω από 30.000 ευρώ, ιδιαίτερα ακριβά για τα αμερικανικά δεδομένα.
Η Toyota συνέχισε με απόλυτη επιτυχία το RAV4 στη δεύτερη γενιά του, τόση που όταν επιτέλους αντικαταστάθηκε το 2006 από την τρέχουσα γενιά, οι τιμές των μεταχειρισμένων εκτοξεύθηκαν από την αυξημένη ζήτηση και το φόβο έλλειψης λόγω αλλαγής του μοντέλου.
Θα μπορούσε να πει κανείς πως η τελευταία γενιά άφηνε πίσω κάποια κεκτημένα, όπως η μόνιμη τετρακίνηση, και γινόταν περισσότερο «όπως τα άλλα», κάτι που όμως κρίνοντας από την εμπορική πορεία του μοντέλου ήταν μόνο γκρίνιες της νιότης.
Όμως ο ανταγωνισμός σήμερα είναι πολύ πιο αξιόλογος από ότι στο παρελθόν. Η VW με το Tiguan έφερε τα γερμανικά γονίδια στην κατηγορία και έριξε τον φορολογικό πήχη στα 1,4 λίτρα. Το RAV4 βρίσκει μπροστά του τα προσιτά κορεατικά μοντέλα, το μπαράζ της Jeep με τα Patriot/Compass την τριπλέτα (Citroen C-Crosser, Peugeot 4007) με βάση το Mitsubishi Outlander και το κλασικό Honda CR-V. Και φυσικά το απόλυτα πετυχημένο Nissan Qashqai που παίζει με τη μικρομεσαία κατηγορία τραβώντας αγοραστές από δεξιά και αριστερά.
¶ρα τι έχει το RAV4και ακόμη ξεχωρίζει; Το παρελθόν του δεν είναι «συσκευασμένο» στο αυτοκίνητο που αγοράζει κανείς, είναι όμως η μάρκα. Το RAV4 φτιάχτηκε από την Toyota και η Toyota όμως «φτιάχτηκε» από το RAV4.
¶ρα RAV4 για αυτό που είναι, ή γιατί είναι Toyota; Και ο ανταγωνισμός μας αφήνει αδιάφορους; Τι παραπάνω έχει το RAV4 και είναι best seller;
Για όσους λενε για ανταγωνισμό ας κοιτάξουμε τις πωλήσεις του rav4 στην αμερικανικη αγορά μιλάω για το σήμερα το 2016 αν κάποιοι θέλουν να κρίνουν το rav σαν μη αξιόπιστο τότε πραγματικά δεν μπορώ να πω κατι είχαν βάλει ένα κουιζακι ποιο παλιά και αυτό που μου πρωτοειπαν για το rav και το κάνει να ξεχωρίζει είναι ο ασπαστος κινητήρας του για εμένα δεν είναι το πιο πολυτελειας ούτε το πιο γρήγορο την εξωτερική ομορφιά δεν την κρίνω γιατι είναι μακράν πιο όμορφο από τα άλλα και θα δώσω ένα απλό παράδειγμα πρωτοπορίας και ομορφιάς η τρίτη γενιά είναι εξοπλισμενη η μάλλον ήταν γτ τώρα έχουμε με γενια εξοπλιζόταν με led πίσω φώτα για το έτος 2006 τα led στα αμάξια ήταν κάτι το σπάνιο τώρα ας πάμε στο "under the hood" έχει ατμοσφαιρικό απλό κινητήρα με συγχρονισμό βαλβίδων αυτό το αμάξι δεν