ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσάς πως θα σας φαινόταν αν από εδώ και πέρα η γκάμα της Alfa Romeo βασιζόταν σε SUV μοντέλα, όπως η Stelvio;

Πόσο SUVίζει η Alfa Romeo;

6.976 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2018)

Πως σας ακούγεται μία Alfa Romeo με κυρίως SUV στη γκάμα της; Ταιριάζουν στο ιταλικό DNA; Τι λέτε;

Ποια είναι η ναυαρχίδα της Alfa Romeo; H Giulia ή η Stelvio; Η τετράθυρη μπερλίνα ή το μεγάλο SUV; Είναι η Giulia επειδή την θέλουμε ως ναυαρχίδα ή η Stelvio επειδή κάνει τις πωλήσεις με το περισσότερο κέρδος; Μήπως η απάντηση θα αποφασίσει και το μέλλον της μάρκας;

Η Alfa Romeo δεν αναγεννήθηκε. Ξεκίνησε από το μηδέν. Η μάρκα κρατήθηκε από τη Mito και την Giulietta όσο η νέα πισωκίνητη γκάμα ετοιμαζόταν, και σήμερα μοστράρει στα καλύτερα σαλόνια, απέναντι στον ακριβότερο ανταγωνισμό, ως γνήσιος premium κατασκευαστής. Είναι αυτό το “premium” που φέρνει τις πωλήσεις, και κυρίως το κέρδος.

Στην Ευρώπη σήμερα αν δεν είσαι premium κατασκευαστής δεν έχεις σημαντικό κέρδος, ακόμη και αν έχεις όγκο πωλήσεων. Η Alfa Romeo δεν έχει όγκο πωλήσεων. H Alfa Romeo έχει ανάγκη να είναι premium και ακόμη περισσότερο έχει ανάγκη να κυνηγήσει τις κατηγορίες που έχουν ακόμη μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους: τα SUV.

Έτσι δεν είναι περίεργο που η Mito δεν θα δει αντικαταστάτη μετά το τέλος παραγωγής της, αφού ακόμη και ως premium μοντέλο, στην μικρή κατηγορία τα περιθώρια είναι πολύ στενά. Δεν είναι τυχαίο που η Mercedes δεν έχει καμία εμπλοκή ενώ και η DS φαίνεται να γυρίζει το DS3 σε μικρό SUV μετά από το τρέχον μοντέλο, αφήνοντας ουσιαστικά το Α1 και το Mini μόνα τους στην κατηγορία. Το Audi έχει νόημα αφού μοιράζεται το μεγαλύτερο μέρος των μηχανικών του με ένα σωρό άλλα μικρά μαζικής παραγωγής, ενώ το Mini, μοναδικό σε κάθε τρόπο, έχει το περιθώριο κέρδους που του επιτρέπει αυτή η μοναδική του θέση.

Έτσι για την Alfa, μετά την Stelvio, εκεί που θα περίμενε κανείς μία νέα γκάμα μικρού-μικρομεσαίου, αυτό που φαίνεται στον ορίζοντα είναι μάλλον περισσότερα SUV. Και γιατί όχι. Η συγγένεια με την Jeep προσφέρεται εξάλλου για κάτι τέτοιο, και το παράδειγμα της Jaguar, που με τη βοήθεια της «αδελφής» Land Rover έχει μπει για τα καλά στις SUV κατηγορίες, δείχνουν μάλλον το μέλλον της Alfa Romeo.

Ταιριάζει όμως κάτι τέτοιο στην Alfa Romeo; Ή μήπως αντιτίθεται στο ιταλικό της DNA; Και τελικά πόση σημασία έχει αν στις εκθέσεις της μάρκας έχει περισσότερα SUV απΆότι όχι; Μήπως είναι ότι καλύτερο τελικά, και μήπως η άποψη της Alfa Romeo για τα SUV θα κάνει την κατηγορία ακόμη καλύτερη; Τι λέτε;

Mercedes
TURANZA 6 DOKIMH