Έρευνα για την απόσυρση
(30/7/2009)
Έχοντας ως χώρα έναν από τους γηραιότερους και πιο ρυπογόνους στόλους οχημάτων σε όλη την Ευρώπη, η κυβέρνηση ανακοίνωσε πρόσφατα ένα πακέτο μέτρων για το περιβάλλον με αιχμή του δόρατος την επαναφορά μετά από 18 χρόνια της απόσυρσης των παλαιών επιβατικών και φορτηγών αυτοκινήτων. Το Auto Τρίτη ξεκινά μια μίνι έρευνα για το νέο μέτρο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Auto Τρίτη επικεντρώνεται μόνο στο μέτρο της απόσυρσης καθώς θεωρεί ότι κινείται στη σωστή κατεύθυνση διότι και κοινωνικά δίκαιο είναι και συμβάλει στη προστασία του περιβάλλοντος και στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.&&&& H χώρα μας ως γνωστόν βρίσκεται αρκετά πίσω όσον αφορά την απαιτούμενη ευαισθησία για το περιβάλλον και τα πρόστιμα περισσεύουν από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Με μέσο όρο ηλικίας του στόλου των οχημάτων 17 χρόνια το μέτρο της απόσυρσης μοιάζει επιτακτική ανάγκη. Το νέο μέτρο μας δίνει την ευκαιρία να αντικαταστήσουμε τα παλαιά ρυπογόνα αυτοκίνητα που είναι υπεύθυνα σε ένα σημαντικό βαθμό για την αποπνικτική ατμόσφαιρα των μεγάλων κέντρων.
Επιπλέον η απομάκρυνση από τους δρόμους των αυτοκινήτων που αποτελούν πλέον λόγω τεχνολογίας αλλά πιθανόν και συντήρησης κινητές παγίδες και η αντικατάσταση τους από καινούργια με όλον τον σύγχρονο εξοπλισμό ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας αναμένεται να συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.
Τέλος το μέτρο μπορεί να χαρακτηρισθεί πιο κοινωνικά δίκαιο σε σχέση με το αντίστοιχο της μείωσης του τέλους ταξινόμησης καθώς το όφελος είναι ποσοστιαία τουλάχιστον μεγαλύτερο στα πιο προσιτά μοντέλα Έτσι δίνεται η δυνατότητα στα οικονομικά ασθενή στρώματα να αποκτήσουν ένα σύγχρονο, ασφαλές αυτοκίνητο με χαμηλό κόστος χρήσης και συντήρησης.
&&&& &&&& Το Auto Τρίτη ξεκινά μια έρευνα για το μέτρο της απόσυρσης και ζητά, εκτός από το σχόλιο σας, τη συμβολή σας απαντώντας στις δύο ακόλουθες απλές ερωτήσεις:
&&&& 1) Eχετε αυτοκίνητο για απόσυρση;
&&&& Μάρκα μοντέλο κυβισμός ……..
&&&& Έτος πρώτης κυκλοφορίας …
&&&& 2) Θα το αντικαταστήσετε με καινούργιο:
&&&& α) Μίνι
&&&& β) Μικρό
&&&& γ) Μικρομεσαίο
&&&& δ) Μεσαίο
&&&& ε) Οικογενειακό
&&&& στ) 4x4
&&&& z) Δεν θα το αντικαταστήσω &&&&
2 εκτος αυτου πιτε τι κινιτρο δηνουν γενικα για αλαγη αυτοκινιτου με της συνταξεις στα ταρταρα η με πρωτη εργασια 400ε θα πιασει το μετρο γενικα θελω να πω οτι ενα αυτοκινιτο κανεις την δουλια σου δηλ ο πεθερος μου ποθ ειναι συνταξιουχος και εχει ενα vectra 2000μντ τι κινιτρο του δινει για αλαγη με 700ε το μηνα και εχει ενα αμαξι πενα τπτ δεν χρειαζετε για να μην σχολιασω το 6 χρονια κριση και πτωση τιμων vs 6 χρονια κριση ειναι καμια σχεση η τιμεσ κατω 2-3 χινες κατω δεν ειναι τπτ με τετοια καταστροφη που εχει γινει!!!!
δηλαδη ρε παιδες εμενα που ειναι 11 χρονον το αυτοκινιτο τι κινιτρο μου δινει να παρω 1 χινα και να δωσω 18 στιν καλυτερη πλακα μας κανετε τα 1000 τα εχω τα 18 μου λειπουν το μετρο ειναι μονο για αυτουςπου εχουν σαβουρα αμαξι 25ετιας και το εχουν για να κρατανε παρκινγ αχαχαχαχαχαχα τους υπολοιπους δεν τους συμφαιρει γιατι στην καυτερη το δινο 3 χινες και 1η αποσυρση 4 και για να παρω ενα σοβαρο οτι ειχα δηλαδη στα ιδια επιπεδα τηελο 20 αχαχαχαχαχαχαχαχα γιαυτο δεν πιανει το μετρο γιατιδεν ειναι κινιτρο το 1000αρικο συμφερη μονο νεα αγορα και αν εχεισ σκαραβεο του 70 αχαχαχαχ!!!!
Συμφωνώ με τη απόσυρση, διαφωνώ με τον τρόπο που αυτή υλοποιείται.Θα περίμενα απο μια χρηστή κυβέρνηση μια σοβαρή αντιμετώπιση των πολιτών της.Θα περίμενα ανακοινώσεις για την πολιτική μειωμένων τελών/απόσυρσης τουλάχιστον 1 χρόνο πριν ώστε να προγραμματίσουμε τις αγορές μας η μη, ο καθένας ανάλογα με το βαλάντιό του.Προσωπικά αγόρασα αυτοκίνητο το Γενάρη, χάνοντας έτσι τη διαφορά μείωσης του τέλου ταξινόμησης και απέσυρα πριν 1 μήνα το παλιό μου αυτοκίνητο προσπαθώντας να μην επιβαρύνω το περιβάλλον και το δημόσιο χώρο.Ετσι χάνω κάθε δυνατή ωφέλεια, ασχέτως εαν βοήθησα στη μείωση της ηλικίας του στόλου καθώς και της ρύπανσης.Σαφής αδικία, που προκύπτει πάντως απο την πολιτική προχειρότητας, αιφνιδιασμού και εκβιασμού που επικρατεί στη χώρα.Πως μπορεί λοιπόν κανείς να δεχτεί θετικά ένα απαραίτητο μεν μέτρο, που εφαρμόζεται όμως με τέτοιο τρόπο;
Έχω Nissan Cherry του 1988, 1400cc. Το αγόρασα στην γελοία τιμή 300¤ πριν από 2 χρόνια. Δούλευα με σύμβαση Stage ημερομίσθιο ακαθάριστο 25¤ (με πτυχίο ΑΕΙ). Όταν το αγόρασα δεν είχα σκοπό να βλάψω το περιβάλλον με την παρωχημένη τεχνολογία του κινητήρα του, αλλά ήταν μια λύση ανάγκης καθώς ζω στην επαρχία όπου η συγκοινωνία είναι μια κακόγουστη φάρσα. Ποιος έχει την οικονομική δυνατότητα να πάρει ένα καλύτερο αυτοκίνητο και δεν το κάνει; Ποιος κυκλοφορεί με σαράβαλο και το απολαμβάνει; Ναι, τα παλιά αυτοκίνητα ρυπαίνουν, αλλά προς τι η τόση ευαισθησία για το περιβάλλον όταν οι βιομηχανίες/τεχνίες "αγκαλιάζουν" τον αστικό ιστό κάθε ελληνικής πόλης και ρυπαίνουν ασύδοτα; Τα οικονομικά κίνητρα για απόσυρση παλιού και αγορά νέου αυτοκινήτου είναι ανεπαρκή και αφορούν μόνο όσους είχαν ήδη ξεκινήσει να σκέφτονται να αλλάξουν αυτοκίνητο, οι οποίοι θα το εκλάβουν ως ένα μικρό χαρτζιλίκι, γιατί για ποιον είναι κίνητρο τα 2.000¤ που δίνονται για απόσυρση αυτοκινήτου 1400 cc όταν για μια αντίστοιχη αγορά απαιτούνται λίγο-πολύ 15.000¤; Όλοι οι υπόλοιποι, θα συνεχίζουν να πληρώνουν χαράτσι στα τέλη κυκλοφορίας, τι κι αν το αμάξι τους δεν είναι ρυπογόνο, αρκεί που κυκλοφόρησε πριν το 2005. Τέλος, επειδή καιρό τώρα κάνω οικονομίες και θα έπαιρνα αυτοκίνητο στο προσεχές χρονικό διάστημα, θα εκμεταλλευτώ την απόσυρση και θα πάρω ένα μικρό αυτοκίνητο. ΥΓ. Ομολογώ ότι το αυτοκίνητό μου θα πήγαινε έτσι κι αλλιώς για ανακύκλωση, οπότε και τα 2.000¤ μου φαίνονται υπερκέρδος :P
