H Ford θα γίνει ανταγωνιστική και κάτω από το καπό με τα νέα μοτέρ
Turbo downsizing και για τη Ford
(22/7/2009)
To 2009 είναι η εποχή που, επιτέλους, η Ford θα ξεκινήσει την παραγωγή κινητήρων τούρμπο, με τα διακριτικά EcoBoost. Στην αρχή το τούρμπο θα εφοδιάζει κινητήρες μεγάλης χωρητικότητας, όπως ο V6 των 3,5 λίτρων, που θα εξοπλίσει μοντέλα όπως το Ford Taurus.
Ωστόσο ο απώτερος στόχος είναι οι 4κύλινδροι κινητήρες. Ιδιαίτερα από αφού ο συνδυασμός του τούρμπο με τους μεγάλους κυβισμούς δεν στοχεύει ακριβώς στην οικονομία καυσίμου. Έτσι, δρομολογημένη είναι η κατασκευή ενός 2λιτρου. 4κύλινδρου, EcoBoost απόδοσης 230 ίππων. Το μοτέρ αυτό προορίζεται να προσφέρει απόδοση αντίστοιχη ενός κινητήρα V6, αλλά με οικονομία καυσίμου 4κύλινδρου κινητήρα, με δυνατότητα τοποθέτησης σε νορμάλ αυτοκίνητα και SUV. Μάλιστα, σύμφωνα με τη Ford Αμερικής, η πρώτη εφαρμογή του μοτέρ θα γίνει στο Ford Explorer του 2011. Επίσης η λογική του μάρκετινγκ λέει ότι για να καταστούν οι κινητήρες συμφέροντες για την εταιρεία θα πρέπει να τοποθετηθούν σε όσο το δυνατόν περισσότερα μοντέλα γίνεται. Παράλληλα με τους κινητήρες EcoBoost η Ford ανακοίνωσε και την τοποθέτηση κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, με το κωδικό PowerShift, το οποία είχε αρχικά ανακοινωθεί ότι θα εξοπλίζει το ανανεωμένο 2λιτρο diesel Ford Focus.