Παρά τα χρόνια του, το Panda εξακολουθεί να βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων στην κατηγορία του
Γιατί Panda με κλειστά μάτια και όχι VW Fox στα μίνι, αλλά Golf δαγκωτό και όχι Fiat Bravo στα μικρομεσαία;
(29/11/2010)
Τι μπορεί να είναι αυτό που αλλάζει τόσο πολύ από τη μία κατηγορία στην άλλη, που δύο μάρκες, παρότι ανταγωνίζονται με μοντέλα και στις δύο πλευρές, έχουν τόσο χαώδεις διαφορές; Τι στροφή 180 μοιρών είναι αυτή που κάνει η αγορά και τη μία γυρίζει πλάτη στον έναν, την άλλη στον άλλον; Εσείς τι κάνετε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Το Panda και το Fox είναι περίπου συνομήλικα. Έχουν περίπου τις ίδιες τιμές, είναι και τα δύο 1,2 λίτρα (το Fox έχει και 1,4), και η βασική τους διαφορά είναι πως το Fiat είναι αποκλειστικά 5πορτό ενώ το Fox 3πορτο.&&&& Σημαντική διαφορά, είναι όμως αυτή που κρύβεται πίσω από το γεγονός ότι το Panda πουλάει 86 φορές περισσότερο; Όλες τις πωλήσεις του Fox φέτος τις έκανε το Panda στο πρώτο τριήμερο του Ιανουαρίου!
Και μιλάμε για ένα Fiat απέναντι σε ένα VW. Δεν πρόκειται ούτε για κινέζικες μάρκες, ούτε για μικρότερους κατασκευαστές, ούτε με κάποιον με μικρή παράδοση στην ελληνική αγορά.
&&&& Και πάμε δύο κατηγορίες πιο πάνω. Στα μικρομεσαία. Οι μάρκες μένουν ίδιες, τα μοντέλα αλλάζουν, Golf και Bravo, και οι ρόλοι αντιστρέφονται. Η απόσταση στις πωλήσεις δεν είναι τόσο χαώδης, όμως η VW, παρότι έχει «κόψει» φόρα λόγω Astra και Auris, έχει πουλήσει 7πλάσιο αριθμό αυτοκινήτων από τη Fiat.
Όσα Bravo ταξινομήθηκαν μέχρι σήμερα το 2010, τα πούλησε η VW σε λιγότερο από δύο μήνες. Τόση διαφορά. Και μιλάμε για αυτοκίνητα που συγκρινόμενα κρίνονται στη λεπτομέρεια. Και τα δύο διαθέτουν σύγχρονους τούρμπο κινητήρες με 1,4 λίτρα και υψηλές αποδόσεις, μεγάλους χώρους, άριστη ποιότητα κατασκευής, ενώ τη μεγαλύτερη ποικιλία μοτέρ (1,2TSI) του Golf, το Bravo την αντιμετωπίζει με πολύ πιο όμορφη σχεδίαση και πολύ χαμηλότερες τιμές σε ολόκληρη τη γκάμα.
