Είναι το μέτρο της απόσυρσης καλύτερο από αυτό της μείωσης κατά 50% του ΕΤΤ;
(28/7/2009)
Όταν ανακοινώθηκε το μέτρο της μείωσης στο μισό του Ειδικού Φόρου Ταξινόμησης (ΕΤΤ) οι περισσότεροι διαμαρτυρήθηκαν γιατί ευνοούσε κυρίως αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού. Τώρα η απόσυρση δεν κάνει ακριβώς το αντίθετο αφού προσφέρει όφελος έως και 3.200 ευρώ για την αγορά μικρών μοντέλων; Είναι λοιπόν καλύτερη ή όχι από την μείωση του ΕΤΤ;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Την ίδια στιγμή τα μίνι, μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα έτυχαν μειώσεων που μπορεί να μην ξεπερνούσαν τα 300 ευρώ, ή ακόμη και το εκατοστάρικο. Στα πιο προσιτά μοντέλα ήταν εμφανές πως ήταν οι προσφορές των αντιπροσωπιών που τα έκαναν λίγο φτηνότερα και όχι η μείωση του ΕΤΤ.Και η γκρίνια καλά κρατούσε αφού κανείς δεν πίστευε πως με 300 ή 500 ευρώ λιγότερα δε θα έσπευδε κανείς να αγοράσει ένα αυτοκίνητο δεκαπέντε ή 16.000 ευρώ. Και όμως, ακόμη και αυτές οι μικρές διαφορές ζωντάνεψαν το ενδιαφέρον και ανέβασαν την αγορά σχεδόν στα περσινά επίπεδα.
Η άνοδος όμως περιείχε και μια στροφή στις μεγαλύτερες κατηγορίες αφού το όφελος εκεί ήταν μεγαλύτερο. Τώρα όμως τα πράγματα αλλάζουν ριζικά. Η γκρίνια έχει αντιστραφεί αφού ξαφνικά ακόμη και το μέγιστο όφελος των 3.200 ευρώ ακούγεται σαν ψίχουλα μπροστά στις τιμές (με πλήρη ΕΤΤ) των ακριβότερων αυτοκινήτων.
Όμως ένα μικρό ή μικρομεσαίο μοντέλο που πριν είχε ευνοηθεί με μερικά εκατοστάρικα στην καλύτερη, τώρα θα μπορεί να αγοραστεί με σημαντικό όφελος. Στις 12.000 ευρώ, τυπική τιμή ενός μικρού αυτοκινήτου, η μείωση από την απόσυρση μπορεί να φτάσει και το 30% επί της τελικής τιμής. Όχι το 7% επί της εργοστασιακής όπως ήταν με τη μείωση του ΕΤΤ για ένα 1.400άρι.
Είναι προφανές πως στα αυτοκίνητα με τιμές μέχρι και πάνω από 25.000 ευρώ το μέτρο είναι σαφώς ευνοϊκότερο. Αρκεί φυσικά να έχει κανείς παλιό αυτοκίνητο για απόσυρση. Κάτι που αντιστρόφως μεταφράζεται στο ότι όσοι δεν άντεχαν να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο ακόμη και με τα νέα μέτρα, και επέμεναν στο παλιό τους, τώρα μπορούν να επωφεληθούν.
