ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εκτός Renault o Piquet

Εκτός Renault o Piquet

(4/8/2009)

Τέλος εποχής είναι o Nelson Piquet Junior από τη Renault καθώς η ομάδα της Formula 1 έλυσε την συνεργασία της με τον Βραζιλιάνο. Σε μακροσκελή ανακοίνωση του ο Nelson Piquet δηλώνει ευχαριστημένος που τελειώνει η χειρότερη περίοδος της ζωής του και αποζητά ένα νέο ξεκίνημα στην F1.

Με την ανακοίνωση του ο νεαρός Βραζιλιάνος κατηγορεί τον Flavio Briatore ότι λειτουργούσε καθόλη τη διάρκεια της συνεργασίας τους μεροληπτικά προς αυτόν προωθώντας τον Fernando Alonso. Τονίζοντας την αξία του ισπανού πρωταθλητή ο Piquet εκφράζει τη δυσαρέσκεια του για τις ευκαιρίες που του δόθηκαν ώστε να δοκιμάσει το μονοθέσιο κάτι που του κόστισε βαθμούς στο πρωτάθλημα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Από την άλλη πλευρά η Renault πιθανότατα θα τον αντικαταστήσει με τον τρίτο οδηγό της γαλλικής ομάδας, τον 23χρονο Γάλλο Romain Grosjean, ο οποίος βρίσκεται στη 2η θέση της βαθμολογίας του πρωταθλήματος GP2.

Η ανακοίνωση του Nelson Piquet Junior:

«Δέχτηκα μια ειδοποίηση από την Renault F1 Team στην οποία αναφέρει την πρόθεσή της να σταματήσω να οδηγώ για αυτούς από αυτή τη σεζόν της F1. Θέλω να πω ευχαριστώ σε μια μικρή ομάδα ανθρώπων που με υποστήριξαν και δουλέψαμε μαζί στην Renault F1, παρόλο που νοιώθω μεγάλη απογοήτευση για τα νέα που έλαβα. Την ίδια στιγμή όμως νοιώθω ανακουφισμένος αφού τελειώνει η χειρότερη περίοδος της καριέρας μου και τώρα έχω τη δυνατότητα να την ξαναβάλω στον σωστό δρόμο και να διορθώσω την φήμη μου όσο γίνεται πιο γρήγορα. Είμαι ομαδικός παίχτης και υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι με τους οποίους συνεργάστηκα οι οποίοι εγγυούνται για τον χαρακτήρα μου και το ταλέντο μου, δυστυχώς εκτός από τον άνθρωπο που είχε την περισσότερη επιρροή στην καριέρα μου στην Formula 1.»

«Ξεκίνησα τους αγώνες σε ηλικία 8 ετών και έσπαζα το ένα ρεκόρ μετά το άλλο. Κέρδισα σε όποιο πρωτάθλημα συμμετείχα στα kart. Ήμουν πρωταθλητής F3 Βόρειας Αμερικής κερδίζοντας 14 αγώνες και σημειώνοντας 17 pole position. Το 2003 πήγα στην Αγγλία με την δική μου ομάδα και συμμετείχα στο βρετανικό πρωτάθλημα της F3 και επίσης κέρδισα το πρωτάθλημα κερδίζοντας 12 αγώνες και σημειώνοντας 13 pole position. Για την ακρίβεια ήμουν ο νεαρότερος πρωταθλητής ποτέ. Αγωνίστηκα στο GP2 το 2005 και το 2006 κερδίζοντας πέντε αγώνες και έξι pole position. Είχα μια πολύ καλή σεζόν στη δεύτερη μου χρονιά και έχασα το πρωτάθλημα από τον Lewis Hamilton εξαιτίας τεχνικών λαθών που έκανε η ομάδα μου, τα οποία θεωρώ και δικά μου, συμπεριλαμβανομένου ότι έμεινα από καύσιμα μέσα σε αγώνα. Έκανα ρεκόρ στα GP2 όντας ο πρώτος οδηγός που είχε ένα τέλειο Σαββατοκύριακο, σημειώνοντας τους μέγιστους βαθμούς στην Ουγγαρία το 2006. Κανείς δεν είχε καταφέρει να σπάσει αυτό το ρεκόρ, μέχρι τον Ιούλιο του 2009 μέχρι τον Nico Hulkenberg στο Nurburgring.»

