Μήπως νοιώθετε ότι το αυτοκίνητο που προορίζετε για απόσυρση είναι ακόμη καινούργιο για την πρέσα?
(31/7/2009)
Την προηγούμενη φορά που στην Ελλάδα λειτούργησε το μέτρο της απόσυρσης ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου πλησίαζε τα 26 χρόνια, και ως εκ τούτου τα αυτοκίνητα που πήγαν στην πρέσα ήταν ούτως ή άλλως σαράβαλα. Σήμερα όμως, ένα αυτοκίνητο δεκαπενταετίας δεν είναι δα και για παλιοσίδερα. Ή όχι;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σήμερα όμως; Ένα αυτοκίνητο κατασκευής του 1995 για παράδειγμα δε μοιάζει και τόσο απαρχαιωμένο. Με το νέο πρόγραμμα απόσυρσης αυτοκίνητα που δείχνουν σύγχρονα θα πάρουν το δρόμο για την πρέσα.Αυτό το πρόβλημα ήταν ιδιαίτερα έντονο όταν ξεκίνησε το μέτρο της απόσυρσης στη Γερμανία. Αυτοκίνητα νέα στην εμφάνιση, όπως μια Mercedes C-Class πρώτης γενιάς, ή μία BMW Σειράς 3, ένα Audi A4 ή ακόμη μεγαλύτερα μοντέλα κατασκευής 1995, με τα μαλακά τους πλαστικά, τις απαλές επενδύσεις, τα δέρματά τους, τους πολιτισμένους κινητήρες τους και όλα τους τα ηλεκτρονικά, έπαιρναν το δρόμο για την πρέσα. Ήταν συχνό το φαινόμενο οι ιδιοκτήτες τους να τα αφήνουν για ανακύκλωση κυριολεκτικά με δάκρυα στα μάτια.
Στην Ελλάδα αν και ο στόλος μας είναι πιο γερασμένος από ότι στη Γερμανία δεν είναι λίγοι αυτοί που δε μπορούν να δουν τόσο εύκολα το αυτοκίνητό τους ως υλικό ανακύκλωσης. Η ιδέα της πρέσας είναι μάλλον ανατριχιαστική.
Και όχι άδικα. Αντίθετα με την Γερμανία που είναι μια ώριμη και κατασταλαγμένη αγορά, στην Ελλάδα μόλις τους περασμένους μήνες επήλθε η απαξίωση των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων σε τέτοιο σημείο ώστε να αρχίσουμε να βλέπουμε ένα μοντέλο 15ετίας ως «σαβούρα».
Μέχρι πριν λίγο καιρό στην αγορά μεταχειρισμένου τέτοια αυτοκίνητα έπιαναν καλά χρήματα. Και ξαφνικά τώρα καλούμαστε να τα πετάξουμε. Αυτή η στροφή της αγοράς σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα δεν μπορεί να μετατραπεί αυτομάτως σε συνείδηση του κόσμου. Δε μπορεί ένα αυτοκίνητο που θεωρείται μέχρι χθες καινούργιο με τα δεδομένα της αγοράς, ξαφνικά να βαφτιστεί «απόσυρση».
Όμως τα πράγματα αλλάζουν. Μπορεί ένα αυτοκίνητο 15ετίας να μην έχει τις εμφανείς διαφορές με ένα σύγχρονο, όπως το 1991, όμως υπάρχουν σημαντικοί λόγοι για να αντικατασταθεί. Εκεί που υστερεί πρωτίστως είναι η παθητική ασφάλεια. Μία βόλτα στο EuroNCAP αρκεί για να πεισθεί κανείς πόσο έχουν αλλάξει τα αυτοκίνητα σε αυτό το διάστημα.
Μετά είναι το οικολογικό τους αποτύπωμα. Ένα 1.600άρι του 1995 ρυπαίνει περισσότερο από οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο, ασχέτως κυβισμού! Ενώ συγχρόνως την εποχή που φτιάχτηκε δεν υπήρχαν οδηγίες για τα υλικά κατασκευής του και πως αυτά επηρεάζουν τους επιβάτες και το περιβάλλον.
&&&& Εσείς το βλέπετε ακόμη καινούργιο το αυτοκίνητο που προορίζετε για απόσυρση; Σας ραγίζει η καρδιά που θα το πάτε για ανακύκλωση; Ή είναι η ιδέα του νέου αυτοκινήτου με το οποίο θα το αντικαταστήσετε ικανή παρηγοριά; Και τελικά αντιλαμβάνεστε το λόγο απόσυρσης;
Πιστεύω ότι το θέμα είναι πάρα πολύ απλό. Αφού δεν υπάρχει πρόβλεψη για αυτοκίνητα στην Ελλάδα, δεν υπάρχουν παρκινγκ, δρόμοι, τίποτε. Ο κάθε νεόπλουτος σε κτυπάει και εξαφανίζετε. Ο κάθε λαθρομετανάστης κυκλοφορεί ανασφάλιστος. Η τροχαία εφαρμόζει επιλεκτικά τον ΚΟΚ όταν και αν μπορεί. ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ; Θα πηγαίνω στη δουλεία με ταξί, θα νοικιάζω αυτοκίνητο 2 φορές το χρόνο που θα χρειαστεί να πάω διακοπές και τέλος. Με τα λεφτά της απόσυρσης θα πάρω ένα xbox360 ενώ με τα ρέστα θα πηγαίνω 4 φορές το χρόνο στα καρτ. Έτσι κι αλλιώς πιο φτηνά είναι να πας κάπου με το αεροπλάνο παρά με το αυτοκίνητο πια. Ούτε αντιπροσωπείες, ούτε φαναριτζήδες, ούτε δόσεις, ούτε ασφάλειες, ούτε βενζίνες, ούτε τέλη κυκλοφορίας, ούτε δακτύλιοι, ούτε turbισματα ούτε αναρτήσεις ούτε εκκεντροφόροι, ούτε τίποτε.
οταν αγορασα το ιχ μου και πηρε το κρατος το φορο δεν μου ειπαν οτι το ιχ εχει ημερομηνια ληξης για να το διαπραγματευθω διαφορετικα. τωρα εαν μολυνει η οχι, τα ΚΤΕΟ γιατι υπαρχουν και τα πληρωνουμε΄....τωρα μαλιστα που αποφασισαν οι υπευθυνοι του υπουργειου οικονομιας να επιβαλουν νεο φορο στα διλιτρα και ανω.. αντιπροτεινω οι κατοχοι αυτων των ιχ να καταθεσουμε ομαδικα τις πινακιδες και να περιμενουμε την επομενη κινηση του υπουργειου. ας αντιληφθουν επιτελους οτι δεν ειμαστε αφελεις..απλα υπομονετικοι.. και αυτο καποτε τελειωνει.ευχαριστω για την δυνατοτητα σχολιασμου.ΣΣ μου αρεσει ομως οτι φροντιζουν για το καλο μας κυνηγωντας παραγωγους και εμπορους λαχανικων για αισχροκερδεια ,ενω αυτο που μας επιβαλλουν να πληρωσουμε εφαπαξ κοστιζει οσο μισος τονος λαχανικων..αλλα δεν βρισκω την καταλληλη λεξη για να κατονομασω αυτη την πραξη.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΒΟΗΘΕΙΑ
ΠΡΟΤΑΣΗ 1 - Nα δωθει επιχορηγηση για την αντικατασταση του καταλυτη σε αυτοκινητα 10ετιας. ΠΡΟΤΑΣΗ 2 - Να δωθουν κινητρα για αντικατασταση κινητηρα 15ετιας με νεο συγχρονης τεχνολογιας (φοροαπαλαγες , μειωση τελων κυκλοφοριας κ.α). Υπαρχουν τροποι , αλλα "ειναι πολλα τα λεφτα Αρη"
Ena aytokinhto gia na kataskeyastei kai na synthri8ei apaitei mia pleiada episthmonwn, aporrw giati sth Elladitsa mas o ka8e asxetos pou 8elei na konomisei asxoleitai me to aytokinhto! Einai kalh agelada , de lew, mas to poulhsan oi Amerikanoi afou prwta epeisan to gero Karamanlh (den eixe diplwma kan) oti den xreiazetai h Ellada sidhrodromous kai sygkoinwnies alla "TO AYTOKINHTO" (kai pros 8eou OXI DAS AUTO). Ayth htan anakoinwsh dokoumento apo epishma xeilei stelexoys toy OSE. To exapse o geros tote kai to plhrwnoume mexri shmera, xalia sygoinwnies kai ena aytokinhto pou eksyphretei thn viomixania kai mono, ena meso apo akoma kai montella se sxedia akoma deixnoun optika alla kai texnologika paroxymena, oti kaiei venzini kai petrelaio diladi, Diesel mas to apagoreyoun giati poly apla kanena aytokinhto den 8a plhrei tous kanonismous gia tous rypous ean oi ellinikes petrelaioviomixanies den kataskeyasoun sygxrona diylisthria gia na vgazoun ka8aro pleon kaysimo kai oxi prosanama, alla ayto kostizei, kai h Ellada einai mikrh xwra gia tetoies ependyneis, me akoma pio "mikrous" politikous, opote min masate apo aposyrseis ktl ktl, exw ena fiesta pou den kounietai kan sto xwrio einai 35 etias kai mou pianei topo afou pleon den kineitai kan, gia 1500 eurw pou 8a mou afairousan, den me synefere na to aposyrrw giati episeis h8ela kati na vazw mesa tis kotes, opote to fiesta exei ginei kotetsi!!! alla 8a mhnei episeis EKEI!
