Όλα τα μοντέλα που κυκλοφόρησαν από τη 1η Ιανουαρίου και μετά, θα περάσουν αυστηρότερα δοκιμαστικά
Οι τιμές εκπομπών ρύπων αναμένονται να ανέβουν σε όλα τα μοντέλα
Πρόβλημα οι ρύποι για τους κατασκευαστές
Όλα τα μοντέλα που κυκλοφόρησαν από τη 1η Ιανουαρίου και μετά, θα περάσουν αυστηρότερα δοκιμαστικά
Στο πλαίσιο του νέου νομοσχεδίου της Ε.Ε. για την μείωση των ρύπων στα 27 κράτη μέλη της, τα Plug-in υβριδικά θα περνούν ακόμα πιο αυστηρά δοκιμαστικά, έτσι ώστε να εμφανίζονται τα πραγματικά δεδομένα μιας καθημερινής χρήσης. Τα τωρινά τεστ θα ανταλλαχθούν με τα πιο αυστηρά Euro 6e-bis, τα οποία θα αναγκαστούν να περάσουν όλα τα νέα μοντέλα που κυκλοφόρησαν από τη 1η Ιανουαρίου και μετά.
Οι τιμές εκπομπών ρύπων αναμένονται να ανέβουν σε όλα τα μοντέλα
Τι θα αλλάξει όμως στα δοκιμαστικά; Εκεί που μέχρι στιγμής, τα Plug-in υβριδικά μοντέλα δοκιμάζονταν σε μια απόσταση που δεν ξεπέρναγε τα 800 χλμ., πλέον αυτή θα φτάσει 2.200 χλμ., ενώ σύμφωνα με τα σχέδια, αυτή πρόκειται το 2027 να φτάσει έως και τα 4260 χλμ.. Οι αλλαγές αυτές, αναμένονται να ζορίσουν τα Plug-in υβριδικά αλλά και τους κατασκευαστές, οι οποίοι πασχίζουν αν «γλιτώσουν» τα πρόστιμα για τις εκπομπές ρύπων. Χαρακτηριστικό είναι, ότι η Plug-in υβριδική BMW X1, η οποία δοκιμάστηκε πρώτη είδε τις μετρήσεις εκπομπών ρύπων να ανεβαίνουν κατακόρυφα, από 45 γρ. CO2/χλμ. σε 96 γρ. CO2/χλμ.. Μάλιστα, με τα δοκιμαστικά στο μέλλον να γίνονται ακόμα πιο σκληρά, ο αριθμός αυτός αναμένεται να ανέβει ακόμα περισσότερο.
Πρόβλημα οι ρύποι για τους κατασκευαστές
Όλα αυτά αναμένεται να κάνουν ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων ανά τον κόσμο, οι οποίοι ήδη έβλεπαν τους στόλους τους να είναι πάνω από τα όρια που έχει θέσει η Ε.Ε.. Αν συνεχίσουν έτσι, στο μέλλον προβλέπεται να βρεθούν αντιμέτωποι με υπέρογκα πρόστιμα.