Το μεγαλύτερο και πιο πρακτικό Prius v
Toyota Prius γιατί είναι μοναδικό ή γιατί είναι υβριδικό; Τώρα που θα αποκτήσει γκάμα, μήπως χάσει από το χαρακτήρα του;
(12/1/2011)
Δεν είναι περίεργο που τα υβριδικά μοντέλα είναι ξεχωριστά από τα άλλα; Εντάξει υπάρχουν και τα συμβατικά με υβριδικούς κινητήρες, όμως αυτά που πρώτα σκέφτεται κανείς είναι τα «μοναδικά». Όπως το Prius ή το Insight. Μήπως όμως η Toyota μετατρέποντας το Prius σε μάρκα με πολλά μοντέλα, «κόβει» από το χαρακτήρα που το κάνει best seller;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σίγουρα υπάρχουν και υβριδικά που δεν το κράζουν από χιλιόμετρα. To Honda Civic IMA για παράδειγμα ξεχωρίζει ελάχιστα από το συμβατικό του αδελφάκι. Όμως το Civic δεν είναι η πρώτη σκέψη όταν κανείς μιλάει για υβριδικά. Είναι το Insight, για να μείνουμε στη γκάμα της Honda, ή το Prius της Toyota για να μιλάμε πιο γενικά.Τώρα όμως η Toyota αποφασίζει το Prius να το κάνει μάρκα και από κάτω να βάλει μια σειρά μοντέλων. Τα πρώτα δείγματα τα έδειξε στο Ντιτρόιτ με ένα μικρότερο και ένα μεγαλύτερο του υπάρχοντος μοντέλου αυτοκίνητα.
&&&& Σίγουρα η υβριδική τεχνολογία θα είναι το στοιχείο που ξεχωρίζει τα επόμενα Prius, όμως η μοναδικότητα, αυτό το «χαρτί» του υβριδικού Toyota πάει περίπατο. Γιατί θα είναι τότε ένα από τα άλλα.
Πόσο πειράζει αυτό; Το να κυκλοφορείς σήμερα με ένα Prius (ή Insight για τον ίδιο λόγο) ανάμεσα σε τόσα άλλα «ίδια» αυτοκίνητα, εκτός από διαφορά φιλοσοφίας, είναι και μία δήλωση διαφορετικότητας. Έτσι δεν είναι;
Ή μήπως αυτή η λογική έχει περάσει και πλέον τα υβριδικά είναι τόσο κοινότυπα όσο τα άλλα αυτοκίνητα; Μήπως η «μπογιά» του ξεχωριστού έχει ξεβάψει και τώρα το υβριδικό πρέπει να αρχίσει να πουλάει για αυτό που είναι και όχι για αυτό που λέει;
Αν κρίνει κανείς από τα μοντέλα που μπαίνουν στην αγορά ίσως να είναι και έτσι. Η Toyota ετοίμασε υβριδικό Auris, η Honda το Jazz, ενώ η γκάμα της Lexus δεν διαχώρισε ποτέ τα υβριδικά της από τα συμβατικά. Είναι λοιπόν πιθανό.
Το ερώτημα όμως μένει: εσείς θα αγοράζατε ένα υβριδικό εάν δεν ξεχώριζε από τα «άλλα»; Ή μήπως κάτι τέτοιο δε σας απασχόλησε ποτέ; Και τελικά κάνει καλά η Toyota που αντί να προσθέτει υβριδικές εκδόσεις στα συμβατικά της μοντέλα, επεκτείνει τη γκάμα του Prius με νέα (και πάλι διαφορετικά) αυτοκίνητα; Τι λέτε;
Δε θεωρώ ότι λόγω εμφάνισης πουλούσε το Prius. Η επέκταση της γκάμας του μόνο θετικά μπορει να επηρρεάσει τις πωλήσεις του. Πάντως όσον αφορά κάποια σχολια οικολογικού περιεχομένου που διαβάζω κατα καιρούς όχι μόνο στο φόρουμ αυτό αλλά και αλλού,επειδή λόγω ειδίκευσης ασχολούμαι αρκετά με θέματα περιβάλλοντος και αντιρρύπανσης,υπάρχουν πολλά φούμαρα σε αυτούς τους τομείς.Όσο πιο πολύ το ψάχνω,τόσο διαπιστώνω πως κατά ένα μεγάλο μέρος είναι κατασκευασμένα.Δεν υπάρχει καμιά επίσημη ευρέως αποδεκτή επιστημονική έρευνα που να αιτιολογεί κάποια άνοδο της θερμοκρασιάς του πλανήτη ως αποτέλεσμα του φαινομένου του θερμοκηπίου.Για αυτό σας προτρέπω να τα βλέπετε όλα αυτά με κριτική ματιά.Όλα αυτά περί πράσινης ανάπτυξης (στην οποία συγκαταλέγονται κ τα υβριδικά αυτοκίνητα) έχουν πάνω απ όλα οικονομικές σκοπιμότητες.
