Η Toyota προσφέρει μια νέα υπηρεσία μέσω της οποίας μπορεί ο καθένας να επιλέξει, να εξατομικεύσει και στην συνέχεια να παραγγείλει το μοντέλο που επιθυμεί, χωρίς καμία φυσική επαφή με το κατάστημα. H νέα εφαρμογή «online κράτησης» είναι διαθέσιμη στο επίσημο site της Toyota Ελλάς όντας συμβατή με υπολογιστή, tablet ή smartphone, λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και υποστηρίζεται από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας, μέσω email και τηλεφώνου, καθημερινά από τις 9:00 π.μ. έως τις 17:00 μ.μ..
Ο ενδιαφερόμενος το μόνο που έχει να κάνει είναι να ακολουθήσει 4 απλά βήματα, να επιλέξει και να αγοράσει το αυτοκίνητο που επιθυμεί.
1. Διαμόρφωση του αυτοκινήτου επιλογής με 100% παραμετροποίηση, με τη δυνατότητα επιλογής μοντέλου, έκδοσης, χρώματος και αξεσουάρ
2. Συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων, το ποσό της προκαταβολής και της επιλογής του επίσημου αντιπρόσωπου από τον οποίο θα γίνει η παραλαβή του αυτοκινήτου
3. Επιβεβαίωση για την ορθότητα των προσωπικών στοιχείων
4. Πληρωμή προκαταβολής με χρήση πιστωτικής κάρτας και δυνατότητα εκτύπωσης παραγγελίας.
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας, ο Εξουσιοδοτημένος Έμπορος αναλαμβάνει να τον ενημερώσει για την άφιξη του μοντέλου, ενώ αν επιθυμεί ο πελάτης η παράδοση μπορεί να γίνει και κατΆοίκον.
Επικοινωνία: Τηλεφωνικά ή με συμπλήρωση φόρμας
Στη φόρμα αυτή ο ενδιαφερόμενος δίνει τα στοιχεία του και στο μήνυμα αναγράφει το θέμα που τον απασχολεί, με την Toyota να επικοινωνεί μαζί του μέσω email. Παράλληλα προσφέρει τη δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας (στο 210 2808555) ή κατευθείαν μέσω email στη διεύθυνση [email protected].
Τest drive και αναζήτηση εξουσιοδοτημένου επισκευαστή
Για κάποιες συγκεκριμένες ενέργειες όπως είναι το ραντεβού για test drive ενός μοντέλου της, ή η εύρεση εξουσιοδοτημένου επισκευαστή προσφέρει αυτή τη δυνατότητα μέσα από ξεχωριστό πεδίο, όπου μπορεί κανείς να συμπληρώσει την αντίστοιχη φόρμα.