Δυνατά & αδύναμα σημεία: Τι μας αρέσει και τι όχι στο Peugeot 208;
37.109 Επισκέψεις στο άρθρο (26/4/2023)
2 Φωτογραφίες »
Full αξιολόγηση στις μετρήσεις του βενζινοκίνητου Peugeot 208 με τα 100 άλογα και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Πού ξεχώρισε και σε πού θα θέλαμε καλύτερα αποτελέσματα; Πόσο καλός είναι ο στάνταρ εξοπλισμός της έκδοσης Active Plus, που είναι και η αγαπημένη του Έλληνα οδηγού;
Peugeot 208: Ένα best-seller στο AutoΤρίτη Test Center
Με περισσότερες από 1.300 ταξινομήσεις το πρώτο 3μηνο του 2023 το Peugeot 208 βρίσκεται στο Top3 των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς. Το γαλλικό supermini είναι διαθέσιμο σε κινητήρες βενζίνης, diesel και ως αμιγώς ηλεκτρικό (e-208). Εμείς θα αξιολογήσουμε σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center σε Κατανάλωση, Επιδόσεις, Χώρους, Ασφάλεια κλπ. την βενζινοκίνητη έκδοση των 100 ίππων με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Ποια είναι τα δυνατά και ποια τα αδύναμα σημεία της συγκεκριμένης επιλογής; Πόσο καλός είναι ο στάνταρ εξοπλισμός του πακέτου Active Plus και τι θα θέλαμε καλύτερο; (αναλυτικά τιμές και εκδόσεις ΕΔΩ)
Μάρκα/Μοντέλο | Peugeot 208 |
---|---|
Έκδοση μοντέλου | 1,2 PureTech 100 PS |
Έκδοση εξοπλισμού | Active Plus |
Κιβώτιο | Χειροκίνητο |
Δυνατά σημεία | |
Ηλεκτρικοί καθρέφτες | Ναι |
Θερμαινόμενοι καθρέπτες | Ναι |
Αισθητήρες παρκαρίσματος | Ναι |
Σύστημα Lane assist | Ναι |
Σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος | Ναι |
Φώτα xenon / LED / Αλογόνου | LED |
Αuto Lights (αυτόματα φώτα) | Ναι |
Σύστημα αναγνώριση σημάτων Κ.Ο.Κ. | Ναι |
Προειδοποίηση κόπωσης οδηγού | Ναι |
Θόρυβος στα 120 (db) | 68,9 |
Χώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 4,2 |
Cruise Control | Ναι |
Οδική συμπεριφορά | 9 |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,9 |
Ζάντες ελαφρού κράματος | Ναι |
Αδύναμα σημεία | |
Κλιματισμός | ΟΧΙ |
Προβολείς ομίχλης | ΟΧΙ |
Κάμερα οπισθοπορείας | ΟΧΙ |
Αισθητήρας βροχής | ΟΧΙ |
Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) | 8,2 |
Ambient φωτισμός καμπίνας | ΟΧΙ |
Navigation | ΟΧΙ |
Στο μέσο όρο της κατηγορίας | |
Test Αποφυγής Κινδύνου - Μέγιστη Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 75 |
Ιπποδύναμη (PS) | 100 |
Μέγιστη ροπή (Nm) | 205 |
Αριθμός σχέσεων | 6 |
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 7,4 |
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) | 5,1 |
Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,3 |
Πραγματική αυτονομία (χλμ.) | 863 |
Πλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,31 |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 309 |
Επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.) | 10,63 |
Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 10,6 |
Εγγύηση (χρόνια) | 5 |
Infotainment (Οθόνη σε ίντσες) | 7" |
Τιμή | 21.500 |
15 σημεία που μας αρέσουν στο Peugeot 208
Ξεκινώντας από τα δυνατά σημεία του Peugeot 208, το γαλλικό supermini μοντέλο είχε καλά αποτελέσματα σε τέσσερις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center
- Θόρυβος στα 120 db: 68,9
- Χώρος για το κεφάλι των πίσω επιβατών: 4,2 εκ.
- Οδική συμπεριφορά: 9/10
- Φρένα από 100 χλμ./ώρα: 36,9 μέτρα
Από εκεί και πέρα, στην βασική εξοπλιστική έκδοση Active Plus βλέπουμε 11 ανέσεις που θεωρούμε πολύ σημαντικές για ένα στάνταρ πακέτο. Αυτό ισχύει είτε αναφερόμαστε σε συστήματα ασφαλείας (Cruise Control, Lane Assist, Αυτόματο Φρενάρισμα, Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Κ.Ο.Κ., Σύστημα Προειδοποίησης Κόπωσης), είτε σε ευρύτερες παροχές (θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, αισθητήρες φωτός και παρκαρίσματος, ζάντες αλουμινίου). Συμπέρασμα; Κάτι παραπάνω από πλήρεις οι στάνταρ παροχές, για αυτό και η μεγάλη δημοφιλία της έκδοσης Active Plus.
Τα 7 σημεία που θέλουν βελτίωση
Με διαθέσιμο «αέρα» 8,2 εκ. για τα πόδια των πίσω επιβατών, το Peugeot 208 έχει περιθώρια βελτίωσης στην συγκεκριμένη παράμετρο. Έπειτα, θα θέλαμε στον στάνταρ εξοπλισμό κλιματισμό (αντί για air-condition), κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες βροχής, προβολείς ομίχλης, εσωτερικό φωτισμό καθώς και εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2 | Οι αναλυτικές μετρήσεις του Peugeot 208 σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 3 | Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Peugeot 208 |