Το μέτρο της απόσυρσης είναι σωστό, εφαρμόζεται όμως με άδικο τρόπο. Σωστό είναι γιατί αυτοκίνητα 30 και 40 ετών, όσο κι αν τα αγαπάμε, ρυπαίνουν πολύ, άρα θα πρέπει να αποσυρθούν (ακούς θείε με το σαραβαλάκι των 50 ετών;). Από την άλλη, είναι εκβιασμός να σου αυξάνουν τα τέλη κυκλοφορίας στο παλιό για να αναγκαστείς να χρεωθείς μέχρι το λαιμό για να πάρεις καινούργιο. Η λύση είναι απλή:αν έχετε παλιό αυτοκίνητο και είστε ευχαριστημένοι από αυτό ή δεν έχετε χρήματα ή δε θέλετε να δανειστείτε για αγορά νέου, κρατάτε το παλιό κι απλά πληρώνετε κάτι παραπάνω σε τέλη κυκλοφορίας (σίγουρα λιγότερα από νέο δανεισμό). Αν έχετε παλιό αμάξι και δε θέλετε να πληρώνετε αυξημένα τέλη, το αποσύρετε χωρίς αγορά νέου. Εγώ έχω ένα punto 1200 cc του 1997 με 99000 χιλιόμετρα σε καλή κατάσταση κι αφού δεν μπορώ να βρω κανέναν να το πουλήσω 3000 ευρώ, απλά θα το αποσύρω και θα έχω -2000 ευρώ στην αγορά καινούργιου (8500 ευρώ έχει ένα twingo καινούργιο, θα βάλω άρα 6500 ευρώ από την τσέπη μου και θα έχω σίγουρα ένα πιο ασφαλές, καθαρό και οικονομικό αυτοκίνητο και θα κυκλοφορώ και κάθε μέρα στο δακτύλιο).
εχω ενα FIAT UNO 900 του 1990 καταλυτικο περασμενο απο ΚΤΕΟ το 2009 το οποιο ξαφνικα εγινε ρυπογονο.Που να βρω τα 9000 - 12000 που χρειαζετε για αντικατασταση ? απο την αλλη μερια τα λεφτα αυτα δεν θα τονωσουν την ελληνικη αγορα αλλα την γερμανικη ευχαριστω
Οτι ποιο υποκριτικο μπορουσε να ακουστει για αποκρυψουν οτι ο μονο στοχος τα εσωδα απο το φπα και τελη ταξινομησης.Νοιαζομαστε για το περιβαλον χαχαχα το αλλο με τον τοτο το ξερετε. Γιατι δεν αρχιζουν με την απελευθερωση του πετρελαιου σε αθηνα και Θεσ/κη; Γιατι δεν αρχιζουν με την βελτωση της ποιοτητας καυσιμων τον κυριο υπαιτιο μολυνσης;Γιατι δεν προωθουν βιοντιζελ;Γιατι δεν δινουν κινητρο αντικαταστασης παλιας μηχανης με καινουργιας τεχνολογιας;Γιατι δεν εφαρμοσαν αυστηρωτερα κριτηρια ποιο πριν στους εισαγωγεις αλλα επετρψαν να ξεστοκαρουν οι αυτοκινητοβιομηχανιες .Γιατι δεν δινουν κινητρα σε οσους θα παραγουν εδω στην ελλαδα τα αυτοκινητα τους;Γιατι υπακουουν στα κελευσματα των μεγαλων κρατων για να μπορεσουν να μην αυξηθει η ανεργεια εμεις τη θα κερδισουμε σαν ελλαδα ποσα αυτοκινητα παργουμε;Δεν υπαρχουν τομεις της εγχωριας παραγωγης που χρηζουν στηριξης με προσχημα το περιβαλον γιατι να στιριξουμε τις ξενες εταιριες ;Ξερετε ποσο επιβαριντικο στο περιβαλον ειναι η παραγωγηκη διαδικασια ενος αυτοκινητου.Για να γινει ενα καινουργιο αυτοκινητο ποσα επιζημια στο περιβαλον υλικα πρεπει να κατασκευαστουν χημικα πλαστικα καταλυτες ορυκτελαια καυτσουκ τα αποβλητα της κατεργασιας αυτων .Για ποιο περιβαλον λεμε.Ολα για τους φορους που προκηπτουν απο την αγοροπωλισια γινονται το ταμειο ειναι μειον!Φιλικα Διογενης
Ειμαι κατοχος μιας BMW 318ci μοντελο 2000 και ενος Huyndai Accent του 2006.Δεν μπορει να με πεισει κανενας οτι το Huyndai ειναι ποιο ασφαλες απτην BMW παρολο που εχουν 6 χρονια διαφορα.Εγω πιστευω οτι η επιβολη νεων τελων εχει καθαρα εισπρακτικο χαρακτηρα. Εαν ηθελαν πραγματικα να αποσυμφορισουν το περιβαλλον θα επετρεπαν και την κυκλοφορια Diesel οπως γινεται σε ολες της πολιτισμενες χωρες.
Ρε παιδια μερικοι ειλικρινα δεν ξερετε τι λετε.Εγω το δικο μου astra 1.4 edition2000 το οποιο πριν 9 χρονια ειχα παρει 5.5 εκατομυρια δραχμες το εδωσα σε εντιπροσωπεια 2500 ευρω για να παρω καινουριο κ ενω το ειχα σε αριστη κατασταση.Με πονεσε αρκετα αλλα αυτη ειναι η πραγματικοτητα.Κανεις δεν εχει λεφτα.Και αν εχει δεν θελει μεταχειρισμενο.Προτιμαει με δοσεις καινουριο.Ολοι νομιζουν οτι το αμαξι τους αξιζει μια περιουσια.Ας πανε πρωτα να το δουνε στην αωτιπροσωπεια που το πηραν να μαθουν ποσα πιανει και θα πεσουν απ τα συννεφα.Θεωρω πολυ καλο το μετρο γιατι τα παλια αυτοκινητα πρεπει να φυγουν οπωσδηποτε αν και οπως παντα ολα αυτα συμβαινουν για να τα τσεπωσει το κρατος.
ΕΧΩ ΕΝΑ ΦΙΑΤ 128, ΜΟΝΤΕΛΟ 1979. ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΩ ΜΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ.
Η κυβέρνηση κατά τη συνήθη τακτική της "τιμωρεί" τους πιο φτωχούς πολίτες της δηλαδή τους κατόχους παλιών αυτοκινήτων, με πρόσθετα τέλη κυκλοφορίας λες και υπάρχουν άνθρωποι που από βίτσιο κρατούν ένα αυτοκίνητο 15 ετών ενώ τους περισεύουν τα χρήματα για να πάρουν ένα καινούργιο αλλά προτιμούν να τα φάνε στα μπουζούκια ή κάτι άλλο. Καλή η απόσυρση αλλά τελικά ποιον οφελεί; το περιβάλλον ή (και) τις βιομηχανίες αυτοκινήτων;
ΝΑ ΔΏΣΕΙ ΑΤΟΚΑ ΔΑΝΕΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΡΙΣΗ ΔΟΥΛΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΛΕΥΤΑ.ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΙΑΜΑΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ
Όλοι που θεωρούν το μέτρο της απόσυρσης απαράδεκτο και κάτι σαν ελληνική πατέντα, ας ρίξουν μια ματιά στην Ευρώπη. Στην Αγγλία πχ, τρέχει ανάλογο μέτρο με 2000 λίρες για απόσυρση και αγορά καινούργιου ΙΧ.
