- Είναι ψηλό από το έδαφος, έχει 20 πόντους απόσταση όταν τα άλλα είναι στα 15-16 cm
- Κορυφαίο σε χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών του, χωρά επιβάτη μέχρι 1,90
- Ευχάριστο στο δρόμο & ευέλικτο στην πόλη λόγω του μικρού κύκλου στροφής & διαστάσεων
- Έχει 156 άλογα & βγάζει 320 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, σε πόλη και ταξίδι
Είναι ψηλό από το έδαφος, έχει 20 πόντους απόσταση όταν τα άλλα είναι στα 15-16 cm
Μετά τη δοκιμή της ήπια υβριδικής έκδοσης, testάρουμε και το αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 600e, το νέο μικρό SUV στην γκάμα της ιταλικής μάρκας. Ένα μοντέλο που θυμίζει πολύ σε σχεδίαση το εμβληματικό 500αράκι, ακολουθώντας παρόμοια trendy και νεανική φιλοσοφία. Βέβαια, επειδή μιλάμε για ένα SUV πόλης, υπάρχει η αναγκαία απόσταση από το έδαφος (19,9 εκ.) όταν τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας είναι στα 15-16 cm..
Το νέο Fiat 600e ξεκινά από τα 28.190 ευρώ στην έκδοση RED, με την πιο πλούσια έκδοση La Prima που είχαμε στη διάθεσή μας να ξεκινά από τα 31.890 ευρώ. Και οι δύο εκδόσεις καλύπτονται από 5 χρόνια εγγύησης μηχανικών μερών (ή για 200.000 χλμ.) και 8 χρόνια για το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης.
Έχει 156 άλογα & βγάζει 320 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, σε πόλη και ταξίδι
Υπεύθυνος για την κίνηση του Fiat 600e είναι ο νέας γενιάς ηλεκτροκινητήρας M3 του Stellantis Group. Το συγκεκριμένο μοτέρ, που το έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα του Ομίλου, λειτουργεί στα 400 Volt, αποδίδει 156 άλογα και 260 Nm ροπής, άμεσα διαθέσιμης με την πρώτη γκαζιά. Για αυτό εξάλλου, έχει εξαιρετικές επιδόσεις και γρήγορες-ασφαλείς προσπεράσεις (60-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ.). Το ηλεκτρικό σύνολο του Fiat 600e ολοκληρώνει μία μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 50,8 kWh η οποία δίνει ενέργεια επαρκή για 320 χλμ. πραγματικής αυτονομίας, σε πόλη και ταξίδι.
Το λογότυπο «e» κάτω δεξιά αποκαλύπτει τον ηλεκτρικό χαρακτήρα της έκδοσης Fiat 600e.
Κορυφαίο σε χώρο για το κεφάλι των πίσω επιβατών του, χωρά επιβάτη μέχρι 1,90
Η ηλεκτρική έκδοση του Fiat 600 δεν έχει διαφορές στην εσωτερική χωροταξία της, με τον διαθέσιμο «αέρα» για τα πόδια των πίσω επιβατών να είναι εκ των κορυφαίων σε ολόκληρη την κατηγορία (2ο πίσω από το Skoda Kamiq). Πιο συγκεκριμένα, δίνει περιθώριο 7,2 εκ. μέχρι την οροφή, που σημαίνει ότι χωρά με άνεση επιβάτης με ύψος 1,90 μ.. Μικρότερης χωρητικότητας κατά 25 λτ. είναι το πορτ-μπαγκάζ (360 λτ.), λόγω τοποθέτησης της μπαταρίας.
Ευχάριστο στο δρόμο & πολύ ευέλικτο στην πόλη λόγω μικρού κύκλου στροφής & μικρών διαστάσεων
Οδηγικά, το Fiat 600e διατηρεί τον ευχάριστο και ευκολοδήγητο χαρακτήρα της ήπια υβριδικής έκδοσης. Η παρουσία του αυτόματου κιβωτίου είναι αγχολυτική, ενώ μέσα στην πόλη θα εκτιμήσει κανείς την ευελιξία του αυτοκίνητου, ελέω του μικρού κύκλου στροφής και των μικρών διαστάσεων.
Διαβάστε στη συνέχεια την αναλυτική δοκιμή με μετρήσεις για το ηλεκτρικό Fiat 600e.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Εξοπλισμός: Ποια extra έχει η πλούσια έκδοση La Prima; |
Σελίδα 3 | Κινητήρας - Αυτονομία: 300 χλμ. στο ταξίδι με 120 χλμ./ώρα, φουλάρει σε 6 ώρες σε 11άρη φορτιστή |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά: Ευχάριστο, αγχολυτικό & με πολύ καλά φρένα |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά |