ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σας αρέσει η κατεύθυνση της Alfa με μοντέλα «μπαμπούσκες» ή θα προτιμούσατε να δείτε ποικιλία και διαφορετικότητα;

Σας αρέσει η κατεύθυνση της Alfa με μοντέλα «μπαμπούσκες» ή θα προτιμούσατε να δείτε ποικιλία και διαφορετικότητα;

Alfa Romeo: Σχεδίαση «μπαμπούσκα» ή ποικιλία;

1.975 Επισκέψεις στο άρθρο (3/4/2022)

Τι προτιμάτε στα μοντέλα της Alfa; Σχεδίαση «μπαμπούσκα» ή ποικιλία και διαφορές;

Alfa Romeo Giulia, Stelvio & Tonale σε παρόμοιο μοτίβο

Σας θυμίζει τίποτε η σχεδίαση μιας γκάμας όπου το ένα μοντέλο είναι ίδιο, αλλά μικρότερη έκδοση του άλλου; Σα να βγήκαν το ένα μέσα από το άλλο; Όπως οι «μπαμπούσκες»; Καλά να το κάνει η Audi. αλλά και η Alfa;
 
Οι ρώσικες κούκλες φυσικά είναι ένα απλό παιχνίδι, όταν όμως μιλάμε για την γκάμα μιας ολόκληρης μάρκας, το πράγμα σοβαρεύει. Για την Audi, από το 1994 και μετά την πρώτη γενιά του Α4, η σχεδίαση της μπαμπούσκας ήταν ο τρόπος της να εδραιωθεί στην premium κατηγορία. Παραμένει και σήμερα ο καλύτερος τρόπος τα μοντέλα σου να ξεχωρίζουν αμέσως για το τι είναι. Όταν θες να κάνεις εντύπωση και να φαίνεσαι πολύ, η σχεδίαση μπαμπούσκα βοηθάει αφού κάθε μοντέλο της γκάμας στου έχει το ίδιο σημείο αναφοράς, και κάθε φορά που το βλέπει κάποιος σκέφτεται όχι το μοντέλο, αλλά τη μάρκα.
 
Η Audi εφάρμοσε αυτή τη λογική για 20 χρόνια και αφού έδωσε ρυθμό, προχώρησε. Τα μοντέλα της είναι πλέον τόσο γνωστά, το καθένα με το δικό του ειδικό βάρος, και η μάρκα τόσο αναγνωρισμένη που δεν χρειάζεται συλλογικότητα για να κάνει αισθητή την παρουσία της. Έτσι η Audi πήγε ένα βήμα παραπέρα και απέκτησε μεγαλύτερη σχεδιαστική ποικιλία.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Την ίδια στιγμή που η Audi άλλαξε σελίδα, η Alfa λάνσαρε δύο μοντέλα στην μεγαλύτερη αναβίωση που έχει δει μάρκα τα τελευταία χρόνια, και με την Giulia και την Stelvio επανέφερε τη μάρκα στην καρδιά της premium κατηγορίας. Και πιο πρόσφατα ήρθε η Tonale, το δεύτερο SUV της ιταλικής φίρμας. Προσέξατε όμως πόσο μοιάζουν τα μοντέλα μεταξύ τους; Αρκετά. Όσο μπορούν να μοιάζουν μία μπερλίνα με δύο SUV.
 
Σαφώς η Alfa θέλει να κρατήσει μια εταιρική εικόνα ώστε τα τρία μόνο μοντέλα της να «φτουράνε» στα μάτια του κόσμου στο δρόμο. Αλλο να βλέπεις ένα μοντέλο να κυκλοφορεί, και άλλο δύο ή τρία (διαφορετικά αλλά παρόμοια). Δείχνει περισσότερο. Μπορεί λοιπόν να πει κάποιος πως αυτή τη στιγμή και η Alfa Romeo χρειάζεται λίγο «μπαμπούσκα» στη σχεδίασή της ώστε να δείξει νούμερα στο δρόμο και να φέρει κι άλλο κόσμο.
 
Έτσι βλέπουμε κατασκοπευτικές εικόνες από τα επόμενα μοντέλα της μάρκας, όπως πιθανολογείται ότι θα μοιάζουν. Σε όλα οι ομοιότητες είναι τόσες που θα έλεγε κανείς πως η γκάμα της Alfa στο άμεσο μέλλον θα είναι βασικά ένα μοντέλο σε πολλές και διαφορετικές εκδόσεις (μπερλίνα, coupe, SUV, χάτσμπακ κ.ο.κ.).
 
Είναι όμως αυτή η σωστή κίνηση για την Alfa Romeo; Για μία μάρκα που έχει δώσει τόσα και τόσο όμορφα μοντέλα στην ιστορία της, δεν είναι κρίμα η νέα γκάμα της ουσιαστικά να είναι το ίδιο σχήμα σε διαφορετικά μεγέθη; Θα μπορούσε η Alfa να αντλήσει για κάθε μοντέλο της και από κάποια άλλη εποχή. Μία GTV που θυμίζει δεκαετία 70 ή 90, μία Giulietta που θυμίζει την 145, ή τέλος πάντων μοντέλα με διαφορετική σχεδιαστική ταυτότητα. Ή όχι;

Τι λέτε; Σας αρέσει η κατεύθυνση της Alfa με μοντέλα «μπαμπούσκες» ή θα προτιμούσατε να δείτε ποικιλία και διαφορετικότητα; Και από ποιές εποχές της μάρκας θα θέλατε να δείτε επιρροές; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
LINGLONG VS GOODYEAR