kalispera sas prwth fora grafw sto site.afta me ta yvridika mou thimizoun aples arpaxtes kai dithen oikologikes kiniseis apo tis eteries. yvridiko tou mellodos borei na xarakritistei ena aftokinito pou kinite me ydrogono kai ekei tha pane ta pragmata. telos exei thn idia syberifora sthn zwh mas me ena oxhma eswerikhs kafshs.gemizeis fevgeis alla se ripous apla neraki kai mono.teleiwse? xana gemizeis kai sinexizeis xwria oti exoun epidoseis.den xerw posoi eidan top gear thn kyriakh (23-1)gia to honda pou kykloforei pros toparwn sthn kalyfornia (ydrogono) honda clarity psaxteto sto you tube kai tha deite ti esti mellon...n bataria kapote teleiwnei kai opws eipan ta paidia sthn ekpobh den pas brosta me mia texnologia pou kaneis 10 metra kai thes 4 wres fortish...
Καλησπερα σε ολους. Η γνωμη μου κατοπιν ερευνας ειναι οτι προκειται για στυγνη εξαπατηση του (ανενημερωτου) καταναλωτη, διοτι: - Το Prius εχει σχεδιαστει με πολυ καλο αεροδυναμικο συντ/στη - Εφαρμοζει στην καυση κυκλο Atkinson κι οχι Otto πετυχαινοντας καλυτερη οικονομια καυσιμου σες βαρος ομως της αποδοσης - Εφοδιαζεται με λαστιχα LRR (Low Rolling Resistance) εξοικονομωντας καυσιμο σε βαρος ομως κρατηματων και αποστασης φρεναρισματος (κι ας μιλανε για λαστιχα LRR νεας τεχνολογιας) - Εχoυν αντικαταστησει υλικα (μεταλλα και πλαστικα) με αλλα χαμηλοτερου βαρους ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Αν ολες αυτες οι τεχνικες εφαρμοζονταν σε ενα συμβατικο αυτοκινητακι της σειρας, θα μενατε με ανοιχτο το στομα αν βλεπατε καταναλωση και ειδικα αν ηταν diesel. Θελω να πω οτι οι οποιες χαμηλες καταναλωσεις που παρουσιαζει το υβριδικο Prius (αλλα και τα υπολοιπα υβριδικα) δεν οφειλονται στην υπαρξη ηλεκτρικης προωθησης, αλλα στα παραπανω γνωστα "τρυκ" απο τις πρωτες δεκαετιες του αιωνα. Τελικα τι παει στραβα? Εξηγω λοιπον: - Η δυνατοτητα ηλεκτρικης προωθησης κοστιζει σε βαρος: μπαταριες περιπου 180 κιλα, 1 ηλεκτροκινητηρας για κινηση, ενας ηλεκτροκινητηρας για regenerative braking, χοντρες καλωδιωσεις (πολλα και τα Volt και τα Ampere), ηλεκτρονικα (καλωδιωσεις, πινακες, πλακετες, συστ/τα ασφαλειας, κλπ), συστημα ψυξης μπαταριων, κλπ, κλπ κλπ - Υπαρχουν πολλες μετατροπες ενεργειας οι οποιες μεταφραζονται σε απωλειες. Ενδεικτικος κυκλος λειτουργιας με ηλεκτροκινηση: χημικη ενεργεια σε μηχανικη (καυση βενζινης), μηχανικη σε ηλεκτρικη (δυναμο), ηλεκτρικη σε χημικη (φορτιση μπαταριων), χημικη σε ηλεκτρικη (λειτουργια ηλεκτροκινητηρα) - Οι μπαταριες δουλεουν σε στενο φασμα φορτισης/εκφορτισης απο 80% σε 30% αντιστοιχα για να μπορέσουν να αντέξουν κάποια χρόνια Α, και κατι αλλο: η CNWMR παρουσιασε μελετες που εμφανιζουν το (συνολικο) energeiako κοστος του Prius συγκρισιμο με αυτο ενος Hummer...
