ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο υβριδικό της Toyota Auris HSD

Το νέο υβριδικό της Toyota Auris HSD

Τα νέα Honda CR-Z και Auris HSD φέρνουν στα υβριδικά αυτό που τους λείπει: ποικιλία. Μήπως όμως θα προτιμούσατε κάτι πιο μικρό;

(26/5/2010)

Ποιός δεν περιμένει ένα υβριδικό αυτοκίνητο να τον λυτρώσει από το κόστος μετακίνησης; Υβριδικά όμως υπάρχουν ήδη, άρα τι άλλο περιμένετε; Η Honda μετά το Civic IMA και Insight παρουσιάζει και ένα σπορ υβριδικό. Που είναι όμως τα πιο χρηστικά;

Σίγουρα ένα διθέσιο σπορ μοντέλο με χαμηλή κατανάλωση και πράσινο χαρακτήρα ακούγεται ιδανικό. Πόσο μάλλον όταν διαθέτει και όλα εκείνα που χρειάζεται ένα σπορ αυτοκίνητο. Το σωστό σχήμα, σβέλτο κινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το Honda CR-Z είναι ακριβώς αυτό και είναι και υβριδικό. Η ποικιλία λοιπόν των υβριδικών είναι μόλις κατά ένα μοντέλο μεγαλύτερη. Εσάς όμως σας καλύπτει; Σίγουρα η Honda υπερτερεί αυτή τη στιγμή αφού έχει ένα συμβατικό μικρομεσαίο σεντάν υβριδικό, έχει ένα ιδιαίτερο, ξεχωριστό υβριδικό, και τώρα ένα σπορ. &&&& Και πάνω που θα έλεγε κανείς ότι η Toyota έχει «μείνει» στο Prius, το Auris καταφτάνει και αυτό σε υβριδική μορφή. Ανακεφαλαιώνοντας δηλαδή τα υβριδικά μοντέλα, έχουμε ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ (Auris), ένα μικρομεσαίο σεντάν (Civic), ένα σπορ κουπέ (CR-Z), και από ένα ξεχωριστό μοντέλο (Insight και Prius). &&&& &&&& Σε σχέση με μόλις ένα χρόνο πριν η γκάμα των υβριδικών είναι κατά δύο φορές μεγαλύτερη. Είναι όμως και πάλι αρκετή; &&&& Σαφώς το CR-Z όσο ενδιαφέρον και αν είναι δε θα είναι το μοντέλο εκείνο που θα δώσει το έναυσμα για μαζική στροφή στα υβριδικά. Το Auris από την άλλη, όντας ένα το best seller μικρομεσαίο, στην υβριδική του έκδοση έχει μεγάλες πιθανότητες να ανοίξει το δρόμο για εναλλακτική μετακίνηση σε μεγάλο μέρος του πληθυσμού. &&&& Μόνο ένας στους δέκα να προτιμήσει από εδώ και στο εξής την έκδοση HSD του Auris, θα ξεπεράσει κατά πολύ τις πωλήσεις των Prius και Insight συνδυασμένες. Και εδώ που τα λέμε είναι και το πιθανότερο να συμβεί. Γιατί το Auris αρέσει για αυτό που είναι ούτως ή άλλως και σε υβριδική έκδοση δίνει ένα λόγο παραπάνω να το προτιμήσει κανείς. &&&& Μήπως όμως είναι πολύ μεγάλο; Γιατί σήμερα η αγορά κινείται προς τα μικρά, και ακόμη και ένα μικρομεσαίο μοντέλο σαν το Auris «πέφτει» μεγάλο. Ο περισσότερος κόσμος εξάλλου θέλει ένα μικρό αυτοκίνητο με ακόμη μικρότερη κατανάλωση ώστε να έχει το μέγιστο δυνατό όφελος στον αγώνα μείωσης του κόστους. Ένα Yaris ας πούμε σε υβριδική έκδοση θα ήταν λουκούμι. &&&& Θα ήταν όμως και πολύ ακριβό. Τόσο που δύσκολα θα μπορούσε να κάνει απόσβεση της αρχικής τιμής με τη μείωση της κατανάλωσης. Ακόμη και με τη βενζίνη στο 1,5 ευρώ το λίτρο. Στα μικρομεσαία όμως τα πράγματα είναι πιο προσιτά. Από την πλευρά των κατασκευαστών πάντα. &&&& Γιατί τα μικρομεσαία έχουν ανεβάσει αρκετά τον πήχη και πωλούνται σε υψηλές τιμές από τη μία, ενώ το κόστος της υβριδικής τεχνολογίας έχει πέσει τόσο ώστε μαζί με τις ελαφρύνσεις από το φόρο να μπορεί ένα μοντέλο σαν το Auris να προσφερθεί σε λογική τιμή. Το ίδιο και το CR-Z. &&&& Αυτά θα είναι για το επόμενο διάστημα και τα μικρότερα υβριδικά μοντέλα που θα έχουμε στη διάθεσή μας, όσο και αν θα ήθελε κανείς κάτι ακόμη πιο μικρό. Και δεν είναι άσχημα, εξάλλου και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα προστεθούν στην αγορά τα επόμενα χρόνια θα είναι και αυτά στο ελάχιστο μικρομεσαία, αν εξαιρέσουμε το Mitsubishi i-MIEV. Ή πολύ μικρά μίνι σαν το smart &&&& ¶ρα όσο και αν θέλουμε ποικιλία στα υβριδικά, αυτή που σήμερα έρχεται είναι ότι καλύτερο θα δούμε για το επόμενο διάστημα. Είναι αρκετή; Εσάς σας καλύπτει; Βρίσκετε τώρα ένα μοντέλο που να μπορείτε να προτιμήσετε ώστε να αποκτήσετε και εσείς υβριδικό αυτοκίνητο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
Autotriti.gr