Πως δημιουργούνται λοιπόν αυτές οι διαφορές; Πως μπορεί δύο μάρκες που είναι η κάθε μία στην κορυφή μιας κατηγορίας, να αλλάζουν τόσο ακραία θέση από τα μίνι στα μικρομεσαία; Τι έχει η Fiat στα μίνι που δεν έχει καθόλου η VW, αλλά με τη σειρά της το έχει τόσο πολύ στα μικρομεσαία ενώ εκεί το χάνει η Fiat; Τι βλέπετε να αλλάζει σε εσάς όταν διαλέγετε αυτοκίνητο σε αυτές τις δύο κατηγορίες; Τι ανεβάζει μία τη μία και μία την άλλη; Τι λέτε;
ΠΑΙΔΕΣ ΕΧΩ 1 PANDAKI 1.2 ΑΠΟ ΤΟ 2007 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ 106 000ΚΛΜ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΟΔΗΓΑΩ ΕΓΩ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΤΟ ΕΧΩ ΛΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 1 TANK 600 ΚΛΜ ΠΕΡΙΠΟΥ ΖΗΜΙΕΣ 0 ΣΕΡΒΙΣ 60€ ΠΕΡΙΠΟΥ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΨΟΓΟ ΚΑΛΑ ΦΡΕΝΑ ΚΑΛΟ ΠΑΤΗ ΜΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ
Απο την εμπειρία μου στα αμάξια ως μηχανικός εδω και 25 χρόνια έχω να πω οτι επικρατεί η φήμη πωςτα Γερμανικά είναι τα καλύτερα!Αυτό ΞΕΧΑΣΤΕ το!ΉΤΑΝ απο τα καλύτερα!Τώρα μόνο όνομα!Ειδικά Opel και VW!Επίσης κάποια γιαπονέζικα κυρίως της toyota τα οποία συνήθως είναι made in UK βγάζουν κάποια προβλήματα! Τώρα στο θέμα μας, το fiat panda είναι ενα απο τα πιο αξιόπιστα αμάξια που κυκλοφορούν!Στην τιμή που πωλείτε ακόμα και με περισσότερα χρήματα δεν βρίσκεις κατι όχι καλύτερο αλλα ούτε παρόμοιο!Αυτό μπορεί να το συμπαιράνει κανεις αν απλα το κάνει ενα test drive.Το αμάξι αυτό το έχει απο το 2007 η γυναίκα μου και έχει επάνω 100.000 χλμ!Το αμάξι δεν έχει βγάλει ουτε το παραμικρό προβληματάκι (παρα το γεγονός οτι ο γιος μας το βασανίζει λιγάκι όποτε το παίρνει...). Γενικά αν και εγω προσωπικά ποτέ δεν είχα αυτοκίνητο της Fiat πιστεύω πως είναι απο τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα και πλεον ειναι τα αυτοκίνητα με τα λιγότερα προβλήματα σύμφωνα και με τα αμαξια που έρχονται στο συνεργείο.
κυριοι σιγα της επιδοσεις που εχουν τα γερμανικα. οτι εχει τουρμπο η κομπρεσορα ειναι συνηθως γρηγορο. πολλες εταιρειες εχουν τετοιους κινητηρες. το θεμα ειναι οτι τα γιαπωνεζικα ειναι αξιοπιστα. τι να το κανεις ενα αυτοκινητο που ειναι λιγο η πολυ πιο γρηγορο απο τα υπολοιπα αν το πληρωνεις πανακριβα και βγαζει και προβληματα συνεχεια
den mporw na katalavw giati na pareis tetoia amaksia.ti vw ti fiat tragika amaksia ..toyota kai pali toyota
Γιατί απλά στο Golf το μάρκετινγκ έχει κάνει πλύση εγκεφάλου στους καταναλωτές. Είναι βέβαια ποιοτικό αυτοκίνητο, αλλά δεν δικαιολογεί τα λεφτά του. Το Fox είναι ένα μηδενικό και δεν το σώζει τίποτα,ούτε καν το μάρκετινγκ.
Panda - Fox: 1-0 1) Προώθηση. Το Panda το βλέπεις παντού (TV, εφημερίδες). Για το Fox προσωπικά δεν ήμουν καν σίγουρος ότι παράγεται ακόμα. 2) 5 πόρτες. Το Panda τις έχει, το Fox όχι. ΣΆ αυτή την κατηγορία που η πρακτικότητα είναι το ζητούμενο, οι πίσω πόρτες μετρούν πολύ. 3) Αισθητική. Αν και είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα, το Fox αν δεν το λες άσχημο (που προσωπικά το λέω), σίγουρα το λες άχρωμο. Το Panda και να μη σου αρέσει, έχει προσωπικότητα μέσα-έξω. 4) Γόητρο μάρκας. ΣΆ αυτή την κατηγορία, δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο. Ή για να το θέσουμε διαφορετικά, στα μικρά η Fiat έχει το ίδιο αν όχι μεγαλύτερο πρεστίζ από τη VW. Golf – Bravo: 1-0 1) Γόητρο μάρκας. ΣΆ αυτή την κατηγορία, παίζει σημαντικό ρόλο. Διότι πρόκειται συνήθως για το κύριο αυτοκίνητο της οικογένειας και επομένως «πρέπει» να δείχνει την επιτυχία του κατόχου του. Δίκαια ή άδικα, η VW –και ειδικά το Golf- διαθέτει γόητρο, η Fiat όχι. Εξ ου και τουλάχιστον αξιοπρεπή αυτοκίνητα της δεύτερης (βλ. πρώτο Croma, Tipo, Bravo, Stilo) δεν διέγραψαν αντίστοιχα αξιοπρεπή πορεία. Αντίθετα, τα Golf, ακόμα και τα αδιάφορα Mk II και ΙΙΙ, πουλούσαν πάντοτε σαν ζεστά ψωμάκια. 2) Αξιοπιστία. Εδώ συμβαίνει το εξής παράδοξο: Ενώ στα μικρά η Fiat θεωρείται αξιόπιστη, στα πιο μεγάλα δεν έχει αυτή τη φήμη. Ξέρω κόσμο που δεν παίρνει Fiat, γιατί «χαλάνε». Αντίθετα, καλώς ή κακώς η VW έχει εδώ και χρόνια κτίσει μια φήμη αξιοπιστίας. 3) Μεταπώληση. Ίσως λόγω των ανωτέρω, όταν έρθει η ώρα, το Golf θα πουληθεί ευκολότερα και σε υψηλότερη τιμή από το Bravo.