Πόσο πιο ρυπογόνο είναι ένα Opel Vectra 1.6 του 2004 το οόίο και διαθέτω από το ίδιο που πήρε κάποιος το 2005?Όλο το μέτρο είναι καθαρά φοροεισπρακτικό.
Η επιπολαιότητα και η προχειρότητα χαρακτήριζε και χαρακτηρίζει τις περισσότερες ενέργειες του κράτους. Εκτός αυτού, επέλεξαν και ένα χρονικό διάστημα κατά το οποίο ζούμε μία μεγάλη οικονομική κρίση. Το εύκολο είναι να χαρακτηρίζουν ένα αυτοκίνητο ρυπογόνο. Το δύσκολο είναι, να δώσουν πρώτοι αυτοί το καλό παράδειγμα, ακολουθώντας την οικολογική πολιτική τους, στα αυτοκίνητα του δημόσιου τομέα (συγκοινωνίες κρατικές, αυτοκίνητα της αστυνομίας, ασθενοφόρα κλπ).
Προς τον ch_zi. Ένα αυτοκίνητο Euro2 ρυπαίνει περισσότερο από ένα αυτοκίνητο Euro5, ασχέτως κατηγορίας, αφού τα όρια για τους ρύπους είναι κοινά. Το Euro δεν περιλαμβάνει το διοξείδιο του άνθρακα που δεν είναι τοξικό (ρύπανση) αλλά συνδέεται με το φαινόμενο του θερμοκηπίου. Στους ρύπους λοιπόν, ένα Smart του 2003 είναι πιο επιβλαβές από μία X5 του 2008. Για την ακρίβεια εκπέμπει 2,3 φορές περισσότερο CO, 2 φορές περισσότερους αρωματικούς υδρογονάνθρακες, και 2,5 φορές περισσότερα οξείδια του αζώτου. ¶ρα ποιος ρυπαίνει περισσότερο?
συμφωνώ απόλυτα με τον "dchri... " αν θέλουν να μας πείσουν οτί το κάνουν για το περιβάλλον, έπρεπε τα τελη κυκλοφορίας να ήταν αντίστοιχα με το πόσο ρυπαίνει το καθε αμαξι!! δηλαδη το smart του 2003 ρυπαίνει περισσότερο με μία X5 του 2008 κύριε υπουργέ????
ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΑΥΡΑ ΧΑΛΙΑ. ΩΣΤΟΣΩ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 15 Η ΚΑΙ 18 ΕΤΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΑ ΔΙΑΤΗΡΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΕΝΑΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΕΝΟΣ ΠΑΛΙΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΕΙ ΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΣΥΡΕΙ ΕΙΤΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΟΣΟ ΕΝΑ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΕΣ 3 ΛΙΤΡΟ ΤΖΙΠ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΝΑ ΚΑΛΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟ ΠΧ ΝΙΣΣΑΝ PRIMERA ΤΟΥ 95 ΜΕ ΑΛΛΑΓΜΕΝΟ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΜΑΛΛΟΝ ΡΥΠΑΙΝΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΧ OPEL CORSA ΤΟΥ 2002 ΕΝΟΙΚΙΑΖΟΜΕΝΟ ΜΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100000 ΧΛΜ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΑΚΟΣΥΝΤΗΡΗΜΕΝΟ. ΘΕΩΡΩ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΦΕΣΙ ΓΙΑ ΝΕΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ Η ΑΓΟΡΑ? ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ ΑΣ ΚΥΝΗΓΗΣΟΥΝ ΤΑ ΤΑΞΙ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΝΤΟΥΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ. ΑΣ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗ ΣΤΑ ΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ . ΑΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΚΑΘΕ 7 ΕΤΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ. ΚΡΙΜΑ
Το άρθρο είναι ολίγον τι ανακριβές. Φυσικά "μια Mercedes C-Class πρώτης γενιάς, ή μία BMW Σειράς 3, ένα Audi A4 ή ακόμη μεγαλύτερα μοντέλα κατασκευής 1995, με τα μαλακά τους πλαστικά, τις απαλές επενδύσεις, τα δέρματά τους, τους πολιτισμένους κινητήρες τους και όλα τους τα ηλεκτρονικά" αποτελούσαν και αποτελούν premium μοντέλα που ουδεμια σχέση είχαν και έχουν με τα μοντέλα ευρείας παραγωγής, διαθέτοντας από τότε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που πέρασε στα άλλα κοινά αυτοκίνητα από το 2000 και μετά. Τέτοια αμάξια το συλογίζεσαι δυο φορές να τα αποσύρεις στέλνοντάς τα στη πρέσσα γιατί απλούστατα πιάνουν ακόμα καλά λεφτα στην αγορά του μεταχειρισμένου. Δε συμβαίνει όμως το ίδιο με ένα FIAT TIPO, CITROEN SAXO, FORD ESCORT, ακόμα και TOYOTA COROLLA του 1995, που ούτε ABS είχαν ούτε αερόσακους ούτε κλιματισμό κλπ. Ούτε βέβαια τα αμάξια του 1995 ευρείας παραγωγής, πλην εξαιρέσεων έπιαναν σοβαρές τιμές ως μεταχειρισμένα στην αγορά προ της εξαγγελίας της απόσυρσης. Το 2004 πώλησα ένα FIAT TIPO 1,4 του 1992 σε έναν συμπαθέστατο οικονομικό μετανάστη με μόλις 60.000 χλμ στο οδόμετρο έναντι 1000 ευρώ. Το θέμα είναι απλό, το έχω γράψει τόσο εγώ όσο και άλλοι αναγνώστες του site: Κάτοχοι αυτοκινήτων δεκαπενταετίας είναι κατά κανόνα εκείνοι που η οικονομική τους κατάσταση δεν τους επιτρέπει να πάρουν καινούριο ακόμα και η τράπεζα τους έκανε 3.000 άτοκες δόσεις. Επομένως το θέμα είναι καθαρά οικονομικό και φεύγει από συναισθηματισμούς του τυπου κρίμα το αμαξάκι ουτε 18 ετών δεν είναι να μη το στείλουμε στη πρέσσα
Μάλλον η απόσυρση αφορά τα αυτοκίνητα που αγοράστηκαν με την προηγούμενη απόσυρση και είναι ακόμα κοντά μας!... Ε, 18 χρονάκια δεν είναι και λίγα! Τα έβγαλε τα λεφτά της η απόσυρση! Καιρός να τα ξαναβγάλει! Σκέψου πως έρχεται η αντίκα του 65 από τον τάφο και σου ξαναδίνει μπόνους για να πάρεις πάλι (επιτέλους) καινούριο αυτοκίνητο!!!
Μια χαρά πάει το Primera (1995) που έχω, αλλά ευχαρίστως θα το δώσω για απόσυρση προκειμένου να πάω ένα πιο ασφαλές αυτοκίνητο.
