Αυτή τη στιγμή η Giulia Quadrifoglio δίνει τη μάχη της απέναντι στην BMW Μ3. Το μέλλον όμως προμηνύεται καυτό, καθώς μας περιμένουν ανάλογες μάχες και σε άλλες κατηγορίες. Ας τις δούμε αναλυτικά.
Alfa Romeo VS BMW
15.408 Επισκέψεις στο άρθρο (21/9/2016)
Η Alfa Romeo βάζει στο στόχαστρο τη BMW, θέλοντας να αποδείξει ότι μπορεί να σταθεί απέναντί της. Θα τα καταφέρει; Εμείς, πραγματοποιούμε μια πρώτη σύγκριση των νέων Alfa Romeo με τις αντίστοιχες νέες BMW, για να δούμε τι θα συμβεί...
Τώρα που η Alfa Romeo επιστρέφει στην πίσω κίνηση, η BMW την εγκαταλείπει και πάει μπροστά. Οπότε, μοιραία μπαίνει το ερώτημα, ποιος από τους δύο τελικά είναι πιο σπορ;
Η νέα Alfa Romeo Giulia είναι ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της φετινής χρονιάς. Εκτός της αναβίωσης ενός ιστορικού ονόματος, η Giulia επανέφερε την κίνηση στον πίσω άξονα σε ένα μοντέλο της Alfa, 24 χρόνια μετά την τελευταία πισωκίνητη σεντάν Alfa Romeo, την 75. Και σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, φαίνεται ότι η Alfa Romeo δεν θα γυρίσει στην πίσω κίνηση μόνο για τη Giulia, αφού και η νέα, δεύτερης γενιάς Giulietta θα έχει και αυτή κίνηση στους πίσω τροχούς, επωφελούμενη από το πάτωμα της μεσαίας Alfa. Την ίδια στιγμή η BMW, μια εταιρεία που έχει ταυτιστεί με την πίσω κίνηση, έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο μια στροφή προς την μπροστινή κίνηση, ξεκινώντας από την περσινή BMW Σειρά 2 Active Tourer και συνεχίζοντας σε περίπου 1 χρόνο από σήμερα, με την πρώτη προσθιοκίνητη Σειρά 1 της ιστορίας. Ουσιαστικά, έχουμε να κάνουμε με δύο αντίθετους δρόμους, που θα μας φέρουν στο άμεσο μέλλον π.χ. στη μικρομεσαία κατηγορία μια πισωκίνητη Alfa Romeo Giulietta και μια προσθιοκίνητη BMW Σειρά 1, σε μια αλλαγή όχι μόνο εντυπώσεων, αλλά και ουσίας. Το γιατί γίνονται αυτές οι αλλαγές, το γνωρίζουμε: Από τη μια η Alfa Romeo θέλοντας να διαφοροποιηθεί πλέον μέσα στις τάξεις του Fiat-Chrysler Group, επιστρέφει στις πισωκίνητες ρίζες της, «απλώνει» τη γκάμα των μοντέλων της και αναζητά την αίγλη του παρελθόντος. Από την άλλη πλευρά, η BMW θέλει και πρέπει να μειώσει το βάρος των αυτοκινήτων της (ώστε να μειώσει τις εκπομπές ρύπων τους), και εκτός από τη νέα γενιά των ελαφρύτερων 3κύλινδρων turbo κινητήρων, η στροφή προς μια προσθιοκίνητη πλατφόρμα αποτελεί σημείο-κλειδί για να επιτευχθεί αυτή η μείωση τους βάρους τους.