ΤΟ FOX ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΑΝΑΓΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΤΗΣ VW ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΜΙΝΙ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΙΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ. ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΤΟ GOLF, ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΪΚΑ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΥΣ ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΤΡΩΝΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ), ΣΤΗ ΔΕ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΟΥΛΑΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΡΙΠΛΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ (ΕΠΙΣΗΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ) ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ. ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ UP! Ή LUPO Η VW ΘΑ ΔΙΔΑΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΗΣ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗ FIAT ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, ΟΠΟΥ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΥΕΛΙΞΙΑ ΚΑΙ ΑΠΛΟΤΗΤΑ. ΣΤΗ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΔΕΝ ΤΗ ΔΙΚΑΙΩΣΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ. ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ BRAVO ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΣΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΑΠΟ ΤΟ GOLF.
Το FIAT είναι πολύ καλύτερο από το FOX. Δεν χωράει συζήτηση. Το GOLF είναι πολύ καλύτερο από το αντίστοιχο FIΑΤ και όχι μόνο απ΄αυτό, αλλά και απ΄όλα τα άλλα της κατηγορίας. Κι αυτό δεν χωράει συζήτηση. Έτσι έχουν τα πράγματα και ας μη λέμε ανοησίες. ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ.
Οχι δεν μιλάμε για αυτοκίνητα που συγκρινόμενα κρίνονται στη λεπτομέρεια.Τα υλικα κατασκευης του golf ειναι πολυ ανωτερα, επισης καλυτερη κυλιση και αριστη ηχομονωση
Εχω FOX απο τον 12/2005 σημερα εχει 85.000 χλμ. Πριν τα 15.000 χλμ μου παρουσίασε βλάβη το ταμπλό χάνονταν οι ηλεκτρονικές ενδείξεις (χιλιόμετρα συνολικά/ημέρας),αρχικά μου ζήτησαν 270€ για την αλλαγή (παζαρόπουλος service Γερακα) και μετά απο 3 μηνες που πηγα για αλλαγή στα μπροστινα τακάκια κοντά στα 200€. Κατά τύχη έμαθα σε service της scoda οτι ειχε βγει απο την vw εντολή για αλλαγή δωρεάν και το αλλαξα εκει. Στα 50.000 χλμ άλλαξα τον κεντρικό διακόπτη φώτων στο τιμονι και σιλανσιε ολα μαζί με το σερβις~850€. Μέχρι τώρα εχω αλλάξει γρύλο και στα δυο παράθυρα απο 125€ ο ενας. Πριν μια εβδομάδα εσπασε ο αφαλός στο κεντρικό κλείδωμα και πρέπει να το παραγγείλουν στην Γερμανία (κόστος πάνω απο 200€ με νέα κλειδιά) και στα 90.000 χλμ θα πρέπει να αλλάξω συμπλέκτη και τακάκια μπρος -πίσω. Σημ. ολα τα service σε εξουσιοδοτημένα συνέργεια. Τα συμπεράσματα δικά σας
Συμφωνώ με την άποψη ότι και οι δυο κατασκευαστές την συγκεκριμένη στιγμή διαθέτουν το μεγαλύτερο κύρος με την ΦΙΑΤ να έχει ένα προβάδισμα με την ολοένα και συχνότερη παρουσία νέων τεχνολογιών αλλά και άριστη αξιοπιστία πλέον σε όντως πολύ καλές τιμές αφού οι τιμές τιμοκαταλόγου δεν έχουν καμία σχέση με την πραγμάτικότητα (πολύ φθηνότερα). Προσωπικά αντάλαξα το πολύ δημοφιλή και αξιόπιστο (σύμφωνα με της φήμες αλλά όχι στην πράξη) ιάπωνα με το PANDA και βρήκα την υγειά μου. Οικονομικότατο σε πραγματικές συνθήκες με πολύ καλό εξοπλισμό (έκδοση EMOTION) εκπληκτικό σύστημα αυτόματου κλιματισμού, μοναδική συμπεριφορά για την κατηγορία (φοβερά άνετο και αθόρυβο). Ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στην ΦΙΑΤ και εύχομαι πάντα τέτοια για αυτήν.
