ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
4 φωτογραφίες »

Advanced Grip Control: Η «αντι-τετρακίνηση» της Peugeot

26.531 Επισκέψεις στο άρθρο (16/7/2021)

Tο σύστημα Advanced Grip Control διατίθεται στα SUV της Peugeot αντί τετρακίνησης αποτελώντας μία εξελιγμένη αντιολισθητική λειτουργία. Πως όμως λειτουργεί; Που διαφέρει από την παραδοσιακή τετρακίνηση;

Η τετρακίνηση ήταν βασικό συστατικό για αρκετά SUV τις περασμένες δεκαετίες, ωστόσο το αυξημένο κόστος αγοράς και συντήρησης, και η τάση που έφερε τα οχήματα ελεύθερου χρόνου πιο κοντά στο στιλ των επιβατικών (π.χ. σκεφτείτε πως ήταν τα τζιπάκια των 90΄s και πως είναι σήμερα) έκαναν την Peugeot να αλλάξει σελίδα λανσάροντας το σύστημα Advanced Grip Control. Αντλώντας τεχνολογία και τεχνογνωσία από την Bosch, εξέλιξε ένα καινοτόμο σύστημα που κοστίζει λίγα χρήματα για τον τελικό αγοραστή, σε σχέση με τις δύο-τρεις χιλιάδες έξτρα ενός τετρακίνητου, και εφοδιάσε την γκάμα της με αυτό.


Χωρίς να θεωρείται off road animal, το 3008 με Active Grip Control θα κινηθεί με άνεση σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές και αντίθετα με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας του, δεν θα δείξει να «υποφέρει». 

Χωρίς να θεωρείται off road animal, το 3008 με Active Grip Control θα κινηθεί με άνεση σε εκτός δρόμου πατημένες διαδρομές και αντίθετα με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα της κατηγορίας του, δεν θα δείξει να «υποφέρει». 

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Θέλοντας να δώσουμε τον ορισμό του Advanced Grip Control, μπορούμε να πούμε πως πρόκειται για μια εξελιγμένη αντιολισθητική λειτουργία που βρίσκεται ενσωματωμένη στο σύστημα ESP των γαλλικών SUV/Crossover (2008, 3008 και 5008) και διαχειρίζεται την ελκτική πρόσφυση των εμπρός κινητήριων τροχών, προσαρμόζοντάς την στις εκάστοτε συνθήκες οδήγησης. Επί της ουσίας ο ρόλος του συστήματος είναι να μην «επιτρέπει» στον τροχό με τη λιγότερη πρόσφυση να ολισθαίνει, ώστε το αυτοκίνητο να συνεχίζει απρόσκοπτα την πορεία του με όσο το δυνατόν καλύτερη και πλουσιότερη πληροφόρηση προς το τιμόνι και κατ΄ επέκταση τον οδηγό, ανεξαρτήτως τερέν.

Ο περιστροφικός διακόπτης του Active Grip Control από τον οποίο μπορεί να επιλέξει ο οδηγός ένα από τα πέντε προγράμματα λειτουργίας.

Ο περιστροφικός διακόπτης του Active Grip Control από τον οποίο μπορεί να επιλέξει ο οδηγός ένα από τα πέντε προγράμματα λειτουργίας.

 
Πέντε διαφορετικά προγράμματα επιτρέπουν στον εκάστοτε οδηγό να προσαρμόσει το κράτημα του αυτοκινήτου στις πιο δύσκολες συνθήκες, εφόσον κινείται με 30 χλμ./ώρα και κάτω. Έτσι, μπορεί κάποιος να επιλέξει ανάμεσα από τα: Normal, Snow (χιόνι), Mud (λάσπη), Sand (άμμο) ESP off. Ανάλογα με το πρόγραμμα η λειτουργία του Grip Control διαφοροποιείται.

Το μικρό SUV της Peugeot, που είναι και «πρωταθλητής» των πωλήσεων στην κατηγορία του στη χώρα μας, εφοδιάζεται με το προηγμένο σύστημα Active Grip Control και έχει διευρυμένες ικανότητες εκτός δρόμου τηρουμένων των αναλογιών πάντα.

Το μικρό SUV της Peugeot, που είναι και «πρωταθλητής» των πωλήσεων στην κατηγορία του στη χώρα μας, εφοδιάζεται με το προηγμένο σύστημα Active Grip Control και έχει διευρυμένες ικανότητες εκτός δρόμου τηρουμένων των αναλογιών πάντα.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
Moto