Οπότε, ύστερα από αυτά, τι μένει; Ποιος από τους δύο τελικά είναι πιο σπορ; Η Alfa Romeo που επιστρέφει στις πισωκίνητες ρίζες της ή η BMW που σιγά-σιγά την εγκαταλείπει; Εσείς, τι λέτε; Ποια αλλαγή από τις δύο προτιμάτε; Διαβάστε το άρθρο μας και πείτε μας τη γνώμη σας.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η νέα Alfa Romeo Giulia είναι ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της φετινής χρονιάς. Εκτός της αναβίωσης ενός ιστορικού ονόματος, η Giulia επανέφερε την κίνηση στον πίσω άξονα σε ένα μοντέλο της Alfa, 24 χρόνια μετά την τελευταία πισωκίνητη σεντάν Alfa Romeo, την 75. Και σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, φαίνεται ότι η Alfa Romeo δεν θα γυρίσει στην πίσω κίνηση μόνο για τη Giulia, αφού και η νέα, δεύτερης γενιάς Giulietta θα έχει και αυτή κίνηση στους πίσω τροχούς, επωφελούμενη από το πάτωμα της μεσαίας Alfa. Την ίδια στιγμή η BMW, μια εταιρεία που έχει ταυτιστεί με την πίσω κίνηση, έχει ξεκινήσει εδώ και ένα χρόνο μια στροφή προς την μπροστινή κίνηση, ξεκινώντας από την περσινή BMW Σειρά 2 Active Tourer και συνεχίζοντας σε περίπου 1 χρόνο από σήμερα, με την πρώτη προσθιοκίνητη Σειρά 1 της ιστορίας. Ουσιαστικά, έχουμε να κάνουμε με δύο αντίθετους δρόμους, που θα μας φέρουν στο άμεσο μέλλον π.χ. στη μικρομεσαία κατηγορία μια πισωκίνητη Alfa Romeo Giulietta και μια προσθιοκίνητη BMW Σειρά 1, σε μια αλλαγή όχι μόνο εντυπώσεων, αλλά και ουσίας. Το γιατί γίνονται αυτές οι αλλαγές, το γνωρίζουμε: Από τη μια η Alfa Romeo θέλοντας να διαφοροποιηθεί πλέον μέσα στις τάξεις του Fiat-Chrysler Group, επιστρέφει στις πισωκίνητες ρίζες της, «απλώνει» τη γκάμα των μοντέλων της και αναζητά την αίγλη του παρελθόντος. Από την άλλη πλευρά, η BMW θέλει και πρέπει να μειώσει το βάρος των αυτοκινήτων της (ώστε να μειώσει τις εκπομπές ρύπων τους), και εκτός από τη νέα γενιά των ελαφρύτερων 3κύλινδρων turbo κινητήρων, η στροφή προς μια προσθιοκίνητη πλατφόρμα αποτελεί σημείο-κλειδί για να επιτευχθεί αυτή η μείωση τους βάρους τους.
Οπότε, ύστερα από αυτά, τι μένει; Ποιος από τους δύο τελικά είναι πιο σπορ; Η Alfa Romeo που επιστρέφει στις πισωκίνητες ρίζες της ή η BMW που σιγά-σιγά την εγκαταλείπει; Εσείς, τι λέτε; Ποια αλλαγή από τις δύο προτιμάτε; Διαβάστε το άρθρο μας και πείτε μας τη γνώμη σας.
