ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
To νέο Alhambra της Seat είναι ολοκληρωμένο και πιο πρακτικό από ποτέ
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To νέο Alhambra της Seat είναι ολοκληρωμένο και πιο πρακτικό από ποτέ

Οδηγούμε το νέο Seat Alhambra

(21/9/2010)

To ολοκαίνουργιο Alhambra της Seat είναι πλέον γεγονός. Η δεύτερη γενιά του μεγάλου πολυμορφικού της ισπανικής εταιρείας έχει όλα τα φόντα να αποτελέσει ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό όχημα στην κατηγορία του. Ταξιδεύουμε στη Βαρκελώνη για την πρώτη επαφή.

Η δεύτερη γενιά του μεγάλου πολυμορφικού της Seat με το όνομα Alhambra, μόλις παρουσιάστηκε στην Ισπανία. Το αυτοκίνητο έχει διαστάσεις 4.854x1.904x1.720 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.919 χιλ. για το μεταξόνιο (22 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος από την προηγούμενη έκδοση, και ακριβώς ίδιο με του VW Sharan), ενώ το πιο σημαντικό στοιχείο της πρακτικότητας του είναι οι συρόμενες πίσω πόρτες, οι οποίες μάλιστα μπορούν να ενεργοποιηθούν με ηλεκτρική λειτουργία. Η χωρητικότητα του χώρου των αποσκευών ξεκινά από τα 809 λίτρα στην 5θέσια διάταξη (267 στην 7θέσια διάταξη), ενώ μπορεί να φτάσει έως και τα 2.297 λίτρα με τη δεύτερη και τρίτη σειρά θέσεων αποθηκευμένες. Με το σύστημα Easy-Fold τόσο η δεύτερη όσο και η τρίτη σειρά μπορούν να αποθηκευτούν στο πάτωμα του αποθηκευτικού χώρου, και να διαμορφώσουν ένα εντελώς επίπεδο και πρακτικό δάπεδο. Εδώ πρέπει να αναφέρουμε ότι το μοντέλο θα έχει τόσο 7θέσια όσο και 5θέσια έκδοση, καθώς και ότι η πρόσβαση στη τρίτη σειρά καθισμάτων είναι ιδιαίτερα εύκολη λόγω των συρόμενων θυρών. Κινητήρες

Η δεύτερη γενιά του μοντέλου βασίζεται στο αντίστοιχο Sharan της VW, με συνολικό μήκος στα 4,85 μέτρα

Η δεύτερη γενιά του μοντέλου βασίζεται στο αντίστοιχο Sharan της VW, με συνολικό μήκος στα 4,85 μέτρα

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Από πλευράς κινητήρων το νέο Seat Alhambra θα κυκλοφορήσει με τέσσερα μηχανικά σύνολα, δύο βενζίνης και δύο πετρελαίου, όλοι υπετροφοδοτούμενοι και άμεσου ψεκασμού. Ο βενζινοκινητήρας 1.4 TSI αποδίδει 150 ίππους στις 5.800 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 7,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων CO2 τα 167 γρ./χιλιόμετρο. Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου είναι τα 10,7 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. και τα 197 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας, ενώ η έκδοση χρησιμοποιεί χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ή 6άρι αυτόματο DSG. Στο τέλος του έτους η Seat θα παρουσιάσει και την έκδοση των 2,0 λίτρων με τους 200 ίππους για την οποία όμως δεν έχει ανακοινώσει περισσότερα στοιχεία.

Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων θα υπάρχει ο 2.0 TDI σε τρεις διαβαθμίσεις, με 140 ίππους (εκδόσεις: E Ecomotive και Εcomotive) και 170 ίππους. Ανάλογα, οι καταναλώσεις στην περίπτωση του κινητήρα με τους 140 ίππους είναι τα 5,5/5,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα, και για την έκδοση με τους 170 ίππους είναι τα 5,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα. Επίσης οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις θα εφοδιάζονται και με τον καταλύτη που η εταιρεία ονομάζει SCR (Selective Catalytic Reduction), που το καθιστά ως ένα από τα πιο καθαρά μοντέλα παγκοσμίως. Όλα τα μηχανικά σύνολα θα διαθέτουν σύστημα start/stop, καθώς και ανάκτησης ηλεκτρικής ενέργειας από το σύστημα πέδησης.

Οδική συμπεριφορά
O κινητήρας των 1,4 λίτρων με τους 150 ίππους τον οποίο οδηγήσαμε, μπορεί να κινεί το μεγάλο αμάξωμα του Alhambra σε πολύ καλούς ρυθμούς και δίχως κομπιάσματα. Η οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται ασφαλής σε κάθε περίπτωση. Η σφικτή ρύθμιση της ανάρτησης, χωρίς να λειτουργεί σε βάρος της άνεσης, περιορίζει τις κλίσεις στις στροφές. Έτσι το πολυμορφικό Seat δεν είναι «σκληρό» στο δρόμο αλλά αντίθετα πολύ άνετο και σταθερό σε όλες τις συνθήκες.. Θετικά είναι και τα σχόλια. για την ποιότητα κύλισης. Τέλος η θέση οδήγησης , ο οδηγός κάθεται ψηλά , συμβάλλει στην πολύ καλή περιμετρική ορατότητα, με τη βοήθεια πάντα των μεγάλων γυάλινων επιφανειών.

Ο επιπλέον εξοπλισμός θα περιλαμβάνει, πέρα από το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, και στοιχεία εξοπλισμού όπως τα φώτα bi-xenon με λειτουργία χαμηλώματος της δέσμης φωτός στην περίπτωση αντίθετα διερχόμενου οχήματος, σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος, αλλά και ηλιοροφή που είναι κατά 300% μεγαλύτερη από αυτή της προηγούμενης έκδοσης, ενώ για τον αποτελεσματικότερο εξαερισμό των επιβατών θα υπάρχει και κλιματισμός τριών ζωνών. Ο βασικός εξοπλισμός παρουσιάζεται ιδιαίτερα πλούσιος, αφού εκτός των άλλων θα περιλαμβάνει: 7 αερόσακους (και για τα γόνατα του οδηγού), ABS, ESP, σύστημα ευστάθειας για τη ρυμούλκηση τρέιλερ, και επίσης σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών.

Τέλος, η έκδοση με τον κινητήρα των 1,4 λίτρων και 150 ίππων έρχεται στο τέλος του έτους, ενώ η δίλιτρη με τους 200 ίππους θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές του 2011.
FORD
Leapmotor