Με αγωνιστικό DNA και τετρακίνηση έρχεται η νέα γενιά Prius.
Αγωνιστικό DNA στο Prius
7.044 Επισκέψεις στο άρθρο (30/5/2015)
Κατά τα φαινόμενα, το νέο Toyota Prius που θα διατίθεται από το 2016, θα δανειστεί το σύστημα 4κίνησης και άλλα μέρη του αγωνιστικού TS040 HYBRID, που συμμετέχει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής.
Tο Toyota Prius 4ης γενιάς, δεν θα θυμίζει σε τίποτα τα μέχρι τώρα μοντέλα με τα οποία η ιαπωνική μάρκα μας σύστησε την υ βριδική τεχνολογία. Και αυτό γιατί εκτός από την ανασχεδιασμένη εμφάνισή του, θα παράγεται και ως τετρακίνητο. Η έναρξη της παραγωγής του πηγαίνει πλέον για τα τέλη του έτους και η διάθεσή του για το 2016. Η παραγωγή του θα γίνεται στην Ιαπωνια.Γυρίζοντας στο σήμερα, ο κος Kinoshita είπε πως το νέο Toyota Prius θα χρησιμοποιήσει μέρη από το αγωνιστικό TS040 HYBRID των 1.000 ίππων, το οποίο λαμβάνει μέρος στο πρωτάθλημα αντοχής World Endurance Championship (WEC) του 2014. Βέβαια, ο κος Kinoshita ξεκαθάρισε πως τα εν λόγω μέρη δεν θα είναι μηχανικά, αλλά διάφορα microchips και microcontrollers που χρησιμοποιούνται στο αγωνιστικό όχημα, ενώ συνέχισε λέγοντας πως η 4κίνητη τεχνολογία που φέρει το TS040 θα μπορούσε να περάσει και στο Prius.Υπενθυμίζουμε, κλείνοντας, πως με βάση παλαιότερες δηλώσεις του μεγαλοστελέχους της Toyota, κου Koei Saga, η 4η γενιά του Prius θα διαθέτει δύο ειδών μπαταρίες. Στις βασικές του εκδόσεις θα προσφέρεται με νικελίου, ενώ στις πλουσιότερες θα εξοπλίζεται με μεγαλύτερες μπαταρίες ιόντων λιθίου, ώστε να βελτιωθεί η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του οχήματος. Το νέο υβριδικό θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα στηθεί πάνω στη νέα πλατφόρμα του Ομίλου, την Toyota New Global Architecture (TNGA), ώστε να αυξηθούν τα μοιραζόμενα μέρη ανάμεσα σε διαφορετικά μοντέλα, γεγονός που θα μειώσει σημαντικά το κόστος παραγωγής του.
Το αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή δοκιμάζεται σε διάφορα μέρη του κόσμου, προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπιστία του, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες, παρουσιάζεται πιο οικονομικό κατά 10% σε σχέση με τη σημερινή γενιά.
Οι βασικές εκδόσεις του νέου Prius θα φέρουν μπαταρίες νικελίου, ενώ οι πλουσιότερες θα εξοπλίζονται με μεγαλύτερες μπαταρίες ιόντων λιθίου, ώστε να βελτιωθεί η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του οχήματος.
Δεν μπορω να καταλαβω πως αυτοι οι κακογουστοι σχεδιαστες της τογιοτα καταφερνουν μεσω του μαρκετινγκ της αξιοπιστιας να πουλανε τεχνολογια πανω σε αυτοκινητα που δεν βλεπονται.
To κακασχημο prius πουλαει εκτος ευρωπης,ευτυχως δηλαδη.
Στην γηραιά ήπειρο έχουμε το γερμανικό κατεστημένο.
Δεν μπορω να καταλαβω πως αυτοι οι κακογουστοι σχεδιαστες της τογιοτα καταφερνουν μεσω του μαρκετινγκ της αξιοπιστιας να πουλανε τεχνολογια πανω σε αυτοκινητα που δεν βλεπονται. To κακασχημο prius πουλαει εκτος ευρωπης,ευτυχως δηλαδη.
ΕΣΕΝΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ.ΟΔΗΓΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΝΑ PRIUS ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΞΑΝΑ ΟΥΤΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΟΥΤΕ ΙΤΑΛΙΚΟ