«Το μονοπάτι της Formula 1 ήταν πάντα δύσκολο, και για αυτό εγώ και ο πατέρας μου υπογράψαμε ένα συμβόλαιο με τον Flavio Briatore, που πιστεύαμε πως ήταν εξαιρετική επιλογή με όλες τις απαραίτητες επαφές και τις δυνατότητες ενός manager. Δυστυχώς τότε ξεκίνησε η μαύρη περίοδος της καριέρας μου. Πέρασα ένα χρόνο ως οδηγός δοκιμών όπου έκανα ελάχιστες δοκιμές και την επόμενη χρονιά ξεκίνησα ως οδηγός της Renault. Μετά την αρχή της χρονιάς κάποια περίεργα πράγματα ξεκίνησαν να συμβαίνουν. Ως νέος οδηγός στην F1 περίμενα από την ομάδα μου πολύ υποστήριξη και προετοιμασία που θα με βοηθούσε να αντεπεξέλθω. Αντιθέτως ήμουν κάποιος που οδηγούσε το άλλο μονοθέσιο χωρίς καμία πρόθεση. Επιπροσθέτως σε αρκετές περιπτώσεις 15 λεπτά πριν από τις κατατακτήριες ή τον αγώνα ο manager μου και το αφεντικό μου (Briatore) με απειλούσε λέγοντας μου ότι αν δεν πάρω καλό αποτέλεσμα είχε έτοιμο άλλον οδηγό έτοιμο να με αντικαταστήσει. Δεν χρειάστηκα ποτέ απειλές για να πετύχω ένα αποτέλεσμα. Το 2008 πήρα 19 βαθμούς και ανέβηκα στο βάθρο στο δεύτερο σκαλί σημειώνοντας την καλύτερη πρώτη χρονιά οδηγού από την Βραζιλία στη Formula 1.»

&&&& &&&& &&&& «Το 2009 ο Briatore, ως manager μου και αφεντικό μου στην Renault F1 μου υποσχέθηκε ότι όλα θα ήταν διαφορετικά ότι θα είχα την απαραίτητη προσοχή που ήθελα και δεν είχα μέχρι τότε και ότι θα είχα τουλάχιστον την ίδια συμπεριφορά μέσα στην ομάδα. Με έβαλε να υπογράψω ένα συμβόλαιο που βασιζόταν στην απόδοση το οποίο ζητούσε από εμένα να μαζέψω το 40% από τους βαθμούς του Alonso μέχρι τα μέσα της χρονιάς. Παρόλο που οδηγούσα με τον Fernando, 2 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και πραγματικά εξαιρετικός οδηγός ήμουν σίγουρος ότι υπό τις ίδιες συνθήκες θα πετύχαινα εύκολα το 40% των βαθμών όπως απαιτούσε το συμβόλαιο.»

«Δυστυχώς, ξανά οι υποσχέσεις δεν έγιναν πραγματικότητα. Με το νέο μονοθέσιο εγώ συμπλήρωσα 2.002 χιλιόμετρα δοκιμών σε σύγκριση με τα 3.829 του Fernando. Μόνο οι τρεις από τις ημέρες που έκανα δοκιμές ήταν σε στεγνή πίστα ενώ μόνο μία από του Fernando σε βρεγμένη. Έκανα δοκιμές μόνο με μονοθέσιο γεμάτο καύσιμα, σκληρά ελαστικά και συνήθως την πρώτη ημέρα (όταν η πίστα ήταν αργή και η αξιοπιστία κακή) ή όταν ο καιρός ήταν άσχημος. Ο Fernando δοκίμαζε με ελαφρύ μονοθέσιο και μαλακά ελαστικά στο στεγνό, σε καλές συνθήκες. Ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να προετοιμαστώ για το σύστημα κατατακτηρίων που χρησιμοποιούμε. Σήμερα στη Formula 1 η διαφορά ανάμεσα στον πρώτο και τον 15 μερικές φορές είναι κάτω από 1 δευτερόλεπτο. Αυτό σημαίνει ότι 2 ή 3 δέκατα μπορεί να σε κάνουν να κερδίσεις 8 θέσεις.»

