2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η νέα BMW Σειρά 5 θα τονίσει τον προηγμένο και high-tech της χαρακτήρα, ενώ θα έχει μια εμφάνιση που θα παραπέμπει σε αυτή της μεγαλύτερης Σειρά 7 (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα).
Alfa Romeo Alfetta VS επόμενη BMW Σειρά 5
15.470 Επισκέψεις στο άρθρο (21/9/2016)
Η νέα Alfa Romeo Alfetta αναμένεται να αποκαλυφθεί το 2018, όντας ένα από τα πιο δυναμικά μοντέλα της κατηγορίας των μεγάλων πολυτελών σεντάν (ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα).
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Νέα Alfa Romeo Alfetta
Νέο πισωκίνητο μεγάλο σεντάν
Πολύ στιλάτη εμφάνιση
Στην παραγωγή το 2018
Στη κατηγορία των μεγάλων σεντάν η Alfa Romeo θα επιστρέψει το 2018 με ένα εντελώς νέο μοντέλο, το οποίο θα επαναφέρει το όνομα «Alfetta» στη γκάμα. Λίγους μήνες νωρίτερα, η BMW θα παρουσιάσει τη νέα γενιά της Σειρά 5 (κωδικός G30), στοχεύοντας στην κορυφή της κατηγορίας. Τα δύο μοντέλα θα έχουν και εδώ το κοινό χαρακτηριστικό να είναι πισωκίνητα, αφού η μεν Alfetta θα χτιστεί πάνω στην πλατφόρμα της Giulia, ενώ από την άλλη η νέα «5άρα» θα έρθει πάνω στη νεότερη πισωκίνητη πλατφόρμα CLAR της BMW. Σχεδιαστικά, με βάση τα όσα γνωρίζουμε από τους κατασκόπους μας, η νέα Alfetta θα κερδίσει σε στυλ, με ένα πολύ δυναμικό και στυλάτο αμάξωμα που της δίνει από τώρα το τίτλο του ομορφότερου μοντέλου της κατηγορίας. Από την άλλη πλευρά η νέα BMW Σειρά 5 θα πατήσει πάνω σε γνωστές γραμμές, με πολλά κοινά σημεία με τη BMW Σειρά 7, αλλά και πάντα, αρκετά επιβλητική παρουσία.
Νέα BMW Σειρά 5
Για πρώτη φορά και με 1,5 λίτρων turbo
Νέα πισωκίνητη πλατφόρμα
Στην παραγωγή το 2017
Στη μάχη των κινητήρων, η νέα Σειρά 5 θα εκμεταλλευτεί την μεγάλη γκάμα μοτέρ της BMW και έτσι, για πρώτη φορά στην κατηγορία θα μας φέρει 3κύλινδρους turbo κινητήρες βενζίνης 1,5 λίτρων. Με τον τρόπο αυτό, η «5άρα» θα μειώσει σημαντικά τις εκπομπές CO2 αλλά και την κατανάλωση καυσίμου. Φυσικά, στη γκάμα θα υπάρχουν και μεγαλύτερα μοτέρ στα 2,0 λίτρα (4κύλινδρα) και 3,0 λίτρα (6κύλινδρα). Απέναντι στη νέα Σειρά 5, η Alfa Romeo Alfetta θα έχει να επιδείξει μια μικρότερη γκάμα κινητήρων, που θα ξεκινά από τα 2,0 λίτρα με turbo (βενζίνη) και θα συνεχίζει με τους 2,2 λίτρων diesel της Giulia. Στην κορυφή, αναμένεται μια top έκδοση Quadrifoglio με 510 άλογα, που θα τεθεί αντιμέτωπη με τη γενιά της BMW M5.
