- Έχει ποιοτικό εσωτερικό, αλλά δεν είναι το wow που περιμένεις από ένα Range Rover
- Μικρή η αυτονομία του, φταίει η μικρή μπαταρία (14,9 kWh)
- Ακριβό το μίσθωμα και το κόστος 4ετίας (60.970 ευρώ)
- Μεγάλο το πορτμπαγκάζ, αλλά φορτώνεις δύσκολα τα βαριά αντικείμενα
Ακριβό το μίσθωμα και το κόστος 4ετίας (60.970 ευρώ)
To Range Rover Evoque αποτελεί την αιχμή του δόρατος των πωλήσεων της Land Rover στην Ελλάδα, με τη μεγάλη πλειοψηφία αυτών να γίνονται μέσω leasing. Υπό αυτό το πρίσμα λοιπόν, στις επόμενες γραμμές βρίσκουμε τα συν και πλην του μοντέλου.
Ξεκινάμε με την τιμή του Evoque μέσω leasing, την οποία από την έρευνά μας βρήκαμε στις προσφορές της Avis και συγκεκριμένα για την plug-in έκδοση των 309 ίππων. Η συγκεκριμένη προσφορά απαιτεί μεγάλη προκαταβολή 15.000 ευρώ (18.600 ευρώ με ΦΠΑ) αλλά και υψηλό μηνιαίο μίσθωμα 702 ευρώ (902 ευρώ με ΦΠΑ), με το συνολικό κόστος να φτάνει τα 49.169 ευρώ ή τα 60.970 ευρώ με ΦΠΑ. Το συνολικό αυτό κόστος είναι το μεγαλύτερο με το οποίο μπορεί να επιβαρυνθεί κάποιος για αυτοκίνητο της κατηγορίας του Evoque, τα οικογενειακά SUV.
Έχει ποιοτικό εσωτερικό, αλλά δεν είναι το wow που περιμένεις από ένα Range Rover
Υψηλής αισθητικής και ποιότητας είναι ο εσωτερικός διάκοσμος του Evoque, ο οποίος είναι επίσης αρκετά τεχνολογικά προηγμένος. Σε σχέση με πριν πάντως, οι οθόνες του μοντέλου έχουν μειωθεί από 3 σε 2, αφού οι άνθρωποι της Land Rover έχουν αφαιρέσει την οθόνη μέσω της οποίας ο χρήστης έλεγχε τον κλιματισμό, το σύστημα παραμετροποίησης λειτουργιών και την τετρακίνηση για να δημιουργήσουν περισσότερους χώρους αποθήκευσης. Στην κεντρική κονσόλα κυριαρχεί μια αιωρούμενη κυρτή οθόνη αφής 11,4 ιντσών, η οποία φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης του οδηγού, όμως, φαίνεται... λίγη, σε σχέση με τον τεχνολογικό διάκοσμο που προσφέρουν μοντέλα του ανταγωνισμού όπως π.χ. το νέο VW Tiguan ή η Mercedes GLA που είναι premium ανταγωνιστής.
Μεγάλο το πορτμπαγκάζ, αλλά φορτώνεις δύσκολα τα βαριά αντικείμενα
Το Evoque έχει μεταξόνιο και μήκος μικρότερο των άμεσων ανταγωνιστών του και αυτό δεν το βοηθά να ξεχωρίζει στο κομμάτι των χώρων. Οι επιβάτες δεν θα νιώσουν πολύ στριμωγμένοι αλλά με αέρα για τα γόνατα 122 χλστ. και για τα κεφάλια 32 χλστ. οι ευρυχωρία του Evoque, θα λέγαμε ότι μοιάζει με αυτή που προσφέρει ένα μέσο μικρό SUV. Από την άλλη, μεγάλο είναι το πορτ-μπαγκάζ με τη βασική χωρητικότητα των 591 λτ. να μπορεί να φτάσει στα 1.383 λτ. με την πτώση της πλάτης των πίσω καθισμάτων αλλά το κατώφλι φόρτωσης είναι ψηλό και ίσως ο χρήστης δυσκολευτεί λίγο να τοποθετήσει εκεί τα βαριά αντικείμενα.
Συνέχεια του άρθρου >>>