Στο «ρινγκ» αναμετριούνται τρία υβριδικά μοντέλα, καθώς συγκρίνονται σε όλα τα επίπεδά τους.
A3 SΒ e-tron Vs 225xe Active Tourer Vs Golf GTE
26.754 Επισκέψεις στο άρθρο (19/2/2017)
Οι «μάγοι» με τα δώρα - Oι plug-in υβριδικές εκδόσεις των Audi A3 Sportback, BMW Σειρά 2 Αctive Tourer και VW Golf κάνουν τα high-tech μαγικά τους και δωρίζουν χαμηλή κατανάλωση και «πράσινο» προφίλ.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
+ Κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, επιδόσεις, μηδενικά τέλη, οδηγική αίσθηση και τετρακίνητο κράτημα- Τιμή, σφιχτή ανάρτηση πακέτου Μ
Audi A3 Sportback e-tron
+ Κατανάλωση, πολυτέλεια, ποιότητα κύλισης-άνεση, επιδόσεις, μηδενικά τέλη
- Τιμή, αίσθηση φρένων, χειρισμός συστήματος ΜΜΙ
VW Golf GTE
+ Κατανάλωση, ποιότητα κατασκευής, κινητήρας-κιβώτιο, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις, μηδενικά τέλη
- Τιμή, χώρος αποσκευών
Τα plug-in υβριδικά μας έβαλαν στην πρίζα και μεταφορικά, αλλά και κυριολεκτικά μιας και φορτίζουν τις μπαταρίες τους και από μια παροχή ρεύματος. Συνδυάζουν κάποια πλεονεκτήματα από τα βενζινοκίνητα και κάποια από τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα υποσχόμενα να πάνε την λύση «υβριδικό» ένα βήμα παραπέρα. Έτσι έχουν αυξημένη ικανότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης σε σχέση με τα συμβατικά υβριδικά (αντί για 2-3 χλμ. η ηλεκτρική τους αυτονομία πλησιάζει τα 40-50 χλμ.), ενώ η δυνατότητα κίνησης με τον βενζινοκινητήρα (που λειτουργεί και σαν γεννήτρια για την φόρτιση των μπαταριών εν κινήσει) απαλλάσσει από το άγχος της αυτονομίας.
Κατά τα άλλα τα plug-in υβριδικά λειτουργούν σαν τα κανονικά υβριδικά: Είτε μόνο με τον θερμικό κινητήρα, είτε μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, είτε με τον συνδυασμό και των δύο. Το μεγάλο τους μειονέκτημα παραμένει η υψηλή τιμή τους σε σχέση με τα απλά υβριδικά (πόσο δε από τα συμβατικά μοντέλα στα οποία βασίζονται) λόγω μεγαλύτερων μπαταριών και τεχνολογίας. Οι 3 compact oοικογενειακές προτάσεις της συγκριτικής παρουσίασης κοστίζουν να φανταστείτε περί τις 40.000 ευρώ! Για να δούμε τελικά ποιο από τα Audi A3 Sportback e-tron, ΒΜW 225xe Active Tourer και VW Golf GTE είναι καλύτερη αγορά…
Κατά τα άλλα τα plug-in υβριδικά λειτουργούν σαν τα κανονικά υβριδικά: Είτε μόνο με τον θερμικό κινητήρα, είτε μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα, είτε με τον συνδυασμό και των δύο. Το μεγάλο τους μειονέκτημα παραμένει η υψηλή τιμή τους σε σχέση με τα απλά υβριδικά (πόσο δε από τα συμβατικά μοντέλα στα οποία βασίζονται) λόγω μεγαλύτερων μπαταριών και τεχνολογίας. Οι 3 compact oοικογενειακές προτάσεις της συγκριτικής παρουσίασης κοστίζουν να φανταστείτε περί τις 40.000 ευρώ! Για να δούμε τελικά ποιο από τα Audi A3 Sportback e-tron, ΒΜW 225xe Active Tourer και VW Golf GTE είναι καλύτερη αγορά…
Δεν τους φαίνεται…
Εμφανισιακά μόνο τα σχετικά λογότυπα καταδεικνύουν τον «πράσινο» και high-tech χαρακτήρα τους με το Golf να διαθέτει την πιο «συγκρατημένη» και άτολμη σχεδίαση, το A3 Sportback να μην κρύβει την ντελικάτη-premium αύρα του, που έχει τονιστεί με διακριτικές στυλιστικές αλλαγές στην ανανεωμένη του έκδοση και την BMW Σειρά 2 Active Τourer να διαλαλεί τις πολυχρηστικές της ανησυχίες…
Ευχαριστουμε αλλα δεν θα παρουμε. Προτιμουμε τους αξιοπιστους Ιαπωνες οι οποιοι ηταν και οι εφευρετες αυτης της τεχνολογιας.
Ευτυχώς και ξεκίνησαν οι Ιάπωνες να αναπτύσσουν την υβριδική τεχνολογια για να την αντιγράψουν οι Γερμανοί γιατι αν περιμέναμε απο τους Γερμανούς-κλέφτες σωθήκαμε Antonis!
Ας ειναι καλα οι Γερμανοι που ειναι πρωτοι με διαφορα και στα αυτοκινητα... Γιατι απο τους Ιαπωνες χορτασαμε λογια και κινητηρες, τιποτα αλλο!