ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Audi Q4 e-tron 45: fun to drive και ηλεκτρικό γίνεται;

 Σχολιάστε 
Audi Q4 e-tron 45: fun to drive και ηλεκτρικό γίνεται;
5 Φωτογραφίες »

- Πέτυχε την καλύτερη επίδοση στο Elk Test από όλα τα ηλεκτρικά, «στρίβει» καλύτερα κι από συμβατικό (76,4 χλμ./ώρα)
- Προσπερνά στο «άψε-σβήσε», έχει το 3ο καλύτερο 80-120 χλμ./ώρα ανάμεσα σε 21 ηλεκτρικά οικογενειακά SUV
- Έχει τον νέο ηλεκτροκινητήρα με τα 286 άλογα, που είναι ο ισχυρότερος που έβγαλε ο όμιλος Volkswagen

Πέτυχε την καλύτερη επίδοση στο Elk Test από όλα τα ηλεκτρικά, «στρίβει» καλύτερα κι από συμβατικό (76,4 χλμ./ώρα)

Σε αρκετές δοκιμασίες αποφυγής κινδύνου (Elk Test) βλέπαμε ότι το όριο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ήταν στα 73-74 χλμ./ώρα. Το συγκεκριμένο φράγμα «έσπασε» το Audi A4 e-tron 45. Το οικογενειακό SUV των 286 ίππων με την κλασική σχεδίαση (βγαίνει και ως Sportback με coupe πίσω οροφή) αποφεύγει εμπόδιο με απότομο ελιγμό και μένει εντός πορείας με ταχύτητα στα 76,4 χλμ./ώρα.
 
Η συγκεκριμένη επίδοση ξεπερνά ακόμη και συμβατικά αυτοκίνητα, με το «χτίσιμο» του Q4 e-tron αφενός να εξυπηρετεί την ασφάλεια σε οριακές καταστάσεις, αφετέρου να ευνοεί το fun to drive. Όπως έχουμε τονίσει, το Elk Test είναι κριτήριο αξιολόγησης για την οδηγική αίσθηση κάθε αυτοκινήτου. Στην περίπτωση του Audi Q4 e-tron 45 η ανάρτηση είναι όσο σφιχτή πρέπει για συγκρατεί το μεγάλο βάρος, η μπαταρία εξασφαλίζει σωστό κέντρο βάρους και οι (έξτρα) τροχοί των 21 ιντσών με το χαμηλό προφίλ (Bridgestone Turanza ECO) έκαναν άριστη δουλειά στη συγκράτηση της κλίσης και στην δυνατή πρόσφυση.

Προσπερνά στο «άψε-σβήσε», έχει το 3ο καλύτερο 80-120 χλμ./ώρα ανάμεσα σε 21 ηλεκτρικά οικογενειακά SUV

Ένα ακόμη στοιχείο που ενισχύει το fun to drive οδηγικό προφίλ του Audi Q4 e-tron έχει να κάνει με τις επιδόσεις του. Γνωρίζουμε πως τα ηλεκτρικά ευνοούνται στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις καθώς τα μοτέρ τους βγάζουν με την πρώτη γκαζιά όλη τη ροπή τους. Στο Audi Q4 e-tron 45 αυτό μεταφράζεται σε προσπεράσεις στο... άψε-σβήσε και σε κορυφαίες ρεπρίζ. Highlight είναι το 80-120 χλμ./ώρα που ολοκληρώνεται σε μόλις 3,9 δλ. που είναι η 3η καλύτερη μέτρηση ανάμεσα σε 21 ηλεκτρικά οικογενειακά SUV στο AutoΤρίτη Test Center. Μέσα στο Top5 βρίσκουμε ακόμη την επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα (3 δλ. και 5η θέση) και το 0-100 χλμ./ώρα (6,4 δλ. και 4η θέση).

Έχει τον νέο ηλεκτροκινητήρα με τα 286 άλογα, που είναι ο ισχυρότερος που έβγαλε ο Όμιλος Volkswagen

Για να προκύψουν οι παραπάνω επιδόσεις το Audi Q4 e-tron δέχτηκε το πιο σύγχρονο «δημιούργημα» του Volkswagen Group. Η έκδοση «45» κινείται από τον περίφημο EV APP550 ηλεκτροκινητήρα, που είναι ο ισχυρότερος στο portfolio ολόκληρου του Ομίλου. Με επιλογές όπως η προσθήκη περισσότερων μαγνητών στο ρότορα, ο συγκεκριμένος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 286 άλογα (από 204 στο προ-ανανέωσης Q4 e-tron, δηλ. αύξησε την ισχύ κατά 40%) με 545 Nm ροπής.

Φορτίζεις σε 28 λεπτά & παίρνεις αυτονομία για 262 χλμ.

Αφήνοντας το κομμάτι των επιδόσεων, να αναφερθούμε και στην αυτονομία του Audi Q4 e-tron, το βασικότερο στοιχείο που αναζητά κανείς σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πέραν του ισχυρότερου κινητήρα το Audi Q4 e-tron πήρε και αναβαθμισμένη μπαταρία, στο πλαίσιο πολλών βελτιώσεων που έγιναν στο ηλεκτρικό μικρομεσαίο SUV. Ειδικά για την μπαταρία των 82 kWh έχουμε να πούμε ότι εξασφαλίζει μεγαλύτερη αυτονομία (παρά τα παραπάνω άλογα), ενώ υποστηρίζει και μεγαλύτερες ταχύτητες φόρτισης. Το μοντέλο της δοκιμής φορτίζει σε ταχυφορτιστή DC 135 kW, στον οποίο ολοκληρώνει το 20-80% σε μόλις 28 λεπτά. Με τον τρόπο αυτό το Audi Q4 e-tron παίρνει 262 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας, καθώς όπως έχουμε μετρήσει κάθε 10% της μπαταρίας κάνει 37,5 χλμ..

Hyundai
fiat