To κόστος κίνησης με το Peugeot e-208 είναι λιγότερο από 2,5 ευρώ/100 χλμ., ενώ το κόστος συντήρησης είναι σημαντικά μειωμένο σε σχέση με τις εκδόσεις με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Στο δρόμο: Με «ζωντανό» οδηγικό χαρακτήρα
42.330 Επισκέψεις στο άρθρο
Η νέα ελαφριά και άκαμπτη πλατφόρμα CMP είναι η βάση πάνω στην οποία στηρίχθηκε το Peugeot προσφέροντας «σφιχτά» χαρακτηριστικά, αλλά χωρίς επιπτώσεις στην άνεση. Έτσι, οι ανωμαλίες του δρόμου «στρογγυλεύονται» με εντυπωσιακό για την κατηγορία τρόπο χωρίς να φτάνει τίποτα στα αυτιά ή στο σώμα των επιβατών του, με το αμάξωμα να παραμένει σταθερό παντού και πάντα. Η ποιότητα κύλισης είναι και αυτή ιδιαίτερα προσεγμένη και υψηλού επιπέδου θυμίζοντας premium κατασκευές μεγαλύτερων κατηγοριών. Από την άλλη, μέσω της ανάρτησής του προάγεται και ο σπορ οδηγοκεντρικός του χαρακτήρας, με το 208 να πατάει αποφασιστικά και να στρίβει σβέλτα δείχνοντας πως τίποτα δεν μπορεί να διαταράξει την ουδέτερη συμπεριφορά του, ούτε καν οι σχετικά αυξημένες κλίσεις και το αυξημένο βάρος της ηλεκτρικής έκδοσης (που όμως έχει χαμηλά το κέντρο βάρους). Το μπροστινό σύστημα «ακούει» στις εντολές πολύ πιο άμεσα από ότι αφήνει να «εννοηθεί» το ελαφρύ σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης (στην diesel έκδοση είναι κατάτι πιο πειστικό) με το πίσω μέρος να είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι και να βοηθά σε όλη την διαδικασία τις οδηγικές ορέξεις του οδηγού του. Τα φρένα έρχονται να συμπληρώσουν το ασφαλές και ευχάριστο προφίλ του με εξαιρετικές αποστάσεις ακινητοποίησης. Ιδιαίτερης μνείας τυγχάνει η GT-Line έκδοση, η οποία έχει τροχούς 17 ιντσών και πιο σφιχτή αίσθηση, με αποτέλεσμα να προσφέρει ακόμα καλύτερη αίσθηση και αμεσότητα ευχαριστώντας σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό τον οδηγό του.
Το νέο 208 προσφέρει αναβαθμισμένη οδηγική εμπειρία άνεσης και ασφάλειας χάρη στο πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζουν, το Drive Assist με χαρακτηριστικά ημιαυτόνομης οδήγησης, το σύστημα αυτόνομης πέδησης με αναγνώριση πεζών και η υποβοήθηση παρκαρίσματος που αναλαμβάνει τιμόνι και πεντάλ κατά την είσοδο/έξοδο από θέση parking.
Σε άλλες εποχές θα έπαιρνα το gti..τώρα το 1.5 diesel
Σε αντιπροσωπεία της Renault μου είπαν πως με τα νέα όρια, το 1,2 ατμοσφαιρικό δεν πληρώνει τέλη.
Συγνώμη, της Peugeot ήθελα να πω.