Η TOYOTA ΣΑΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ PRIUS ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΑΥΕΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΚΑΣΧΗΜΟ ΣΑΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ. ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΟΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΑΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ή ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ AURIS ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΣΩΜΑΤΩΘΕΙ Η ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΧΑΣΕ ΚΥΡΙΩΣ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΝΤΩΣ ΣΕ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ. ΚΑΙ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΕΘΑ ΕΤΣΙ ΣΤΟ ΚΑΙΡΙΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ. ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΠΙΤΡΑΠΕΙ Η ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΣΗ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΟΥΠΟΛΕΙΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΦΙΛΙΚΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕ ΑΜΕΤΡΗΤΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥΣ ΑΜΑΞΩΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΟΥΣΤΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ ΓΙΑ ΑΣΚΟΠΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ. ΤΑ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΩΦΕΥΟΥΝ. ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΡΜΟΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤ ΕΥΦΗΜΙΣΜΟΝ. ΚΑΙ ΚΑΤ ΕΠΕΚΤΑΣΗ, ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑΔΕΣ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΣΤΗΝ ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΚΙΝΗΣΗΣ. ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΩ ΠΙΟ ΑΙΧΜΗΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΟΥΦΙΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΥΦΟΣ.
βγαλτε υβριδικοdiesel αυτο ειναι αμαξι.
Συγγμωμη αλλά η ΤΟΥΟΤΑ εισάγει την υβριδική τεχνολογία στα συμβατικά της μοντέλα όπως το AURIS. Και καλά κάνει. Η γνωμη μου είναι ότι τα υβριδικά αμάξια είναι ο προθάλαμος για τα αμιγώς ηλεκτρικα
ΑΠ ΟΤΙ ΞΕΡΩ Η ΤΟΥΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΣΧΕΔΙΑΣΕ ΤΟ PRIUS ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟ ΓΙΝΕΤΑΙ, ΕΞ ΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟΜΟΡΦΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΜΗΛΟ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΗΜΑ, ΜΑΛΛΟΝ ΑΣΧΗΜΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ "ΕΠΩΝΥΜΟ". ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΜΟΝΤΕΛΟ. ΕΧΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ (PRIUS ΙΣΟΝ ΥΒΡΙΔΙΚΟ), ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΩΡΑ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ ΤΗ ΓΚΑΜΑ. Η HONDA ΤΩΡΑ ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΙΣΑΞΙΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ, ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΑΣΙ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ (CIVIC) ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΕΤΡΕΨΕ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕ, ΟΤΑΝ Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ ΜΕΤΡΟΥΣΕ. ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕ ΤΟ INSIGHT ΚΑΙ ΤΟ CRZ ΠΟΥ ΤΟ "ΦΩΝΑΖΟΥΝ" ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΔΙΚΑ. ΕΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΥΒΡΙΔΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΤΟΥΣ, Η ΤΟΥΟΤΑ , Ή ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΕΞΥΠΝΑ ΤΟ BRAND NAME ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΤΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟ PRIUS, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΙΟ ΕΠΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΘΑ ΠΑΕΙ.
