H Alfa Romeo τα βάζει ευθέως με την BMW και τα επόμενα χρόνια η μάχη θα κορυφωθεί.
Alfa Romeo ή BMW;
10.090 Επισκέψεις στο άρθρο (24/7/2016)
Οι Ιταλοί της Alfa Romeo είπαν πως θα τα «βάλουν» με την BMW. Για αυτό και τα επόμενα χρόνια θα παρουσιάσουν (μαζί με την Giulia) τέσσερα νέα μοντέλα, ώστε να χτυπήσουν τις μελλοντικές BMW.
Ποιο μοντέλο θα είναι καλύτερο;Alfa Romeo Giulietta ή BMW Σειρά 1;Εδώ έχουμε ξεκάθαρη αλλαγή ρόλων! Το ιταλικό μικρομεσαίο για πρώτη φορά θα είναι πισωκίνητο, αντίθετα με την BMW που από πίσω θα μεταφέρει την κίνηση εμπρός προς δυσαρέστηση αρκετών οπαδών της. Τουλάχιστον μέχρι να την οδηγήσουν… Αναφορικά με την εμφάνιση η Giulietta θα επιτύχει περισσότερα κεφαλογυρίσματα, ενώ στο κομμάτι των κινητήρων η μάχη θα είναι σκληρή, αλλά οι Γερμανοί υπόσχονται περισσότερα.
Alfa Romeo Giulia ή BMW Σειρά 3;
Η Giulia παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες και ακόμη δεν έχει έρθει στην αγορά. Υπολείπεται στην γκάμα των κινητήρων, έχει όμως μία έκδοση φωτιά, με DNA από την Ferrari και 510 άλογα ιπποδύναμη. Η BMW Σειρά 3 που θα παρουσιαστεί το 2018 θα φέρει πολλές νέες τεχνολογίες και υπόσχεται να είναι πιο σπορ από ποτέ. Εσείς ποιο μοντέλο διαλέγετε;
Alfa Romeo Alfetta ή BMW Σειρά 5;
5άρα με 1.500άρη κινητήρα γίνεται; Και όμως στην επόμενη γενιά γίνεται! Η BMW θα κατασκευάσει την επόμενη 5άρα σε νέα πλατφόρμα (2017), ενώ οι Ιταλοί θα βασιστούν στην πλατφόρμα της Giulia. Στο δρόμο το ιταλικό μοντέλο υπόσχεται να είναι σπορ, ενώ στο κομμάτι της εμφάνισης, οι αποκλειστικές εικόνες που θα βρείτε στο περιοδικό AutoΤρίτη είναι πολύ αποκαλυπτικές!
Alfa Romeo Stelvio ή BMW Χ3;
Project SUV έχει η Alfa Romeo εδώ και μία 10ετία, το 2017 όμως εν τέλει θα το δούμε! Η Alfa Romeo Stelvio θα έχει ως στόχο να κοντράρει την επόμενη γενιά της BMW X3 η οποία θα διατηρήσει την υπάρχουσα εμφάνιση, όμως οι αλλαγές κάτω από το καπό θα είναι πολλές. Τι λέτε; Θα τα καταφέρει;
Διαβάστε αναλυτικά για όλα τα μελλοντικά μοντέλα των Alfa Romeo και BMW στο τεύχος του περιοδικού Auto Τρίτη που βρίσκεται στα περίπτερα και αποφασίστε για το ποιος θα βγει νικητής!
Σίγουρα σήμερα δεν υπάρχουν "κακά" αυτοκίνητα και το τι προτιμάει ο καθένας είναι σεβαστό. Καλό θα ήταν βέβαια όταν γράφεις αφοριστικά σχόλια να έχεις δοκιμάσει τουλάχιστον τα δύο πράγματα που συγκρίνεις. Σαν κάτοχος και οδηγός αυτοκινήτων και των δύο εταιρειών σε μεγάλο εύρος τιμής έχω να πω ότι οδηγικά ενώ κάποιος θα περίμενε ότι η Bmw θα είναι η γερμανική Alfa romeo στην οδηγική ευχαρίστηση θα έλεγα ότι απέχει πολύ από αυτό. Σήμερα έχουν αρκετά καλή οδηγική συμπεριφορά σε σχέση με το παρελθόν όμως κατάλοιπα όπως οι αναπηδήσεις του πίσω άξονα και κατά συνέπεια όλης της συμπεριφοράς του οχήματος κοντά στο όριο υπάρχουν ακόμα σχεδόν σε όλα τους τα αυτοκίνητα (τουλάχιστον σε όσα έχω οδηγήσει ή εχω ανέβει). Αν οδηγήσεις για ένα χρονικό διαστημα εύλογο Alfa romeo δύσκολα θα βρεις μετά κάτι που να σε καλύπτει προς γερμανία μεριά, εκτός αν αυτό λέγεται Porsche. Κατά τα άλλα σχεδιαστικά τελευταία η Bmw δείχνει να είναι στο σωστό δρόμο, αν και τα εχει κάνει σαλάτα με τις δεκάδες παραλλαγές των μοντέλων που βγαζει (όπως και οι υπόλοιποι γερμανοι) με αποτέλεσμα να στερεί την λάμψη από πολλα μοντέλα της που από μονα τους θα ξεχώριζαν όμως τωρα δεν ξέρεις ποιο είναι ποιο. Όσο για την ποιότητα θεωρώ ότι είναι στα ίδια επίπεδα πανω κάτω όμως σε άλλο τιμοκατάλογο. Σε καλο επίπεδο θα έλεγα ότι είναι και η αξιοπιστία και για τις δύο επίσης και το κόστος συντήρησης. Σε άνεση κυρίως λόγο της πολύ πιο ψαγμένης και αποτελεσματικής ανάρτησης είναι ενα επίπεδο πάνω η alfa. τέλος μηχανικά συνολικά θα έλεγα ότι είναι ένα κλικ πάνω η Bmw (χωρίς να βάλω τον παράγοντα τιμή) Θεωρώ ότι το Bi-turbo 2.0D είναι καλύτερος των 2.4 και μαλλον και των 2.2D (επιφυλάσσομαι μέχρι να οδηγήσω την guilia) και στα βενζίνης (με εξαίρεση των 1.75 που παίζει σε μια κατηγορία μόνος του) είναι πιο αποδοτικά και σύγχρονα μοτέρ. Για το διαμάντι της QV 2.9 ούτε λόγος βέβαια.... και αυτό σημαίνει ότι όταν ο Ιταλός θέλει... μπορεί...!
Οτι προσπαθει και εχει πισω της μεγαλη ιστορια ειναι στα θετικα του ιταλικου ονοματος που βγαζει πανεμορφες δημιουργιες και διαχρονικες που ουτε στο ελαχιστο δεν θα μπορουσαν οι γερμανοι να φτασουν με της μετριοτητες τους. Ανασταση της και πορεια προς τα εμπρος θα ειναι το καλυτερο νεο για την μιλανεζικη φιρμα που γεννησε την brera giulia gtv2000 4c,εστω και αν δεν αποτελει το αγαπητο παιδι των δημοσιογραφων οπως η bmw με τα ανευρα και χοντροκομμενα μοντελα της και τους γερμανους πατρονες που την διαφημιζουν με το αζημιωτο!!
Μας έχεις ζαλίσει με σεντόνια για την Άλφα,το τι κάνει η άλφα κτλ Giorgio alfa75 America,ας πουλήσει πρώτα τα απαιτούμενα κομμάτια να κρατηθεί στην παραγωγή και μετά βλέπουμε,έτσι και αλλιώς το 80-90% σε αυτήν την κατηγορία που πουλιούνται είναι BMW-MERCEDES σε όλον τον κόσμο,από εκεί και πέρα αν σου αρέσει και έχεις τα λεφτά πάρε εσύ την Alfa και μην νουθετείς με σεντόνια γραψίματος οτι έχει μόνο καλά και η BMW όχι,Πολύ θα ήθελε η άλφα ρομέο να έχει τις πωλήσεις της bmw και,της σειράς Μ,αλλά δεν πρόκειται στους αιώνας των αιώνων.