Ήμουν από τους πρώτους στην Ελλάδα που πήρα το Fox. Το αυτοκίνητο στους 2 μήνες έμενε στο δρόμο, έχανε τη δύναμη του και το τιμόνι του δεν ανταποκρινόταν αμέσως. Στο συνεργείο δεν έβρισκαν καμία βλάβη. Κινδύνευσα στο δρόμο αρκετές φορές. Ευτυχώς πριν τη συμπλήρωση του 6μηνου το πήραν πίσω και πήρα άλλο μοντέλο της VW. Τι περιμένεις από αυτοκίνητο που κατασκευάζεται στη Βραζιλία; Πάντως και ένα Polo που είχαμε έβγαζε πολλά προβλήματα κυρίως ηλεκτρικά. Ποτέ ξανά γερμανικό μικρό.
Εγώ πάντως είμαι κάτοχος εδώ και ενα περίπου εξάμηνο ενός FIAT BRAVO MULTIJET 1,6 EMOTION με 25000 Km ήδη στο οδόμετρό του και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος..... και οικονομικό (πετρελαιοκινητήρας) πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και οικονομικό στα σέρβις του και όλα αυτά με αγορά 19600ευρώ (23100 με 3500 έκπτωση με απόσυρση σε ένα σαραβαλάκι) πρώην ιδιοκτήτης ενός GOLF V με αρκετά προβλήματα απο την πρώτη στιγμή που τα αγόρασα (οι golfακιδες τα ξέρουν)................... Ο λόγος? το δεύτερό μου αυτοκίνητο ειναι εδώ και 6 χρόνια ενα καθ oλα οικονομικό με μηδενικές ζημίες και κατασκευασμένο σε άριστο βαθμό για το λόγο που κατασκευάστηκε FIAT PANDA........ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΜΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΣ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΣΗΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ.........
Συγκριτικά με το Golf νομίζω ότι είναι ντροπή για VW το Fox να διαθέτει μόνο 50 άλογα και να χρειάζεται 17 ολόκληρα δευτερόλεπτα για την 0-100. Ναι, το Bravo έχει πολύ όμορφη σχεδίαση του πίσω παρμπρίζ. Στον δρόμο ένα Bravo με συναγωνιζόταν άνετα, πρέπει να ήταν η έκδοση των 140, συγκριτικά με τους 122 ίππους του Golf. "πολύ χαμηλότερες τιμές"? Πάλι παραβλέπετε τους πίνακες autotriti: 19900 ευρώ το Bravo 140 hp, 21500 ευρώ το Golf 160 hp (1.4 lt και τα 2), ενώ στα 122 άλογα (κατασκευαστή) το Golf είναι περίπου 600 ευρώ ακριβότερο. Όσο για την γκάμα των μοντέλων είναι 40 τα Golf. Η Fiat πιστεύω θα αυξήσει την υπεροχή της στα μικρά με το "500" που αφουγκράζεται τις σημερινές ανάγκες παρουσιάζοντας μείωση των ρύπων κάτω των 95gr παράλληλα με κινητήρα turbo 85 ίππων στα 900 κυβικά και ημιαυτόματο κιβώτιο. Συναγωνίζονται στο downsizing.
