Με κινητήρες βενζίνης και diesel, αλλά και για πρώτη φορά και ως ηλεκτρικό, το νέο Peugeot 208 προκαλεί έναν «ευχάριστο πονοκέφαλο» στον επίδοξο αγοραστή για την έκδοση που θα επιλέξει.
Ένα από τα χαρακτηριστικά του νέου Peugeot 208, που συντέλεσε ώστε το γαλλικό μικρό να αναδειχθεί «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2020», είναι και η ευρεία γκάμα κινητήρων με την οποία είναι διαθέσιμο και μάλιστα για πρώτη φορά ως αμιγώς ηλεκτρικό! Βέβαια τα πλεονεκτήματα του γαλλικού μικρού είναι και άλλα, όπως για παράδειγμα η έντονη σχεδιαστική του προσωπικότητα και η τολμηρή του σχεδίαση. Μετά είναι η premium φιλοσοφία του σε κατασκευή και τεχνολογία, αλλά και τα «ζωντανά» οδικά του χαρακτηριστικά, στοιχεία που συναντά κανείς σε όλες τις εκδόσεις κινητήρα.
Πιο δημοφιλής είναι η turbo έκδοση του 1,2 PureTech που συνδυάζει την υψηλή απόδοση με συγκρατημένη κατανάλωση. Αποδίδει 100 άλογα και 205 Nm ροπής.
Με δεδομένο πως το Peugeot 208 αποτελεί μια εκ των κορυφαίων επιλογών σήμερα στην κατηγορία του, είναι σίγουρο πως είναι πολλοί αυτοί που θα βρεθούν με έναν ευχάριστο πονοκέφαλο σχετικά με ποιόν από τους τελευταίας γενιάς Euro 6 κινητήρες βενζίνης ή πετρελαίου να το αγοράσουν, συν την επιλογή του μέλλοντος που είναι η ηλεκτρική. Το AutoΤρίτη είναι εδώ για να σε βοηθήσει να επιλέξεις!
Σε άλλες εποχές θα έπαιρνα το gti..τώρα το 1.5 diesel
Σε αντιπροσωπεία της Renault μου είπαν πως με τα νέα όρια, το 1,2 ατμοσφαιρικό δεν πληρώνει τέλη.
Συγνώμη, της Peugeot ήθελα να πω.