Μάρτιος 2021 |
Μάρτιος 2020 |
Μεταβολή |
|
---|---|---|---|
Καινούργια επιβατικά |
8.984 |
3.743 |
+140,0% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) |
1.119 |
413 |
+170,9% |
Καινούργια λεωφορεία |
19 |
19 |
+0,0% |
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) |
3.211 |
1.548 |
+107,4% |
Ιανουάριος -Μάρτιος 2021 |
Ιανουάριος -Μάρτιος 2020 |
Μεταβολή |
|
Καινούργια επιβατικά |
23.439 |
21.390 |
+9,6% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) |
2.572 |
1.748 |
+47,1% |
Καινούργια λεωφορεία |
59 |
113 |
-47,8% |
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) |
7.148 |
6.086 |
+17,4% |
Segment |
Μάρτιος 2021 |
Μάρτιος 2020 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Ιανουάριος -Μάρτιος 2021 |
Ιανουάριος -Μάρτιος 2020 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
---|---|---|---|---|---|---|
A |
9,6% |
12,3% |
-2,7 |
7,9% |
10,3% |
-2,5 |
A-SUV |
1,5% |
1,1% |
+0,3 |
1,2% |
1,9% |
-0,6 |
A TOTAL |
11,0% |
13,4% |
-2,4 |
9,1% |
12,2% |
-3,1 |
B |
30,1% |
26,8% |
+3,3 |
30,8% |
29,2% |
+1,6 |
B-SUV |
19,4% |
18,0% |
+1,4 |
19,9% |
18,1% |
+1,8 |
B TOTAL |
49,5% |
44,8% |
+4,7 |
50,7% |
47,3% |
+3,4 |
C |
12,5% |
13,0% |
-0,5 |
12,8% |
12,8% |
+0,0 |
C-SUV |
20,1% |
22,1% |
-2,0 |
21,2% |
21,1% |
+0,1 |
C TOTAL |
32,6% |
35,1% |
-2,4 |
34,1% |
33,9% |
+0,2 |
D |
3,0% |
1,5% |
+1,5 |
2,2% |
1,4% |
+0,8 |
D-SUV |
2,5% |
2,1% |
+0,4 |
2,5% |
2,6% |
-0,1 |
D TOTAL |
5,5% |
3,6% |
+1,9 |
4,7% |
4,0% |
+0,7 |
E |
0,1% |
0,2% |
+0,0 |
0,1% |
0,2% |
-0,1 |
E-SUV |
0,2% |
0,5% |
-0,3 |
0,4% |
0,3% |
+0,1 |
E TOTAL |
0,4% |
0,7% |
-0,3 |
0,5% |
0,5% |
+0,0 |
F-G |
0,0% |
0,0% |
+0,0 |
0,0% |
0,0% |
+0,0 |
F-G-SUV |
0,1% |
0,1% |
+0,0 |
0,1% |
0,1% |
+0,0 |
F-G TOTAL |
0,1% |
0,2% |
+0,0 |
0,1% |
0,2% |
+0,0 |
SPORTS |
0,1% |
0,2% |
-0,1 |
0,1% |
0,1% |
-0,1 |
MPV |
0,1% |
0,2% |
-0,1 |
0,1% |
0,1% |
+0,1 |
MPV-M/COMBI |
0,7% |
1,9% |
-1,2 |
0,6% |
1,7% |
-1,1 |
|
100,0% |
100,0% |
0,0 |
100,0% |
100,0% |
0,0 |
(Εκ των οποίων SUV |
43,8% |
43,9% |
-0,1 |
45,3% |
44,0% |
+1,3) |
|
Μάρτιος 2021 |
Μάρτιος 2020 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Ιανουάριος – Μάρτιος 2021 |
Ιανουάριος – Μάρτιος 2020 |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Δεκ. ‘20* |
Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Δεκ. ‘19* |
Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Βενζίνη |
49,8% |
57,5% |
-7,7 |
49,1% |
58,3% |
-9,2 |
47,5% |
57,8% |
-10,3 |
Πετρέλαιο |
21,5% |
25,7% |
-4,2 |
21,6% |
27,1% |
-5,5 |
28,0% |
31,6% |
-3,6 |
Υβριδικά (HEV) |
20,6% |
13,5% |
+7,1 |
21,5% |
12,1% |
+9,4 |
11,9% |
5,7% |
+6,2 |
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) |
6,4% |
1,1% |
+5,3 |
5,5% |
0,7% |
+4,8 |
10,5% |
3,0% |
+7,6 |
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) |
1,1% |
2,1% |
-1,0 |
1,4% |
1,8% |
-0,4 |
2,1% |
2,0% |
+0,1 |
Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) |
0,5% |
0,0% |
+0,5 |
0,9% |
0,0% |
+0,9 |