Εχει γινει σχεδον κατεστημενο...χωρις ποτε εγω να το πιστευω γιατι το θεωρω και φυσικα δεν ειμαι ο μονος φτιαχτο απο δημοσιογραφους και γερμανους...οτι τα αυτοκινητα με καταγωγη απο την χωρα των γοτθων ειναι σε αλλο επιπεδο ποιοτητας και αξιοπιστιας με ιματζ παραλληλα κορυφαιο και μοναδικο. Ουδεν ψευδεστερο τουτου!!Αν δεν ηταν τα διαφορα site και περιοδικα αυτοκινητου και φυσικα οι δηθεν ανεξαρτητοι δημοσιογραφοι που δουλευουν του κερατα υπερ των γερμανων απλα θα ηταν ανυπαρκτα και κανεις δεν θα τους εδινε σημασια,αυτο ακριβως ισχυει και για την bmw. Μπορει η alfa να βρισκεται εδω και χρονια εξω απο τα νερα της κανει ομως και αξιζει για αυτο τον επαινο μας δυναμικες προσπαθειες να ερθει στην επιφανεια αν και δεχοταν...και δεχεται ακομα οπως βλεπω...πολεμο αγριο γιατι εστω και ελαχιστα θελει να ταραξει το αβατο των πολυτελων γερμανικων οχηματων. Πιστευω ειναι καλυτερα τα στοιχεια οδικης συμπεριφορας στον ιταλο κατασκευαστη απο τον βορειο ανταγωνιστη του και παραλληλα κανει τιτανιες προσπαθειες να ερθει ψηλα και στους τομεις αξιοπιστιας και ποιοτητας που ειχε παλια θεματα σοβαρα. Απο την αλλη η bmw κατεχει τεραστιο μεριδιο της αγορας την διαφημιζουν οι παντες εχει ποιοτητα και αξιοπιστια υψηλη αλλα οχι κορυφαια...εδω τα πρωτεια κατεχουν σταθερα οι γιαπωνεζοι με την lexus που ειναι σημειο αναφορας διεθνως και αξεπεραστη στα πολυτελη οχηματα παγκοσμιος...και χαμηλη μεταπωλητικη αξια που κατρακυλα αν θελεις να την πουλησεις ενω τα σκας αγρια στην αγορα της. Εκει που ξεκαθαρα ειναι βασιλιας και σε δικο της επιπεδο η alfa romeo ειναι η ομορφια,διπλα της ειναι σχεδον μετριοτητα ολα τα bmw και δεν μπορουν να την κοιταξουν στα ματια. Μαχη με ξεκαθαρο μεχρι τωρα νικητη την bmw που σε βαθος χρονου μπορει να φερει ομως διαφορετικα αποτελεσματα υπε της alfa. Περιμενουμε.
Ο μόνος τρόπος να ανταγωνιστείς τους Γερμανούς είναι η προσωπικότητα και η φινέτσα. Ακόμα και στο ποδόσφαιρο μόνο από τους Ιταλούς χάνουν... Μια μόνο πινελιά αξιοπιστίας στις νέες ALFA (που ήδη φαίνεται στη Giulietta) και ούτε που θα γύριζα να σκεφτώ την .....BMW . Μήπως η αντεπίθεση να ξεκινήσει από την Αμερική ?
Η bmw μου άρεσε που 'κορόϊδευε" την vw, τα στελέχη της ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ vwποιήθηκε!!! Τι να πεις;Περιμένω να δω τις τιμές, την ιστορία και την παράδοση που έχει ΠΟΙΑ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ.Ιδιοκτήτρια της τελευταίας ατμοσφαιρικής m3 gts και βλέποντας την m4 gts σε ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΜΑΤΑ ΜΑΖΙ...Το lexus lfa σε ποιότητα κατασκευής συνολικά απλά τα σπάει...Αν δείτε τις βάσεις της m4 gts και του lexus θα καταλάβετε το τι λέω, ένα τόσο απλό πράγμα και όμως τόσο σημαντικό, ας μην μιλήσουμε για τα υπόλοιπα υποσυστήματα του εμπρός τμήματος και των δύο οχημάτων... Η alfa romeo κάνει ότι δεν έκανε εδώ και χρόνια, ίσως βοηθηθεί με τα όποια σακατιλίκια της στο θέμα ποιότητας κατασκευής/αντοχής στο χρόνο από τα υλικά της και τους συνεργάτες τους οποίους χρησιμοποιεί, διότι και η bmw έχει κορυφαία χάλια σε αυτόν τον τομέα, οπότε ο χρόνος θα δείξει... Πάντως μπράβο στην fiat για τις κινήσεις τις οποίες κάνει προς την alfa romeo...τελικά το πάθος είναι μεγαλύτερο από το πρέπει να μειώσω το βάρος του οχήματος μου και να ρίξω και άλλο τους ρύπους του...είναι και η αναμονή των τόσων χρόνων... Πίσω κίνηση, καυσαέρια υποκειμενικά, βάρος υποκειμενικό και ο χρόνος θα δείξει...