ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η πιο γρήγορη Fabia χρειάζεται μόλις 7,3 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω.
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η πιο γρήγορη Fabia χρειάζεται μόλις 7,3 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω.

Οδηγούμε τη Skoda Fabia RS

(20/5/2010)

H ταχύτερη έκδοση της Skoda Fabia είναι πλέον γεγονός. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε στην περασμένη έκθεση της Γενεύης, και έχει τα φόντα ώστε να τρίξει τα δόντια του ανταγωνισμού. Αυτό γιατί το μοντέλο χρησιμοποιεί το ιδιαίτερα εκρηκτικό σύνολο του κινητήρα 1.4 TSI με 180 ίππους σε δύο αμαξώματα.

H Skoda «φορά» την δυνατότερη έκδοση του κινητήρα 1.4 TSI με τους 180 ίππους στη Fabia, και μάλιστα για πρώτη φορά διατίθεται η έκδοση RS τόσο στο πεντάθυρο αμάξωμα όσο και στην έκδοση station wagon ή αλλιώς Reflex. Το μοτέρ αυτό μας είναι πλέον γνώριμο αφού το γνωρίσαμε τόσο στο Seat Ibiza Cupra όσο και στο νέο VW Polo GTI, με παραπλήσια ιπποδύναμη αλλά και το ίδιο αυτόματο κιβώτιο σχέσεων διπλού συμπλέκτη DSG των 7 σχέσεων. Μιλάμε λοιπόν για την ταχύτερη Fabia παραγωγής, αφού και στις δύο εκδόσεις τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 7,3 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 224 χ.α.ω. Αντίστοιχα, το DSG διατίθεται και στις δύο εκδόσεις αμαξωμάτων, ενώ όπως και στα άλλα μοντέλα διαθέτει paddles στο τιμόνι για την αλλαγή των σχέσεων. Από πλευράς εμφάνισης οι εκδόσεις RS διαφέρουν αφού έχουν νέους προφυλακτήρες, ζάντες 17 ιντσών, φιμέ κρύσταλλα, κόκκινες δαγκάνες στο σύστημα πέδησης, diffuser στον πίσω προφυλακτήρα και διπλές εξατμίσεις. Ανάλογα με το χρώμα του αυτοκινήτου υπάρχει διχρωμία αφού στοιχεία όπως η οροφή, το πίσω σπόιλερ και οι ζάντες μπορούν να διατεθούν σε τρία χρώματα (άσπρο, μαύρο, ασημί). Τέλος, για την καλύτερη οδική συμπεριφορά η Fabia RS έχει και το σύστημα XDS που εξομοιώνει το μπλοκέ διαφορικό (που συναντάμε και στα Ibiza/Polo/Golf). Οδική συμπεριφορά

Η διχρωμία κάνει πιο «πικάντικη» την εμφάνιση της Fabia RS

Η διχρωμία κάνει πιο «πικάντικη» την εμφάνιση της Fabia RS

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Στο δρόμο, η ανάρτηση της Fabia RS είναι σαφώς πιο σφιχτή από τις κανονικές εκδόσεις πράγμα που σημαίνει ότι μέρος των ανωμαλιών του οδοστρώματος περνά στο εσωτερικό, χωρίς όμως το αμάξωμα να αποσταθεροποιείται σε καμία περίπτωση. Ο ήχος του κινητήρα γίνεται αισθητός στο εσωτερικό του αυτοκινήτου τονίζοντας το σπορ χαρακτήρα, χωρίς πάντως να γίνεται ενοχλητικός, όμως παρόλα αυτά δεν έχει τη σπορ χροιά που περιμέναμε. Το τιμόνι είναι γρήγορο και καλό στην πληροφόρηση που περνά στα χέρια του οδηγού, όμως στα γρήγορα κομμάτια θα μπορούσε να είναι ένα κλικ πιο βαρύ. Οι αλλαγές στην ανάρτηση που έχει χαμηλώσει κατά 15 χιλιοστά, περιλαμβάνουν πιο σφικτά αμορτισέρ/ελατήρια, και πιο μαλακή αντιστρεπτική εμπρός, καθώς και πιο σφικτά αμορτισέρ, με πιο άκαμπτη αντιστρεπτική (η αντιστρεπτική όχι για το Reflex) για πίσω. Τέλος, το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από τον Ιούλιο, με τιμή που δεν έχει οριστεί ακόμη, αλλά θα κυμαίνεται κάτω από τις 20.000 ευρώ.
Mercedes
PIRELLI VS NEXEN