5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οδηγούμε την κορυφαία έκδοση της Alfa Romeo Giulietta, απόδοσης 240 ίππων με TCT κιβώτιο.
Test: Νέα Giulietta Veloce
(9/12/2016)
Η κορυφαία έκδοση της Giulietta αλλάζει όνομα και λανσάρεται με μικρές αισθητικές αλλαγές που δεν αλλάζουν σε καμία περίπτωση τον χαρακτήρα της.
Μικρές κλίσεις στις στροφές και πολύ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης για τη Veloce, που αναδεικνύει το σπορ set-up της.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
What is new
-Με κινητήρα 1.750 κ.εκ. απόδοσης 240 ίππων
-Αποκλειστικά διπλού συμπλέκτη κιβώτιο Alfa TCT
-Τιμή 42.360 ευρώ
+ Εμφάνιση, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά και αίσθηση, φρένα
- Λειτουργία κιβωτίου ως αυτόματο, άνεση ανάρτησης, χώρος για τα κεφάλια πίσω
Για το 2016 η Alfa Romeo εφάρμοσε μια σειρά από μικροαλλαγές, στον αισθητικό τομέα, σε όλη τη γκάμα της Giulietta. Έτσι μετά τις απλές εκδόσεις του μικρομεσαίου μοντέλου, σειρά είχε η κορυφαία έκδοση.
Και για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, η Alfa Romeo αφήνει πίσω την κωδική ονομασία «Quadrifoglio Verde», με την οποία προσδιόριζε την κορυφαία έκδοση της Giulietta, με το μοτέρ της 4C, 1,75 TBI με τα 240 άλογα.
Πλέον, η συγκεκριμένη έκδοση ονομάζεται «Veloce» διατηρώντας στο έπακρο τα δυναμικά της χαρακτηριστικά. Εξωτερικά, η κορυφαία έκδοση της Giulietta διαθέτει νέα μάσκα κυψελωτή μάσκα, σε σύγκριση με το προ-ανανέωσης μοντέλο, με το πίσω μέρος να μη φέρει απολύτως καμία διαφορά (πλην του λογότυπου που είναι τοποθετημένο στο κέντρο του πορτμπαγκάζ). Νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών, ενώ στα φτερά πλέον δεσπόζουν τα διακριτικά «Veloce» και όχι το τετράφυλλο τριφύλλι της Quadrifoglio Verde.
Και για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα, η Alfa Romeo αφήνει πίσω την κωδική ονομασία «Quadrifoglio Verde», με την οποία προσδιόριζε την κορυφαία έκδοση της Giulietta, με το μοτέρ της 4C, 1,75 TBI με τα 240 άλογα.
Πλέον, η συγκεκριμένη έκδοση ονομάζεται «Veloce» διατηρώντας στο έπακρο τα δυναμικά της χαρακτηριστικά. Εξωτερικά, η κορυφαία έκδοση της Giulietta διαθέτει νέα μάσκα κυψελωτή μάσκα, σε σύγκριση με το προ-ανανέωσης μοντέλο, με το πίσω μέρος να μη φέρει απολύτως καμία διαφορά (πλην του λογότυπου που είναι τοποθετημένο στο κέντρο του πορτμπαγκάζ). Νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών, ενώ στα φτερά πλέον δεσπόζουν τα διακριτικά «Veloce» και όχι το τετράφυλλο τριφύλλι της Quadrifoglio Verde.
@AK Ασχετο-γερμανε καλυτερα να εδιναν 7 δις σε ανωτερης ποιοτητας υλικα και ας μην ειχαν τοση καλη ποιοτητα κυλισης. Ποτε τα κουτοπονηρα γερμανακια δεν προκειται να φτιαξουν οδηγοκεντρικα αυτοκινητα οπως οι Honda, Mazda, Ford και Alfa Romeo τα οποια τα ερωτευεσαι κεραυνοβολα για την απολαυστικη τους οδηγηση!
germanotsolia,ας φτιάξει πρώτα το dsg και πολλά άλλα θέματα το αγαπημένο σου group,και μίλα ύστερα,δεν την πιάνει την alfa πουθενά,ουτε στην ποιότητα κύλισης,κρατήματος,και όσον αφορά την καραμέλα ποιότητας,καλύτερη είναι η αλφα.
Το να αναφέρονται σε ΄ποιότητα κύλισης΄οι διάφοροι Ασχετο-Ασιάτες είναι πραγματική ιεροσυλία αφού αυτή ιστορικά ξεκίνησε ως ΄επιστήμη΄ λόγω των προσπαθειών του μεγαλύτερου παγκοσμίως R&D Department της V.W. (7 billion per year).
Πληρως αποτυχημενη προσπαθεια για δικο τους dsg εκει στο fiat groupo...DSG ειναι μονο ενα,του vw group φυσικα!Για αυτο στη τζουλια βαλανε το streptonic και αν της βαλουν διπλοσυμπλεκτο θα ειναι της φεραρι...