εχω 1 αλμερα σενταν του 1996.εχω κανει 327.000 χλμ. τελη ιουνιου το περασα κτεο και ο υπαλληλος μου ειπε οτι εχω τους ιδιους ρυπους με πριν απο 2 χρονια.το αμαξι ειναι τελεια συντηρημενο.αλλαγη λαδιων καθε 5.000 χλμ. και ολα τα σερβις στην αντιπροσωπεια σχολαστικα.γιατι να το αποσυρω?για να παρω 2.500 ευρω?βαλε μετα αλλα 12-13 χιλιαρικα επιπλεον για αγορα καινουργιου?οχι κυριοι...θα το κρατησω μεχρι να σαπισει!το μετρο της κυβερνησης κρινεται καθαρα απαγορευτικο και αντιλαικο!ας κανουν μια βολτα σε καθε χωριο της ελλαδος και να δουν ποση σαβουρα υπαρχει απο αγροτικα αυτοκινητα 30-40 ετων και ανω...
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΜΟΝΑ ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ Η ΠΟΛΥΤΙΚΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΝΟΥΝΕ ΤΗ ΝΥΦΙ ΤΑ ΦΤΩΧΑΔΑΚΙΑ ΑΚΟΥ 150 ΕΥΡΩ + ΓΙΑ ΣΑΡΑΒΑΛΑΚΙΑ.ΑΚΟΥ 1500 ΕΥΡΩ ΓΙΑ 1400ΚΥΒΙΚΑ ΛΥΠΑΜΕ ΠΟΛΟΙ ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
Τα κίνητρα δεν είναι δελεαστικά. Τιμωρούνται με σκληρό τρόπο οι άνθρωποι χαμηλών εισοδημάτων οι οποίοι εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το αυτοκίνητό τους. Τα κίνητρα θα έπρεπε να έχουν δικαιότερο χαρακτήρα: Λ.χ. θα έπρεπε το χρηματικό βοήθημα να αυξάνει με τα έτη κυκλοφορίας σε συνδυασμό με τον κυβισμό του αυτοκινήτου. Δηλαδή ένα παλιό αυτοκίνητο 3000 κυβικών εκπέμπει περισσότερα καυσαέρια από ένα ίδιας ηλικίας 1200 κυβικών εκατοστών. Επίσης ένα αυτοκίμητο μοντέλου 96 - 97 είναι σίγουρα καθαρότερο από ένα του 85 - 86. ¶ρα θα έπρεπε σε αυτόν που αντικαθιστά ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο της δεκαετίας του 80 με ένα της δεύτερης πενταετετίας του 90 να μην επιβαρύνεται με αυξημένα τέλη κυκλοφορίας τουλάχιστον για μια πενταετία. Κατά αυτόν τον τρόπο θα αποσύρονταν πολύ παλιά αυτοκίνητα, οι οικονομικά ασθενέστεροι θα αγόραζαν ένα καθαρότερο και ασφαλέστερο αυτοκίνητο και δεν θα τιμωρούνταν με 150 € αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας. Παράλληλα δεν θα παρέλυε η αγορά των μεταχειρισμένων. Οι νόμοι του κράτους οφείλουν να είναι δίκαιοι, να φροντίζουν κυρίως τους ασθενέστερους και να περιορίζουν την ασυδοσία των ισχυρών. Επίσης εφόσον ο νόμος χαρακτηρίζεται "οικολογικός" θα έπρεπε να πριμοδοτείται περισσότερο η αγορά αυτοκινήτων με τα λιγότερα δυνατόν καυσαέρια. Δηλαδή τρεις συντελεστές βαρύτητας, για ένα σίγουρα πιο υψηλό χρηματικό κίνητρο: παλαιότητα, κυβισμός αλλά και τα καυσαέρια του υπο αγορά αυτοκινήτου. Τα κίνητρα θα πρέπει να αφορούν και τα μεταχειρισμένα τετραετίας αυτοκίνητα αφού κατά την εισαγωγή τους ελέχγονται από τα...ΚΤΕΟ. Τι υπονοεί το Ελληνικό Κράτος, ότι δεν έχει εμπιστοσύνη στα δικά του ΚΤΕΟ; Και τέλος, ας αφήσει το Ελληνικό κράτος την υψίστου βαθμού υποκρισία για τα πετρελαιοκίνητα, διότι για ακόμα μια φορά γελιοποιείται ανεπανόρθωτα. Το κριτήριο είναι τα παραγόμενα καυσαέρια. Γιατί κάποιος να μην αντικαταστήσει ένα αυτοκίνητο 2000 κ.εκ του 70 με ένα λ.χ. Smart Diesel με μόλις 98 mgr εκπομπής CO2;
Γεια σας ,εγω πιστευω οτι ειναι ολα πολιτικη, δηλαδη εχουν βαλθει να μας τα παρουν οι μεγαλοι και προκειμενου να μας εξαθλιωσουν με το ετσι θελω και επειδη φοβουνται την λαικη κατακραυγη και πιθανον μεγαλη αντιδραση τι κανουν? μας υποχρεωνουν αντι για μειωσεις στους μισθους μας (που θα ηθελαν)να χρηματοδοτησουμε εμεις τις αυτοκινητοβιομηχανιες ,οπως εγινε με τις βιομηχανιες κλιματιστικων,οπως θα γινει με τις μονωσεις των οικοδομων ,οπως θα γινει με τις βιομηχανιες παραγωγης ψυγειων κ.λ.π. και ολα αυτα γιατι γινονται? γιατι υποτιθεται θα προστατευσουμε το περιβαλον ας γελασω ,τι στιγμη που δεν μπορω να περπατησω στα πεζοδρομια απο τα σκουπιδια ,απο τις τρυπες ,των διαφορων υπηρεσιων που σκαβουν και ξανασκαυουν ,που βρωμαει ο τοπος απο τα σκουπιδια ,κλπ,κλπ,γιατι οι κυβερνωντες παντα και παντου ειναι εντολοδοχοι των μεγαλων αφεντικων και ειναι υποχρεωμενοι να κανουν τα δικα τους.πραγματικα ειμαι απογοητευμενος με αυτα που γινονται και που θα γινουν τα επομενα χρονια.
Εχω διατυπωσει και αλλού την άποψή μου και είναι η εξής: Το μέτρο είναι πέρα για πέρα πρόχειρο, άδικο και ληστρικό για τους πολλούς και εξηγούμαι τί εννοώ.Εχω ένα αυτοκίνητο polo 1400 του 95 με 115000 χλμ. Του έχω αλλάξει καταλύτη, το συντηρώ αψογα και δεν κάνω με αυτο πάνω απο 3000 χλμ το χρόνο( είναι δεύτερο αμάξι). Γιατί να πληρώσω με το νέο μέτρο 370 ευρώ τέλη? Ο σωστός τρόπος αξιολόγησης θα ήταν να προσμετράται η κατάσταση του αυτοκινητου , τα χιλιόμετρα που διανύεις και αν αυτά όλα ήταν επιβλαβή για το περιββάλον να δίνονταν μια καλή επιχορήγηση για την αγορά νέου αυτοκινήτου. Αλλά στην Ελλαδίτσα μας δεν υπάρχει καμία σοβαρή πολιτική και σχεδιασμός απο τα άτομα που καταλαμβάνουν τις καρέκλες και αμείβονται αδρά. Τα μέτρα αυτά μπορεί να τα πάρει ο οποιοσδήποτε ,ενώ επάνω θα έπρεπε να είναι πολιτικοί με ταλέντο και σοβαροί επιστήμονες που θα σχεδιάζουν με σοβαρότητα και δεν θα ανακοινώνουν απροειδοποίητα ότι τους κατέβει, με βάση τις οικονομικές ανάγκες του κράτους κάθε στιγμή.
