Οδηγός της δοκιμής του Outlander PHEV ήταν ο Ελβετός πρωτοπόρος στις μεγάλες αποστάσεις και πρώην Πιλότος των Swiss Airbus A330/A340, κος Felix Egolf.
Ακόμα καλύτερο στην πράξη το Mitsubishi Outlander PHEV
5.460 Επισκέψεις στο άρθρο (12/6/2014)
Με ένα ταξίδι δοκιμής από την Ελβετία έως την Ολλανδία, το Mitsubishi Outlander 4x4 PHEV Plug-in-Hybrid είχε αυτονομία 830 χλμ. και κατανάλωση βενζίνης 5,44 λτ./100 χλμ. και ρεύματος 1 kWh/100 km.
Το Outlander PHEV παρουσιάστηκε το Νοέμβριο του 2013, αποτελώντας το πρώτο SUV 4x4 με τεχνολογία Plug-in-Hybrid. Παράλληλα, διακρίνεται ως το «καθαρότερο SUV 4x4», έχοντας εκπομπές CO2 44 γρ./χλμ., εμπίπτοντας στην κατηγορία ενεργειακής απόδοσης Α. Το υβριδικό του σύστημα αποτελείται από 3 κινητήρες, δύο ηλεκτρικούς και έναν βενζίνης, με τη συνολική ισχύ του συστήματος να είναι 203 ίπποι. Ως αποκλειστικά ηλεκτρικό όχημα, το Outlander PHEV έχει αυτονομία έως και 52 χλμ., ενώ hybrid mode σας πηγαίνει μέχρι και 824 χλμ. μακριά.Η Mitsubishi Switzerland ήθελε να διαπιστώσει κατά πόσο η θεωρητική πρότυπη αυτονομία σε συνδυασμένο hybrid mode που έχει ανακοινώσει το εργοστάσιο είναι εφικτή σε μία δοκιμή πολλών χιλιομέτρων. Ο εξοπλισμός ήταν μία πλήρως φορτισμένη μπαταρία και ένα γεμάτο ρεζερβουάρ (45 λτ.).Οδηγός της δοκιμής του Outlander PHEV ήταν ο Ελβετός πρωτοπόρος στις μεγάλες αποστάσεις (Hypermiler) και πρώην Πιλότος των Swiss Airbus A330/A340, κος Felix Egolf, ο οποίος έχει ήδη πετύχει αρκετά ρεκόρ κατανάλωσης και μεγάλων αποστάσεων για τη Mitsubishi Switzerland.Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε το διάστημα 12-14 Μαΐου και ξεκίνησε από τα κεντρικά γραφεία της εισαγωγικής εταιρείας Mitsubishi Switzerland στο Härkingen/SO, συνεχίστηκε μέσω Βασιλείας, Βοσγίων, Λουξεμβούργου προς το Βέλγιο και μέσω Αρδεννών στο Eindhoven/NL, με τελικό προορισμό το Amstelveen κοντά στο Αμστερνταμ, στην έδρα του εισαγωγέα της Mitsubishi NL. Η διαδρομή ήταν ορεινή σε μερικά σημεία και το ποσοστό του αυτοκινητόδρομου δεν ξεπερνούσε το 38%.Κατά την άφιξη, ο χιλιομετρητής έδειξε 729 χλμ. με υπόλοιπη αυτονομία 90 χλμ. Το ταξίδι συνεχίστηκε στην πόλη του Αμστερνταμ για μία φωτογράφηση και κατόπιν στην Ουτρέχτη, όπου ο υπολογιστής ταξιδιού έδειξε απόσταση 830,2 χλμ. και χρειάστηκε ανεφοδιασμός για πρώτη φορά: με 45,14 λτ. ακριβώς και υπολογισμένη μέση κατανάλωση 5,44 λτ./100 χλμ. συν περίπου 1 kWh ρεύματος/100 χλμ.Οπότε, η αυτονομία που ανακοίνωσε το εργοστάσιο (824 χλμ.) μπορεί να επιτευχθεί στην πράξη. Ασφαλώς με προνοητική οδήγηση και λογική χρήση της τεχνολογίας Plug-in-Hybrid, π.χ. φόρτιση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού (CHARGE) ή οικονομία φόρτισης (SAVE) και συνεπή χρήση του συστήματος ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης με 5 στάδια φρεναρίσματος.
Στο Αμστερνταμ ο υπολογιστής ταξιδιού έδειξε απόσταση 830,2 χλμ. και μέση κατανάλωση βενζίνης 5,44 λτ./100 χλμ. συν περίπου 1 kWh ρεύματος/100 χλμ.