ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι πρώτες εντυπώσεις από το VW Amarok

Οι πρώτες εντυπώσεις από το VW Amarok

(22/6/2010)

Κατά την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του VW Amarok στον διεθνή Τύπο, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στους δρόμους της Αυστρίας και της Σλοβακίας ένα από τα πιο χαρισματικά οχήματα της κατηγορίας των Pick-Up. Ο νέος εκπρόσωπος της VW αναμένεται να ανεβάσει σημαντικά τον πήχη και στην ελληνική αγορά από τον Σεπτέμβριο.

Με ετήσιες πωλήσεις της τάξης των 2.000.000 οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο, η κατηγορία των Pick-Up συγκαταλέγεται μεταξύ των δημοφιλέστερων στα ελαφρά επαγγελματικά και η είσοδος μιας αυτοκινητοβιομηχανίας με παγκόσμια εμβέλεια όπως η VW σε αυτή, σίγουρα δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητη. Πόσο δε μάλλον όταν η πρόταση της έρχεται να ταρακουνήσει τον ανταγωνισμό όντας ιδιαίτερα προικισμένη στους περισσότερους από τους τομείς που εγγυώνται την εμπορική επιτυχία ενός ελαφρού επαγγελματικού. Ας μην γελιόμαστε άλλωστε. Με το VW Amarok η VW στοχεύει στην κορυφή των πωλήσεων των Pick-Up και τον παραγκωνισμό των παραδοσιακών κυριάρχων σε αυτή. Εξωτερική σχεδίαση Με μήκος αμαξώματος που ανέρχεται στα 5.254 χλστ., μεταξόνιο 3.095 χλστ. και πλάτος έως 1.954 χλστ., το VW Amarok συγκαταλέγεται μεταξύ των μεγαλύτερων σε διαστάσεις εκπροσώπων στην κατηγορία των ελαφρών ημιφορτηγών (τουλάχιστον για τις αγορές της ΕΕ).Η σχεδίαση του αμαξώματος του είναι σίγουρα επιβλητική και φέρει όλα τα χαρακτηριστικά στοιχεία της σχεδιαστικής φιλοσοφίας του γερμανού κατασκευαστή, όπως αυτά αποτυπώνονται και στην νέα γενιά του Transporter που προηγήθηκε.Τα καλαίσθητα φωτιστικά σώματα, οι τονισμένοι θόλοι των τροχών και οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες των πλευρικών παραθύρων αποτελούν τα βασικότερα γνωρίσματα του ενώ έντονη είναι και η κομψότητα που αποπνέουν οι λιτές φόρμες στις οποίες έχουν καταφύγει οι γερμανοί σχεδιαστές.Σε πρώτη φάση και από τον Σεπτέμβριο (σε ότι αφορά στην ελληνική αγορά), το Amarok θα είναι διαθέσιμο μόνο σε εκδόσεις Double Cab και με τρία διαφορετικά πακέτα εξοπλισμού (βασικό, Trendline και Highline) ενώ μέχρι και το καλοκαίρι του 2011 αναμένονται και οι Single Cab εκδόσεις του. Εσωτερικός διάκοσμος Ένα ακόμα σημεία όπου το VW Amarok αναμένεται να κερδίσει σημαντικούς πόντους έναντι του ανταγωνισμού είναι και ο εσωτερικός διάκοσμος του.Παραπέμποντας άμεσα σε SUV μοντέλα, το εσωτερικό του Amarok είναι ποιοτικά κατασκευασμένο και με πολύ καλή εργονομία. Οι χώροι για ακόμα και έως πέντε ενήλικους επιβάτες είναι εξαιρετικοί ενώ και το επίπεδο του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας είναι πλούσιο τουλάχιστον στις κορυφαίες εκδόσεις του.Μεταξύ των βασικότερων χαρακτηριστικών του αξίζει να αναφέρουμε τον ευανάγνωστο πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα με την μεγάλη οθόνη αφής πολλαπλών ενδείξεων. Παράλληλα τόσο η πλάτη όσο και το κάθισμα των πίσω θέσεων, μπορούν να αναδιπλωθούν πλήρως επιτρέποντας την φόρτωσης αντικειμένων μεγάλου όγκου και βάρους. Χώρος φόρτωσης Με δεδομένο το μεγάλο μήκος του αμαξώματος αλλά και του μεταξονίου, οι σχεδιαστές της VW κατάφεραν να επιτύχουν έναν εξαιρετικά μεγάλο σε διαστάσεις χώρο φόρτωσης. Με μήκος 1.555 χλστ., πλάτος 1.620 χλστ. (1.222 χλστ. μεταξύ των θόλων) και ύψος πλευρικών τοιχωμάτων ίσο με 508 χλστ., η καρότσα του Amarok είναι απλώς η μεγαλύτερη μεταξύ των διπλοκάμπινων Pick-Up. Παράλληλα η απόσταση της από το έδαφος είναι μικρή (780 χλστ.) ενώ το μεγάλο πλάτος της επιτρέπει την υποστήριξη μιας ευρωπαλέτας, μια σημαντική πρωτιά στην κατηγορία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Το VW Amarok θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις (Comfort ή Heavy Duty) αναφορικά με τον τύπο της οπίσθιας ανάρτησης γεγονός που επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να επιλέξει μεταξύ οχημάτων με μεικτό βάρος έως 2,82t. ή έως 3,04t., ανάλογα με την χρήση για την οποία προορίζει το όχημα του. Στην πρώτη περίπτωση το ύψος του ωφέλιμου φορτίου ανέρχεται έως και στα 948 κιλά και στην δεύτερη έως και στα 1.137 κιλά αντίστοιχα.
Τέλος η ελκτική ικανότητα του ορίζεται στα 750 κιλά για φορτία χωρίς φρένα και στα 2.800 κιλά για φορτία με φρένα.

Δυνατότητες κίνησης

Πολλαπλές είναι και οι επιλογές αναφορικά με τα συστήματα μετάδοσης της κίνησης του νέου Amarok.
Πέραν των εκδόσεων 4x2 προσφέρονται και δύο διαφορετικά συστήματα 4κίνησης.
Τα Amarok 4Motion με το… κόκκινο «4» εφοδιάζονται με 4κίνηση κατ’ επιλογήν, ενώ με το… μαύρο «4» φέρουν μόνιμη 4κίνηση.
Στην πρώτη περίπτωση ένα διαφορικό Torsen αναλαμβάνει να μεταφέρει την ισχύ του κινητήρα σε αναλογία 40:60 μεταξύ του εμπρόσθιου και του οπίσθιου άξονα, αναλογία η οποία μεταβάλλεται ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης και την πρόσφυση των τροχών.
Στην δεύτερη περίπτωση, ο οδηγός μπορεί να ελέγξει την μεταφορά της κίνησης σε δύο ή τέσσερις τροχούς καθώς και τον υποπολλαπλασιασμό των σχέσεων, μέσω ειδικών διακοπτών δίπλα στον επιλογέα ταχυτήτων.
Παράλληλα το VW Amarok εφοδιάζεται με στοιχεία όπως ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ABS, ESP, ASR καθώς και το σύστημα «Offroad Assist» που περιλαμβάνει τις λειτουργίας «Hill Hold Assist», «Hill Descent Assist», «Offroad ABS» κ.ά.
Όλα τα παραπάνω επιτρέπουν στο Amarok να ανταπεξέλθει ακόμα και στις πιο έντονες «κακουχίες» κατά την εκτός δρόμου κίνηση ενώ αξίζει να αναφέρουμε πως μπορεί να αναρριχηθεί σε τμήματα με κλίση έως και 45 μοιρών με φορτίο ακόμα και άνω του ενός τόνου.
Στην άσφαλτο το νέο γερμανικό ελαφρύ ημιφορτηγό αποδεικνύεται ιδιαίτερα πολιτισμένο, με εξαιρετική ποιότητα κύλισης, υψηλή ηχομόνωση της καμπίνας και σαφές και γρήγορο σύστημα διεύθυνσης.

Κινητήρες

Η γκάμα των κινητήρων του Amarok περιλαμβάνει τον νέο Bi-TDI κινητήρα των 2,0 λίτρων της VW που αποδίδει ισχύ 163 ίππων και μέγιστη ροπή 400 Nm από τις 1.500- 2.000 σ.α.λ.
Χάρη στην σύστημα Bi-Turbo των δύο σταδίων και το –τελευταίας γενιάς- common-rail, το εν λόγω μηχανικό σύνολο προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις στο Amarok ενώ παράλληλα διατηρεί τόσο την μέση κατανάλωση καυσίμου (από 7,6- 7,9 λτ./100 χλμ.) όσο και τις εκπομπές ρύπων (έως 206 γρ./χλμ.) σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.
Παράλληλα ως δεύτερη επιλογή προσφέρεται ένας επίσης 4κύλινδρος και 16βάλβιδος TDI κινητήρας 2,0 λίτρων που αποδίδει ισχύ 122 ίππων και μέγιστη ροπή 340 Nm από τις 1.750 σ.α.λ.
Βασικό χαρακτηριστικό του δεύτερου αυτού κινητήρα είναι η επίσης χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (έως 7,6 λτ./100 χλμ., γεγονός που σε συνδυασμό με το ρεζερβουάρ καυσίμου των 80 λίτρων, επιτρέπει αυτονομίες της τάξης έως και των 1.000 χλμ.! Παράλληλα οι εκπομπές CO2 είναι κάτω από το φάσμα των 200 γρ./χλμ.
Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER