Τα νέα Honda CR-Z και Auris HSD φέρνουν στα υβριδικά αυτό που τους λείπει: ποικιλία. Μήπως όμως θα προτιμούσατε κάτι πιο μικρό;
(26/5/2010)
Ποιός δεν περιμένει ένα υβριδικό αυτοκίνητο να τον λυτρώσει από το κόστος μετακίνησης; Υβριδικά όμως υπάρχουν ήδη, άρα τι άλλο περιμένετε; Η Honda μετά το Civic IMA και Insight παρουσιάζει και ένα σπορ υβριδικό. Που είναι όμως τα πιο χρηστικά;
Σίγουρα ένα διθέσιο σπορ μοντέλο με χαμηλή κατανάλωση και πράσινο χαρακτήρα ακούγεται ιδανικό. Πόσο μάλλον όταν διαθέτει και όλα εκείνα που χρειάζεται ένα σπορ αυτοκίνητο. Το σωστό σχήμα, σβέλτο κινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το Honda CR-Z είναι ακριβώς αυτό και είναι και υβριδικό. Η ποικιλία λοιπόν των υβριδικών είναι μόλις κατά ένα μοντέλο μεγαλύτερη. Εσάς όμως σας καλύπτει; Σίγουρα η Honda υπερτερεί αυτή τη στιγμή αφού έχει ένα συμβατικό μικρομεσαίο σεντάν υβριδικό, έχει ένα ιδιαίτερο, ξεχωριστό υβριδικό, και τώρα ένα σπορ. &&&& Και πάνω που θα έλεγε κανείς ότι η Toyota έχει «μείνει» στο Prius, το Auris καταφτάνει και αυτό σε υβριδική μορφή. Ανακεφαλαιώνοντας δηλαδή τα υβριδικά μοντέλα, έχουμε ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ (Auris), ένα μικρομεσαίο σεντάν (Civic), ένα σπορ κουπέ (CR-Z), και από ένα ξεχωριστό μοντέλο (Insight και Prius). &&&& &&&& Σε σχέση με μόλις ένα χρόνο πριν η γκάμα των υβριδικών είναι κατά δύο φορές μεγαλύτερη. Είναι όμως και πάλι αρκετή; &&&& Σαφώς το CR-Z όσο ενδιαφέρον και αν είναι δε θα είναι το μοντέλο εκείνο που θα δώσει το έναυσμα για μαζική στροφή στα υβριδικά. Το Auris από την άλλη, όντας ένα το best seller μικρομεσαίο, στην υβριδική του έκδοση έχει μεγάλες πιθανότητες να ανοίξει το δρόμο για εναλλακτική μετακίνηση σε μεγάλο μέρος του πληθυσμού. &&&& Μόνο ένας στους δέκα να προτιμήσει από εδώ και στο εξής την έκδοση HSD του Auris, θα ξεπεράσει κατά πολύ τις πωλήσεις των Prius και Insight συνδυασμένες. Και εδώ που τα λέμε είναι και το πιθανότερο να συμβεί. Γιατί το Auris αρέσει για αυτό που είναι ούτως ή άλλως και σε υβριδική έκδοση δίνει ένα λόγο παραπάνω να το προτιμήσει κανείς. &&&& Μήπως όμως είναι πολύ μεγάλο; Γιατί σήμερα η αγορά κινείται προς τα μικρά, και ακόμη και ένα μικρομεσαίο μοντέλο σαν το Auris «πέφτει» μεγάλο. Ο περισσότερος κόσμος εξάλλου θέλει ένα μικρό αυτοκίνητο με ακόμη μικρότερη κατανάλωση ώστε να έχει το μέγιστο δυνατό όφελος στον αγώνα μείωσης του κόστους. Ένα Yaris ας πούμε σε υβριδική έκδοση θα ήταν λουκούμι. &&&& Θα ήταν όμως και πολύ ακριβό. Τόσο που δύσκολα θα μπορούσε να κάνει απόσβεση της αρχικής τιμής με τη μείωση της κατανάλωσης. Ακόμη και με τη βενζίνη στο 1,5 ευρώ το λίτρο. Στα μικρομεσαία όμως τα πράγματα είναι πιο προσιτά. Από την πλευρά των κατασκευαστών πάντα. &&&& Γιατί τα μικρομεσαία έχουν ανεβάσει αρκετά τον πήχη και πωλούνται σε υψηλές τιμές από τη μία, ενώ το κόστος της υβριδικής τεχνολογίας έχει πέσει τόσο ώστε μαζί με τις ελαφρύνσεις από το φόρο να μπορεί ένα μοντέλο σαν το Auris να προσφερθεί σε λογική τιμή. Το ίδιο και το CR-Z. &&&& Αυτά θα είναι για το επόμενο διάστημα και τα μικρότερα υβριδικά μοντέλα που θα έχουμε στη διάθεσή μας, όσο και αν θα ήθελε κανείς κάτι ακόμη πιο μικρό. Και δεν είναι άσχημα, εξάλλου και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα προστεθούν στην αγορά τα επόμενα χρόνια θα είναι και αυτά στο ελάχιστο μικρομεσαία, αν εξαιρέσουμε το Mitsubishi i-MIEV. Ή πολύ μικρά μίνι σαν το smart &&&& ¶ρα όσο και αν θέλουμε ποικιλία στα υβριδικά, αυτή που σήμερα έρχεται είναι ότι καλύτερο θα δούμε για το επόμενο διάστημα. Είναι αρκετή; Εσάς σας καλύπτει; Βρίσκετε τώρα ένα μοντέλο που να μπορείτε να προτιμήσετε ώστε να αποκτήσετε και εσείς υβριδικό αυτοκίνητο;
για μένα τα υβριδικά είναι το επόμενο σκάνδαλο παγκοσμίως!!