NOMIZO POS OLO AYTO GINETE GIA NA ARPAKSOUN KAI PALI KAI EPISIS GIA NA ANAGKASOUN TON KOSMO NA KANI ANTIKATASTASI TOY AYTOKINITOY TOY SE MIA PENTAETIA MESA
Πολύ σωστά σχολιάζετε στο άρθρο ότι διαθέτουμε μακράν το μακροβιότερο στόλο αυτοκινήτων σε ολόκληρη την Ευρώπη μαζί με όλα τα σοβαρά μειονεκτήματα που τον συνοδέυουν. Προς όλους τους φίλους αναγώστες, κατανοώντας πλήρως την συναισθηματική σχέση με το αυτοκίνητό τους αλλά και ότι μπορεί να είναι πραγματικά πολύ καλό οικονομικό, αξιόπιστο κτλ. Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να το αλλάξουν. Ένας φίλος αναγώστης αναφέρει για το matiz του πόσο καλό είναι! Είμαι και εγώ λάτρεις τον μικρών αυτοκινήτων και θα του έλεγα ότι το μοντέλο matiz του 2009 ή 2010 είναι πολύ πολύ καλύτερο και αξίζει την προσοχή του. Παράλληλα η τιμή του είναι πάρα πολύ καλή και από την στιγμή που τον βοηθάει και το κράτος γιατί να μην το ανανεώση; Το όποιο κόστος πλέον είναι πραγματικά πολύ μικρό σε σχέση με οτιδήποτε ίσχυε στο παρελθόν στην χώρα μας. Το κράτος δεν υποχρεώνει κανέναν, απλά δείνει ευκαιρίες, κίνητρα και αντικίνητρα. Ο σκοπός είναι απλός. Τα 17 χρόνια μέσης ηλικίας του στόλου να γίνου 12 ή 10 ή 7. Μακρινός στόχος, όμως δείνετε μία ευκαιρία!!! Δεν πρέπει να μας κατέχει αναχρονιστική σκέψη κάτι που ίσχυε πάρα πολύ παλιά και πολύ συχνά στις ηλικίες των 65 και άνω πλέον. Το αυτοκίνητο είναι αναλώσιμο παρα πολλά χρόνια τώρα και έτσι πρέπει να είναι. Έτσι είναι το σωστό, για όλους τους λόγους. Παίρνουμε το αυτοκίνητο που μας αρέσει και το πολύ στην δεκαετία το ανακυκλωνουμε. Όσοι ακόμη άπιστοι ρίξτε μια ματιά πόσο αργανωμένη κοινωνία είναι οι Ιάπωνες σε αυτόν και όχι μόνον τομέα. Τους βγάζω το καπέλο όπως και των περισσότερων Δυτικοευρωπαϊκών κρατών. Η ανάπτυξη έρχεται μέσο του εκσυχρονισμού και κερδισμένος είναι αυτός που προετοιμάζετε για το μέλλον καλύτερα. Αυτήν την περίοδο σε πολλές αναπτυγμένες χώρες τρέχουν προγράμματα ανανέωσης στόλου με κίνητρα εφάμιλα πολλές φορές με τα δικά μας. Γιατί λοιπόν πάλι εμέις να χάσουμε την ευκαιρία;
Το μέτρο αυτό είναι καθαρά φοροεισπρακτικό και τίποτε περισσότερο . Εχω ένα NISSAN SUNNY , αυτοκίνητο 20 χρονών , συμβατικής τεχνολογίας , έχει κάνει 265.000 χιλιόμετρα και οι εκπομπές καυσαερίων είναι στις προδιαγραφές των καταλυτικών (τσεκαρισμένο σε 4 συνεργεία – Απίστευτο και όμως αληθινό). Για πιο λόγο να πληρώνω 150 € επί πλέον το χρόνο τέλη κυκλοφορίας αφού το αυτοκίνητό μου ρυπαίνει όπως τα καταλυτικά ; Το αυτοκίνητο αυτό το έβαψα πριν λίγους μήνες και είναι σε αρίστη κατάσταση .Από μηχανολογικής πλευράς είναι σε αρίστη κατάσταση . Αν το δώσω για απόσυρση , θα πάρω 2000 € και θα θέλω άλλα 15.000 € τουλάχιστον , για να πάρω αντίστοιχο αυτοκίνητο. Με τη σημερινή οικονομική κρίση , με την ανεργία (εξαιρούνται οι δημόσιοι υπάλληλοι), που θα βρει ο κόσμος λεφτά να αγοράσει καινούργιο αυτοκίνητο ; Δεν συγκρίνονται τα σημερινά δεδομένα με τη δεκαετία του 1990 που υπήρχε απόσυρση . Αν η υπόθεση πάει στο συμβούλιο επικρατείας , πιστεύω ότι δεν θα περάσει. Διαφορετικά όσοι έχουμε παλιό αυτοκίνητο , θα πληρώνουμε ακριβότερα τέλη κυκλοφορίας , (τα οποία πέρυσι ακρίβυναν 20%) . Αυτοί βεβαίως που είχαν χρήματα έχουν πάντα καινούργιο αυτοκίνητο και δεν περιμένουν το μέτρο της απόσυρσης. Δεν αναφέρει τίποτε για τη μόλυνση του περιβάλοντος για τα λεωφορεία , γεωργικά , χωματουργικά μηχανήματα , ΤΑΧΙ , φορτηγά , στρατιωτικά αυτοκίνητα . Τα εύκολα θύματα είναι οι ΙΧήδες . Σχετικά δε με την Αθήνα αν και έχουν γίνει τόσα έργα υποδομής (μετρό , τραμ) τα τελευταία χρόνια , όταν κατεβαίνω , συναντώ τα ίδια προβλήματα στο μποτιλιάρισμα που υπήρχαν και πριν 20χρόνια .
Eixa ena citroen zx tou 1992. To apesyra prin apo peripou ena mina. Apo oti exw akousei to metro tis aposyrsis de tha efarmostei gia proigoumenes aposyrseis, alla monaxa gia oses ginoun afou psifistei to metro. Pistevw oti auto einai adiko, kathoson de voithaei kai olous ekeinous pou eixan aposyrei to autokinito tous prin anakoinwthei to metro.
¨Οτι μέτρο και να βάλουν , πόσυρση , τέλη κυκλοφορίας, αν δε δώσουν οι τράπεζες δάνεια ποιος θα αγοράσει καινούργιο? Μόνο όσοι έχουν χρήματα στην άκρη και αυτοί δεν είναι όσοι έχουν παλιά προς αντικατάσταση οχήματα. Οπότε πάλι θα δούμε καινούργια μεγάλου κυβισμού στη θέση παλιών που ήταν όμως παρατημένα σε μάντρες κι όχι που τα κυκλοφορούσε ο κάτοχός τους καθημερινά. Το πρόβλημα είναι οι τράπεζες και μετά η απόσυρση.
οχι θα το κρατησω μεχρι να σαπισει ,θα παρω καινουργιο οταν θα εχουμε δρομους ..
Η απόφαση για την απόσυρση είναι και σωστή και γίνεται με ορθό τρόπο ! Μπορείς να αποσύρεις παλαιό ΙΧ ,χωρίς υποχρεωτικά να πρέπει να αγοράσεις νέο ! Υπάρχουν πολλοί κάτοχοι παλαιών ΙΧ που τα χρησιμοποιούν για ψώνια ( super market , λαική,..) ή τα έχουν γιατί δεν υπήρχε κίνητρο απόσυρσης, αλλά δεν ενδιαφέρονται για αγορά νέου ΙΧ , γιατί ήδη έχουν 1 ή 2 ! Τώρα που υπάρχει κίνητρο ( χρηματικό και όχι μόνο περιβαλλοντικό ) σίγουρα θα αποσυρθούν πολλά απο αυτά !