κατασκευάστηκε για ταχύτητα αλλά για χώρους και αξιοπιστία αν τώρα οι Γερμανοί με δυο κουμπιά παραπάνω στο εσωτερικό περασμένα με ασημένιο νίκελ από πάνω για να γυαλίζουν και 50 άλογα παραπάνω δεν καταφέρνουν κατι ο πατέρας μου αγοραζε πάντα Toyota και όταν βρέθηκε μπροστά του το tiguan και το rav επέλεξε το δεύτερο κοιτώντας την αξιοπιστία αν τώρα οι Γερμανοί φτιάχνουν αμάξια τα οποία μετά τα 100.000 χλμ χάνουν λάδια σαν ποτάμι και χαλάνε τα άψογα 6ταχυτα σασμάν τους και τα όμορφα κοντέρ τους που λένε τελικη 260 και με το ζόρι φτάνουν τα 235 τότε πραγματικά λυπάμαι αλλά οι δύσπιστοι ας δουν τα τόσα τεστ drive που εχουν γίνει και ας κρίνουν για Εμένα το rav ήταν και είναι ο βασιλιάς της κατηγορίας όπως και ο ξάδερφος του το land cruiser το οποίο με ιστορία 60 πλέον χρονων και δυο μοντέλων αυτό του Prado και του κλασσικού land cruiser βρίσκετε στην κορυφή των off road τώρα αν θες ταχύτητα όπως είπε και κάποιος άλλος πάρε Ferrari γιατί και κάποιες πορσε που κάνουν βζουμ βζουμ έχουν μόνο 250 ίππους αλλά καλή αεροδυναμική να λέμε τα συκα συκα και την σκάφη σκάφη δεν μπορεί ένας Γερμανός ο οποίος το 2007 έβγαλε ένα τζιπακι με τουρμποκομπρεσορα να αποδείξει κάτι σε ένα. Ιάπωνα που έβγαζε το πρώτο της κατηγορίας 10 χρόνια πριν τουλάχιστον
Ο βασικοτερος λόγος που ειναι best seller ειναι η αξιοπιστια και το ονομα της Toyota σε συνδυασμο με τις αριστες κριτικες που εντελως τυχαια λαμβανει παντα σε συγκριση με τον ανταγωνισμο.Το RAV4 ειναι πραγματι ενα πολυ καλο αυτοκινητο που ορισε μια νεα κατηγορια στην αυτοκινηση.Ομως δεν ειναι πλεον το καλυτερο στην κατηγορια του.Ο ανταγωνισμος το εχει προσπερασει απο καιρο ειτε ειναι Tiguan, ειτε Forester , ειτε CRV. Και τα τρια αυτα μοντελα ειναι στο συνολο τους πολυ ανωτερα του RAV , ομως ο ειδικος τυπος εξακολουθει να το <<σπρωχνει>> όσο μπορει.Ενα τεστ-Drive θα πεισει και τον πιο ανιδεο οδηγο.Ειμαι πρωην κάτοχος Rav4 MK2 και ειλικρινα το αγαπησα σαν αυτοκινητο αλλα ξερω και τις δυνατοτητες του και τα ελαττωματα του εντος και εκτος δρομου, καθως και το κοστος συντηρησης...Ισως να μην ειμαι αντικειμενικος γιατι τωρα έχω αυτοκινητο που ανηκει στον ανταγωνισμο, αλλα ετσι κι αλλιως ειμαι πιο ειλικρινης και ανεξαρτητος απο καποιους επώνυμους και ανωνυμους αρθρογραφους...
Εχω ταυτογχρονα το Yaris και το Rav4, 3 χρονια τωρα.Τoyota δεν ειχα ξαναπαρει στη ζωη μου.Ενα θα σας πω.Θα δυσκολευτω να αλλαξω εταιρεια γιατι διαπιστωσα οτι ειναι αυτοκινητα "σκυλια" με φθηνες-κανονικες τιμες και στα σερβις και στα ανταλακτικα.Και απο βλαβες?? ΜΗΔΕΝ Ειδικα για το rav4 οποιος θελει μπορει να επισκεφθει το αντιστοιχο site (www.rav4club.gr) στο οποιο ειμαι ενεργο μελος και να μαθει ΤΑ ΠΑΝΤΑ για το αυτοκινητο αυτο.Επειδη μαλιστα ορισμενοι απο εμας εχουμε και μια μουρλα παραπανω με το offroad σας πληροφορω οτι αλλαζοντας του μονο λαστιχα το εχουμε παει σε απιστευτα μερη που πραγματικα δεν μπορειτε να φανταστειται !!!!! Μεχρι και στον αγωνα 24 ωρες 4χ4 !!!! Το ΤIGUAN πιστευω οτι πουλαει περισοτερο μονο και μονο για τα χαμηλοτερα τελη και ασφαλεια καθως και για το μηδενικο νεο φορο που θα επιβληθει (ΑΣΙΧΟΣ και ΝΤΡΟΠΗ......αυτο βεβαια ειναι ενα αλλο θεμα)
ade re o allos leei 211 aloga o grigoros ama thes taxitia pare ferari to tiguan oute i mana tou to xerei gia des ligo tis polisis to honda to crv kai to rav4 einai to kalitera tzip tis epoxis papari ta tzip den einai gia taxitia to tiguan mia tripa tis polisis kita
tiguan for ever απορω ποιος θα αγορασει το rav4 απο την στιγμη που πλεον υπαρχει το tiguan που και καλυτερη ποιοτητα κατασκευης εχει και 210 αλογα στα 2000 κυβικα αντι 150 , και καλυτερο στησιμο και κρατηματα και καλυτερη αξια μεταπωλησης και μεγαλυτερη αξιοπιστια
ΠΑΝΟΣ - Το Rav4 ήταν , είναι και θα είναι μακράν το καλύτερο και ομορφότερο. Τώρα η τελική επιλογή αγοράς και οι ταξινομήσεις ως νούμερα δεν μου λένε και πολλά ( μεγάλη σχετικότητα ..... ) Δηλαδή από μικρός βλέποντας και οδηγώντας το πρώτο Rav ήταν αυτό που ήθελα να αποκτήσω. Στην πορεία αγόρασα Autobianchi , Ford , Peugeot , Rover , Volvo , Yaris και έτσι συμμετείχα στις ταξινομήσεις ...... ΠΑΝΤΑ ΟΜΩΣ RAV4 ΗΘΕΛΑ αλλά πολλά τα λεφτά , πολλά τα κυβικά και βαρύς ο πέλεκυς. Έτσι και σήμερα πού πάμε 30 χρόνια πίσω δεν ξέρω εάν τελικά θα το αγόραζα ή θα το ονειρευόμουν οδηγώντας κάποιο SUV ....... Εδώ και 14 μήνες είμαι απόλυτα ευχαριστημένος που έχω το Rav4 ΜΚΙΙΙ , ικανοποιημένος απο την Toyota και επιπρόσθετα την καλύτερη παρέα του rav4club.gr για το Ravaki .
Με λίγα λόγια ειναι καλύτερα να εχεις το πρωτότυπο παρά τις αντιγραφές του.Οτι και να κάνει ο ανταγωνισμός σαν το RAV δεν θα γίνει ποτέ... Μετά απο 5 χρόνια χρήσης και σχεδόν 100000 χλμ το χαίρομαι σαν τη πρώτη ημέρα που το απόκτησα. Στα θετικά του ειναι και η ενημέρωση απο το www.rav4club.gr για οτι αφορά αυτό το οχημα μεταφοράς ...χαράς...!!!!
Πιστεύω ότι είναι ένας συνδυασμός και των 2 περιπτώσεων. Είμαι ένας ευτυχής κάτοχος του ΜΚ3 και μπορώ να πω ότι το αυτοκίνητο με έχει εντυπωσιάσει με τις δυνανοτητές του - ειδικά τις εκτός δρόμου. Στη κατηγορία των 2000cc είναι μακράν best seller και σε αυτό το πλαίσιο θα πρέπει να το συγκρίνουμε με τον ανταγωνισμό. Σχετικά με το Tiguan που έχει αναφερθεί, αν ερχόταν μόνο σαν 2000cc, δεν πιστεύω ότι θα είχε την επιτυχία που έχει τώρα.
εχω οδηγησει και τα δυο αρκετα .Νομιζω οτι πλεον δεν συγκρινονται , το Tiguan ειναι σαφως πιο συγχρονο και καλυτερο σε ολα τα σημεια ( εκτος απο το χωρο αποσκευων ) .