Το ότι εκπέμπουν λιγότερο CO2 δεν σημαίνει ότι είναι λιγότερο ρυπογόνα: 1. το κόστος παραγωγής ήδη ρυπαίνει περισσότερο από τα συμβατικά αυτοκίνητα. 2. κανείς δεν λέει που θα πάνε μετά πό 5-10 έτη οι μπαταρίες που κουβαλάνε....εδώ δεν ξέρουν τι θα κάνουν με τις μπαταρίες για τα τρανζιστοράκια, πόσο μάλλον με μπαταρίες που ζυγίζουν 200κιλά η καθεμιά. 3. κανείς δεν λέει για τα επίπεδα ακτινοβολίας που υπάρχει μεσα σε αυτά (ηλεκτρικό αυτοκίνητο χωρίς ακτινοβολία δεν υπάρχει !!! απλά Φυσική όπου ηλεκτρισμός και ηλεκτρομαγνητικό πεδίο).
πληρώνεις περισσότερο για να πηγαίνεις πιο σιγά, πιο αποστειρομένα και πιο ρυπογόνα, σε βάθος χρόνου (εκτός και αν η ανακύκλωση αυτών γίνει στον ¶ρη ή την Σελήνη, γιατί πραγματικά δεν ξέρω τι θα τις κάνουν όλες αυτές τις μπαταρίες)
Tα υβριδικά αυτοκίνητα δεν ειναι λυση για το περιβάλλον και η σχετικά χαμήλη τους κατανάλωση δεν αρκει . Το κόστος ειναι υψηλό και αν υποθέσουμε οτι η τιμή της αμόλυβδης φτάσει τα 2 ευρώ .Δεν αντίλεγω οτι το CR-Z δείχνει εξαιρετικό και το HSD αρκετά ενδιαφέρον. Ενα ομως υγραεριοκίνητο CR-Z η AURIS θα ηταν και ποιο οικονομικό και αντίστοιχα οικολογικό.Γιατί θα πρέπει απαραιτητα το ΑURIS,ΙNSIGHT,CR-Z κ,α να αποτέλουν την μόνη λύση?Εχω την εντύπωση οτι αυτο εξοργίζει τον κόσμο.Πολλα χρήματα για σχετικά μικρή κατανάλωση ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.Το μέλλον σίγουρα δεν ειναι υβριδικό (βενζινη-ηλεκτρικο).Θα προτημούσα ενα μικρό 1000 με υγραερειο η DIESEL.
ολα εξαρτωνται απο την ευελιξεια των κατασκευαστων και απο το ποσο γρηγορα λαμβανουν τα σηματα απο την αγορα πχ η wv με τον μικρο κυβισμο τsi , η gm κανει πραξει την παρημοια οποιοσ βαριεται να μαγειρεψη 40 μερεσ κοσκινιζει chevrolet volt-poel ambera και ενω η gm india εχει λανσαρει το chevrolet matiz electrik οι επικεφαλησ τησ gm usa,kai gm eyrope ψαχνωνται
ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΠΟΡ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΟΠΩΣ ΤΟ HONDA CR-Z, ΑΛΛΑ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΓΕΝΙΚΑ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΥΒΡΙΔΙΚΟΥ ΑΦΟΡΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ (ΑΓΝΩΣΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ)
ΜΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΘΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΟΥΝ ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΝ ΣΕ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ "ΚΑΘΑΡΕΣ" ΜΟΡΦΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ. ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ HONDA FCX CLARITY, ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ ΜΕ ΚΑΥΣΙΜΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΒΓΑΖΕΙ ΝΕΡΟ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΑΞΙΖΕΙ ΔΕ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΟΙ "ΤΡΕΛΛΑΡΕΣ" TOY "TOP GEAR" ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΝ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ΤΙΜΕΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗΣ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΙΣΧΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ (BHP 200+) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ (ΒΛΕΠΕ LEXUS). ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ Η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΙΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ , ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 22-25 χιλ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ, ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΙΔΙΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΜΕ 16-17 χιλ. ΤΟΝ ΡΩΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ 7-8 χιλ. ΠΑΡΑΠΑΝΩ; ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ , ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΥΚΑΤΑΣΤΑΤΟ ΚΟΙΝΟ, ΕΝΩ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΟΣΤΟΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΦΕΛΟΣ.
