ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το νέο Honda NSX θα χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία με συνολική απόδοση μεταξύ 400-450 ίππων
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το νέο Honda NSX θα χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία με συνολική απόδοση μεταξύ 400-450 ίππων

Αυτό είναι το νέο Honda NSX;

(24/11/2010)

Η παραγωγή του πρώτου NSX κράτησε 15 ολόκληρα χρόνια (1990-2005), και το αυτοκίνητο αποτέλεσε ένα από τα πιο ποθητά κεντρομήχανα μοντέλα της εποχής του! Η επόμενη γενιά βρίσκεται ήδη στα σκαριά, όμως τώρα δεν είναι σίγουρη η θέση του κινητήρα!

Οι πρώτες ανεπίσημες φωτογραφίες της επόμενης γενιάς του Honda NSX ήδη κάνουν το γύρο του κόσμου. Οι φήμες που κυκλοφορούν από τον αμερικάνικο ειδικό τύπο αναφέρουν ότι το αυτοκίνητο θα έχει τον κινητήρα εμπρός, ενώ οι αντίστοιχες φήμες από τον ιαπωνικό ειδικό τύπο απλά μας μπερδεύουν περισσότερο λέγοντας για κινητήρα στο κέντρο! Και στις δύο περιπτώσεις η πλατφόρμα που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι μια «βαριά» τροποποιημένη έκδοση αυτής του νέου Accord, πάντα με γνώμονα τη μείωση του κόστους.

Θα βασίζεται στην πλατφόρμα του Accord, όμως η θέση του κινητήρα δεν είναι ακόμη σίγουρη!

Θα βασίζεται στην πλατφόρμα του Accord, όμως η θέση του κινητήρα δεν είναι ακόμη σίγουρη!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Για την κίνηση του υπεραυτοκινήτου της Honda θα φροντίζει υβριδικό σύστημα που θα συνδυάζει κινητήρα V6 με χωρητικότητα στα 3,5 λίτρα και ηλεκτροκινητήρα. Το τελικό αποτέλεσμα θα κυμαίνεται μεταξύ 400-450 ίππων. Η κίνηση θα μεταδίδεται σίγουρα στο πίσω άξονα μέσω χειροκίνητου ή αυτόματου κιβωτίου, όμως δεν αποκλείεται και η χρήση της τετρακίνησης που η Honda ονομάζει SH-AWD (Super Handling All-Wheel Drive). Τέλος, το βάρος του υπολογίζεται αρχικά σε λιγότερο από 1.700 κιλά αφού σε αυτό θα βοηθήσει και η χρήση εξωτικών υλικών (αλουμίνιο, ανθρακονήματα), που θα αντισταθμίσει την αύξηση βάρους από τη χρήση υβριδικού συστήματος. Σε κάθε περίπτωση το αυτοκίνητο δεν θα το δούμε στο δρόμο το 2014.
Autotriti.gr
VW