Πιστεύω πως πριν μπούμε στη διαδικασία να αναλύσουμε τα προτερήματα κ τα ελαττώματα του κάθε αυτοκινήτου,πρέπει να σκεφτούμε πως βλέπει το ευρύ κοινό το ίματζ της κάθε εταιρείας (συχνά προκατειλλημένα,χωρίς πολλές γνώσεις κ παρασυρόμενο απο τη διαφήμιση κ τα στερεότυπα-τέλος πάντων άλλου παπά ευαγγέλιο αυτό...). Έτσι λοιπόν σύμφωνα με την ευρεία αντίληψη, η Fiat είναι μια εταιρεία που κατασκευάζει μικρά αυτοκίνητα και οι προσπάθειες της σε μεγαλύτερες κατηγορίες υπήρξαν ανέκαθεν ανεπιτυχείς,συνήθως δικαιολογημένα (Tempra,Stilo,Marea,Bravo/a,Linea). Στον αντίποδα η VW έχει να κατασκευάσει πραγματικά επιτυχημένο σούπερμίνι,ουσιαστικά απο την εποχή του Σκαραβαίου,ενώ το Golf είναι, θέλουμε δε θέλουμε, ένα όνομα-οικόσημο. Εκεί πιστεύω πως οφείλεται κατα ένα μεγάλο μέρος το φαινόμενο που περιγράφεται στο άρθρο αύτό. Απο κει και πέρα όσον αφορά τα αυτοκίνητα που αναφέρθηκαν,το Fox κατ εμέ είναι άσχημο,με απελπιστικά αδύναμο κινητήρα,αδικαιολόγητα υψηλές τιμές,κατασκευάζεται στη Βραζιλία (δεν είναι κακό γενικά,αλλά δε βοηθάει αν θες να πλασάρεις μια premium εικόνα) και θα αποτελούσε πραγματικά μυστήριο αν είχε εμπορική επιτυχία. Το Panda απο την άλλη είναι ένα τίμιο,οικονομικό,συμπαθητικο αυτοκίνητο. Δικαιολογημένη η απόκλιση εδώ. Το Golf δε είναι μια σταθερή αξία και λογικο είναι να κατεχει ένα μεγάλο μερίδιο της αγοράς στη μικρομεσαία κατηγορία. Η κακή πορεία του Bravo με εκπλήσσει,καθώς προκειται για ένα πολύ εμφανίσιμο αυτοκίνητο. Ίσως η τιμολογιακή πολιτική να μην είναι κ τόσο ελκυστική τελικά,ωστε να δικαιολογείται η τιμή αγοράς του.Καλός κ ο T-Jet αλλά είναι ένα κλικ πίσω απο τους TSI,η οδήγηση του δε είναι μάλλον αδιάφορη. Λογικό να υπάρχει μια διαφορά κ εδώ αλλά όχι τόσο μεγάλη. Υ.Γ.Απευθύνω μια θερμή παράκληση στους συναναγνώστες να απέχουν απο τα γνωστά,γραφικά,προκατ σχόλια υπέρ της VW και του Golf.
ΕΙΧΑ ΠΑΡΕΙ FOX, ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΥΛΟΜΕΤΑΝΙΩΣΑ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ! ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΧΑΛΑΓΕ! ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ, ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ! ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΑ, ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ ΕΤΥΧΕ! ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ, ΣΕ ΟΣΑ FOX ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΣΕ ΟΛΑ ΚΟΥΝΑΓΕ Ο ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ. ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΛΛΩΣΤΕ! ΚΑΙ ΣΤΟ SERVICE ΜΟΥ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΧΤΥΠΗΘΗΚΕ! ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΗΤΑΝ ΠΤΑΙΣΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΗΤΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ, ΚΑΙ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΛΥΨΕ. ΕΚΤΟΣ ΑΠ ΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΒΕΒΑΙΑ! ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑΜΕ! ΧΤΥΠΗΘΗΚΕ! ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟ ΞΕΦΟΡΤΩΘΗΚΑ, ΠΗΡΑ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΙΚΡΟ, ΟΧΙ HIGH CLASS ΜΑΡΚΑ ΟΠΩΣ VW, KAI ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ! ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΑ VW. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΑΘΟΣ!