για μένα τα υβριδικά είναι το επόμενο σκάνδαλο παγκοσμίως!! Το ότι εκπέμπουν λιγότερο CO2 δεν σημαίνει ότι είναι λιγότερο ρυπογόνα: 1. το κόστος παραγωγής ήδη ρυπαίνει περισσότερο από τα συμβατικά αυτοκίνητα. 2. κανείς δεν λέει που θα πάνε μετά πό 5-10 έτη οι μπαταρίες που κουβαλάνε....εδώ δεν ξέρουν τι θα κάνουν με τις μπαταρίες για τα τρανζιστοράκια, πόσο μάλλον με μπαταρίες που ζυγίζουν 200κιλά η καθεμιά. 3. κανείς δεν λέει για τα επίπεδα ακτινοβολίας που υπάρχει μεσα σε αυτά (ηλεκτρικό αυτοκίνητο χωρίς ακτινοβολία δεν υπάρχει !!! απλά Φυσική όπου ηλεκτρισμός και ηλεκτρομαγνητικό πεδίο). πληρώνεις περισσότερο για να πηγαίνεις πιο σιγά, πιο αποστειρομένα και πιο ρυπογόνα, σε βάθος χρόνου (εκτός και αν η ανακύκλωση αυτών γίνει στον ¶ρη ή την Σελήνη, γιατί πραγματικά δεν ξέρω τι θα τις κάνουν όλες αυτές τις μπαταρίες)
ποιος αγοραζει προβληματικο ιαπωνεζικο αμαξι ποια; ελαχιστοι θυματα του μαρκετινγκ. στην ευρωπη κανεις!
μακρια απο ιαπωνεζικα απλα μακρια γιατι αλλιως τα συνεργεια θα γινουν η δευτερη οικια σας
Tα υβριδικά αυτοκίνητα δεν ειναι λυση για το περιβάλλον και η σχετικά χαμήλη τους κατανάλωση δεν αρκει . Το κόστος ειναι υψηλό και αν υποθέσουμε οτι η τιμή της αμόλυβδης φτάσει τα 2 ευρώ .Δεν αντίλεγω οτι το CR-Z δείχνει εξαιρετικό και το HSD αρκετά ενδιαφέρον. Ενα ομως υγραεριοκίνητο CR-Z η AURIS θα ηταν και ποιο οικονομικό και αντίστοιχα οικολογικό.Γιατί θα πρέπει απαραιτητα το ΑURIS,ΙNSIGHT,CR-Z κ,α να αποτέλουν την μόνη λύση?Εχω την εντύπωση οτι αυτο εξοργίζει τον κόσμο.Πολλα χρήματα για σχετικά μικρή κατανάλωση ΥΠΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.Το μέλλον σίγουρα δεν ειναι υβριδικό (βενζινη-ηλεκτρικο).Θα προτημούσα ενα μικρό 1000 με υγραερειο η DIESEL.
ολα εξαρτωνται απο την ευελιξεια των κατασκευαστων και απο το ποσο γρηγορα λαμβανουν τα σηματα απο την αγορα πχ η wv με τον μικρο κυβισμο τsi , η gm κανει πραξει την παρημοια οποιοσ βαριεται να μαγειρεψη 40 μερεσ κοσκινιζει chevrolet volt-poel ambera και ενω η gm india εχει λανσαρει το chevrolet matiz electrik οι επικεφαλησ τησ gm usa,kai gm eyrope ψαχνωνται
ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΠΟΡ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΟΠΩΣ ΤΟ HONDA CR-Z, ΑΛΛΑ ΕΚΤΙΜΩ ΟΤΙ ΓΕΝΙΚΑ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΥΒΡΙΔΙΚΟΥ ΑΦΟΡΑ ΜΙΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟ (ΑΓΝΩΣΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΣΟ ΘΑ ΔΙΑΡΚΕΣΕΙ) ΜΙΑ ΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΘΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΟΥΝ ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΝ ΣΕ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ "ΚΑΘΑΡΕΣ" ΜΟΡΦΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗΣ. ΣΑΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΖΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ HONDA FCX CLARITY, ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ ΜΕ ΚΑΥΣΙΜΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΒΓΑΖΕΙ ΝΕΡΟ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΟ. ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΑΞΙΖΕΙ ΔΕ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ ΟΙ "ΤΡΕΛΛΑΡΕΣ" TOY "TOP GEAR" ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΑΝ ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΚΑΥΣΙΜΟΥ ΚΑΙ ΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ΤΙΜΕΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΑΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗΣ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΙΑΤΙΘΕΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΙΣΧΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ (BHP 200+) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΕΝΑ ΣΚΑΣΜΟ ΛΕΦΤΑ (ΒΛΕΠΕ LEXUS). ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΗΛΑΔΗ Η ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΙΤΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ , ΓΙΑΤΙ ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ 22-25 χιλ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ, ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΝΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΙΔΙΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΜΕ 16-17 χιλ. ΤΟΝ ΡΩΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ 7-8 χιλ. ΠΑΡΑΠΑΝΩ; ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ , ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΥΚΑΤΑΣΤΑΤΟ ΚΟΙΝΟ, ΕΝΩ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΟΣΤΟΣ. ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΦΕΛΟΣ.