- Το ιταλικό supercar θα παραχθεί σε μόλις 33 κομμάτια
- Έχει ξεπουλήσει από το 2022 πριν καν ξεκινήσει η παραγωγή της
- 3λιτρος V6 twin-turbo με ήχο που σε ανατριχιάζει
- Συνεχίζονται οι δοκιμές εξέλιξης και… τελειοποίησης του μοντέλου
Το ιταλικό supercar θα παραχθεί σε μόλις 33 κομμάτια
Σχεδόν ένα χρόνο μετά την επίσημη παρουσίαση του νέου supercar της Alfa Romeo, οι Ιταλοί δημοσιοποιούν για πρώτη φορά τον ήχο του V6 κινητήρα της και οι απανταχού petrolheads ανατριχιάζουν. Το ιταλικό supercar, θα παραχθεί σε μόλις 33 μονάδες, τιμώντας το όνομα και την κληρονομιά του. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως έχει πάρει αυτούσιο το όνομα του θρυλικού μοντέλου της δεκαετίας του `60, που παράχθηκε σε μόλις 18 μονάδες και αποτελεί ένα από τα ακριβότερα κλασικά αμάξια σήμερα.
Έχει ξεπουλήσει από το 2022 πριν καν ξεκινήσει η παραγωγή της
Όπως πολλοί θα περίμεναν και τα 33 αυτοκίνητα έχουν πουληθεί και μάλιστα πολύ καιρό πριν. Συγκεκριμένα, μετά το Ιταλικό Grand Prix της Formula 1 του 2022 στη Monza στις 11 Σεπτεμβρίου, οι υποψήφιοι αγοραστές κλήθηκαν να ρίξουν μια πρώτη ματιά στο μοντέλο πίσω από κλειστές πόρτες και οι 33 μονάδες έγιναν ανάρπαστες πριν καν ξεκινήσει η κατασκευή τους.
3λιτρος V6 twin-turbo με ήχο που σε ανατριχιάζει
Η πανίσχυρη 33 Stradale στην θερμική της έκδοση (καθώς θα υπάρχει και ηλεκτρική με 750 ίππους), εξοπλίζεται με έναν 3λιτρο V6 twin-turbo κινητήρα, με απόδοση πάνω από 620 ίππους και την κίνηση προφανώς στον πίσω άξονα, μέσω ενός 8τάχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη της ZF. Οι επιδόσεις όπως είναι αναμενόμενο θα συναρπάζουν με τον αριθμό 3 να… πρωταγωνιστεί και εδώ. Πιο συγκεκριμένα το 0-100 χλμ./ώρα θα έρχεται σε λιγότερο από 3 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα του μοντέλου θα αγγίζει τα… 333 χλμ./ώρα.
Συνεχίζονται οι δοκιμές εξέλιξης και… τελειοποίησης του μοντέλου
Το βίντεο με τίτλο «From piano to allegro», που δημοσίευσε η Alfa Romeo «αιχμαλωτίζοντας» των ήχο του V6, έρχεται απευθείας από τις δοκιμές εξέλιξης του supercar. Ένα χρόνο ύστερα από την αποκάλυψη του μοντέλου, η εταιρεία μας ενημερώνει πως η ομάδα εξέλιξης έχει εστιάσει στην τελειοποίηση των δυναμικών του χαρακτηριστικών, μια ιδιαίτερα δύσκολη αποστολή, καθώς εκτός από τις κορυφαίες επιδόσεις στην πίστα, απαιτείται και ευχρηστία του μοντέλου κάτω από όλες τις συνθήκες.