ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Τόσο ο V6 των 3,5 λίτρων όσο και ο υπερτροφοδοτούμενος V8 των 4,7 λίτρων θα έχουν πλέον αυξημένη ιπποδύναμη και χαμηλότερη κατανάλωση

Τόσο ο V6 των 3,5 λίτρων όσο και ο υπερτροφοδοτούμενος V8 των 4,7 λίτρων θα έχουν πλέον αυξημένη ιπποδύναμη και χαμηλότερη κατανάλωση

Ανανέωση στους V6/V8 της Mercedes

(11/5/2010)

Η γερμανική φίρμα προχωρά σε σημαντικές ανανεώσεις των V6 και V8 κινητήρων της, καταφέρνοντας αύξηση στην ιπποδύναμη και τη ροπή, και την ίδια στιγμή σημαντικές μειώσεις σε κατανάλωση και εκπομπές ρύπων που φτάνουν ακόμη και το 24% για την περίπτωση του V6 των 3,5 λίτρων.

Οι αλλαγές αφορούν τα σύνολα V6 και V8 των 3,5 και 4,7 λίτρων αντίστοιχα. Στην πρώτη περίπτωση το σύνολο των 3,5 λίτρων που έως τώρα απέδιδε 270 ίππους από εδώ και στο εξής θα αποδίδει 306 ίππους και 370 Nm ροπής. Ο κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός ενώ η κατανάλωση του είναι τα 7,6 λίτρα/100 χιλιόμετρα (24 % πιο οικονομικός από τον προηγούμενο), και οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 177 γρ./χιλιόμετρο. Το V8 σύνολο των 4,7 λίτρων έχει αποκτήσει δύο υπερτροφοδότες με την απόδοση να είναι οι 435 ίπποι και τα 700 Nm ροπής. Η κατανάλωση του έχει πέσει στο εντυπωσιακό νούμερο των μόλις 9,5 λίτρων/100 χιλιόμετρα, και οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 224 γρ./χιλιόμετρο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

VW
LINGLONG VS GOODYEAR