¶ρα λοιπόν έχουμε να κάνουμε με ένα δικαιότερο μέτρο; Ευνοούνται κατά τη γνώμη σας επιτέλους αυτοί που με τη μείωση του ΕΤΤ είχαν παραμεληθεί; Δεν είναι καλύτερο αυτό το μέτρο, που μάλιστα δεν έχει και χρονικούς περιορισμούς; Εσείς τι πιστεύετε;
ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΕΤΤ ΠΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΕΥΝΟΗΣΕ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ .ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙ!!!! ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΦΙΛΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΣΑΡΑΒΑΛΟ ΠΡΩΤΟΝ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ 10-15 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ.ΑΝ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 5-7 ΕΤΩΝ ΚΑΛΑ ΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ; ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ!!!! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΩΡΑ!!!! ΕΚΕΙ ΣΤΟΧΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥΣ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΠΙΑΝΕΙ 6-7 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ ΕΝΩ ΑΝ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΜΕ 2500 ΤΙ ΘΑ ΠΑΡΩ; ΔΕΝ ΘΑ [ΠΑΡΩ ΘΑ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΟ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΜΟΥ ΤΟ ΕΓΚΡΙΝΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ .ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΠΟΥ ΖΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΦΤΩΧΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ 700 ΕΥΡΩ.ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΚΑΓΚΕΛΟ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΜΑΣ ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΕΤΡΟ!!!!! ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΙ ΑΣ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ 100-200 ΕΥΡΩ.ΑΣ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΣ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΣ ΜΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΚΑΙ ΦΕΡΡΑΡΙ ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑ ΑΠΟ ΑΤΟΣ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΩ!!!
ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ Ε.Τ.Τ. ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ!!!
ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ (ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ 50%) ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΠΙΘΑΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ (ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΟΙ ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ) ΕΝΙΑ ΕΥΝΟΙΚΑ.....ΚΟΙΝΟΣ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ 2 ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΣΡΕΥΣΟΥΝ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΑ.....ΣΤΗ ΜΕΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΕΥΝΟΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ.....ΜΕ ΠΡΟΦΑΝΗ ΣΚΟΠΟ ΒΕΒΑΙΑ.ΣΤΗ ΜΕΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ( ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΚΕΡΔΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟ ΑΓΟΡΑΣΤΗ ΕΝΟΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΜΙΚΡΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ...... ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΓΩ ΨΕΥΤΗΣ ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟ ΣΚΟΠΟ (ΚΡΑΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ & ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ) ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΦΟΡΟΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.......ΔΥΣΤΥΧΩΣ.
giorgos πιστευω πωσ η αποσυρση ειναι καλλιτερη απο το ΕΤ. Αλλα θα μπορουμε να αποσυρουμε 2 αυτοκινητα και να παρουμε 1 ? αυτοι που ειναι σε μεγαλη ηλικια και δεν θελουν αυτοκινητο θα μπορουνε να το αποσυρουν και να παρουν τα αντηστιχα χρηματα. Αυτο πιστευω πως θα βοηθουσε και τις θεσεισ παρκιν.
Το μέτρο είναι σαφώς ευνοικό αλλά για εκείνους που έχουν αυτοκίνητα παλιά δεκαπενταετίας και άνω. Το θέμα όμως είναι πως συνήθως οι κάτοχοι τέτοιων αυτοκινήτων ανήκουν σε οικονομικά ασθενείς ομάδες που δε δύνανται εκ των πραγμάτων ούτε με δανειμό να αποκτήσουν νέο αυτοκίνητο. Οπότε μάλλον είναι δώρο άδωρο το μέτρο αυτό
Και αυτό, και το άλλο, με την μειωση του ειδικού φόρου είναι για τα πανηγύρια... Καταρχάς αυτό δεν είναι απόσυρση. Είναι κοροϊδία! Με τόσο εξευτελιστικά ποσά που δίνουν,ίσως συμφέρει καλύτερα να δώσεις το αμάξι σου για σίδερο με το κιλό! Και έπειτα, είναι σοβαροί να νομίζουν ότι με τα 2 και 3 ψωροχιλιάρικα έκπτωση στα 15,16,17 που κοστίζει ένα μέσο οικογενειακό αμάξι σήμερα, θα τρέξουν όλοι να δώσουν το παλιό τους αυτοκίνητο; Μήπως, λέω μήπως τα φοβερά μυαλά του υπουργείου, θα έπρεπε να σκεφτούν ότι ΟΟΟΟΟΟΛΟΣ αυτός ο κόσμος που παραμένει με τα εκατομμύρια αυτοκίνητα των 10,15,20,25 ετών είναι γιατί με δυσκολία καλύπτει τις τρέχουσες ανάγκες του; ΑΠΟ ΠΟΥ θα βρει τα υπολοιπα 10-12 χιλιάρικα που χρειάζονται για αγορά καινούριου είτε τοις μετριτοίς είτε με δόσεις; Αν είχαμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ απόσυρση και δείχναν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ενδιαφέρον για το περιβάλλον, θα έπρεπε να δίνουν ΜΙΝΙΜΟΥΜ 5χιλιάρικα έκπτωση και ΕΠΙΠΛΕΟΝ κίνητρα για αγορά υβριδικών/ηλεκτροκίνητων...