Το μέτρο είναι πλώς απαράδεκτο. Γιατί τι σχέση έχει το κίνητρο της απόσυρσης με την αύξησηη των τελών κυκλοφορίας. Είμαι κάτοχος ενός ματιζ του 99. 130.000 και υπερευχαριστημένος σαν χρήστης. Οικονομικότατο και χωρίς ζημιές με ετήσιο κόστος σε όλα (απο βενζίνες μέχρι και τέλη κυκλοφορίας) 2000 το χρόνο. το κράτος μου επιβάλει όσο ευχαριστημένος και να είμαι, να μπω στη λογική να το δώσω για 1500 ευρω μείωση να πάρω ένα που θα το πληρώνω εστω 1500 το χρόνο + την αποπληρωμή του για 4 χρόνια. Γιατί? μόνο και μόνο για να εισπράξουν αυτοι τα επιπλέον τέλη... απλά αίσχος.
ΤΑ 1000Ε ΕΑΝ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΣΑ ΞΟΔΕΥΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ !!!
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ,ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΒΜW 318 ΝΟΝΤ 1991 ΜΕ 140.000ΧΛΜ. ΖΩ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ ΣΤΗ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΤΕΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ,ΑΝΕΤΑ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΤΗΣ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΟΥΜΕ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΤΡΑ ΤΕΛΟΣ ΕΝΩ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ-ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ?ΠΡΕΠΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΧΟΙ ΠΑΛΑΙΩΝ ΡΥΠΟΓΟΝΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ (ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ) ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΤΙ? ΔΩΣΤΕ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΟΤΙ ΟΧΗΜΑ ΘΕΛΕΙ,ΠΧ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΒΡΙΔΙΚΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΟΙΚΗΣΕΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΠΑΝΙΑ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΥΒΡΙΔΙΚΟ. ΚΑΙ ΛΕΩ ΣΠΑΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΟΣΟΣΤΑ 5% ΕΙΝΑΙ ΣΠΑΝΙΑ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΓΙΝΟΥΜΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΚΑΙ ΑΦΟΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΝΤΟΣ ΕΥΛΟΓΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ.ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΙΣΧΥΕΙ ΑΠΟ 1/1/10 ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ 1/8/09.ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ. ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ,ΠΡΟΤΕΙΝΩ, Ο Χ Ι ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΜΕΝΟΥ.ΔΡΑΣΗ ΜΕΣΩ ΑΠΟΧΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ.ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΟΒΑΡΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΑΥΤΩΝ ΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ.ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΑΡΠΑΧΤΗΣ.
Sthn oikogenia exoyme mia Alfa Romeo 156 1800cc full extra montelo 98 kai epidi den mporoyme na thn poylhsoyme aythn thn periodo h aposyrsh mas eynoei. Den 8a to antikatasthsoyme me toso megalo omws. 8a paroyme ena mesaio h mikromesaio to poly 1600cc dioti plewn den a3izei na exeis megalo aytokinhto - an kai egw 8a prothmoysa mikro alla den mas klhptei ths anages. Ta pio mikra einai pio eyxrista sthn a8hna, kostizoyn ligotero sthn synthrish, exoyn ton idio e3oplhsmo me ta megala, kai poylioynte pio eykola meta.
Αν το κράτος θέλει πραγματικά να βοηθήσει το περιβάλλον ας επιτρέψει επιτέλους την πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα - Θεσσαλονίκη. Τα αυτόκινητα με πετρέλαιο καταναλώνουν πολύ λιγότερα από βενζίνης και επιπλέον έχουν πολύ χαμηλούς ρύπους. Σκοπεύω να αγοράσω πετρελαιοκίνητο και θα μπω Αθήνα με αυτό. Αν θέλουν ας με σταματήσουν
Εγώ απορώ με το κοινωνικά δίκαιο που αναφέρει η συντακτική ομάδα της ιστοσελίδας: 1.000 ευρώ έκπτωση σου κάνουν και οι αντιπροσωπείες από μόνες τους, χωρίς να χρειαστεί να «παζαρέψεις», έτσι δεν είναι; Κοινωνικά δίκαιο θα ήταν να πει η κυβέρνηση π.χ. ότι δεν θα εισπράξει φόρους για την αντικατάσταση των παλιών αυτοκινήτων με καινούρια γιατί, πολύ απλά, όσοι έχουν παλιά αυτοκίνητα κατά κανόνα έχουν και τα χαμηλότερα εισοδήματα (και αυτό μπορεί να ελεγχθεί εύκολα). Δηλαδή οι κάτοχοι ρυπογόνων ΙΧ δεν μπορούν να αγοράσουν καινούριο αυτοκίνητο γιατί δεν επαρκεί το εισόδημά τους. Αυτούς πρέπει να βοηθήσει η κυβέρνηση. Αλλά αντί αυτού τους καλεί να πληρώσουν και αυξημένα τέλη κυκλοφορίας… Και αυτό εσείς το λέτε κοινωνικά δίκαιο; Δεν ξέρω, οι αναγνώστες κρίνουν τη στάση σας. Ειδικά οι μεγαλύτεροι σε ηλικία που θυμούνται και την πρώτη φορά που εφαρμόστηκε η απόσυρση. Τότε η επιδότηση ήταν 400.000 δρχ., δηλ. 1.200 ευρώ σημερινά και μάλιστα χωρίς να υπολογίσουμε την πληθωριστική αύξηση (αφού σε σημερινά χρήματα θα ήταν αντίστοιχα τουλάχιστον 3.500 ευρώ). Για παράδειγμα ο βασικός μισθός τότε ήταν 80.000 δρχ., ενώ σήμερα είναι περί τα 700 ευρώ (κάντε τις συγκρίσεις). Ενώ και το τότε κόστος για την αγορά καινούριου ΙΧ ήταν πολύ πιο προσιτό σε σχέση με το κίνητρο της απόσυρσης (αγόραζες καινούριο Fiat Uno με κάτι παραπάνω από 2 εκατ. δρχ., δηλαδή σημερινά 6.000 ευρώ, βρείτε εσείς σήμερα καινούριο αυτοκίνητο σΆ αυτή την τιμή). Λοιπόν, αγαπητοί συντάκτες του Auto Triti: Να μη γελιόμαστε και να μη δημιουργούμε και λάθος εντυπώσεις (αυτό είναι το χειρότερο…). Είναι ξεκάθαρα τα πράγματα: Φοροεισπρακτικά είναι τα μέτρα και καμία σχέση με περιβαλλοντική ευαισθησία δεν έχουν. Όπως εύστοχα αναφέρετα και πιο κάτω, τα ντίζελ είναι στην απέξω, ενώ αν πράγματι υπήρχε ενδιαφέρον για το περιβάλλον θα υπήρχε και ουσιαστική επιδότηση της απόσυρσης, όχι 1.000 ψωροευρώ. Αυτοί πιο πολλά θα βγάλουν από την αύξηση των τελών κυκλοφορίας παρά θα χάσουν από τη δήθεν απόσυρση. Θέλετε κι άλλα; Γιατί π.χ. δεν φορολογούν τη ΔΕΗ που ρυπαίνει ίσα με το λεκανοπέδιο (και βάλε) από μόνη της με τα παλιάς τεχνολογίας εργοστάσιά της; Αλλά, θα πείτε, από δεξιές κυβερνήσεις (και τις προηγούμενες βάζω, όχι μόνο τη σημερινή της ΝΔ) τι να περιμένει κανείς; Μην τους ξαναψηφίσετε. Μας κοροϊδεύουν στυγνά.
Δεδομένου ότι το παρόν άρθρο επικεντρώνεται μόνο στην απόσυρση και όχι στα νέα τέλη, θα αποφύγω τα σχόλια τόσο για τα τέλη όσο και για την πετρελαιοκίνηση. Έχω ένα Peugeot 205, 1124cc του 1991, το οποίο αν τα οικονομικά μου μου το επιτρέψουν, προτίθεμαι να αποσύρω, με πιθανή αγορά ένα μικρομεσαίο, ή ένα μικρό με ευρύχωρο πορτ-παγκάζ. Θεωρώ το μέτρο της απόσυρσης θετικό, αλλά δεν είναι απολύτως ορθό, κυρίως σε ό,τι αφορά το περιβαλλοντικό μέρος: Δεδομένου ότι θεωρούμε τους ρύπους σημαντικό παράγοντα, δεν θεωρώ σωστό να επιβραβεύεται περισσότερο αυτός που θέλει να αντικαταστήσει ένα αυτοκίνητο, από αυτόν που θέλει απλά να το θέσει εκτός κυκλοφορίας, χωρίς να αντικαταστήσει τους ρύπους του με αυτούς ενός καινούργιου. Η χρηματοδότηση θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον ίση. Επίσης, ακόμα και αυτή η επιδότηση της αγοράς νέου οχήματος, θα έπρεπε να κλιμακώνεται με βάση τις εκπομπές του. Δεν μπορεί αυτός που αγοράζει όχημα με 130grCO2/km να επιδοτείται εξίσου με αυτόν που αγοράζει όχημα με 350grCO2/km, αλλιώς το πράσινο του πράγματος πάει περίπατο
Εχω μια BMW 10ετιας πολυ καλα συντηρημενη χωρις κανενα προβλημα (δεν ειναι αγγελια πωλησης) για πιο λογο οι ειδικοι της κυβερνησης θελουν να με βαλουν στο λουκι της αλλαγης αυτοκινητου ??? Οχι κυριοι δεν αποσυρω το αυτοκινητο μου... βαλτε καποια κριτηρια στο μετρο σας γιατι αντι για ανανεωση στολου θα εχουμε ανανεωση πορτοφολιων.
Έχω ένα Daewoo Lanos του 98. Δεν έχω την δυνατότητα να το αντικαταστήσω με καινούργιο και όταν αρχίζει να βγάζει προβλήματα (για την ώρα είναι σε άριστη κατάσταση) θα το αντικαταστήσω με ένα μεταχειρισμένο 5ετίας. Με τον μισθό που παίρνω - έξοδα διαβίωσης- ιδιωτικές ασφάλειες γιατί το ΕΣΥ είναι πλέον μόνο για αλλοδαπούς - φόρους και γενικά όλα τα κόλπα που έχουν βρει οι προδότες που μας κυβερνάνε για να φυτοζωούμε, εεε ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ νεο αυτοκίνητο όσο και αν το θέλω ΣΤΟΝ ΑΙΩΝΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ΑΜΗΝ.
Ναί,έχω αυτοκίνητο για απόσυρση, Lancia 1800 του 1995 μοντέλο. Είναι σε άριστη κατάσταση, ΔΕΝ θα το αποσύρω, κυκλοφορώ με μηχανή και δεν έχω λεφτά γιά να αγοράσω άλλο. Δεν θεωρώ ότι αυτά είναι σοβαρά μέτρα. Τα Diesel? τι θα γίνει με αυτά?
Επειδή δεν χωράνε άλλα αυτοκίνητα, στην Αθήνα τουλάχιστον, και επειδή από ότι βλέπω οι περισσότεροι δεν έχουν χρήματα να αγοράσουνε ή να τα συντηρήσουνε, δεν τα παρατάτε καλύτερα λέω εγώ και να χρησιμοποιείτε τις συγκοινωνίες;
Το ότι η κυβέρνηση αποφάσισε να αποσύρει παλιά αυτοκίνητα είναι σωστό σαν μέτρο. Από την άλλη όμως μέσα στο άσχημαο οικονιμικό περιβάλλον που ζούμε και την αβεβαιώτητα ...η κυβέρνηση ρώτησε ποια τράπεζα θα χορηγήσει δάνειο σε αυτούς τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται να αγοράσουν ένα αμάξι? Ποια οικογένεισ δεν έχει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μια κάρτα φουσκωμένη ή ένα στεγαστικό δάνειο? Μήπως να υπήρχε κάποια επιδότηση σε θέματα επιτοκίων θα βοηθούσε περισσότερο? Ας σκεφτούμε λίγο ένα αμάξι μεσαίας κατηγορίας με επιτοκιο 7,9% και απο αυτό η εφορία να σου δικαιολογεί μόνο το 1 η 2 %.(Εννοώ στην φορολογική δήλωση). Ας τα σκεφτεί πρώτα αυτά η κυβέρνηση και μετά ασ βγάλει και μέτρο αποσυρσης κατοικιών!
Εχω ενα megane του 2002, οποτε για αποσυρση ουτε λογος. Παραυτα, πρεπει να πληρωσω 50 euro παραπανω τελη , γιατι ? Στο προφανως ιδιωτικο ΚΤΕΟ το εβγαλαν καθαρο και η συντηρηση ειναι αψογη , αρα γιατι πληρωνω κι αλλα ? Προφανως γιατι οι κυριοι με τιs OFFSHORE εταιριες εχουν αναγκες !(καμια καινουργια Χ6 )! Η πλειονοτητα των κατοχων αυτοκινητου απλα πληρωνει χωρις να ωφελειτε ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ ουτε απο την προσφατη μειωση των τελων (κερδισαν οι ΒΜW Χ5 ,Χ6) , ουτε απο την αποσυρση (εδω κερδιζουν κυριως αλλοδαποι μεροκαματιαρηδες , ετσι ειναι ) .Ευχαριστω
Ένα μόνο σχόλιο. Γιατί αν αποσύρω ένα αυτοκίνητο του 1980 που καίει λάδια και μπαίνει κανονικά στο δακτύλιο μέρα παρά μέρα, δεν μπορώ να πάρω ένα diesel Euro 5 που καίει λιγότερο από ένα υβριδικό, και να μπορώ να κυκλοφορώ στην Αθήνα ακόμη και για πάντα εκτός δακτυλίου;
Εχω 2 αυτοκίνητα για απόσυρση και το μέτρο αυτό με βοηθάει πολυ.. απλά ελπίζω να αγγίζει και τα μεταχρισμένα γιατι δεν έχω όλα τα χρήματα να πάρω ένα καινούργιο.
Επειδη και αυτη η κυβερνηση αποδεικνυεται ανικανη στην παταξη της φοροδιαφυγης η φορολογηση των αυτοκινητων ειναι παντα η ευκολη λυση.Τα μετρα ειναι εντελως λαθος ,εξαλου οποιοι εχουν χρηματα θα αγορασουν αυτοκινητο ετσι κι αλλιως, η θα ξαναχρεωθουν στις τραπεζες.Οποιοι δεν εχουν απλα θα αναγκαστουν να πληρωσουν περισσοτερα τελλοι.ΑΛΛΑ,γαιτι ενας οικογενιαρχης η μη πρεπει να αλλαζει εκ των πραγματων αυτοκινητο καθε 5 η 7 χρονια?Με τι? Με μισθο 700 η ακομα και 1100 ευρω?Να ειμαστε ποιο σοβαροι,ΔΕΝ κατασκευαζουμε αυτοκινητα ,οι μισθοι παραμενουν χαμηλοι και ετσι θα παραμεινουν και στο μελλον .Οι καταναλωτικες αναγκες ειναι πολλες και συνθετες και το αυτοκινητο δεν ειναι για τον περισσοτερο κοσμο προτεραιοτητα.Οσο για το περιβαλλον υπαρχουν πολλες λυσεις ειδικα για το κεντρο τις Αθηνας .Τα μετρα εξυπηρετουν καθαρα τα κρατικα εσοδα και τις αντιπροσωπειες.Ειναι πολυ αδικο για τον φτωχο πολιτη.