Δεν καταλαβαίνω τί εννοείτε. Φήμες λένε ότι το αμάξωμα του Prius μεγενθύνεται μάλλον γιατί η Τοyota απευθύνεται στην αγορά των Η.Π.Α. Συγχρόνως φαίνεται ότι η Τοyota ρίχνει και μιά ματιά στο μποτιλιάρισμα και στις κλήσεις για διπλοπαρκάρισμα τις ημέρες των απεργιών των ΜΜΜ στην Αθήνα γιατί προβλέπει έκδοση Prius "c", "city" δηλαδή, για τους ταλαίπωρους εξ ημών που χρειαζόμαστε το μικρότερο μέγεθος δυνατόν. Εσείς που μόλις χθες δημοσιεύατε τα "163 νέα μοντέλα" και τα ΜΜΕ καθημερινά να μάς μεταφέρουν την τεράστια καταστροφή από τις πλημμύρες στην Αυστραλία (και όχι μόνο) λόγω του φαινομένου του θερμοκηπίου από τους ρύπους που εκλύονται στην ατμόσφαιρα θά πρεπε να αναγνωρίζατε περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον ότι ήδη καθυστερούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες να παράγουν ηλεκτρικά-υβριδικά mini οχήματα πόλης. Το κυκλοφοριακό πρόβλημα στην Αθήνα με τον αυξανόμενο στόλο αυτοκινήτων θα χειροτερέψει όταν η οικονομική κρίση περάσει σε ύφεση. Και να μην εφησυχαζόμαστε ότι εμείς περιβαλλόμαστε από την Πάρνηθα, την Πεντέλη και τον Υμηττό, ή ότι θα καταφύγουμε στον Λυκαβηττό να σώσουμε τα αυτοκίνητά μας όταν και αν οι πλημμύρες ενσκήψουν και σε εμάς..
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ...ΑΠΛΑ ΘΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΟΥΣΤΑ.ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ!! ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΤΟ AURIS ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΦΘΗΝΟ...ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΜΟΥ.ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΟΙ ΝΕΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟ PRIUS ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ,ΔΙΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΟ MPV ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ TOURAN 1.2 TSI ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΓΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΒΕΣΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΖΗΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΑ ΚΟΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΟΠΟΥ ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΜΒΑΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ.
Αν αγόραζα υβριδικό θα το αγόραζα κυρίως για λόγους οικονομίας. Ως προς την εμφάνιση δεν με απασχολεί το αν θα μοιάζει με κάποιο συνηθισμένο αυτοκίνητο ή αν θα έχει το δικό του ανεξάρτητο σχήμα. Ειδικά το σχήμα του Prius δεν μου αρέσει καθόλου, ενώ μου αρέσει πιό πολύ το σχήμα του Auris. Θα πρέπει να σκεπτόμαστε ότι τα υβριδικά κινούνται και μέσα στις πόλεις και θα πρέπει τουλάχιστον κάποια από αυτά να έχουν περιορισμένες διαστάσεις. Επίσης για τον ίδιο λόγο το σχήμα του αυτοκινήτου δεν πρέπει να εμποδίζει την ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Σήμερα υπάρχει μεγάλη δυσκολία να κινηθείς στα στενά της πόλης ανάμεσα από παρκαρισμένα αυτοκίνητα και στις δύο πλευρές των δρόμων, που πολλές φορές αφήνουν μεταξύ τους ανοίγματα λίγων εκατοστών μεγαλύτερα από το πλάτος του αυτοκινήτου. Πως λοιπόν θα καταφέρεις να περάσεις χωρίς να γδάρεις το αμάξωμα αν δεν έχεις απόλυτη εικόνα των διαστάσεων του αυτοκινήτου σου; Επίσης πως θα παρκάρεις σε χώρους μεταξύ αυτοκινήτων, που αφήνουν διάκενο λίγων εκατοστών μεγαλύτερο από το μήκος του αυτοκινήτου σου; Στις περιπτώσεις αυτές δεν βοηθούν ούτε τα συστήματα υποβοήθησης παρκαρίσματος, επειδή δεν δίνουν σήμα για πολύ μικρές αποστάσεις. Δεν υποστηρίζω να επανέλθουμε σε κυβικά σχήματα, όπως πολλά αυτοκίνητα της δεκαετία του 1970, όμως οι σχεδιαστές θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους και αυτήν την παράμετρο.
πολύ καλά κάνει και την επεκτείνει. Prius προτιμάμε επειδή η Toyota έχει εμπειρία 15 χρόνια στα υβριδικά κι όχι επειδή είναι διαφορετικό (και κακάσχημο επίσης)