Δυστηχως τον τελευταίο καιρό νίωθω κορόιδο που ζώ στην Ελλάδα... Ειναι απαράδεκτα αυτά που γίνονται σε θέματα φορολογίας και έξω από το χώρο του αυτοκινήτου. Για να μήν πλατιάσω ας μείνω στον χώρο του αυτοκινήτου. Μετά και τις νέες εξαγγελίες για τα τέλη κυκλοφορίας ειναι πλέον πολυτέλεια το να έχεις 1400άρι 5ετίας. Και να παρεις καινούριο μετά απο 5 χρόνια τι θα κάνεις? δηλάδή? Και ερωτώ : Τα χρήματα που θα παρει το "ευεσθητοποιήμενο οικολογικά" κράτος θα πάνε υπέρ της προστασίας του περιβάλλοντως? Μπά δε νομίζω... Προσωπικά νιώθω ιδιαιτερα έξυπνος και δικαιομενος που ΔΕΝ αγόρασα αυτοκίνητο πέφτοντας στην παγίδα της έκπτωσης του τέλους ταξινόμησης. Μας βλέπω όλους στην ελλάδα σε λίγο να κυκλοφοράμε με μεταχειρισμένα 1000άρια.
ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΑ 700-1500 ΕΥΡΩ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΟΥΝ ΟΙ ΦΩΣΤΗΡΕΣ 5-6 ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΝΑ ΨΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΟΣΑ ΣΑΡΑΒΑΛΑ ΠΩΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕΧΡΙ 500 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΕΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΣΥΡΟΥΝ,,,ΠΙΟ ΦΤΗΝΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΕΤΣΙ,,,ΜΥΑΛΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ,,
Πολλά από τα οχήματα που προορίζονται για απόσυρση θα μπορούσαν με περίπου το ίδιο κόστος όσο το όφελος από την απόσυρση να αντικαταστήσουν τον κινητήρα με έναν σύγχρονο και να κρατήσουν το ΙΧ τους. Στην Αμερική το μέτρο αυτό εφαρμόζεται από το 1996 και ο κάτοχος ενός οχήματος μπορεί να αντικαταστήσει τον κινητήρα με άλλον της ίδιας εταιρίας ανεξαρτήτως κυβισμού, αρκεί να μην είναι παλαιότερος του έτους που κυκλοφόρησε το αυτοκίνητο. Θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα έτσι ώστε οι συμπολίτες που ίσως να μην έχουν την άνεση να αποκτήσουν καινούργιο ΙΧ να εξυπηρετηθούν έτσι με μικρότερο κόστος και να έχουν το ΙΧ τους με κινητήρα Euro 3 ή 4.
Το αυτοκινητο μου ειναι 10 χρονων, ας μου πει καποιος γιατι να θεωρω παλια μια BMW 318 (το ιδιο πιστευω και 2-3 αλλα οχηματα της κατηγοριας). Μηπως πρεπει να την αποσυρω και να παρω ενα κορεατικο επειδη τα περιοδικα τα βγαζουν Νο1 στην κατηγορια value for money? Οπως και να το κανουμε μετα απο 15 χρονια καποια αυτοκινητα ειναι για αποσυρση και καποια ΟΧΙ. Καλο θα ηταν αυτοι που βρισκονται στο τιμονι της πατριδας μας να κανουν πρωτα μερικα μαθηματα οδηγησης, γιατι το να ξεχωριζεις τα αυτοκινητα μονο βασει της ηλικιας τους ειναι σαν να νομιζεις οτι υπαρχουν μονο δρομοι για FERRARI και για τρακτερ.
Έχω ένα peugeot 106 του ΄96 με 200.000χλμ. Είναι σχετικά καλοσυντηρημένο αμάξι, καίει ελάχιστα και στις στροφές δε με πιάνει κανείς!! Με το χέρι στην καρδιά, δεν υπάρχει αυτοκίνητο της κατηγορίας του σήμερα, που να με συγκινεί ιδιαίτερα ώστε να ακουμπήσω λεφτά για να το αγοράσω. Ωστόσο το αμαξάκι μου δεν έχει κλιματισμό και αυτός είναι ο μόνος λόγος που σκέφτομαι ότι ίσως ήρθε η ώρα να το αποχωριστώ...
Σιγά μην αποσύρω το 10ετίας αυτοκινητάκι μου που δεν έχει κανένα πρόβλημα για να κερδίσω 1000-1500 ευρώ απο την αγορά ενός καινούργιου το οποίο θα απο πληρώνω για δέκα χρόνια! Για να δω το υπουργό συγκοινωνιών να προσπαθεί να ζήσει την οικογένεια του με 1700ευρώ σύνολο 2 μισθών και τα μισά να τα δίνει στο δάνειο για το σπίτι του!