Τα διόδια στην Αθηνών-Πατρών θα αυξηθούν με την ολοκλήρωση του έργου.
Ακριβαίνει η Αθηνών-Πατρών
8.463 Επισκέψεις στο άρθρο (16/9/2016)
Ακριβά θα κοστίζει το δρομολόγια Αθήνα-Πάτρα μετά την ολοκλήρωση των έργων στον οδικό άξονα της Ολυμπίας Οδού. Δείτε πόσο θα κοστίζει σε ένα αυτοκίνητο.
Στα 23 ευρώ, όπως όλα δείχνουν θα διαμορφωθεί το κόστος των διοδίων για το δρομολόγιο Αθήνα-Πάτρα-Αθήνα, με την ολοκλήρωση των έργων στον οδικό άξονα της Ολυμπίας Οδού. Αξίζει να σημειωθεί πως σήμερα το κόστος είναι στα 17,8 ευρώ.
Την πρόβλεψη για το ύψος της επιβάρυνσης των ΙΧ με την ολοκλήρωση του οδικού άξονα της Ολυμπίας Οδού, αποκαλύπτει έγγραφο του υπουργείου Υποδομών, σε ερώτηση του ανεξάρτητου βουλευτή Αχαΐας κ. Νίκου Νικολόπουλου.
Το δυσκολότερο έργο των αυτοκινητοδρόμων που κατασκευάζεται παράλληλα ενώ ο δρόμος είναι σε κυκλοφορία, προβλέπεται κατά το μεγαλύτερο τμήμα του να παραδοθεί μέχρι τον Μάρτιο του 2017. Θα παραμείνουν για τον Αύγουστο του ίδιου χρόνου, τα σημεία του αυτοκινητοδρόμου που συνδέονται με τον σιδηρόδρομο.Τον περασμένο Ιούλιο συμφωνήθηκε μεταξύ Παραχωρησιούχου και δημοσίου, το νέο χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου το οποίο προβλέπει και η επίσπευση της λειτουργίας δύο σταθμών διοδίων, πριν το τέλος του χρόνου, προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι απώλειες εσόδων και να περιοριστεί το ύψος των αποζημιώσεων...
Όπως φαίνεται κανείς δεν υπολόγισε τα χρήματα που τόσα χρόνια εισπράττονται... προκαταβολικά στον δρόμο καρμανιόλα, για την κατασκευή ενός ασφαλούς οδικού άξονα και τώρα θέλουν και επιπλέον χρήματα για να καλύψουν την... χασούρα.
Όλα δουλεύουν για τις γνωστές φαμίλιες,που τόσα χρόνια
μαζεύουν τον πλούτο της χώρας,ανεξαρτήτως κυβερνόντων
είναι υπερκομματικοί...Και φυσικά ότι φτιάχνουν με δάνεια από
τις τράπεζες,που τις φεσωσαν και τις πληρώνει ο Ελληνας πολίτης.
Αν είναι να πληρώνεις σε διόδια 23 ευρώ για 400 συνολικά χλμ ταξιδιού επί ασφαλούς δρόμου νομίζω ότι είναι ένα λογικό τίμημα. Σε τελική ανάλυση 40 χρόνια και βάλε εισέπραττε διόδια το ΤΕΟ και η συντήρηση και η δημιουργία νέων ΕΟ σε σχέση με τα χρήματα που ενθυλάκωσε ήταν μηδαμινή. Οπότε ας τελειώσει και αυτός ο δρόμος να κινούμαστε γρήγορα και με ασφάλεια.
Δυστυχώς εκτός των άλλων, ο δρόμος έχει 2 λωρίδες + ΛΕΑ ανά κατεύθυνση. Έπρεπε να έχει 3 λωρίδες + ΛΕΑ όπως στο κομμάτι Αθήνα - Κόρινθος. Θα πει κανείς ότι το κόστος θα ήταν παραπάνω, αλλά και το διαχωριστικό είναι υπερβολικά πλατύ
Όλα δουλεύουν για τις γνωστές φαμίλιες,που τόσα χρόνια μαζεύουν τον πλούτο της χώρας,ανεξαρτήτως κυβερνόντων είναι υπερκομματικοί...Και φυσικά ότι φτιάχνουν με δάνεια από τις τράπεζες,που τις φεσωσαν και τις πληρώνει ο Ελληνας πολίτης.
εχουμε αριστερη κυβερνηση
Απύθμενο το θράσος του παραχωρησιουχου
ΑΙΣΧΟΣ
ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ, ΕΧΩ ΕΓΚΥΡΟΤΑΤΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ " ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ " ΟΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ 50% ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ !!!!! ΜΠΕ ΕΕΕΕΕΕΕΕ !!!!!!
Τί έγινε με το κίνημα "δεν πληρώνω"; Καταργήθηκε;
Μόλις φύγει το Δ.Ν.Τ. (χαχα!) θα πέσουν τα διόδια κατά 50% (μπουαχαχα!).... Υπομονή παιδιά...!
Αν είναι να πληρώνεις σε διόδια 23 ευρώ για 400 συνολικά χλμ ταξιδιού επί ασφαλούς δρόμου νομίζω ότι είναι ένα λογικό τίμημα. Σε τελική ανάλυση 40 χρόνια και βάλε εισέπραττε διόδια το ΤΕΟ και η συντήρηση και η δημιουργία νέων ΕΟ σε σχέση με τα χρήματα που ενθυλάκωσε ήταν μηδαμινή. Οπότε ας τελειώσει και αυτός ο δρόμος να κινούμαστε γρήγορα και με ασφάλεια.
Δυστυχώς εκτός των άλλων, ο δρόμος έχει 2 λωρίδες + ΛΕΑ ανά κατεύθυνση. Έπρεπε να έχει 3 λωρίδες + ΛΕΑ όπως στο κομμάτι Αθήνα - Κόρινθος. Θα πει κανείς ότι το κόστος θα ήταν παραπάνω, αλλά και το διαχωριστικό είναι υπερβολικά πλατύ
Τραγικές καταστάσεις, που όμως μπορούν να αλλάξουν αν θέλουμε να αλλάξουμε έστω και λίγο εμείς οι ίδιοι...