Θα συμφωνησω απολυτα με τον anti-vw. Οντως, η Alfa Romeo μπροστα στη BMW απλα δεν υπαρχει. Ειναι πολυ υποδεεστερη, οχι μονο σε ποιοτητα, αξιοπιστια, κυρος και πολλα ακομη σε σχεση με τη BMW. Οπως εγραψα και χθες, συγγενεις μου με Σειρα 3 και 5 εχουν μεινει απολυτα ικανοποιημενοι απο αξιοπιστια και ασφαλεια καθως και τη συγκλονιστικη ποιοτητα, σε αντιθεση με αυτους που πηραν Alfa Romeo και ακομη τραβουν τα μαλλια τους.
Aγαπητε φιλε el savio στα μοτερ που εχει η αυτη την στιγμη η giulia ειναι 3000ευρω φθηνοτερη απ τις αντιστοιχες εκδοσεις της bmw με 5 κιλα υψηλοτερη ροπη απ αυτα της bmw και με τα υλικα του ταμπλο να ειναι τα πιο προηγμενα συμφωνα με τον προμηθευτη που ειναι κοινος για alfa-audi -mercedes- bmw.Δηλαδη ποσο πιο κατω την θελετε την τιμη.Αν θελετε κατι πιο μετριο απ την giulia.... παρτε bmw που υστερει ΣΕ ΟΛΑ... σε τεχνολογια ,επιδοσεις ,ανεση αναρτησης ,ποιοτητα εσωτερικου και κοστιζει πιο ακριβα.
Αγαπητε giorgoalfa75america η ανωτεροτητα της BMW ειναι αδιαμφισβητητη εναντι της Alfa Romeo. Οπως και να το κανουμε τα Γερμανικα υπερεχουν σε αλλα, ενω τα Ιταλικα εχουν βγαλει πολλες βλαβες, απο μηχανικες, μεχρι εμφανιση σκουριας στο αμαξωμα. Στην τελικη, το τι προτιμαει ο καθενας ειναι υποκειμενικο και δεν χρειαζεται να λες στον αλλο ποιο ειναι το καλυτερο.
Αγαπητε nicolas η αξιοπιστια της BMW ειναι αμφισβητισημη....και αυτο το ξερουν και οι πέτρες. Οσον αφορα για την Γερμανικη πχιοτητα που λες.....απλως θα σου αναφερω οτι η γαλλικη Faurecia που φτιαχνει τον εσωτερικο διακοσμο για τις ALFA ROMEO-BMW -MERCEDES-AUDI.περυσι στην εκθεση της φρανκφουρτης στο κεντρο του περιπτέρου της ειχε ως δειγμα της δουλειας της το ταμπλο της giulia και στο σχετικο βιντεο που υπαρχει στο διαδικτυο,ο εκπροσωπος της ελεγε οτι το συγκεκριμενο ταμπλο ειναι με την πιο τελευταια λεξη της τεχνολογιας και ειναι οτι καλυτερο εχει να επίδειξει.....Οι τρεις γερμανικες μαρκες θα βαλουν τα ιδια υλικα στην επομενη γενια των μοντελων τους....αρα οταν μιλαει ο ιδιος ο προμηθευτης και εξηγει και τους λογους για τους οποιους το ταμπλο της giulia ειναι οτι πιο προηγμενο παραγει....καταλαβαινεις οτι η δικη σου γνωμη και η δικη μου ειναι ΑΝΕΥ ΣΗΜΑΣΙΑΣ.Η ποιοτητα του εσωτερικου της giulia ειναι η καλυτερη αυτη την στιγμη γιατι το λεει ο ιδιος ο προμηθευτης ,που ειναι κοινος και για τις τεσσερις εταιρειες.Για τον φιλο ''ΚΕΡΑΥΝΟΣ'' Φιλε γραφεις τα εξης ανεκδιηγητα '' συγκριση δεν υπαρχει τωρινη τουλαχιστον !! γελανε κ οι κοτες .. καποτε το 1970 ισως η μπορει. Δηλαδη με το ''ισως'' αμφισβητεις την υπεροχη της alfa ακομα και το 1970?????Δειχνει την ασχετοσυνη σου με αυτο.....Ειναι υβρις να θελει καποιος να συγκρινει τα χάρχαλα της bmw της δεκαετιας 70 με τα αυτοκινητα της alfa.Να θυμησουμε οτι η BMW μεχρι τα τελη της δεκαετιας του 70 ειχε ΤΕΤΡΑΤΑΧΥΤΑ ΣΑΣΜΑΝ-ΤΑΜΠΟΥΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙ-ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΕΙΧΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΓΟΝΟΥΣ ΥΣΤΕΡΟΥΝΤΕΣ ΒΡΑΧΙΟΝΕΣ.Οσο για κινητηρες καλυτερα ας μην το συζητησουμε καθολου γιατι θα γελασει και ο καθε πικραμενος.Η Alfa απ την αλλη ειχε δισκοφρενα σε ολους τους τροχους(συνεργασια με την BREMBO απο το 1964)Μοντελα με 6ταχυτο και 5 ταχυτο σασμαν,αναρτησεις με διπλα ψαλιδια.Διπλους εκκεντροφορους απ την δεκαετια του 50 και βάλε......Οσο για το σημερα διαθετει σε σχεη με την bmw... την υψηλοτερη στρεπτικη ακαμψια ,την υψηλοτερη ροπη και ιπποδυναμη σε σχεση με τον κυβισμο(2900cc).Απενεργοποιηση κυλινδρων Κκατι το οποιο ειχε και στην alfetta το 1981 σε 4 κυλινδρο κινητηρα σε περιορισμενη παραγωγη(Alfetta CEM) καθως και το 1984 διεθετε απενεργοποιηση κυλινδρων στην ALFA 90(Αγνωστα πραγματα για την ΒΜW αυτα)Σοβαρευτητε λοιπον που ξυπνησατε οι οπαδοι της bmw και θα μιλησετε για ολοκληρομενα αυτοκινητα κατι το οποιο μεχρι σημερα δεν εχετε δει.Η ALFA αυτη την στιγμη εχει αρχιμηχανικο της τον R.Fedelli ο οποιος ειναι ο δημιουργος της la ferrari και μην πειτε οτι η alfa για να φτιαξει αυτοκινητο πηρε μηχανικο απ την ferrari καθως το δρομολογιο μηχανικων απ την alfa στην ferrari και απ την ferrari στην alfa ηταν και συχνο απο παλια και υπαρχει και τωρα.....Επισης τον R.Fedelli τον προσελαβε και η bmw για 16μηνες και πριν 5 μηνες επεστρεψε και ανελαβε τις Alfa - Maserati.Aρα και ο Γερμανος θελει τον ιταλο του....οπως και την δεκαετια του 60 που η bmw προσελαβε τον michelotti για να της φτιαξει τα αυτοκινητα οταν εφυγε τοτε απ την alfa.. Oσον αφορα το autotriti,παλι γραψατε το ρεπορταζ χρησιμοποιοντας λεξεις οι οποιες προσπαθουν να παρουσιαζουν την alfa οτι υπολοιπεται στου κινητηρες ενω ειναι γνωστο οτι οταν παρουσιαζεται ενα μοντελο ...η γκαμα των κινητρων παρουσιαζεται μεσα στο πρωτο ετος....οποτε μην γραφετε οτι υπολοιπεται για να δημιουργουντι εντυπωσεις χωρις λογο....Αν υπαρχει κατι που υπολειπεται....αυτο ειναι η ροπη των μοτερ της bmw κατα 5 κιλα ροπη εναντι αυτωντης alfa....επισης λετε οτι η bmw3 θα φτιαχνεται σε νεα πλατφορμα λεγοντας οτι η alfetta θα βασιζεται στην πλατφορμα της giulia,κατι το οποιο ειναι αληθες αλλα δεν διευκρινηζεται οτι η πλατφορμα giorgio ειναι ολοκαινουργιακαι δημιουργηται συγχυση σε καποιον που δεν ξερει ,νομιζοντας οτι η πλατφορμα της alfa ειναι παλια.....ενω εχει ηδη κοματια απο ανθρακονημα,κατι που θα ακολουθησει η bmw με την πλατφορμα CLAR,Αρα η alfa σε τετοιου ειδους πλατφοραμ ειναι πρωτοπορα και εχει ηδη ορισει τα δεδομενα της κατηγοριας....Ειναι αποριας αξιον πως θα ανταγωνιστουν οι Γερμανοι την Alfa Link αναρτηση που αποτελει ευρεσυτεχνεια της alfa και μεχρι στιγμης εχει αφησει αφωνους οσους της εχουν δοκιμασει.Κλεινοντας ....οσοι εχετε βλεψεις να αγορασετε αυτοκινητο στην κτηγορια της giulia ,πηγενεται να κανετε ενα test drive αρχες αυγουστου που θα ερθει στις αντιπροσωπειες και να ειστε σιγουροι οτι θα ειναι αδυνατον να επιλεξετε οτιδηποτε αλλο εχοντας στο μυαλο σας την αισθηση που θα αποκομησεται οδηγοντας την Giulia.Μην ακουτε καθε πορωμενο-κολημενο bmwδακια,εμπιστευθητε την δικη σας αισθηση που θα αποκομισεται οδηγοντας την αυτο το αυτοκινητο εχει το know how των μηχανικων της ferrari του F.Krief που εφτιξε την ferrari 458 italia και την 488gtb καθως και του R.Fedelli που ειναιο δημιουργος της la ferrari καμια bmw και καμια mercedes δεν διαθετει το image που προσφερει ηferrari και η τεχνογνωσια της που βρισκονται κατω απ το καπο της Alfa Romeo.
Giorgoalfa75america επειδη τωρα ειδα οτι στο σχολιο σου ανφερεις πως κανω προπαγανδα υπερ της BMW και λεω ψεματα για την υπεροχη της, μηπως συμβαινει ακριβως το ιδιο απο σενα για την Alfa Romeo αφου εγραψες και ολοκληρο μονολογο με εντελως αμφισβητισιμα λεγομενα, για να πεισεις ολους εμας τους φαν της BMW για το εντελως αντιθετο?
Πολύ καλή προσπάθεια από την Alfa, μου είναι πολύ συμπαθής κατασκευαστής, αλλά θέλει ΠΟΛΛΑ ψωμιά ακόμα για να χτυπήσει την BMW. Προς το παρόν ούτε καν.
Επιλεγω δαγκωτο BMW. Πρωτα απ'ολα, λογω της αδιαμφισβητητα ανωτερης ποιοτητας και αξιοπιστιας απο την Alfa Romeo αλλα φυσικα και του κυρους και του μεγαλου ονοματος που διεπει αλλωστε ολα τα γερμανικα αυτοκινητα, των οποιων ειμαι υπερμαχος φαν. Επισης, η σχεδιαση μου φαινεται πιο επιβλητικη και δυναμικη καθως και ολη η συμπεριφορα τους. Ακομα, και στα μικρομεσαια οπου η BMW θα εκπροσωπειται απο την προσθιοκινητη Σειρα 1, θα την επελεγα με μεγαλη ευκολια, εναντι της πισωκινητης Giulietta. Οσον αφορα τωρα στα μεσαια και μεγαλα, Σειρα 3 και 5 αντιστοιχα, ενω στις πολυτελεις λιμουζινες, η Σειρα 7 ειναι μια εξαιρετικη επιλογη.
Θα προτιμούσα τη bmw επειδή διαθέτει μεγαλύτερη ποικοιλία κινητήρων σε σχέση με την alfa romeo.
για μενα bmw χωρις δευτερη σκεψη...οσο διαφημιση και να πεσει στην alfa romeo απλα δεν υπαρχει σε συγκριση με την bmw
Εν πασει περιπτωσει giorgo75america, το γερμανικο ειναι ανωτερο σε ολα εναντι της Alfa Romeo και εδω συγκεκριμενα η BMW. Eχω πολλους γνωστους, που εχουν BMW και λογω του ανωτερου γαλβανισματος που διαθετουν ειναι αψεγαδιαστες. Αντιθετως, δυο συγγενεις μου με Alfa 33 και 155 εμφανισαν εκτεταμενες σκουριες, καμενες φλατζες, προβλημα στο τροφοδοτικο, καρμπιρατερ και πολλα αλλα ως κληρονομια τς μαμας Fiat. Θελεις και αλλα? Τα πλαστικα στο ταμπλο τριζουν διαρκως και ειναι ετοιμα να ξεκολλησουν. Σε ποια BMW εχουν ακουστει αυτα? Φυσικα και ειναι ιεροσυλια να πιστουμε οτι η Alfa ειναι εστω και σε εναν τομεα ανωτερη απο την κραταια υπερδυναμη BMW, η οποια αν γνωριζεις στον Β' Παγκοσμιο Πολεμο κατασκευαζε και μανητικα αεροσκαφη για τις αναγκες του γερμανικου στρατου. Επισης ακομη, ενα σωρο ακομη πραγματα που εχει κατασκευασει η ιστορικη φιρμα απο το Μοναχο, που προκαλει ριγη συγκινησης στο περασμα της.
Το ερώτημα αυτό απλά δίνει το έναυσμα σε Alfisti να βγάλουν το πάθος τους. (γραφικό το να παθιάζεσαι με μία εταιρεία χωρίς να έχεις κέρδη από αυτή). Αγοράστε σαν αυστηροί κριτές/καταναλωτές αλλάζοντας μάρκα ανάλογα με το ποιος δίνει το καλύτερο βάσει των κριτηρίων σας. Η Alfa είναι πολύ πίσω από την BMW τα τελευταία 20 χρόνια. Επειδή τα λεφτά στα λεφτά πάνε, η BMW επενδύοντας περισσότερα χρήματα στην έρευνα και ανάπτυξη θα μεγαλώσει την ψαλίδα στα επόμενα χρόνία. Αν έρθει η ανάπτυξη στο νότο... βλέπουμε.
μα καλα , συγκριση δεν υπαρχει τωρινη τουλαχιστον !! γελανε κ οι κοτες .. καποτε το 1970 ισως η μπορει.τωρα ομως το 2016 με τπτ.εγω αγαπητο autotriti βλεπω πολυ promo στη giulia.ενταξει σιγα ειπαμε καλο ειναι,αλλα οχι υπερβολες!!ξυπνησαν ενα πρωι ολοι και εγινα μαρκα η αλφα???δε γινονται αυτα.σορυ αλφιστες,αποψη μου!!
Λοιπον Nicolas ,για να τελιωνουμε με τις φαντασιωσεις σου.....θα σε αποδομισω ακομα μια φορα και σταματα να γραφεις ψεμματα και να συκοφαντεις της alfa. Σου παραθετω το συγκεκριμενο Link που αναφερει οτι το πιο πετυχημενο αυτοκινητο που εχει λαβει μερος στο DTM ,ηταν η Alfa Romeo 155 V6 Ti και εξηγει αναλυτικα και τους λογους ΟΠΟΥ ΛΕΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:Όσον αφορά τη “Μιλανέζα”, είναι το πιο πετυχημένο αγωνιστικό της Class 1, με 42 νίκες συνολικά, αλλά και το πιο πετυχημένο σε νίκες στην ιστορία του DTM, σφραγίζοντας με την παρουσία της μια ολόκληρη εποχή. Βέβαια, για να είμαστε απόλυτα αντικειμενικοί, οι Ιταλοί έχουν και το πλεονέκτημα του ενός παραπάνω χρόνου (1993) συμμετοχής στη νέα κατηγορία. Aπό την άλλη, οι οδηγοί της εταιρείας συγκαταλέγονται στους πιο πετυχημένους. Ειδικότερα, ο Alessandro Nannini συγκαταλέγεται στο “κλειστό club” των οδηγών που έχουν πετύχει τις περισσότερες συνεχόμενες νίκες (4), δηλαδή, 2 τελευταίες στο 1993 και οι 2 πρώτες του 1994 και, όπως είδαμε προηγουμένως, οι 4 συνεχόμενες στο 1996. Ο Nicola Larini, επίσης, το 1993 κατέκτησε 4 συνεχόμενες νίκες (το 1993), στην “Πράσινη Κόλαση” και μετά στο Norisring. O Larini κατέχει άλλα 2 ρεκόρ, αυτόν με τις περισσότερες νίκες σε μια χρονιά, 11 δηλαδή το 1993. Εδώ θα πρέπει να σημειώσω ότι από το 1988 έως και το 2000 οι αγώνες ήταν διπλοί σε κάθε πίστα. Ακόμα, ο Ιταλός είναι κάτοχος των περισσοτέρων ταχύτερων γύρων σε μια χρονιά (12) και τέλος, η Alfa Corse είναι η ομάδα με τις περισσότερες νίκες σε μια χρονιά, 13 τον αριθμό το 1993. TO LINK EINAI: http://www.autoblog.gr/2015/04/19/alfa-romeo155-v6-ti-part-4/6/ Παμε τωρα στο WTCC που συμμετειχε η 156........ H Nordauto συνεργάστηκε στενά με την εταιρία με αποτέλεσμα 1η και 2η θέση για Giovanardi και Larini και 1η κατασκευαστών το 2001. Το 2002 η Nordauto επανέλαβε τον θρίαμβο με 13 νίκες σε 18 αγώνες! Η κυριαρχία της Alfa Romeo ανάγκασε την FIA στη μέση της σαιζόν να αλλάξει τον κανονισμό ώστε να “ Εξισωθούν οι διαφορές στις επιδόσεις των αυτοκινήτων”! Τα προσθιοκίνητα, δηλαδή οι Alfa και τα Volvo, φορτώθηκαν με 15 επιπλέον κιλά ενώ στα πισωκίνητα BMW αφαιρέθηκαν 15 Kgr. Η Alfa Romeo τις χρονιες που πηρε τα πρωταθληματα ειχε +30 βαθμους διαφορα και στα 2 πρωταθληματα ενω η Bmw ηταν κομπαρσος μεχρι που η Fia αποφασισε να αλλαξει τους κανονισμους στο μεσο της σεζον.....Γιατι αραγε?......και μετα αρχισε το σερι της Bmw....και ερχεσαι ειρωνικα και μου λες για αυτοκρατειρα bmw???Με αυτα που λες γελανε και τα τσιμεντα και τα κρασπεδα ,αυτες ειναι οι νικες της ντροπης της bmw για τις οποιες υπερηφανευεσαι.Οσο για την F1 ΜΗΝ ΤΗΝ ΠΙΑΝΕΙΣ στο στομα σου η alfa romeo εχει δυο πρωταθληματα σε αυτο το μηχανοκινητο αθλημα και η BMW ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.Οσο για την συνεργασια με την ΤΟΥΟΤΑ αποδεικνιει ποσο μικρη εταιρεια ειναι η BMW καθως δεν μπορει να εξελιξει μονη της υβριδικη τεχνολογια και σαν τον ζήτουλα.... απευθυνθηκε στην ΤΟΥΟΤΑ ,εδω να πουμε οτι τις τελευταιες μερες εχει κυκλοφορισει το νεο οτι η καινουργια supra ΔΕΝ θα εχει κινητηρα bmw.....η alfa και ο ομιλος fiat οσον αφορα την υβριδικη τεχνολογια εχουν να επιδειξουν την ΥΒΡΙΔΙΚΗ La Ferrari .Συνεργασου εσυ με την ΤΟΥΟΤΑ και ασε την alfa να συνεργαζεται με την ferrari.Eπιση δεν ειναι τυχαιο οτι οι ιαπωνες της suzuki φορανε στα μοντελα τους πετρελειοκινητηρες της fiat....Προτιμησαν οι της suzuki να χαλασουν την συμφωνια τους με την vw και να πληρωσουν ρητρα για αθετιση συμφωνιας για να βαλουν τους κινητηρες της Fiat.Αυτο το γεγονος σε συνδυασμο οτι η νεα toyota supra αρχικα προοριζοταν να βαλει κινητηρα bmw ,αλλα τελικα μαλλον θα βαλει κινητηρα της lexus μας δινει να καταλαβουμε σε τι εκτιμηση εχουν οι αλλοι κατασκευαστες τα γερμανικα μοτερ...για να μην που με και το αλλο οτι στα μικρα μοτερ η bmw φοραει κινητηρες της peugeot και η Mercedes κινητηρες της renault.ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΜΕΓΑΛΟ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ H Αlfa Romeo, δεν φτιαχνει δικους της κινητηρες, αλλα χρησιμοποιει τους κινητηρες του Gruppo Fiat .ΑΠΑΝΤΗΣΗ:Περαν των τελευταιων κινητηρων MULTIAIR -TWIN AIR που εχουν αποδειχθει σκυλια και ειναι απιστευτα αξιοπιστοι και σε ερευνα περσυνη του autotriti η alfa romeo συμπεριλαμβανοταν στις πρασινες εταιρειες σε θεμα αξιοπιστιας καθως ηταν πιο πανω απ ολες τις Γερμανικες.....εχω να σου πω οτι λοιπον οτι περαν αυτων των δυο κινητηρων η alfa romeo ειχε παντα δικους της κινητηρες που δεν μοιραζοταν με τα μοντελα της fiat.Kατα της πριοδο που η alfa εξαγοραστηκε απ την fiat απο το 1986 και μετα....η fiat δεν ειχε ΠΟΤΕ κινητηρες TWIN SPARK που ειχαν οι 155-156-145-146 -GT Η fiat δεν ειχε ποτέ κινητηρες busso που ειχαν οι 164-155-166-156-147-GT Eπισης η fiat δεν ειχε ποτε κινητηρες jts και Tbi ΟΠΟΤΕ nicolas σταματα την λασπη και τα ψεμματα,καθε φορα που μου απαντας θα σε ισοπεδωνω με την αληθεια εσενα και τα επιχειρηματα σου ,που δεν ειναι επιχειρηματα αλλα φαντασιωσεις που προφανως διαβαζεις σε καποιο φορουμ φανατικων bmwδακιδων.ΘΡΥΛΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΚΡΑΤΕΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΟ ΕΝΝΟΙΕΣ με την Alfa Romeo οσο κι αν σε ποναει.....οταν η alfa romeo ειχε ηδη δυο παγκσμιους τιτλους στην f1 ,η bmw ζητουσε την αδεια απο ιταλικη εταιρεια για να κατασκευασει το τρικυκλο Isetta.Καληνυχτα και περαστικα!ΥΓ:Oσο για του κινητηρες αεροσκαφων της bmw σου παραθετω ενα αρθρο ποτ γραφει τα εξης : ''Έτσι στρέφεται το 1923 στη κατασκευή μοτοσυκλετών και το 1928 ξεκινά τη κατασκευή αυτοκινήτων. Το 1930 με την υποχώρηση των όρων της Συνθήκης αλλά και την άνοδο εκ νέου της Γερμανίας, ξαναξεκινά την μαζική παραγωγή κινητήρων αεροσκαφών, και πολλά προπελοκίνητα αλλά και jet engine μαχητικά αεροσκάφη της Γερμανίας φορούν κινητήρες BMW, ΑΛΛΑ ΣΗΜΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΓΕΙΩΣΗ ΑΜΑΥΡΩΝΕΙ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. (ΧΑΧΑΧΑ ουτε αυτο δεν εκαναν καλα στην bmw για το οποιο δηλωνεις περηφανος,παρε και το Link) http://www.autoblog.gr/2011/06/27/bmw-logo-history/ Eλα καληνυχτα και μην τρελενεσαι με τα bmwδακια,καλη εταιρειουλα ειναι ,αλλα το μεγεθος της Αlfa σε τεχνολογια-τεχνονωσια δεν θα το φτασει ποτε. Το 1960 η BMW κοντεύει να χρεοκοπήσει και τότε η άδεια απο την ιταλική εταιρία Iso να κατασκευάζει μια παραλλαγή του φημισμένου μοντέλου isseta με κινηηρα απο μοτοσυκλέτα BMW, της δίνει μια νέα ώθηση.
Φιλε anti-vw μηντα παιρνεις στο κρανιο ,αλλα πες μου πως μπορω να μην απαντησω σε αυτα που γραφεις που δεν εχουν βαση.Ας τα παρουμε ενα ενα.Συμφωνω οτι ολες οι εταιρειες θελουν πωλησεις και οτι η bmw πουλαει πολυ περισσοτερο ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΩΛΗΣΕΙΣ,μιλαμε για τα δυο αυτοκινητα .Αν εσυ αγοραζεις αυτοκινητο με κριτηριο πια εταιρεια εχει πουλησει τα περισσοτερα αυτο ειναι προβλημα σου.Δευτερον ανεφερα την τεχνολογια της δεκαετιας του 70 αλλα και του 2016 και ειπα ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,αρα δεν επικαλουμαι μονο το παρελθον.Η volvo ειναι η ασφαλεστερη εταιρεια σε θεματα παθητικης ασφαλειας μετα την alfa romeo καθως στο τελευταιο αυτοκινητο που δοκιμαστηκε βαθμολογηθηκε με 97% εναντι 98% της giulia .Ειναι πολυ ασφαλη αυτοκινητα και τα δυο ,αλλα εφοσον προπαγανδιζεις ενα αυτοκινητο που το ανωτερο που εχει λαβει ειναι 97% δεν καταλαβαινω γιατι ζοριζεσαι που αναφερω την giulia με το 98%.Ακομα και πιο πισω να παμε το 2010 ,η giulietta ειχε λαβει 97% που τοτε ηταν μια βαθμολογια πολυ πιο πανω απ τις βαθμολογιες των volvo της εποχης και αυτο ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΑΙ,αν ανατρεξεις στον site του NCAP θα το διαπιστωσεις.Οσο για την αλλη ανακριβεια που λες οτι σχεδιαστικα αντεγραψε την 3 αρα,θα σου πω οτι σχεδιαστης της giulia ηταν ο Lorenco ramaciotti που σχεδιασε της ferrari 456 εκει θα δεις την γραμμη που διατρεχει τις πορτες που σβηνει στο πισω φτερο(κατι που δεν εχει η 3 αρα)Τα πισω φαναρια ειναι της maserari granturismo ΣΕ ΠΙΟ ΛΕΠΤΟΚΑΜΩΜΕΝΗ ΜΟΡΦΗ(αρα καμια σχεση με της 3 αρας)Τα μπροστα φωτα της giulia ειναι παραλλαγη των πισω φαναριων της giulietta (κατι που επισης δεν διαθετει η 3αρα).γετης στις πωλησεις ειναι η bmw γιατι και καλυτερο αυτοκινητο να βγαλει η alfa οι δημοσιογραφοι κανουν μουγκα στην στρουγκα.......που ειναι ολοι οι ψευτοαντικειμενικοι δημοσιογραφοι να παρουν μια Μ3 και μια giulia να τις συγκρινουν???Εχουν εξαφανιστε.....και βλεπουμε κατι θρασυτατους αγγλους δημοσιογραφους του automotive News να λενε στο review Που εκαναν οτι τους ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ Η GIULIA.....ακουσον ακουσον επιδη το τιμονι ηταν ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΜΕΣΟ(αν ειναι δυνατον) Αυτο που επιζητα καποιος απο μια σπορ κατασκευη αντι να το εκθειασουν,ειπαν οτι ηταν λογος απογοητευσης.....κατι τετοιους εγκαθετους εχουν στην bmw και τους στηριζουν λασπολογοντας τους υπολοιπους κατασκευαστες και γι αυτο η bmw θα πουλαει παντα περισσοτερα κομματια.....Μια ζωη το ιδιο βιολι.Εγω θα την παρω την Giulia,παρε και συ την 3αρα σου ,αλλα μην μας ζαλιζεται οτι ειναι καλυτερη η 3 αρα.
nicolas σου παρεθεσα τοσα Link ,μπες διαβασε και μην μας τα πριζεις,σου ανεφερα διεξοδικα και με αποδειξεις και στοιχεια παραθετωντας Link με τους λογους που η 155 θεωρειται το ποιο πετυχημενο αγωνιστικο του DTM.....Ο κομπαρσος-ζήτουλας που ΕΧΕΙ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΝΕ BMW παντα ζητιανευε απο τους ΙΤΑΛΟΥΣ ...ειτε παλιοτερα με την προσληψη του Michelloti ,ειτε ζητιανευοντας απ την fiat τις τεχνολογιες της(common rail) ειτε ζητιανευοντας τις γνωσεις του Roberto Fedelli που κατασκευασε την LaFerrari γι αυτο και τον προσελαβε για 16 μηνες,αλλα τον επαναπατρισε στην FCA ο Μαρκιονε,ειτε τωρα που εχει γινει η ζητιανα της ΤΟΥΟΤΑ σε θεματα υβριδικης τεχνολογιας.Η alfa τα πρωταθληματα τα πηρε μονη της,τι σημαινει δηλαδη οτι ειχε προσλαβει τον ferrari...o Enzo πηγε και ζητησε δουλεια στην ηδη καταξιωμενη Alfa που ειχε παρα πολλες νικες σε αγωνες.Δηλαδη αν σημερα που παιρνει το πρωταθλημα στην F1 η mercedes ,φυγει απ την ομαδα ο Hamilton και παει σε αλλη ομαδα,τι θα σημαινει οτι δεν πηρε τα πρωταθληματα η mercedes ,αλλα τα πηρε ο Hamilton?Τι λε ρε φιλε ποσο χρονων εισαι και καθομαι και μιλαω ακομα μαζι σου???ΧΩΝΕΨΕ ΤΟ, Η BMW ΣΤΗΝ F1 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ και ως ατιτλη η BMW το μονο που πρεπει να κανει ,ειναι να σκυβει το κεφαλι οταν βλεπει το σημα της Alfa και να την προσκυναει.... κι να ευχεται μια μερα να αξιωθει να κατακτησει πρωταθλημα στην F1.....Nicolas Δεν πειθεις ουτε τα αντερα σου με αυτα που γραφεις εχεις γινει περιγελος....και θα συνεχισω να σε κανω γιο-γιο καθε φορα που θα τολμας να αυθαδιαζεις με προκλητικα ψεμματα και φαντασιωσεις για μια εταιρεια που λες οτι εφτιχνε κινητηρες ,αλλα που σου αποδεικνιω με Link οτι η φημη της ειχε αμαυρωθει για τις αποτυχιες που ειχε σε πολλα εγχειρηματα της.....Οταν η alfa εφτιαχνε αγωνιστικα σαν το BIMOTORE ,η ΒΜW δεν ηταν πουθενα και στα μεσα της δεκαετιας του 50 καλα που πηρε αδεια απ την ιταλικη εταιρεια που εφτιαχνε το Isetta και ετσι καταφερε και εβγαλε η bmw και ενα τρικυκλο στην αγορα
Αγαπητε nicolas γραφεις οτι: '' και επισηεε εξυπναδες ειναι απο μεριας σου, οταν λες οτι η Alfa εχει 98% παθητικη ασφαλεια'' Αφου με κατηγορεις οτι λεω εξυπναδες σου κανω copy paste το link του NCAP που εδωσε βαθμολογια για την προστασια ενηλικων 98% ........ετσι γιατι μ αρεσει να σε εκθετω.Οταν γραφω κατι το οποιο ειναι πραγματικο γεγονος ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ http://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/#?selectedMake=7276&selectedMakeName=Alfa%20Romeo&selectedModel=24848&includeFullSafetyPackage=true&includeStandardSafetyPackage=true&selectedModelName=Giulia&selectedProtocols=24370,1472,5910,5931,-1,14999&selectedClasses=1202,1199,1201,1196,1205,1203,1198,1179,1197,1204,1180&allClasses=true&allProtocols=true&allDriverAssistanceTechnologies=false&selectedDriverAssistanceTechnologies=
Φιλε Anti-vw.... τι σχεση εχουν οι πωλησεις με την τεχνολογια που φερει το καθε αυτοκινητο???Καμια.Εμενα αν καποια σχολια θεωρω οτι με ζαλιζουν ,τοτε δεν τα διαβαζω.Αν δεν σ αρεσουν αυτα που γραφω τοτε προσπερασε το σχολιο μου.Δηλαδη εσυ αγοραζεις αυτοκινητο συμφωνα με το τι πωλησεις εχει κανει???Τοτε παρε χιουνται που πουλαει ακομα περισσοτερο.Δεν νουθετω κανεναν ,απλως εκφραζω μια διαφορετικη οπτικη,απαντωντας σε μηνυματα σαν του nicolas που δεν στεκουν και δεν βασιζονται πουθενα.Φιλε Nicolas το οτι δεν υπαρχει η alfa romeo μπροστα στην bmw ειναι μια αυθαιρετη αποψη δικη σου και μερικων bmwδακιδων.Η bmw ειναι πολυ υποδιαιστερη τεχνολογικα και εχω γραψει συγκεκριμενα πραγματα στα παραπανω μηνυμα τα μου.Οσο και να χτυπιεσαι λοιπον δεν αλλαζει οτι η bmw ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ειναι ΥΠΟΔΙΑΙΣΤΕΡΗ.Ξαναλεω οτι λες ψεμματα και λασπολογεις με αστηριχτα επιχειρηματα.Αυτα που εγραψα δεν ηταν μονολογος ,ηταν απαντηση σε αυτα που εγραψες,δεν σου απαγορεψε κανεις να γραψεις την αποψη σου για να διαμαρτυρεσαι οτι προβαινω σε μονολογο.Επισης αυτα που εγραψα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΣΗΜΑ καθως το 98%παθητικης ασφαλειας ειναι μετρηση ανεξαρτητου οργανισμου και η bmw δεν το εχει πετυχει ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.οΙ ΕΞΑΠΙΣΤΟΝΕΣ δαγκανες της giulia Quadrifoglio σε σχεση με τις τετραπιστονες των Μ3-Μ4 δεν ειναι αμφισβητισιμο σκυψε στους τροχους της αγαπημενης σου bmw και θα το διαπιστωσεις.Η υψηλοτερη στρεπτικη ακαμψια της giulia επισης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αμφισβητισημη.Τωρα αν εσυ θελεις να φανταζεσαι για την BMW πραγματα που δεν ισχυουν για δηθεν ανωτεροτητα ειναι προβλημα σου. Επισης γραφεις οτι επαθε φλατζα η 155 και η 33,δηλαδη σε αυτοκινητα 25-35 ετων θεωρεις οτι να καει η φλατζα ειναι μια βλαβη υπερβολικη και εκτος προγραμματος?Τι αλλο θα ακουσουμε....Επισης μιλας για καρμπυρατερ.....η 155 φιλε μου δεν ειχαν καρμπυρατερ και σον αφορα τις 33 ειχαν οι πρωτες εκδοσεις αρχες δεκαετιας 80......Οποτε μαθε πρωτα τι αφορα φυσικη φθορα σε ενα αυτο κινητο 25-35 ετων και μετα ξαναμιλαμε....μαθε και αν ειχαν οι 155 καρμπυρατερ και μετα ξαναμιλαμε,φτανει με τα ψεμματα και την προπαγανδα που ολοι δηθεν ειχατε συγγενεις με alfa.....Αν εχευ προσωπικα δεν ειχες τοτε δεν δικαιουσαι να μιλας.....Αυτες τις εξυπναδες....''ακουσα απ τον θειο της ξαδερφης του μπατζανακη του κουμπαρου που ηταν φιλος του γειτονα οτι ενα ιταλικο αυτοκινητο χαλασε δεν ειναι σοβαρα πραγματα και ουτε σας παιρνει κανεις σοβαρα.ΠΕΣ ΜΑΣ ΤΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΕΙΧΕ Η BMW ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΑΝΩΤΕΡΗ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΗΝ ΦΛΥΑΡΙΑ.Ανωτερα τα εβγαζε τα γερμανικα αυτοκινητα η ADAC και τα βραβευε μεχρι που παραδεχθηκε την απατη με νοθεια στις ψηφοφοριες και επεστρεψαν ολατα βραβεια πισω οι Γερμανοι κατασκευαστες
Φιλε nicolas αυτα που γραφεις δεν βασιζονται πουθενα και απ οτι βλεπω δεν παραθετεις ουτε ενα επιχειρημα.Η ανωτερωτητα της Alfa Romeo ειναι αδιαμφισβητητη εναντι της BMW και αυτο το ξερουν οσοι ασχολουνται λιγακι με τις τεχνολογιες που φερει το καθε αυτοκινητο.Στο μηνυμα μου γραφω πολυ συγκεκριμενα πραγματα και θα μπορουσα να γραψω κι αλλα τοσα.Η 3αρα δεν υπερεχει ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ εναντι της Giulia, και αν εχεις αντιθετη αποψη ,καλο θα ηταν και να μας γραψεις συγκεκριμενα πραγματα.Αντιθετως η Alfa Romeo Giulia υπερεχει ΣΕ ΟΛΑ εναντι της BMW serie3.Και αυτη η προπαγανδα με τις βλαβες τον ιταλικων καλο ειναι να την σταματησετε ,που οποιος εχει παρει γερμανικο αυτοκινητο εχει αλλαξει στην καλυτερη περιπτωση μηχανη και στην χειροτερο ολο το αυτοκινητο. Εχουμε και λεμε λοιπον συγκεκριμενα πραγματα για το που υπερεχει η giulia εναντι της bmw serie3 1)Υψηλοτερη στρεπτικη ακαμψια 2)υψηλοτερη βαθμολογια στην παθητικη ασφαλεια(98%). 3)υψηλοτερη ροπη απο 5 εως 7 κιλα αναλογα το μοτερ 4)Ευρεσυτεχνια αναρτησης Alfa Link. 5)τετρααπιστονες δαγκανες brembo στις απλες εκδοσεις για την giulia ,ενω τετραπιστονες εχουν η Μ3-Μ4,την στιγμη που η Giulia Quadrifoglio διατιθεται στον βασικο εξοπλισμο με ΕΞΑΠΙΣΤΟΝΕΣ.........ΕΡΩΤΗΣΗ προς εσενα Nicolas.....Μετα απ αυτα τα πολυ συγκεκριμενα που σου εγραψα, θα ηθελα να μαθω γιατι λες ψεμματα οτι δηθεν υπερισχυει η bmw....για πιο λογο τοση προπαγανδα???Οσο για την σκουρια αυτο κι αν αειναι απ τα αγραφα , να μου ελεγες για καμια Mercedes του 2000 μοντελο οτι εχει σκουριες να το καταλαβω γιατι οντως υπαρχουν.....αλλα για Alfa ξεχασε το.Τελευταιο μοντελο που παρουσιαζε σκουριες ηταν η alfasud που ηταν μοντελο δεκετιας 70 μεχρι και κατασκευαζοταν μεχρι αρχες δεκαετιας 80.....ολατα αυτοκινητα εκεινς της περιοδου ειχαν θεματα σκουριας.....οπως οι σαπιες BMW E 21,η BMW 2002 και αλλες πολλες εκεινης της περιοδου.Κλεινοντας θελω να σου πω οτι,μου λες ναμμην λεω πιο ειναι καλυτερο αυτοκινητο και ειλικρινα δεν ειχα προθεση να γραψω σε αυτο το αρθρο.....αλλα ειδα εσενα που εγραψες ολοκληρο πανιφεστο υπερ της bmw και λασπολογοντας χωρις επιχειρηματα της alfa γι αυτο και σου απαντησα....οποτε θα σου προτεινα εντελως φιλικα οτι δεν χρειαζεται να μας λες περι αδιαμφισβητιτης ανωτεροτης της bmw την στιγμη που ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ και στο αποδεικνειω παραδετοντας συγκεκριμενα πραγματα.Καλο βραδυ!
H alfa prepei na katebasei ligo thn timh ths giulia gia na poulhsei. Etsi den poulaei giati dustuxws exei th retsinia ths anaksiopistias an kai exoun kanei terastia proodo. Kata ta alla panemorfo autokinhto. Opws eksairetika omorfo einai kai to stelvio. Einai to pio omorfo suv pou uparxei alla kai ekei 8a prepei na proseksoun thn timh pou 8a anakoinwsoun.
Giorgoalfa75america, καλυτερα εσυ να μαθεις καποια πραγματα για τη BMW και μετα να μιλησεις παλι. Επισης, το οτι η BMW ειναι υποδεεστερη απο την Alfa,το λες εσυ και μερικοι ακομα. Τα γερμανικα ηταν και θα ειναι πρωτα σε αντοχη και αξιοπιστια, μαζι φυσικα με τα κορυφαια ιαπωνικα. Επισης, δεν υπαρχει κανενα αυτοκινητο χωρις καρμπιρατερ. Μ' ολα αυτα που λες, παντως φαινεται οτι εσυ προσπαθεις να επηρεασεις και να νουθετησεις με ψεματα, και οχι ολοι εμεις.
λοιπον ότι και να κανετε αρεσει δεν αρεσει η BMW είναι καλυτερο αυτοκινητο από την Alfa Romeo σε ολους τους τομεις.ο συγκεκριμένος φιλος giorgosalfa75usa είναι ασχετος με τα αυτοκίνητα και οποιος υποστηριζει τη BMW του ανταπανταει και τον βγαζει λαθος χωρις να ξερει τι λεει.Πολυ πιθανον να είναι κανας αντιπρόσωπος της Alfa Romeo και να θελει να κανει τιποτα πωλήσεις.
giorgos alfa75 america.Οσο και να κοπανιέσαι ,όσο και να γράφεις σεντόνια με το θαύμα της alfa romeo,την τεχνολογία που είχε την δεκαετία του 1970 που μας λές,ενω τώρα έχουμε 2016,όσο,όσο όσο και με επιχειρήματα η αλήθεια βρίσκεται στις πωλήσεις ανά τον κόσμο,στο όνομα και το prestice κάθε μάρκας,και στην καταξίωση που προσφέρει η BMW-MERCEDES για να μιλήσω για αυτές τις 2 μάρκες,λες για την στρεπτική ακαμψία που προσφέρει η julia για την διαφορά του 1-2% παραπάνω σε σχέση με τον ανταγωνισμό,άρα η bmw δεν είναι καλή σύμφωνα με εσένα σε crash-test,τότε τι να πεί η volvo που αποδεδειγμένα έχει την κορυφαία ασφάλεια και που βγαίνει με την μεγαλύτερη βαθμολογία σε δοκιμές ή δεν αξίζει και αυτή,μου θυμίζεις τους οπαδούς του group vw που πέφτουν να σε φάνε άν πέις κάτι για το προιόν τους.Η ουσία είναι μια ,γουστάρεις αδερφέ την julia,πάρτην και μην μας ζαλίζεις ότι είναι η κορυφή και καλά,ο σχεδιαστής όπως βλέπεις αντέγραψε την BMW σειρά 3 που είναι ο ηγέτης στην κατηγορία της και το έχει παραδεχτεί και η ίδια η alfa ότι θα προσπαθήσει να χτυπήσει την σειρά 3,και επειδή στο ξαναλέω πάλι ότι για να μείνει μια μάρκα στο προσκήνιο πρέπει και να πουλήσει ώστε να φέρει κέρδος και κύρος στο εργοστάσιο και να γίνει και η απόσβεση,είσαι σίγουρος ότι η alfa θα τα καταφέρει;γιατί και η lexus προσπάθησε αλλά δεν ακούμπησε,γράψε τώρα κανένα άλλο σεντόνι για την julia αγόρασε την αν μπορείς και άσε εμάς να ονειρευόμαστε την σειρά 3,και όσο να λές ότι χαλάνε η bmw,φίλος έχει την σειρά 3 Μ pack 1.6 μοντέλο του 2011 έχει κάνει 60000χλμ σε πόλη,ταξίδια,φορτώματα όταν πάει να μαζέψει ελιές κάθε χρόνο κουβαλώντας 10-12 τενεκέδες λάδι αγροτικό την έχει κάνει,και δεν έχει κάνει το αμάξι κιχ,είναι όπως έχει βγεί από την βιτρίνα,και φυσικά για να μην πέις ότι δεν ξέρω από alfa, έχω οδηγήσει την 156 και 159 2.2 φίλου και ναι ήταν γαμάτα αμάξια με στήσιμο και κοφτερό τιμόνι και μου αρέσανε, αν τα αγόραζα στην αντίστοιχη κατηγορία όχι δεν θα τα αγόραζα,αλλά θα αγόραζα στην πιο μικρή κατηγορία την Julieta από το να πάρω το golf ή το Α3 πχ.Και για την adac που λές η vw λάδωνε για να βγαίνουν τα αμάξια της επί τι πλείστον πρώτα που βγήκε και αυτό το σκάνδαλο,από εκεί και πέρα ας πουλήσει κάποιες δεκάδες χιλιάδες κομμάτια η julia ν απιάσει τον στόχο που θέλει για πωλήσεις άσχετα αν εσένα δεν σε ενδιαφέρει,ενδιαφέρει όμως τον ιταλό και τα ξαναλέμε.
Δαγκωτό BMW. Είχα μια 3άρα 12 χρόνια και στην ίδια κατάσταση που την αγόρασα στην ίδια κατάσταση την πούλησα. Αθάνατο αυτοκίνητο αν και υστερούσε σε χώρους. Τι να το κάνω το ντιζάιν και το συναίσθημα των ALFA αν δεν στηρίζονται στην ποιότητα και στην αξιοπιστία. Μετά από λίγο καιρό το μόνο που σου μένει από το ιταλικό είναι η απογοήτευση από τα τριξίματα τις βλάβες και τις σκουριές.
Nα προσθεσω επισης, οτι εσυ λασπολογεις εναντιον των φιλων μιας μαρκας κορυφαιας, και επισηεε εξυπναδες ειναι απο μεριας σου, οταν λες οτι η Alfa εχει 98% παθητικη ασφαλεια, ενω η BMW ειναι μαπα. Και τελοσπαντων, μην επιτιθεσαι φραστικα σε οποιον δεν συμφωνει με την αποψη σου, γιατι εχουμε δημοκρατια.
Για ακομη μια φορα θα επαναλαβω οτι η ανωτεροτητα της BMW ειναι ξεκαθαρη σε ολα απεναντι στην αξιοθρηνητη alfa, ασχετα με το τι υποστηριζει το αξιολυπητο ανθρωποειδες giorgoalfa75americaπου κανει επιθεση σε ολους και σεμενα, αλλα κοροιδευειι τον εαυτο του ο αξιολυπητος, αλαζονας, καθικι, υποκριτης, γουρουνι, αρχιψευτης και υπανθρωπος. Ολα αυτα εισαι giorgoalfa75america, και καθε μερα θα σου τα χωνω.
Μπραβο σου φιλε μου niko. Καλα του τα εσουρες του giorgoalfa75america, αυτον τον αξιολυπητο ''αν θρωπο'' γιατι ειναι γελοιο και αισχρο τιποτενιο υποκειμενο που νομιζει οτι κοροιδευει, αλλα ειναι προπαγανδιστης, ψευτης, αλαζονας και αξιολυπητος. Αγαπητο autotriti παρακαλω να δημοσιευσεις αυτη τη φορα το σχολιο μου και να μην το διαγραψεις.
ΥΓ. Περαστικα σε σενα giorgoalfa75america, σου επιστερφω ακριβως ολες τις ειρωνειες που λες και σου τονιζω γελανε οχι μονο τα τσιμεντα, αλλα και τα πλακακια και οι πετρες. Φυσικα δεν ειναι αξιολυπητη η BMW, αλλα παντα ηταν, ειναι και θα ειναι η Alfa.
Πολυ φαντασμενος με συνεχη ψεματα και συκφαντιες εισαι εσυ giorgoalfa75america. Δεν προσεξες οτι σου ειπα πως το Avensis φοραει κινητηρα της BMW. Μεγαλυτερος κομπαρσος και ζητουλας απο την Αlfa Romeo δεν υπαρχει στην ιστορια, αφου ακομα και στο καμπριο Spider της δευτερης γενιας μαζι με τη Brera, χρησιμοποιουσε κινητηρα απο τη Holden, το αυστραλιανο παρακλαδι της General Μotors. Oσο για τις επιτυχιες της 155 ηταν για δυο φεγγαρια, και η Alfa Romeo, πηγε να κρυφτει σαν τον κυνηγημενο στο γερμανικο πρωταθλημα DTM. Aπο τα λεγομενα σου κρινεται οτι θλεις να το παιξεις εξυπνοτερος αλλα δεν εισαι. Προσπαθεις να λασπολοογησεις και να συκοφαντησεις αδιαλλειπτως. Oσο για τη BMW, να σου ξαναπω οτι οταν αυτη κατασκευαζε μαχητικα αεροσκαφη και πολεμικο εξοπλισμο στους Γερμανους, η Αlfa απλα δεν υπηρχε. Οσο για τα πρωταθληματα της F1, που ανεφερες οτι πηρε, σε καμια περιπτωση δεν τα πηρε μονη της, αλλα με την πολυτιμη αρωγη του μεγαλου ''Γερου'' Enzo Ferrari, o οποιος εφερε στην Alfa τον μεγαλυτερο σχεδιαστη της εποχης, Vittorio Jano και εναν απο τους μεγαλυτερους οδηγους της ιστοριας, τον Tazzio Nuvolari, ο οποιος λιγα χρονια αργοτερα δοξαστηκε με την Audi. Η BMW ομως στη F1, ''εβγαλε ματια'' κυριολεκτικα μονη της με το σπαθι της. Γι αυτο, οσο και να χτυπιεσαι και να κοπανιεσαι αδικα, δεν μπορεις να πεισεις κανεναν για τα λεγομενα σου και να υπονομευσεις τον κολοσσο που ακουει στο ονομα BMW.