Το μέτρο αυτό ίσως μακροχρόνια αποδειχτεί σωστό και επωφελές για τους κατόχους παλαιών αυτοκινήτων. Όλοι κάποια στιγμή θα αλλάξουμε αυτοκίνητο οπότε όλο και κάποιο κέρδος θα έχουμε. Όμως ο τρόπος που εφαρμόζεται το μέτρο, μόνο αρητικά σχόλια προκαλεί. Κι αυτό διότι ουσιαστικά σε αναγκάζει να αλλάξεις εδώ και τώρα αυτοκίνητο, άσχετα αν μπορείς ή δεν μπορείς οικονομικά. Και καλά αν κάποιος μπορεί. Όσοι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να το κάνουν αναγκάζονται να πληρώσουν υπέρογκα τέλη, επιβαρύνοντας τον ήδη επιβαρυμένο οικογενειακό προϋπολογισμό. Επίσης, για άλλη μία φορά αποδεικνύεται ότι σε αυτή τη χώρα, ασχέτως κυβέρνησης, τα μέτρα λαμβάνονται πρόχειρα, χωρίς σχεδιασμό ή μελέτη, με γνώμονα μόνο την εισροή χρήματος στον κρατικό κορβανά. Και μία ερώτηση. Ποιος είναι αυτός που αποφάσισε ότι το peugeot 106 1.1i που έχω, παράγει περισσότερους ρύπους από το AUDI Q7 ή από τη BMW X5? Και γιατί εγώ να πληρώσω χαράτσι 150,00 ευρώ επιπλέον από αυτόν που έχει π.χ. μία Porche? Μήπως λοιπόν ο χαμηλόμισθος μισθωτός είναι το εύκολο θύμα? Η μήπως μας προτρέπουν αν αγοράσουμε όλοι lexus υβριδικά ώστε να γίνουμε ένα κράτος πλουσίων?
Σίγουρα με το νέο μέτρο της απόσυρσης υπάρχει μεγαλύτερο κίνητρο για αγορά νέου οχήματος ειδικά στα μικρού κυβισμού (μίνι,σούπερ μίνι) αρκεί όμως να συνεχιστούν οι υπάρχουσες προσφορές από τις εκάστοτε αντιπροσωπείες, διαφορετικά δεν θα δούμε μεγάλη διαφορά στις πωλήσεις αυτοκινήτων.
καλα θα κανει η τωρινη κυβερνηση αλλα και το περιοδικο σας να μην ασχολειται με ονειρα θερινης νυχτος!για ποια αποσυρση και νεα αντιρυπαντικα αυτοκινητα μιλαμε?εδω δεν εχουμε δουλειες να ζησουμε τους εαυτους μας και τις οικογενειες μας τα αυτοκινητα θα κοιταξουμε?γιατι εσεις σαν περιοδικο ξεσηκωνετε τον κοσμο?εργοστασια κλεινουν, καταργουνται δωρα απο συνταξιουχους και εσεις μας λετε πιο απο τα 2 μετρα ειναι πιο ευνοικο?ημαρτον...
