Δυσάρεστα είναι τα νέα που έρχονται για τους οπαδούς των pick-up, καθώς η Land Rover εν τέλει δε θα κατασκευάσει ένα τετράθυρο αγροτικό τα οποίο θα βασίζονταν στο νέο Defender.
Παίρνοντας τα πράγματα από την αρχή να πούμε πως πριν αποκαλυφθεί το νέο Land Rover Defender στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η μάρκα έκανε πλάνα να κατασκευάσει τρεις εκδόσεις του νέου SUV. Το Defender 90, 110 και το 130, που θα ήταν ένα τετράθυρο διπλοκάμπινο pick-up. Το τελευταίο λέγονταν πως θα είχε μήκος 5,1 μέτρα, ενώ το μεταξόνιό του θα εκτίνονταν στα 3,022 μέτρα. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις του (σε σύγκριση με το Defender 110) θα του έδιναν τη δυνατότητα να φιλοξενήσει έως και οκτώ άτομα, που αντιστοιχεί σε ένα επιπλέον επιβάτη απ ότι το 110 με τη διάταξη των 5+2 θέσεων.
Επιστρέφοντας στο παρόν και αφού το νέο Land Rover Defender έκανε το ντεμπούτο του, μεγάλα μέσα του εξωτερικού αναφέρουν πως τα σχέδια για την έκδοση 130 έχουν εγκαταλειφθεί. Αναφέρουν μάλιστα πως σύμφωνα με όσα επικαλείται ανώνυμη πηγή η εν λόγω απόφαση πάρθηκε καθώς η διαφορά στο χώρο φόρτωσης μεταξύ του τρέχοντος 110 και του 130 δεν ήταν τόσο μεγάλη που να έκανε κάποιον να σκεφτεί την απόκτησή του δεύτερου αντί του πρώτου.
Επίσημη θέση από την εταιρεία δεν έχει υπάρξει, ωστόσο φαίνεται πως το ολοκαίνουργιο βρετανικό SUV ήρθε και θα μείνει με δύο εκδόσεις.
Να θυμίσουμε πως το νέο Defender εφοδιάζεται με ένα 2λιτρο ντίζελ κινητήρα απόδοσης 200 και 240 ίππων, ένα τετρακύλινδρο τούρμπο κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων που θα προσφέρει 300 ίππους, αλλά και έναν εξακύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων συνδυασμένο με ήπια υβριδικό σύστημα ο οποίος θα έχει ισχύ 400 αλόγων. Όλες οι επιλογές συνδυάζονται με ένα οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο που θα στέλνει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, ενώ να σημειωθεί πως το 2020 η γκάμα των εκδόσεων θα μεγαλώσει με ένα plug-in υβριδικό μοντέλο.