Εχει γινει σχεδον κατεστημενο...χωρις ποτε εγω να το πιστευω γιατι το θεωρω και φυσικα δεν ειμαι ο μονος φτιαχτο απο δημοσιογραφους και γερμανους...οτι τα αυτοκινητα με καταγωγη απο την χωρα των γοτθων ειναι σε αλλο επιπεδο ποιοτητας και αξιοπιστιας με ιματζ παραλληλα κορυφαιο και μοναδικο. Ουδεν ψευδεστερο τουτου!!Αν δεν ηταν τα διαφορα site και περιοδικα αυτοκινητου και φυσικα οι δηθεν ανεξαρτητοι δημοσιογραφοι που δουλευουν του κερατα υπερ των γερμανων απλα θα ηταν ανυπαρκτα και κανεις δεν θα τους εδινε σημασια,αυτο ακριβως ισχυει και για την bmw. Μπορει η alfa να βρισκεται εδω και χρονια εξω απο τα νερα της κανει ομως και αξιζει για αυτο τον επαινο μας δυναμικες προσπαθειες να ερθει στην επιφανεια αν και δεχοταν...και δεχεται ακομα οπως βλεπω...πολεμο αγριο γιατι εστω και ελαχιστα θελει να ταραξει το αβατο των πολυτελων γερμανικων οχηματων. Πιστευω ειναι καλυτερα τα στοιχεια οδικης συμπεριφορας στον ιταλο κατασκευαστη απο τον βορειο ανταγωνιστη του και παραλληλα κανει τιτανιες προσπαθειες να ερθει ψηλα και στους τομεις αξιοπιστιας και ποιοτητας που ειχε παλια θεματα σοβαρα. Απο την αλλη η bmw κατεχει τεραστιο μεριδιο της αγορας την διαφημιζουν οι παντες εχει ποιοτητα και αξιοπιστια υψηλη αλλα οχι κορυφαια...εδω τα πρωτεια κατεχουν σταθερα οι γιαπωνεζοι με την lexus που ειναι σημειο αναφορας διεθνως και αξεπεραστη στα πολυτελη οχηματα παγκοσμιος...και χαμηλη μεταπωλητικη αξια που κατρακυλα αν θελεις να την πουλησεις ενω τα σκας αγρια στην αγορα της. Εκει που ξεκαθαρα ειναι βασιλιας και σε δικο της επιπεδο η alfa romeo ειναι η ομορφια,διπλα της ειναι σχεδον μετριοτητα ολα τα bmw και δεν μπορουν να την κοιταξουν στα ματια. Μαχη με ξεκαθαρο μεχρι τωρα νικητη την bmw που σε βαθος χρονου μπορει να φερει ομως διαφορετικα αποτελεσματα υπε της alfa. Περιμενουμε.
Ο μόνος τρόπος να ανταγωνιστείς τους Γερμανούς είναι η προσωπικότητα και η φινέτσα. Ακόμα και στο ποδόσφαιρο μόνο από τους Ιταλούς χάνουν... Μια μόνο πινελιά αξιοπιστίας στις νέες ALFA (που ήδη φαίνεται στη Giulietta) και ούτε που θα γύριζα να σκεφτώ την .....BMW . Μήπως η αντεπίθεση να ξεκινήσει από την Αμερική ?
Η bmw μου άρεσε που 'κορόϊδευε" την vw, τα στελέχη της ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ vwποιήθηκε!!! Τι να πεις;Περιμένω να δω τις τιμές, την ιστορία και την παράδοση που έχει ΠΟΙΑ Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΟΛΙΚΑ.Ιδιοκτήτρια της τελευταίας ατμοσφαιρικής m3 gts και βλέποντας την m4 gts σε ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΜΑΤΑ ΜΑΖΙ...Το lexus lfa σε ποιότητα κατασκευής συνολικά απλά τα σπάει...Αν δείτε τις βάσεις της m4 gts και του lexus θα καταλάβετε το τι λέω, ένα τόσο απλό πράγμα και όμως τόσο σημαντικό, ας μην μιλήσουμε για τα υπόλοιπα υποσυστήματα του εμπρός τμήματος και των δύο οχημάτων... Η alfa romeo κάνει ότι δεν έκανε εδώ και χρόνια, ίσως βοηθηθεί με τα όποια σακατιλίκια της στο θέμα ποιότητας κατασκευής/αντοχής στο χρόνο από τα υλικά της και τους συνεργάτες τους οποίους χρησιμοποιεί, διότι και η bmw έχει κορυφαία χάλια σε αυτόν τον τομέα, οπότε ο χρόνος θα δείξει... Πάντως μπράβο στην fiat για τις κινήσεις τις οποίες κάνει προς την alfa romeo...τελικά το πάθος είναι μεγαλύτερο από το πρέπει να μειώσω το βάρος του οχήματος μου και να ρίξω και άλλο τους ρύπους του...είναι και η αναμονή των τόσων χρόνων... Πίσω κίνηση, καυσαέρια υποκειμενικά, βάρος υποκειμενικό και ο χρόνος θα δείξει...