Τα μέτρα αφορούν αυτούς που έχουν τουλάχιστον αλλά 10-12,000 € να χαλάσουν για να αγοράσουν αυτοκίνητο. Το ερώτημα είναι πόσοι μικρομεσαίοι έχουν αυτά τα λεφτά να τα ξοδέψουν για αυτοκίνητο; Σε περίοδο κρίσης η πολιτεία σκεφτικέ ότι καλά είναι να τους τα πάρουμε και αλλιώς εγώ αυτό βλέπω. Τελικά αυτοί που θα πάρουν αυτοκίνητα θα είναι αυτοί που κρατάνε το χρήμα ζεστό στην τσέπη τους και που δεν είχαν την ανάγκη την απόσυρση για να αγοράσουν αυτοκίνητο. Αν ήθελαν να ανανεώσουν το στόλο των αυτοκινήτων ας έδιναν μεγάλα προνόμια σε αυτούς που βολεύονται με αυτοκίνητα 1.400 και 1600 κυβικών. Αυτοί έχουν τα παλιά αυτοκίνητα και όχι ατοί που αλλάζουν τα τζιπ και τα αυτοκίνητα άνω των 2.5000 κυβικών σαν πουκάμισα..
Η κυβέρνηση ισχυρίζεται πως παίρνει αυτά τα μέτρα για περιβαλλοντικούς λόγους. Αν όμως πραγματικά το κράτος ενδιαφερόταν για το περιβάλλον δεν θα είχε πάρει πριν τρεις μήνες μέτρα που εκτίναξαν τις πωλήσεις των SUV στα ύψη. Αυτά είναι ογκώδη βαριά οχήματα υψηλού κυβισμού που καταναλώνουν πολύ περισσότερα καύσιμα από τα αμάξια 1200-1400 κ.εκ. Απλώς άλλο ήταν το πρόβλημα. Πολλοί μεγαλοεισαγωγείς είχαν μεγάλο στοκ από τζιπ και το κράτος τους βοήθησε να ξεπουλήσουν. Κατόπιν βέβαια φρόντισε να ανακοινώσει ρυθμίσεις με τις οποίες θα πάρει πίσω τους φόρους που ΄΄χάρισε΄΄ από τους αφελείς που έτρεξαν και αγόρασαν. Τώρα διαγράφεται ένας άλλος κίνδυνος, να μην αγοράζουν οι έλληνες αμάξια όπως παλιότερα επειδή 1) ήδη έχουν αμάξι και 2) επειδή ήδη την έχουν κάποια στιγμή –είτε από αντιπροσωπείες είτε από το κράτος-πατήσει. Και επειδή εδώ στην Ελλάδα τ΄ αμάξια για αντικειμενικούς λόγους –θα το εξηγήσω κάποτε γιατί- δεν χαλάνε τόσο γρήγορα όσο στην βόρεια Ευρώπη, υπάρχει η βεβαιότητα πως η αγορά θα ΄΄κάτσει΄΄ κάποια στιγμή. Έρχεται λοιπόν η κυβέρνηση να βοηθήσει τους εμπόρους-ξανά- και παίρνει τα μέτρα για ΄΄απόσυρση΄΄ ώστε να κινηθεί κάπως η αγορά. Όλα θα ήταν ωραία και καλά αν τα αυτοκίνητα τα κατασκευάζαμε στη χώρα μας. Τώρα αυτά τα μέτρα είναι οικονομική αυτοκτονία επειδή στην ουσία αφαιρείται χρήμα από την εγχώρια αγορά και διοχετεύεται στο εξωτερικό. Και φυσικά μη μας λένε για περιβάλλον και άλλα τέτοια φούμαρα επειδή είπαμε, ακόμα ΄΄ξεφορτώνουν΄΄ τζιπ οι αντιπροσωπίες. Πάντως εμένα αυτό με βολεύει γιατί σκόπευα να δώσω το παλιό-εντεκαετίας- daewoo μου και ν΄ αγοράσω καινούργιο αμάξι.