Βγάζει 10 λιγότερα άλογα (90) για να καίει λιγότερη βενζίνη
Το έδειξαν και οι μετρήσεις: Μέση κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ. από 7,5 λτ./100 χλμ.
Μόνο με 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, προσπερνάει το ίδιο σβέλτα (60-100 με 4η σε 8,4 δλ., όπως και πριν)
Ίδια τιμή (19.590 ευρώ), με 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χλμ..
Βγάζει 10 λιγότερα άλογα (90) για να καίει λιγότερη βενζίνη
Αυτήν τη φορά ο 3κύλινδρος, 1.000άρης turbo βενζινοκινητήρας που κινεί την κορυφαία έκδοση του ανανεωμένου Hyundai i10 δεν αποδίδει πλέον 100 ίππους, αλλά 90 (η ροπή παραμένει στα 172 Nm στις 1.500 σ.α.λ.). Έχει αποκτήσει πιο ήπιες ρυθμίσεις, οι οποίες στοχεύουν στη χαμηλότερη κατανάλωση και στις λιγότερες εκπομπές CO2.
Το έδειξαν και οι μετρήσεις μας: Μέση κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ. από 7,5 λτ./100 χλμ
Από τις μετρήσεις μας αποδείχθηκε πως όντως το μίνι GTi της Hyundai καίει λιγότερο καύσιμο. Συγκεκριμένα, η μέση κατανάλωση έπεσε στα 6,6λτ./100 χλμ., από τα 7,5 λτ./100 χλμ. που είχαμε δει στη δοκιμή του i10 με τα 100 άλογα. Χαμηλότερη είναι και η κατανάλωση σε συνθήκες πόλης (7,8 από 8,2 λτ./100 χλμ.), αλλά και στο ταξίδι με 100 χλμ./ώρα (5,1 από 5,5 λτ./100 χλμ.).
Η σπορτίφ εικόνα του Hyundai i10 με τα 90 άλογα χαρακτηρίζεται από τις σχετικές πινελιές στους προφυλακτήρες, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης, ένα ψευδο-διαχύτη και φυσικά το λογότυπο N-Line στη μάσκα.
Μόνο με 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, προσπερνάει το ίδιο σβέλτα (60-100 με 4η σε 8,4 δλ., όπως και πριν)
Η N-Line έκδοση του i10 συνεχίζει να προσφέρεται αποκλειστικά με 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Η μείωση της ιπποδύναμης «έριξε» το 0-100 (10,9 από 9,9 δλ.), αλλά οι εν κινήσει επιταχύνσεις (προσπέρασμα) παρέμειναν ως είχαν: 60-100 χλμ./ώρα με 4η σε 8,4 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 5η σε 13,6 (από 13,5 δλ.). Μειωμένη είναι η τελική ταχύτητα στα 175 από 185 χλμ./ώρα.
Ίδια τιμή (19.590 ευρώ), πάντα με 5 χρόνια εγγύηση χωρίς όριο χλμ..
Η τιμή του κορυφαίου σε απόδοση Hyundai i10, που συνδυάζεται με το πακέτο N-Line, παραμένει στα 19.590 ευρώ. Συνοδεύεται με την 5ετή εγγύηση χωρίς όριο χιλιομέτρων της Hyundai, ενώ όπως σε όλη τη γκάμα στο στάνταρ εξοπλισμό ανήκει το σύστημα τηλεματικής Bluelink.
Ακολουθεί η αναλυτική δοκιμή της κορυφαίας έκδοσης του Hyundai i10, που συνδυάζεται με το σπορ πακέτο N-Line.
Σελίδα 2 | Εξοπλισμός, εσωτερικό, τιμή |
Σελίδα 3 | Κινητήρας-Κατανάλωση: Προσπερνά το ίδιο σβέλτα και καίει λιγότερο |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Μίνι GTi… |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις / Τεχνικά Χαρακτηριστικά |