Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Το πακέτο Handling Speciale της California T περιλαμβάνει πιο σφιχτά ελατήρια κατά 16% εμπρός και κατά 19% πίσω, ενώ τα ενεργά αμορτισέρ έχουν νέα, πιο σπορ ρύθμιση.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το πακέτο Handling Speciale της California T περιλαμβάνει πιο σφιχτά ελατήρια κατά 16% εμπρός και κατά 19% πίσω, ενώ τα ενεργά αμορτισέρ έχουν νέα, πιο σπορ ρύθμιση.

Ακόμα πιο σπορ

2.090 Επισκέψεις στο άρθρο (25/1/2016)

Η Ferrari παρουσιάζει στη «βασική» California T το πακέτο Handling Speciale, το οποίο της προσδίδει ένα ακόμα πιο σπορ ταμπεραμέντο.

Λίγο πριν το επίσημο ντεμπούτο του Μαρτίου στην έκθεση της Γενεύης, η Ferrari παρουσιάζει την California T με το πακέτο Handling Speciale (HS), το οποίο της προσδίδει ένα ακόμα πιο σπορ ταμπεραμέντο. Περιλαμβάνει πιο σφιχτά ελατήρια κατά 16% εμπρός και κατά 19% πίσω, ενώ τα ενεργά αμορτισέρ έχουν νέα, πιο σπορ ρύθμιση, χωρίς -σύμφωνα πάντα με την Ferrari- να περιορίζουν την προσφερόμενη άνεση.Επιπλέον, το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχει νέο λειτουργικό πρόγραμμα για γρηγορότερες αλλαγές σχέσεων, ενώ το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης F1-Trac, έχει επαναρυθμιστεί για ακόμα καλύτερο κράτημα στις στροφές. Τροποποιήσεις υπάρχουν και στο αισθητικό κομμάτι, με τη διαφορά να κάνουν στοιχεία όπως οι μαύρες ματ απολήξεις της εξάτμισης και οι γκρι απόχρωσης γρίλια και διαχύτης.Περισσότερα νέα στο Auto ΤρίτηΦυσικά, το πακέτο περιλαμβάνει και αισθητικές αλλαγές, όπως π.χ. τη γκρι εμπρόσθια γρίλια και τον διαχύτη στον ίδιο χρωματισμό ή τις μαύρες ματ εξατμίσεις. Η επίσημη παρουσία της Ferrari California T Handling Speciale θα γίνει στις αρχές Μαρτίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.Τέλος, ο V8 turbo κινητήρας των 3,8 λίτρων και 560 ίππων έχει παραμείνει απείρακτος. Ωστόσο ακούγεται καλύτερα, χάρτη στη νέα εξάτμιση. Υπενθυμίζουμε πως η Ferrari California T κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6 δλ., ενώ έχει τελική ταχύτητα της τάξης των 316 χλμ./ώρα.

Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχει νέο software για γρηγορότερες αλλαγές σχέσεων, ενώ το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης F1-Trac, έχει επαναρυθμιστεί για ακόμα καλύτερο κράτημα στις στροφές.

Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έχει νέο software για γρηγορότερες αλλαγές σχέσεων, ενώ το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης F1-Trac, έχει επαναρυθμιστεί για ακόμα καλύτερο κράτημα στις στροφές.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
Leasing