Εγω θα συμφωνησω με τον φιλο απο το RAV4club,οχι μονο επειδη ειμαστε συγκατοικοι στο Καμπ,αλλα γιατι το Ραβ ειναι σκυλι,εχει βαρυ ονομα στην αγορα ακι ειναι ενα ολκληρωμενο αυτοκινητο για την κατηγορια του. Τωρα για το TIGUAN που αναφερεται εδω,θα πω οτι το μονο καλο και το οποιο το ανεβασε σε πωλησεις,ειναι η χαμηλη φορολογια και τιποτα αλλο. Ας ειχαμε δικαιο φορολογικο συστημα και θα βλεπαμε ολοι μετα τις τρελες πωλησεις του Ραβ,αλλα και αλλων διλιτρων εξισου καλων αυτοκινητων.
Είναι πολύ καλοστημένο αμάξι, παίζει σίγουρα ρόλο όμως και το όνομα ΤΟΥΟΤΑ (αξιοπιστία, ιστορία, κτλ). Το RAV μου του 2009 κρύβει τον όγκο του εξωτερικά, σχεδόν καταφέρνει να τον κρύψει όταν το οδηγείς και πλέον η έκδοση Cityscape 2WD στα 20000 ευρώ έχει και τη σωστή τιμή. Λίγο μεγαλύτερο και το αμάξωμα θα γινόταν δυσκίνητο στην πόλη, λίγο μικρότερο και δε θα το προτιμούσαν οι οικογένειες με πάνω από 1 παιδί (βλέπε μικρό χώρο αποσκευών των Tiguan, Terios, κτλ). Πώς κατάφερε το Golf Mk1 και πέτυχε τις σωστές διαστάσεις για οικογένειες τη δεκαετία του 80? Κάπως έτσι πιστεύω χτύπησε "συντονισμό" με τα γούστα του κοινού και το RAV... Προσωπικά για μένα έπαιξε μεγάλο ρόλο και το γεγονός ότι με την τεχνολογία Toyota Optima Drive που μόλις ξεφούρνισαν είναι πλέον και το πιο οικονομικό στην κατανάλωση Compact SUV (αλλά δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι πολύς κόσμος καίγεται για το συγκεκριμένο θέμα, δυστυχώς).
Ένα σχόλιο για τις πωλήσεις του RAV4 στο 1ο πεντάμηνο του 2009. Το μοντέλο αλλάχτηκε στο τέλος Φεβρουαρίου και οι παραδόσεις του καινούργιου δημιούργησαν μια νεκρή ζώνη 45 ημερών. Αυτό σημαίνει ότι αν ενδιαφερόσουν για την έκδοση Executive και δεν ήθελες να παραγγείλεις το προηγούμενο μοντέλο, τότε είχες να υπολογίζεις ως ημερομηνία παραλαβής το 1ο 15ήμερο του Απρίλη. Και κάτι ακόμη. Το απόθεμα της Toyota Hellas σε πάσης φύσεως RAV4 (αυτόματα και manual) εξαντλήθηκε στις 4 Μαϊου. Αυτή είναι η επίσημη απάντηση της Toyota Hellas όταν μου ανακοινώθηκε ότι το RAV4 2.0 Executive που παρήγγειλα στις 11 Μαϊου θα έρθει το ...Σεπτέμβριο. ¶ρα πρακτικά και το Μαϊο έγιναν ελάχιστες ταξινομήσεις λόγω sold out. Οψόμεθα να δούμε το β εξάμηνο του 2009. Last but not least ο χρόνος παράδοση των Tiguan σε πολλές περιπτώσεις προσεγγίζει το 5μηνο. Μήπως πολλά από τα 1833 αυτοκίνητα είναι παραγγελίες 2008: Το μόνο πλεονέκτημα που βλέπω στο Tiguan είναι το φορολογικό. Ούτε καν στην τιμή αγοράς δεν τίθεται ζήτημα πλεονεκτήματος.
