ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το μεγαλύτερο και πιο πρακτικό Prius v

Το μεγαλύτερο και πιο πρακτικό Prius v

Toyota Prius γιατί είναι μοναδικό ή γιατί είναι υβριδικό; Τώρα που θα αποκτήσει γκάμα, μήπως χάσει από το χαρακτήρα του;

(12/1/2011)

Δεν είναι περίεργο που τα υβριδικά μοντέλα είναι ξεχωριστά από τα άλλα; Εντάξει υπάρχουν και τα συμβατικά με υβριδικούς κινητήρες, όμως αυτά που πρώτα σκέφτεται κανείς είναι τα «μοναδικά». Όπως το Prius ή το Insight. Μήπως όμως η Toyota μετατρέποντας το Prius σε μάρκα με πολλά μοντέλα, «κόβει» από το χαρακτήρα που το κάνει best seller;

Για να δούμε. Εσείς γιατί αγοράζεται υβριδικό; Γιατί καίει λίγο; Γιατί προστατεύει τον πλανήτη (και άρα το αύριο των παιδιών μας); Γιατί σας αρέσει το σουλούπι του; Και πηγαίνοντας την ερώτηση ένα βήμα πιο κάτω, πόσο θέλετε να φαίνεται που το υβριδικό σας είναι… υβριδικό;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Σίγουρα υπάρχουν και υβριδικά που δεν το κράζουν από χιλιόμετρα. To Honda Civic IMA για παράδειγμα ξεχωρίζει ελάχιστα από το συμβατικό του αδελφάκι. Όμως το Civic δεν είναι η πρώτη σκέψη όταν κανείς μιλάει για υβριδικά. Είναι το Insight, για να μείνουμε στη γκάμα της Honda, ή το Prius της Toyota για να μιλάμε πιο γενικά.
Τώρα όμως η Toyota αποφασίζει το Prius να το κάνει μάρκα και από κάτω να βάλει μια σειρά μοντέλων. Τα πρώτα δείγματα τα έδειξε στο Ντιτρόιτ με ένα μικρότερο και ένα μεγαλύτερο του υπάρχοντος μοντέλου αυτοκίνητα.

&&&& Σίγουρα η υβριδική τεχνολογία θα είναι το στοιχείο που ξεχωρίζει τα επόμενα Prius, όμως η μοναδικότητα, αυτό το «χαρτί» του υβριδικού Toyota πάει περίπατο. Γιατί θα είναι τότε ένα από τα άλλα.
Πόσο πειράζει αυτό; Το να κυκλοφορείς σήμερα με ένα Prius (ή Insight για τον ίδιο λόγο) ανάμεσα σε τόσα άλλα «ίδια» αυτοκίνητα, εκτός από διαφορά φιλοσοφίας, είναι και μία δήλωση διαφορετικότητας. Έτσι δεν είναι;
Ή μήπως αυτή η λογική έχει περάσει και πλέον τα υβριδικά είναι τόσο κοινότυπα όσο τα άλλα αυτοκίνητα; Μήπως η «μπογιά» του ξεχωριστού έχει ξεβάψει και τώρα το υβριδικό πρέπει να αρχίσει να πουλάει για αυτό που είναι και όχι για αυτό που λέει;
Αν κρίνει κανείς από τα μοντέλα που μπαίνουν στην αγορά ίσως να είναι και έτσι. Η Toyota ετοίμασε υβριδικό Auris, η Honda το Jazz, ενώ η γκάμα της Lexus δεν διαχώρισε ποτέ τα υβριδικά της από τα συμβατικά. Είναι λοιπόν πιθανό.
Το ερώτημα όμως μένει: εσείς θα αγοράζατε ένα υβριδικό εάν δεν ξεχώριζε από τα «άλλα»; Ή μήπως κάτι τέτοιο δε σας απασχόλησε ποτέ; Και τελικά κάνει καλά η Toyota που αντί να προσθέτει υβριδικές εκδόσεις στα συμβατικά της μοντέλα, επεκτείνει τη γκάμα του Prius με νέα (και πάλι διαφορετικά) αυτοκίνητα; Τι λέτε;
EPILEGONTAS LEASING
LINGLONG VS GOODYEAR