TO PANTA ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΡΧΙΚΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΜΕ ΣΩΣΤΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ. ΤΟ FOX EINAI ΚΟΥΤΣΟΥΡΕΜΕΝΟ ΠΟΛΟ,ΑΡΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΠΟΛΟ=ΜΕΙΩΜΕΝΗ.
Το panda έχει 5 πόρτες 4χ4 και παίζει με πολλά χρώματα το εσωτερικό του είναι σπατριατικό αλλά λειτουργικό και δεν χαλάει με τίποτα. Για την μεγαλύτερη κατηγορία κανένα σχόλιο. Η άποψή μου οι Έλληνες να αγοράζουν με ανοιχτά και όχι με κλειστά τα μάτια. Ένα testdrive και καταλήγεις πιο σου ταιριάζει. Τόσο απλά.
Το σημαντικότερο ειναι η διαφημιση και το αντικτυπο που εχουν τα μοντελα της καθε μαρκας. πχ Η TOYOTA με τα μοντελα της στρεφεται προς το πελατη που θελει οικονομικο αμαξι, ενω η vw αντιστοιχα σ αυτο με τις επιδοσεις, πραγμα που καθοριζεται απ την γκαμα των μοντελων/κινητηρων της καθε εταιριας. Αυτο επηρεαζει ολες τις κατηγοριες ως προς τη φημη του μοντελου, αν και μπορει ενα μικρομεσαιο με ενα μεσαιο της ιδιας εταιριας να εχουν αλλο προφιλ στη πραγματικοτητα. Απο κει και περα αναλογα με την κατηγορια, αλλαζουν και τα κριτηρια. Στις πιο μικρες κατηγοριες, κυριαρχο ρολο παιζει η τιμη, ενω αναιβένοντας κατηγορια, σημαντικοτερο ρολο παιζει η "μαρκα". Το θεμα ειναι ο σωστος προσανατολισμος του καταναλωτη.
Τα γκρουπ των δύο αυτών εταιριών είναι ότι καλύτερο έχει να επιδείξει η αυτοκίνηση. Ότι και να επιλέξει ο αγοραστής λοιπόν δεν θα βγει χαμένος.
Απλά έχουμε κρατήσει αυτά τα αυτοκίνητα σαν ονόματα...Το Panda σαν όνομα στο χώρο του αυτοκινήτου υπάρχει πάνω απο 30 χρόνια...Το ίδιο συμβαίνει και με το Golf που σαν όνομα είναι 40 χρόνια στην αγορά...Έτσι τα έχουμε συνδέσει στο μυαλό μας!
VVV..... Έχοντας περάσει από Ιταλία Γαλλία Ιαπωνία αλλά και Γερμανία (vectra) και έχοντας 3χρονια τώρα golf (122) έχω να παρατηρήσω ότι όντως η αίσθηση που σου αφήνει αυτό το αυτοκίνητο είναι ξεχωριστή.Βέβαια 3 χρόνια είναι νωρίς για να βγάλεις αξιόπιστο συμπέρασμα αλλά μέχρι τώρα στέκεται πολύ ψηλά με ερωτηματικό και μια περίεργη αίσθηση στα φρένα που ενώ δείχνουν δυνατά κάποιες (σπάνια) φορές σε αφήνουν ανικανοποίητο. Από πλευράς ταχύτητας κρατημάτων οικονομίας δείχνει ασυναγώνιστο ενώ και σε μεγάλα ταξίδια απολαμβάνεις ξεκούραστα τις αποστάσεις. Δεν ξέρω τα πολύ σύγχρονα Ιταλικά και Γαλλικά αν έχουν βελτιωθεί αλλα όταν προ 5 ετίας κατείχα πάντα υπήρχε μια αίσθηση του εύθραυστου ειδικά στον Ιταλό….
aggel παιρνουμε τετοια αμαξια γιατι απλα ειναι πολυ καλυτερα απο τα toyota που λες εσυ, οταν υπαρξει θεμα για το ποιο ειναι το καλυτερο κουβαδακι τοτε θα δικαιωθεις πανηγυρικα για την επιλογη σου.