«Επιπλέον, η εξέλιξη του μονοθεσίου τώρα γίνεται αγώνα με τον αγώνα λόγω της απαγόρευσης των δοκιμών. Από τους 9 αγώνες που έτρεξα φέτος, στους 4 ο Fernando είχε μια σημαντική αναβάθμιση που εγώ δεν είχα. Από τους μηχανικούς της Renault ενημερώθηκα ότι σε εκείνους τους αγώνες είχα ένα μονοθέσιο που ήταν από 5 έως 8 δέκατα του δευτερολέπτου πιο αργό από αυτό του Fernando. Στη Γερμανία, (που στις κατατακτήριες ξεπέρασα τον teammate μου παρόλα αυτά) αν είχα αυτό το αποτέλεσμα θα ήμουν 5ος και όχι 10ος. Αν είχαμε αυτήν τη διαφορά στον αγώνα, θα είχα τερματίσει μπροστά από τον teammate μου, κάτι που έκανα στο Silverstone, παρότι αυτός είχε αναβαθμίσεις που εγώ δεν είχα.»

«Πιστεύω στο ταλέντο και την απόδοσή μου. Δεν έχω φτάσει μέχρι εδώ παίρνοντας άσχημα αποτελέσματα. Όποιος γνωρίζει την ιστορία μου ξέρει ότι τα αποτελέσματα που έχω στη F1 δεν ταιριάζουν στο βιογραφικό και τις ικανότητές μου. Οι καταστάσεις που είχα να αντιμετωπίσω τα δύο τελευταία χρόνια ήταν τουλάχιστον παράξενες - υπάρχουν περιστατικά που σχεδόν δεν πιστεύω ότι μου συνέβηκαν. Αν τώρα πρέπει να δώσω εξηγήσεις, είμαι σίγουρος ότι οφείλονται στην αδικία που συμβαίνει τα δύο τελευταία χρόνια. Πάντα πίστευα ότι ο μάνατζερ είναι μέρος της ομάδας και συνεργάτης σου. Ο μάνατζερ υποτίθεται ότι σε στηρίζει και σου δίνει ευκαιρίες. Στην περίπτωσή μου έγινε το αντίθετο. Ο Flavio Briatore ήταν ο εκτελεστής μου.»

«Το να βρίσκομαι υπό πίεση δεν είναι κάτι καινούριο για εμένα. Έχω δεχτεί κριτική κατά τη διάρκεια της καριέρας μου και υπήρχαν πολλές προσδοκίες από εμένα λόγω του ονόματός μου. Μέχρι τώρα ανταποκρινόμουν σε αυτές ή ακόμα και τις ξεπερνούσα. Ποτέ δεν είχα νιώσει την ανάγκη να υπερασπιστώ τον εαυτό μου από τις φήμες και την κριτική γιατί εγώ γνώριζα την αλήθεια και ήθελα να επικεντρωθώ στους αγώνες, δεν τους επέτρεπα να με επηρεάσουν. Ευτυχώς, τώρα μπορώ να πω στους ανθρώπους που με στήριξαν σε όλη την καριέρα μου ότι επιστρέφω στη σωστή κατεύθυνση και εξετάζω τις επιλογές μου για ένα νέο ξεκίνημα στην καριέρα μου στη Formula 1 με δίκαιο και θετικό τρόπο.» &&&&
Hyundai
SAILUN 10 TIPS