Επισης, για την ανωτεροτητα της BMW giorgoalfa75america, εχω ακομη σημαντικαεπιχειρηματα εναντι ολων αυτων των πολλων που σου εχω παραθεσει. Διοτι, ειχες πει οτι μονο εσυ επιχειρηματολογεις σωστα και οι αλλοι οχι. Εκτος του DTM και του WTCC, οπου η BMW με αποδειξεις θριαμβευε και θριαμβευει, οπως αλλωστε εγραψα και χθες, το ιδιο και στη F1, τοσο ως βασικη προμηθευτρια κινητηρων στη Williams με οδηγους τους Montoya, Ralf Schumacher, Jacques Villeneuve και αλλους, οσο και ως αυτονομη ομμαδα BMW, με οδηγους τους Heidfeld, Kubica, ειχε πετυχει πολλες επαξιες νικες. Η Alfa Romeo, ειχε αποσυρθει απο πολυ νωρις χωρις ιδιαιτερα αποτελεσματα και συγκεκριμενα το 1979 ειχε καταταγει τελευταια πισω απο τη Ferrari, η οποια και κεινη με οδηγους τους Jody Scheckter και τον αδικοχαμενο Gilles Villeneuve ειχε συγκεντρωσει μολις 8 βαθμους. Επισης, η BMW αυτο τον καιρο, συνεργαζεται με μια ακομη υπερδυναμη στο χωρο του αυτοκινητου, εναν ιαπωνικο γιγαντα. Μιλαω φυσικα για την Toyota που ειναι συμβολο της αξιοπιστιας και της ποιοτητας οπως ακριβως και η BMW. Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε, οτι η Toyota στο εξαιρετικο και πολυ πετυχημενο Avensis, φοραει στην πετρελαιοκινητη εκδοση του τον 1.6 D-4D κινητηρα- διαμαντι της BMW. H BMW παλι, θα συνεραγαστει μαζι της για την απο κοινου κατασκευη και εξελιξη των νεων Z5 και Supra αντιστοιχα και θα παρει και την υβριδικη τεχνολογια της Toyota. Επισης, αν δε γνωριζεις να σου αναφερω οτι στο παρελθον, το Opel Omega B facelift φορουσε πετρελαιοκινητηρα 2.3dti προερχομενο και παλι απο τη BMW. H Αlfa Romeo, δεν φτιαχνει δικους της κινητηρες, αλλα χρησιμοποιει τους κινητηρες του Gruppo Fiat οι οποιοι εμφανιζουν πολλα προβληματα, οπως ειχε αποδειχθει και απο τη μεγαλη ερευνα που ειχε κανει το Autotriti το 2007. Επισης, η μονη συνεργασια που εχει κανει ποτε, ηταν τη δεκαετια του 80 με τη Nissan, το αποτελεσμα της οποιας ηταν το ερμαφροδιτο Alfa Romeo Αrna, οπου οι Ιταλοι πηγαν να βαλουν τη δικη τους τεχνολογια μπροστα στους Ιαπωνες και το αποτελεσμα ηταν ενα προβληματικο αμαξι στα ηλεκτρικα και μηχανολογικα. Ας γελασουμε δυνατα. Οι Ιταλοι να βγουν μπροστα στους Ιαπωνες και τους Γερμανους. Τελος να σου αναφερω, πως η BMW εχει στους κολοπους της τη Mini τη Rolls-Royce, τη μαρκα με τις εκθαμβωτικες υπεερπολυτελεις λιμουζινες. Πριν απο καποια χρονια μαλιστα κατειχε και τη Land Rover, την οποια στη συνεχεια πουλησε στη Ford, επειδη οι πωλησεις της βρετανικης φιρμας επεσαν κατακορυφα. Φυσικα, η Alfa Romeo, ηταν και θα παραμεινει ενα απλο παρακλαδι της Fiat, Με πολυ χαμηλες πωλησεις και πολυ υποδεεστερες απο της αυτοκρατειρας BMW, οπως πολυ σωστα και αψογα ειχε επισημανει ο φιλος anti-vw. Ολοκληρωνοντας να σου επισημανω πως θα μπορουσα ακομη μεχρι το πρωι να σου επιχειρηματολογω υπερ του θρυλου η μαλλον καλυτερα του μυθου που ακουει στο ονομα BMW.
Να κανω μια διορθωση, οτι η Alfa 156 εχανε κατα κρατος απο BMW και Seat στο WTCC και οχι στο DTM. Στο DTM, οπως πολυ σωστα προειπα θριαμβευει τωρα η Θρυλικη Μπεμπα με τις M4, οπως εκανε και παλια με τις ακαταμαχητες κουκλαρες M3.
Ο μονος που εκτιθεται πραγματικα και μονο εισαι εσυ giorgoalfa75america.
Αγαπητε giorgoalfa75america, επειδη βλεπω οτι γινεσαι πολυ ερειστικος, οσα links και να μου παραθεσεις, δεν προκειται ποτε και για κανενα απολυτως λογο, να με πεισεις για την ανωτεροτητα της Alfa μπροστα στη BMW, η οποια φυσικα δεν εχει αντιπαλο. Αν θελεις να μιλησουμε με παραδειγματα, να σου αναφερω και εγω πολυ απλα, οτι η BMW αυτη η στιγμη σαρωνει ολα τα ρεκορ στο DTM και σπαει καθε προηγουμενο της Audi, μιας επισης εξαιρετικης απο καθε αποψη φιρμας με τις νεες M4. Αν θυμηθεις επισης, στο προσφατο παρελθον στο DTM οι Alfa 156, δεν μπορουσαν με τιποτα να αντιιταχθουν μπροστα στην ανωτεροτητα των BMW 320si και κατοπιν απεναντι στους εξαιρετικους TDI πετρελαιοκινητηρες-κοσμηματα της VW που φορουσαν τα αγωνιστικα Leon. Ακομη, οταν σου ελεγα οτι η Alfa εκαιγε φλατζα, φυσικα και δεν αναφερομουν μονο σε ενα μεμονωμενο περιστατικο, αφου αυτο γινεται σε ολα τα αυτοκινητα. Μιλουσα για πολλα περιστατικα καμενων φλατζων στη συγκεκριμενη μαρκα. Επισης, θυμησου αυτο που σου ελεγα, οτι η BMW κατασκευαζε μαχητικα αεροσκαφη για τους Γερμανουσς στο B' Παγκοσμιο, οταν η Alfa απλα δεν υπηρχε. Ολοκληρωνοντας, θα κλεισω με την αψεγαδιαστη ποιοτικη κατασκευη των Γερμανων με ξυλα και δερματα, και το φινιρισμα τους καθως και τη συναρμογη τους που η Alfa ακομα και κωλοτουμπες να κανει ποτε στους αιωνες των αιωνων δεν θα φτασει. Να πω και τις εξαιρετικες δημιουργιες του τμηματος M Division. Tην μεταξυ μας ''κοντρα'' παντως εσυ την ειχες ξεκινησει, επειδη πολυ απλα δεν μπορεις να δεχτεις καποιος να εχει αντιθετη αποψη απο σενα.
Προτειμω Fiat Romeo για το κυρος που αποπνεει αλλα και γιατι απο Ιταλια ειμαι Μεγαλη Κυρια και ο προεδρος τιναξε τη μπανκα με Ιγκουαιν!Ενω κατι Stuttgart επεσαν και κατηγορια!Αυτο λεει πολλα!