ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Alfa Romeo με κίνηση μπροστά ή «άστο καλύτερα»;

4.237 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2021)

Καλή η φιλολογία, το μεράκι, η καψούρα και το τι θα ήθελες. Αν όμως οι επιλογές ήταν δύο, τι θα έλεγες;

Δείτε ΕΔΩ το θέμα και σε μορφή περιοδικού!


Δεν υπάρχει άλλη μάρκα με τόση «καψούρα» από τους φίλους της, όσο η Alfa Romeo. Και γι΄ αυτόν ακριβώς το λόγο όλοι όσοι έχουν πάρει αποφάσεις για την μιλανέζικη μάρκα, το έχουν κάνει με το γάντι, λες και άμα την «ζουλήξουν» θα την σπάσουν.

Η Alfa Romeo είναι ευαίσθητη. Ή καλύτερα είναι ευάλωτη. Γιατί από τη μία έχει έναν ανταγωνισμό που είναι δυνατός, και από την άλλη έχει ένα κοινό το οποίο περιμένει «παπάδες», αλλά δεν τους αγοράζει όταν έρθουν στην αγορά. Γιατί πολλοί την αγαπούν την Alfa, λίγοι την αγοράζουν.

Και έτσι και τώρα, μετά από μια δεκαετία μεγαλεπήβολων σχεδίων, η Alfa μας άφησε λίγο απογοητευμένους. Ναι, n Giulia ήταν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα, όμως μαζί με το όνειρο της πίσω κίνησης, πολλοί Alfisti είχαν και την εντύπωση πως θα κόστιζε όσο ένα «πλούσιο» Fiat Tipo, και έτσι οι πωλήσεις έμειναν στα χαρτιά.

Για την Alfa, δυστυχώς, έχουν άποψη όλοι, αλλά λίγοι πληρώνουν, και η εταιρεία πρέπει να ικανοποιήσει και τους πιστούς fan και πελάτες, αλλά και τους φωνακλάδες, μα σφικτούς στην τσέπη. Τι θα γίνει τώρα με την Alfa; Η Stellantis την παίρνει στα χέρια της, και με τη σειρά της φοράει γάντια για να την αγγίξει. Η πρώτη κίνηση του νέου κολοσσού της αυτοκίνησης ήταν να βάλει στη ηνία της Alfa τον πιο ικανό, τον Ιμπαρατό.

Ο Ιμπαρατό είναι ο άνθρωπος που έφερε την Peugeot αυτή τη στιγμή στο επίπεδο που βρίσκεται, και αν δεν το πήρατε πρέφα, η Peugeot σήμερα είναι ότι πιο «καυτό» στην βιομηχανία. Πάνω λοιπόν που περίμενε κανείς ο Ιμπαρατό να αναλάβει ένα μεγάλο πόστο, αυτός παίρνει στα χέρια του την Alfa. Τι θα την κάνει ή καλύτερα, τι θα της κάνει;

Όμως σε σχέση με το που ήταν πριν η μάρκα, δηλαδή με μόνα πισωκίνητα ξαδέλφια είτε την ακριβότερη Maserati, είτε τις πολύ μεγαλύτερες Dodge, η θέση της Alfa δεν άλλαξε. Απλά μπήκε σε έναν ακόμη πιο προσθιοκίνητο όμιλο. Και πιθανώς πολλοί Alfisti να πικραθούν αν δουν περισσότερα προσθιοκίνητα μοντέλα, με πρώτο την Tonale, μπορεί όμως η εναλλακτική να είναι να μη δουν κανένα μοντέλο.

Οπότε διαλέξτε; Προσθιοκίνητη Alfa ή καθόλου Alfa; Και τελικά μήπως μια προσθιοκίνητη Alfa είναι και πιο πιθανό να την αγοράσουμε, οπότε πέρα από τις φωνές, η μάρκα να έχει και πελάτες; Τι λέτε;

 

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL