H Alfa Romeo Grigio θα τα βάλει με τον γερμανικό ανταγωνισμό, δηλαδή με BMW Σειρά 5, Mercedes E-Class και Audi A6.
Scoop: Alfa Romeo Grigio
13.852 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2016)
Φουλ επίθεση για την Alfa Romeo η οποία μετά την Giulia και το SUV της, ετοιμάζει και μεγάλο σεντάν για να τα βάλει με τη BMW Σειρά 5 και την Mercedes-Benz E-Class. Όπλο της η Grigio, όπως μάλλον θα ονομάζεται το μοντέλο της.
Μπορεί η νέα Alfa Romeo Giulia να είναι αυτή τη στιγμή η πρωταγωνίστρια στην γκάμα της ιταλικής μάρκας και να έχει συγκεντρώσει επάνω της όλα τα φώτα της δημοσιότητας, όμως οι Ιταλοί δεν μένουν σε αυτή...
Έτσι, εκτός από το νέο SUV της μάρκας, το οποίο θα ονομάζεται πιθανότατα Stelvio, μέχρι το 2018 θα δούμε και ένα σεντάν στο μέγεθος της BMW Σειράς 5. Το μοντέλο της Alfa Romeo θα ονομάζεται Grigio πιθανότατα και στόχο θα έχει φυσικά να κοιτάξει κατάματα τον γερμανικό ανταγωνισμό (λέγε με BMW Σειρά 5, Mercedes E-Class και Audi A6). Σημειώστε πως η Grigio είναι το δεύτερο σημαντικότερο από τα 7 συνολικά μοντέλα της Alfa Romeo που έως το 2018 θα λανσαριστούν με σκοπό την αναδιάρθρωση και αντεπίθεση της ιταλικής φίρμας, όπως έχει δηλώσει στο παρελθόν ο πρόεδρός της, Σέρτζιο Μαρκιόνε.Σχεδίαση: η πέτρα του σκανδάλου Η σχεδίαση της Alfa Romeo Grigio ακολουθεί το σχεδιαστικό μονοπάτι της Giulia, πρόκειται δηλαδή για ένα μοντέλο που σου μιλάει στην καρδιά και την ψυχή. Στο μπροστινό τμήμα δεσπόζουν τα μακρόστενα φώτα, το λογότυπο της εταιρείας κυριαρχεί στο μεγάλο «V» της μάσκας, όπως και οι μεγάλες εισαγωγές του αέρα και το μυώδες καπό που φέρει δύο έντονα νεύρα που καταλήγουν στη μάσκα. Στο πλάι από την άλλη το μάτι πέφτει στις έντονες νευρώσεις που διατρέχουν τις πόρτες, στα φτερά του αμαξώματος έχουν τοποθετηθεί, επίσης, αεραγωγοί για καλύτερη αεροδυναμική και απαγωγή της θερμότητας, ενώ στο πίσω μέρος κυριαρχεί ο διαχύτης που φιλοξενεί τις 2 διπλές απολήξεις της εξάτμισης. Επίσης, στο επάνω μέρος του πορτ-μπαγκάζ αναμένεται να τοποθετηθούν όπως και στην περίπτωση της Giulia δύο τμήματα από αθρακόνημα, που ρυθμίζουν την downforce, ώστε να μένει στις υψηλές ταχύτητες το πίσω μέρος βιδωμένο στην άσφαλτο.Στο πάτωμα της GiuliaΕνώ οι αρχικές φήμες έλεγαν πως η Grigio θα βασίζεται στο πάτωμα της Maserati Ghibli, τελικά «κλείδωσε» η επιλογή μίας τροποποιημένης εκδοχής της πλατφόρμας της Giulia. Τα πάντα στο αυτοκίνητο συνοψίζονται στις λέξεις «la meccanica delle emozioni», που σημαίνει «η μηχανολογία των συναισθημάτων» και στοιχεία κλειδιά είναι η κατανομή του βάρους σε ποσοστό 50-50 και η πίσω κίνηση (θα υπάρχει και 4κίνητη εκδοχή). Μάλιστα, για να μπορέσουν να ισορροπήσουν ιδανικά τα βάρη, ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι τοποθετημένα μεταξύ των δύο αξόνων και αυτός είναι ο λόγος που η Grigio έχει μικρούς προβόλους, μακρύ καπό και εμπρός φτερά, ένα τοποθετημένο προς τα πίσω χώρο επιβατών που «κάθεται» επάνω στους κινητήριους τροχούς και μυώδη πίσω φτερά.Cuore Sportivo κινητήρεςΗ Alfa Romeo θα προσφέρει τη νέα Grigio αποκλειστικά με μοτέρ υψηλού κυβισμού, ξεκινώντας από τον νέο πλήρως αλουμινένιο 2λιτρο turbo βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού, με υψηλή πίεση υπερπλήρωσης και ονομαστική απόδοση 200 ίππων, που συνδυάζεται αποκλειστικά με 8άρι αυτόματο κιβώτιο της Aisin. Αμέσως μετά ακολουθεί ο επίσης αλουμινένιος 2,2 λίτρων turbodiesel, με τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας και δύο αποδόσεις, μια με 150 και μια με 180 ίππους. Αμφότερες συνδυάζονται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή 8άρι αυτόματο. Τέλος, στην κορυφή της γκάμας θα συναντήσουμε τον 6κύλινδρο 2,9 λίτρων BiTurbo βενζινοκινητήρα των 510 ίππων που εδρεύει και στην Giulia Quadrifoglio, ο οποίος προσφέρει 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 περίπου δευτερόλεπτα.
Πωπωπω γκρίνια πάλι στα σχόλια. Έχω βαρεθεί τη μιζέρια σας. Τι σας πειράζει δηλαδή και αντίπαλο της Maybach να έβγαζε, θα σας βάλει κανείς να το αγοράσετε με το ζόρι; Ίσα ίσα, μπράβο στην Alfa Romeo πρέπει να λέμε που προσπαθεί. Μπράβο και στους ανθρώπους της για τα όμορφα αυτοκίνητα που βγάζουν/σχεδιάζουν. Ελπίζω να πάνε καλά οι πωλήσεις!
Ναι ρε βγαλτε και αμαξι απεναντι σε s-class,7αρα που να κανει 80χιλ και σιγουρα εσας θα προτιμησουμε! Εγω σας τα λεγε,τα χουν χασει τελειως και αντι να πουλανε (πολυ) φθηνοτερα απο τις πριμιουμ,αυτοι πουλανε ακριβοτερα λες και ειναι Τζαγκουαρ!Βγαλτε καμια μιτο πρωτα και βλεπουμε...
υποθέτω πως είναι ο αντικαταστάτης των 164 και 166. ότι αμαξια και να βγαλει η αλφα, δεν θα εχουν προβλημα οι γερμανοί!!! ο μαρκιονε αν ειναι κομπλεξικος με τους γερμανους, τον λυπαμαι...
Πλεον οι ιταλοι τελειωσαν δεν μπορουν να συναγωνιστουν τον ανταγωνισμό η lancia δεν υπαρχει η fiat εχει ακόμα το grande punto μοντελο του 2005 η alfa romeo το mito και τη giulietta μοντελα του 2008 οσο για τα καινουργια alfa πανακριβα με 0 τεχνολογια σε σχέση με τον ανταγωνισμό
Η ρετσινια της αναξιοπιστιας των Ιταλικων αυτοκινητων δυσκολα θα φυγει μιας και δεν εχει αλλαξει πανω σε αυτο κατι δραματικα γι αυτο μια ζωη κατω απο τους Γερμανους.