Είμαι κάτοχος του νέου RAV (2008) αλλά και του προηγούμενου (2005). Και τα δύο αρκετά καλά ειδικά το νέο κορυφαίο. Δυστυχώς όμως είναι 2000 κ.εκ και άρα δεν μπορεί να συναγωνιστεί το εξίσου κορυφαίο Tiguan. Παρότι η αξιοπιστία του RAV σε σχέση με αυτή του Tiguan είναι αρκετά καλύτερη, οι επιβαρύνσεις λόγω τις διαφοράς κυβικών (βλέπε πρόσφατα μέτρα) κάνουν μονόδρομο την αγορά του Tiguan. Προσωπικά θα είχα πάρει το Tiguan, δεν το πήρα γιατί ο χρόνος παράδοσης ήταν πολύ μεγάλος και το τουπέ της ΚΑΡΕΝΤΑ ακόμα μεγαλύτερο (δεν ξέρω τί νομίζουν ότι πουλάνε, χρυσό;). Έτσι κατέληξα στο κορυφαίο RAV από μια πολύ σοβαρή TOYOTA η οποία κάνει και καλές εκπτώσεις.
Μετά από 5 χρόνια χρήσης ενός RAV και 137000 χιλιόμετρα με μικροπροβληματάκια νόμιζα ότι είχα το καλύτερο αυτοκίνητο Τώρα εδώ κα 5 μήνες είμαι κάτοχος ενός TIGUAN 2.0 200ps και αφού είδα τις διαφορές των δυο αυτοκινήτων μπορώ να σας πω ότι το TIGUAN είναι πολύ καλύτερο σε όλους τους τομής το μόνο μιον του σε σχέση με το RAV είναι ο μικρότερος χώρος αποσκευών.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ SUV ΑΠΟ ΤΟ RAV4...ΤΟ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ BEST SELLER ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ...ΑΛΛΙΩΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΩΛΟΥΣΕ..ΕΧΩ ΕΝΑ RAV4 2.0 EXECUTIVE TRK NAVI ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ...ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ...ΤΟ ΕΧΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ..ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ..ΣΠΥΡΟΣ..
Ειμαι κατοχος μιας COROLLA του 93 και ενος RAV4 τριτης γενιας και επιπλεον fan της TOYOTA, αρα δε ξερω ποσο αντικειμενικος θα φανω. Αυτο που γνωριζω ειναι οτι το RAV4 οπως και η COROLLA, το PRIUS, το CRUISER, η CELICA ειναι παγκοσμιως γνωστα μιας και δεν απευθυνονται συγκεκριμενα σε μια ηπειρο. Πιστευω πως αυτο ειναι κατι που προσδιδει και μεγαλυτερο κυρος σε μια κατασκευη. Με το να λες RAV 4, ο αλλος καταλαβαινει..Μετραει πολυ να εισαι παγκοσμιος παικτης,βλεπε MERCEDES. Η αληθεια ειναι ομως οτι ολα εκπορευονται απο το σημα του κατασκευαστη και απο το ο,τι συνεπαγεται αυτο. Αυτο ειναι που βοηθαει κυριως ενα αυτοκινητο να ανελιχθει σε μια αγορα.
ΤΟ ΕΧΩ ΕΝΑ 6ΜΗΝΟ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 2000 ΚΥΒΙΚΑ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΧΡΥΣΑ.
Πολύ απλά γιατί είναι ΤΟΥΟΤΑ και συνεπώς είναι καλό, αξιόπιστο και έχει κορυφαίο after sales service
Μετα από 6 χρονια χρησης και 130000 πληρως απροβλημάτιστα χιλιόμετρα,θα ελεγα:1) επιδόσεις 2)ποιότητα κατασκευής,αξιοπιστία 3)κρατήματα,4)μεταπωλητικη αξία,5)εμφάνιση
Το RAV4 ήταν best seller το 2008 σε μάχη στήθος με στήθος με το Tiguan με 3.127 και 3.076 αντίστοιχα. Για το 2009 όμως μέχρι και ο Μάιο το Tiguan έχει πάρει την πρώτη θέση με διαφορά 1.833 εναντίον 880 Rav4. Οπότε για ποιο best seller μιλάμε? Α, this? Last year!