Metro Aposirsis: Dikaio kai epikairo alla tha protimousa ta kinitra tou 91. Profanos omws ta dimosia oikonomika den epitrepoun epipleon bonus se osous aposiroun, kati vevaia pou isws odigisei se mikroteri simetoxi sto metro se sundiasmo me tin disxeria euresis xrimatodotisis neou autokinitou. oxima pros aposirsi: Rover 214 tou 1998, plirws apaksiomeno apo tous emporous opote ta 2000 euro pou tha "kerdisw" einai perissotera apo tin aksia tou gia paliosidera!
Είμαι κάτοχος ενός ΙΒΙΖΑ 1.0 του 95 με 200.000χλμ.Η απόσυρση στην περιπτωσή μου ειναι μονάδρομος μιας και το αυτοκίνητο θέλει ενα σεβαστό ποσό για συντήρηση λογω του οτι πλησιάζει ΚΤΕΟ συν την επιβάρυνση απο τα τέλη.Θα το αντικαταστήσω με καινουργιο τησ κατηγορίας μίνι μιας και ειναι το 2ο αυτοκίνητο τησ οικογένειας.Τελικά συμφωνώ με την απόσυρση αυτό που δεν μπορω να καταλαβω είναι το προηγούμενο μέτρο των τελών ταξινόμησης που εγινε καθαρά για εξυπηρέτηση των εμπόρων επιβαρύνωντας και το περιβάλλον γιατι εγινε συμφέρουσα η αγορά μεγάλου κυβισμού αυτοκινήτων
Το μέτρο είναι καθαρά εισπρακτικό... και για να κινηθεί η αγορα... και να τα πάρουν πάλι οι αντιπροσωπείες, με πρόσχημα το περιβάλλον... ας βάλει αν θέλει να σώσει το περιβάλλον ο κ. Υπουργός 1 ή 1,5 ευρώ το CO2 που εκπέμπει το κάθε αμάξι (οπως είναι σε όλη την ευρώπη)και να πάψουν επιτέλους να τιμωρούν τους πολλούς....... δηλαδή το καινούργιο X5 μου ρυπαίνει λιγότερο από το 206 Peugeot του 2001 της γυναίκας μου?? όταν δε γίνεται το αυτονόητο σημαίνει οτι κάτι άλλο παίζει... ΑΙΣΧΟΣ μας περνάνε για κορόιδα...
Εγώ έχω μια Porshe του 1989. Εαν δεν μου δώσουνε τουλάχιστον 10000 Ευρώ, δεν την αποσύρω. Δούλευα εγώ τόσα χρόνια για να την αποκτήσω, δε θα μου τη παρουνε με 2000 Ευρώ μόνο.
Η γνώμη μου είναι ότι σε μια παρατεταμένη, εδώ και τουλάχιστον 10 χρόνια, περίοδο κρίσης και λιτότητας τα μέτρα που λαμβάνονται γενικώς αλλά και ειδικώς για την αυτοκίνηση είναι εκτός πραγματικότητας. Η εκάστοτε ηγεσία νομοθετεί από τα βόρεια προάστια και δεν έχει δει ποτέ μα ποτέ τι γίνεται νοτιότερα. Καθαρά ψηφοθηρικοί και βραχυπρόθεσμοι κυβερνητικοί σχεδιασμοί, κανένας έλεγχος της ακρίβειας, καμία εναρμόνιση με τους Ευρωπαϊκούς μισθούς, κατάργηση ερευνητικών ιδρυμάτων, καμία δημόσια και ιδιωτική ανάπτυξη που θα έφερνε νέες θέσεις εργασίας, μηδενικός έλεγχος της ανταγωνιστικότητας στα πλαίσια της ελεύθερης αγοράς. Αντίθετα μειώνεται για 3 με 4 μήνες το τέλος ταξινόμησης, με παράλληλη νέα εξαγγελία μέτρων αφαίμαξης των κατόχων αυτοκινήτων με δυσανάλογους και παράλογους ως είθισται τρόπους υπολογισμού της φορολογίας, εξαγγέλεται απόσυρση με αστεία ποσά με πρόσχημα την οικολογική συνείδηση και την μείωση της μόλυνσης, όταν τα ρυπογόνα λεωφορεία εξακολουθούν και κυκλοφορούν, οι βιομηχανίες κάνουν σύνορα στο λεκανοπέδιο την μόλυνση και τα απόβλητα με μηδενική την είσπραξη των προστίμων που επιβάλλονται, η πετρελαιοκίνηση ανοήτως απαγορεύεται στα αστικά κέντρα και γενικά οι έχοντες έχουν πάλι τον πρώτο λόγο. Δεν είμαι εναντίον μέτρων που θα εξυπηρετούσαν ευγενείς σκοπούς αλλά πρέπει να καταλάβουν όλοι οι δικομματικοί αστέρες ότι αν δεν αυξηθούν οι μισθοί στα πρότυπα των ανεπτυγμένων μελών της Ε.Ε., αν δεν μειωθεί η ακρίβεια, αν δεν ελεγχθεί η σπατάλη του δημόσιου χρήματος και αν δεν υπάρξει αναδιανομή των προτεραιοτήτων του κρατικού προϋπολογισμού, ας μην περιμένουν οικολογική συνείδηση απο κανένα πολίτη, μισθωτό και εξουθενωτικά ρημαγμένο ελεύθερο επαγγελματία. Η Ελλάδα μας πνέει τα λοίσθια εντός και εκτός και εμείς αγρόν ηγοράζουμε.
Κύριοι/ες συντάκτες του Auto Τρίτη Σε λίγους μήνες πρέπει να αγοράσω νέο αυτοκίνητο. Το θέμα είναι ότι μου χρειάζεται ένα αυτοκίνητο με ασφάλεια -παθητική και κυρίως για μένα ενεργητική- για να μπορώ με τα 3 παιδία μου να κινούμαι αξιοπρεπώς. Ακόμα και με τα μέτρα της απόσυρσης και με την μείωση λόγω τρίτεκνου και πάλι είναι απαγορευτικά για μένα τα 2.οοοκυβικά λόγω χρήσης σε ΄βαθος χρόνου και για το ότι καλά το παίρνεις αλλά αύριο μεθάυριο δεν ξέρεις τι σου επιφυλάσσει το κράτος και οι εκάστοτε κυβερνούντες με τα τερτίπια τους. Δηλαδή θα αποσύρουμε τα παλία αμάξια και θα καταλήξουμε με έναν στόλο αμάξια το πολύ-πολύ 1800κυβικών όπου λίγα είναι αυτά που ικανοποιούν αποκλείοντας μια πλειάδα αξιόλογων αμαξιών λόγω κυβικών και "χαρατσιού" (απέκλεισα SAAB 9-3X και AUDI A4 AllRoad για τους παραπάνω λόγους). Αν είχαν οι "πολιτικοί" ευαισθησίες για το περιβάλλον θα επέτρεπαν πετρελαιοκίνηση στα αστικά κέντρα ποπυ παρέχει πλέον στον ιδιοκτήτη ανεκτά κόστη χρήσης όχι σε βάρος επιδόσεων και είναι πιο "πράσινα" από πολλές θηριώδη φαγάνες που αυτή τη στιγμή αλλονίζουν στο κέντρο Αθήνας και Θεσσ/νίκης.
Ακόμα και αυτό το μέτρο είναι μάλλον προσωρινό. Μοναδική λύση στο πρόβλημα της ρύπανσης δεν είναι μόνο ο ανανεωμένος στόλος οχημάτων. Η Αθήνα έχει τόσα πολλά αυτοκίνητα που δε σώζεται η κατάσταση. Λύση σωστή και μόνιμη είναι μία: το μετρό. Ας ρίξουν χρήμα και χρόνο εκεί. Ας ανοίξουν διπλάσιοι σταθμοί από σήμερα και είναι βέβαιο πως (όπως και τώρα γίνεται) αν υπάρχει σταθμός κοντά, θα προτιμάται το μετρό από το αμάξι..απλώς μην τους πάρει άλλα 50 χρόνια...