το fox που κηκλοφορι στην ελλαδα ειναι δυπορτο και ειναι το μεγαλιτερο μιονεκτιμα του το εχει ο μπατζανακησ μου και πραγματι του εχει χαλασι ο ψιφιακοσ μετριτησ χηλιομετρον απο τον προτο κιολασ χρονο αλλα ολα τα αλλα ειναι τελια μηχανικα δεν παρουσιασε κατι αλο ακομα μετα απο 102.000χιλιομετρα, το fox στησ αλεσ χορεσ ειναι και πετναθιρο και ειναι και πολι ομορφο ειναι εφκολο να το διτε απο το goggle εικονεσ , οσον αφορα το golf εγω οσ κατοχοσ ενα εχω να πο ειναι κριμα να το κατιγορουν και να τα φορτονουν στο μαρκετινγκ και στα περιοδικα ποσ το ειποστιριζουν και γιαφτο κανι την διαφοφα και μαλιστα απο καπιουσ που ουδεποτε οδιγισαν ενα vw και μαλιστα το golf , οσον αφορα το παντα ειναι το καλιτερο απο ολα τα μικρα αυτοκηνιτα πολισ και απο το σμαρτ που δεν αξηζη τα λεφτα του για λογουσ πρακτικοτιτασ εκτοσ και αν δεν εχετε αλου να πατε εκτοσ απο την δουλια σασ , ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕΤΡΑΗ ΠΕΡΙΣΟΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΣΟΣΤΗ ΟΔΗΓΗ
ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ........ ΟΧΙ ΑΠ ΟΛΟΥΣ ΒΕΒΑΙΑ. ΤΟ ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΜΕ ΤΟ GOLF. Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΘΑΒΕΙ, ΤΟ GOLF ΜΑΠΑ!!! ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠOY EXEI GOLF TO ΠΟΥΛΑΕΙ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΖΕΙ FIAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ..................... ΚΑΙ ΑΝΤΕ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ?? ΤΟ GOLF ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΥΦΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ. ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ GOLF ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΟΥΤΕ FIAT, OYTE TOYOTA OYTE KANENA ΑΛΛΟ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ. ΟΠΩΣ ΑΣΥΖΗΤΗΤΙ ΤΟ PANDA ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ FOX ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ GOLF ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ ΑΝΩΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ. ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙ...........
vw ειναι η κορυφαια εταιρεια. fiat στο ιδιο επιπεδο με toyota ,δηλαδη στην 5η θεση ποιοτητας αξιοπιστιας.
ΣΤΗ ΜΙΚΡΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΠΙΟ ΟΥΣΙΩΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ. ΕΚΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ PANDA ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΟΛΟ ΟΥΣΙΑ, ΜΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΟΣΧΕΤΑΙ, ΣΕ ΜΙΑ ΧΑΜΗΛΗ ΤΙΜΗ. ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΩΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ. ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΕΙ ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ GOLF, ΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ, ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ, ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ, (ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ) ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ "ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ" ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ (ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΔΩ ΔΙΥΣΤΑΝΤΑΙ). ΑΣΧΕΤΑ ΟΤΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΤΟ BRAVO ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΑΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΖΗΛΕΨΟΥΝ ΤΙΠΟΤΕ. ΤΟ FOX ΤΩΡΑ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ Ή ΟΧΙ, Η VW ΔΕΝ ΤΟ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ (ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΒΡΑΖΙΛΙΑ;). ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΑΝ ΘΕΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ MARKETING ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΙ Ή ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΒΑΖΕΙ ΕΣΑΣ ΣΕ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ; ΕΠΙΣΗΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Ή ΤΟ "ΘΑΨΙΜΟ" ΕΝΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΚΑΙ ΕΔΩ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΣΑΣ.
logikotato efoson i piotita tou fox einai xeiroteri ki apo fiat para to vary onoma...vlepe ilektrika parathira pou den anoıgokleinoun, ellatomatika airconditions klp. oso gia to golf episis logikotato na poulaei efoson ta apothimena tou ellina na apoktisei golf einai akoma orata dioti otan prin apo 20-25 xronia borouse na kinithei aksioprepos mono me aftokinita pou dialiotane amesos vgenontas ap tin antiprosopeia (fiat tipo,hyundai excell,alfa 33,citroen zx,seat ibiza,lancia delta,peugeot 309 klp) ta golf forousan kinitira 1.050cc me 45 ippous kai 1.4 me 60!!!!!! tora pia o ellinas mporei na exei kai poiotita kai epidoseis kai kyros