Σίγουρα είναι βαρύ το τίμημα των τελών κυκλοφορίας το οποίο όμως τίμημα θα μας κάνει να το ξανασκευτούμε. Ο πατέρας μου έχει ενα ford orion του 92. Δεν έχει σκοπό να το αλλάξει, ακόμα και μετά την αύξηση των τελών. Δεν είναι δύσκολο όμως να πάρει π.χ. ένα fiesta του 2005 και με την βοήθεια της απόσυρσης να πληρώνει 70 ευρώ το μήνα μέσω τραπέζης τα οποία χρήματα θα γλιτώσει λόγω της μικρότερης κατανάλωσης βενζίνης, των λιγότερων βλαβών και πλέον λόγω λιγότερων τελών! Ας μήν είμαστε πλεονέκτες, ας μελετάμε καλύτερα τα πράγματα και να δίνουμε έμφαση στην βελτίωση της ζωής μας! Ευχαριστώ!
Αυτικίνητο για απόσυρση δεν έχω, καθώς το αγόρασα μόλις πέρυσι, ένα Avensis 1.8. Το μέτρο της απόσυρσης το θεωρώ λογικό και επιβεβλημένο, καθώς σαν χώρα έχουμε πολλά ακόμη αυτοκίνητα παλιάς τεχνολογίας, με ό,τι αυτό μπορεί να σημαίνει. Το μέτρο όμως με τις προσαυξήσεις στα τέλη κυκλοφορίας ειλικρινά δεν μπορώ να το καταλάβω. Όποιος το σκέφτηκε, και κυρίως όποιος το υιοθέτησε, ή πολύ αφελής και ανόητος είναι ή πολύ πονηρός. Δεν τους αρκεί δηλαδή το ότι όλοι μας πληρώνουμε ασφάλεια και τέλη, έρχονται τώρα και να μας τιμωρήσουν, επειδή δεν έχουν κάποιοι χρήματα για καινούργια ΙΧ... Όλοι μα όλοι αγαπούν και θέλουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο, είναι θέμα άνεσης και ασφάλειας πάνω απ’όλα, αν δεν μπορεί όμως κάποιος να το πάρει, θα πρέπει ή να κλέψει ή να πληρώνει μια ζωή...έλεος.
Ακόμη και αν κατά περίπτωση ή προσωρινά οφελεί το μέτρο της απόσυρσης και αντικατάστασης του παλαιού στόλου αυτοκινήτων, νομίζω ότι αυτό που διαφαίνεται, παράλληλα με την συνεχή αύξηση των τελών κυκλοφορίας, είναι όχι η "κοινωνική πολιτική" αλλά το ακριβώς αντίθετο. Επειδή τα πρόστιμα της ΕΕ πρέπει να μειωθούν, η αγορά και το εμπόριο γενικά πρέπει να κινηθεί(έχει καταρρεύσει) ακόμη και όταν δεν υπάρχει το χρήμα ουσιαστικά, επιλέγονται δυστυχώς πάντα ημίμετρα και πάντα αντικοινωνικά. Κι αυτό διότι δεν δίδονται λύσεις διαρθρωτικών αλαγών στην οικονομία. Και για έναν ακόμη λόγο, αποδέκτης όλων αυτών είναι οι πολίτες οι οποίοι με τέτοιους τρόπους πόλωσης γύρω από ζητήματα κατανάλωσης και αύξησης των αναγκών τους δεν έχουν τα περιθώρια να αντιδράσουν, να κοιμούνται ήσυχα, να χαίρονται την καθημερινότητά τους, να χαμογελούν! Το κάθε όνειρο/επιθυμία έχει μεταβληθεί σε οικονομικό εφιάλτη! Ευγενία.
Έχω ένα MITSUBISHI LANCER 1.3 του 96 με μόνο 77000 χλμ. καινούρια αμορτισέρ,ελαστικά,καταλύτη χωρίς ίχνος σκουριάς .Γιατί να το αλλάξω;Για 2000 ευρώ;
Συμφωνώ απόλυτα με το μέτρο της απόσυρσης.Είναι γεγονός οτι ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων θέλει σίγουρα ανανέωση.Το ερώτημα όμως είναι γιατί πρέπει να το πληρώσει ο πολίτης ο οποίος δεν έχει τα χρήματα να αγοράσει καινούριο και έτσι πληρώνοντας αυξημένα τέλη θα χρηματοδοτεί αυτόν που έχει την δυνατότητα.Δεν υπάρχει άλλος τρόπος;
ΟΧΙ τέλη κυκλοφορλιας. ΟΧΙ αποσταθεροποίηση της ζωής μας και άγχος με εναλλαγες μέτρων όλη την ώρα.ΟΧΙ άλλο τρομοκρατία απο τους πολιτικούς των εκάστοτε κυβερνήσεων προς τους πολίτες. Είναι ανάγκη να μας δείχνετε όλη την ώρα οτι θα μας φορολογείτε όπως θέλετε και όποτε θέλετε με επιδεικτικό τρόπο? ΟΧΙ άλλο πολιτικός πόλεμος. Λίγο ησυχία. Υπάρχει, τρόπος να φορολογούμαστε χωρίς να παθαίνουμε καρδιακά επισόδια. Ε ΚΑΝΤΕ ΤΟ.
1)ΕΧΩ ΕΝΑ AUDI 80 1600 Κ.ΕΚ., ΜΟΝΤΕΛΟ 1987, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΘΑ ΠΑΡΟΠΛΙΖΑ ΣΕ 1,5 ΕΤΟΣ. ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΜΑΙ ΣΕ Α3 SPORTBACK Ή Α4 ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΝΤΟΧΗ. 2)ΣΙΓΟΥΡΑ ΩΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΙΝΗΤΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ. ΩΣΤΟΣΟ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΙΔΙΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ 5-6 ΕΤΩΝ (ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΝΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ) ΜΟΝΟ ΩΣ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΕΠΙΔΡΟΜΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ.
ΑΦΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΡΥΠΟΓΟΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΣ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΑΛΛΑ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΣ ΜΙΑ ΖΩΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ
Καλησπέρα Κύριοι συντάκτες του autotriti. Πολύ ενδιαφέρον αυτό το θέμα. Αλλά κανείς δεν ξέρει τι συνέπειες θα φέρουν τα μέτρα αυτά του Σουφλιά. Καταρχήν, συμφωνώ με το μέτρο της απόσυρσης των παλαιών αυτοκινήτων, όχι όμως με την επιβολή τσουχτερών τελών κυκλοφορίας. Λόγω των συγχρόνων οικονομικών προβλημάτων δεν μπορούν πολλές οικογένειες να αντικαταστήσουν τα παλαιά τους αυτοκίνητα με καινούρια, ούτε και να πληρώνουν υπερβολικά τέλη κυκλοφορίας. Το ερώτημα που θέλω οπωσδήποτε να απαντήσει κάποιος αρμόδιος είναι για το που θα πάνε τα λεφτά από την αύξηση των τελών κυκλοφορίας. Και που θα πάνε;; Και γιατί ζητάνε λεφτά;; Δηλαδή δεν είναι η λύση να επιβάλλουν μέτρα που να απαιτούν πληρωμές χρημάτων. Για κάτι άλλο θέλουν τα λεφτά αυτοί που κυβερνάνε τη χώρα μας. Και ξέρουμε γιατί. Λέω λοιπόν μια λύση: Να προσφύγουμε μαζικά κατά της αύξησης των τελών κυκλοφορίας στα δικαστήρια. Γιατί δεν αντέχει άλλο κόσμος από τα συνεχή και διάφορα φορολογικά μέτρα που τον υποχρεώνει να βρίσκεται πιο συχνά στο κατώφλι της εφορίας... Λοιπόν προσφυγή και προσβολή της απόφασης εδώ και τώρα!!!!!