Η Alfa Romeo αυτή τη στιγμή έχει μείνει με μόνο δύο μοντέλα: Τη MiTo και τη Giulietta. Η MiTo είναι μοντέλο του 2008 και η Giulietta του 2010. Υπάρχει και η 4C, αλλά αυτή είναι ένα «ειδικό» μοντέλο υψηλού κόστους. Το 2014 η μάρκα είχε μόνο 74.000 πωλήσεις.Οι φανατικοί οπαδοί της Alfa, οι περίφημοι «Alfisti», πιέζουν συνεχώς τη μάρκα να ξανακερδίσει την αίγλη του παρελθόντος. Με νίκες στους αγώνες και μοντέλα που έχουν μείνει στην ιστορία για τη σχεδίασή τους και τη συμπεριφορά τους στο δρόμο, η Alfa Romeo είναι μια από τις πιο ιστορικές μάρκες της αυτοκίνησης.Τα τελευταία χρόνια η Alfa Romeo προετοιμάζεται για το μεγάλο της comeback. Το μεγάλο αφεντικό του Fiat Chrysler Group, ο Σέρτζιο Μαρκιόνε, έπεισε το Group να επενδύσει 5 δις. ευρώ για να φτιάξει και να εκτελέσει ένα σχέδιο πλήρους αλλαγής της Alfa Romeo και να τη φέρει ακριβώς απέναντι στη BMW, τη Mercedes και την Audi, που μονοπωλούν τις πωλήσεις των premium.Μέχρι το τέλος της χρονιάς το σχέδιο αυτό θα μας φέρει τα πρώτα αποτελέσματα, αφού θα μπουν στην παραγωγή οι πρώτες Alfa της νέας γενιάς. Θα επιστρέψουν στην παραδοσιακή πίσω κίνηση της μάρκας (θα έχουν και τετρακίνητες εκδόσεις), θα έχουν νέους κινητήρες και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Συνολικά, μέχρι το 2018, θα δούμε 8 νέες Alfa.Ποιες θα είναι όμως αυτές οι νέες Alfa Romeo;Πρώτη-πρώτη σε περίπου ένα μήνα, θα μας αποκαλυφθεί η νέα Giulia. Ένα μεσαίο σεντάν, με άκρως επιθετικές γραμμές, αλλά και έναν νέο bi-turbo 1,75 Tbi βενζινοκινητήρα με 300 ίππους. Ένα χρόνο αργότερα από την παρουσίασή της θα δούμε και την έκδοση στέισον, με πιο σπορ όμως εικόνα από ό,τι μας έχουν συνηθίσει τα μοντέλα του είδους.Έπειτα, το 2016, θα δούμε το πρώτο SUV στην ιστορία της μάρκας. Θα είναι στις ίδιες διαστάσεις με τις BMW X3, Mercedes GLK, Audi Q5 και θα φέρει τετρακίνηση, προερχόμενη από την «αδελφή» Maserati. Μαζί με αυτό το SUV, στα τέλη του 2016 θα δούμε και ένα ολοκαίνουργιο επίσης SUV με μεγαλύτερες διαστάσεις, που θα απευθυνθεί κυρίως για τις αγορές της Κίνας και των Η.Π.Α.Για το 2017 σειρά παίρνει η Alfa Romeo 6C. Ένα αυτοκίνητο που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας και θα είναι ένα γνήσιο σπορ κουπέ, στα πρότυπα της BMW Σειρά 6 και της Porsche 911.Στο ενδιάμεσο αυτής της τριετίας, η Alfa Romeo θα μας φέρει επίσης ένα καινούργιο μεγάλο σεντάν, που θα γίνει η κορυφαία λιμουζίνα της νέας γκάμας της. Παράλληλα, κάποια στιγμή μέσα στο 2016-2017, θα δούμε και τον αντικαταστάτη της Giulietta. Θα έχει νέο όνομα και κυρίως, δύο εκδόσεις αμαξώματος, μια 5θυρη και μια έκπληξη 4θυρου κουπέ, στα πρότυπα της CLA της Mercedes.Μετά από όλα αυτά, εσείς τι πιστεύετε; Αυτό το comeback πόσο θα βοηθήσει την ιστορική μάρκα να βρει τη χαμένη αίγλη του παρελθόντος;Και τελικά, μήπως οι Mercedes, BMW και Audi που κυριαρχούν στα premium τις τελευταίες δεκαετίες, βρουν απέναντί τους έναν νέο και πολύ «επικίνδυνο» αντίπαλο;
Αξίζουν πολλά ΜΠΡΑΒΟ στους Ιταλούς γιατί όπως εμείς οι Έλληνες και οι Ισραηλινοί έχουν μεγάλη τρέλλα, εμάς βέβαια δεν μας ξεπερνάνε, όχι γιατί εμείς είμαστε κάτι το ανώτερο, έχουμε το αλάθητο του πάπα, κ.τ.λ. μα γιατί έτσι είναι η ιδιοσυγκρασία μας.
Δεν θα μπορούσαν οι Γάλλοι, οι Ισπανοί, Σουηδοί, κ.τ.λ. να υψώσουν το ανάστημα τους στους Γερμανούς που από το 1979 στην τότε Ε.Ο.Κ. ενώ δεν είχαν το πάνω χέρι εργάστηκαν σκληρά γιατί προέβλεψαν το τι θα ερχόταν, γινόταν... Και ναί μπορεί να έχασαν επεισόδια στα μοντέλα τους, μπορεί να είναι οι οικονομικές συγκυρίες δύσκολες, κ.τ.λ. αξίζει όμως να προσπαθήσεις και να χάσεις παρά να μην προσπαθήσεις και να χάσεις από τα αποδυτήρια.
ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ ΤΕΛΙΚΑ!!!
Γνώμη μου είναι να γίνουν πιο αξιόπιστοι, με περισσότερη γκάμα κινητήρων αμαξωμάτων, κ.τ.λ. Να έχουν δηλαδή ολοκληρωμένη σειρά οχημάτων, από στυλ smart, εως μία εσωτερική ferrari που να μην έχει εσωτερικό ανταγωνισμό με την ferrari!!!Ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων από ατμοσφαιρικά μοτέρ εως μεγάλα turbo σε επιλογή σε κάθε μοντέλο.Να βελτιώσει την αξιοπιστία της σε τέτοιο βαθμό όπου οι όποιες ανωτερότητες των Γερμανών στα σημεία να μετριάζονται με αυτήν.-
Να τρέξει στα btcc, dtm, κ.τ.λ. με την άλφα, να αναγεννήσει την lancia με αγωνιστικά οχήματα και να τρέξει στα wrc, ήρθε η ώρα, ώστε να μπορέσει να κάνει πωλήσεις, να πάρει διακρίσεις, να αποκτήσει την χαμένη αίγλη του παρελθόντος!!!Δεν μπορεί να μην υπάρχει η fulvia, η stratos, η integrale, κ.τ.λ. είναι ιεροσυλία και να προσπαθεί να μου βγάλει thesis και άλλες π@π@ριές!!!
Αφήστε τους μηχανολόγους, ηλεκτρολόγους, ηλεκτρονικούς, γκαραζιέρηδες να έχουν τον πρώτο λόγο και όχι τους οικονομολόγους!!!
Δύσκολες εποχές για πρίγκιπες που είπαν κιόλας να πάρουν έναν υπνάκο. Δυστυχώς έμειναν χωρίς αντιπροσώπους σε κάποια πεδία της αγοράς για αρκετά μεγάλο διάστημα με αποτέλεσμα δύσκολα να ξαναμπούν σε αυτήν. Μετα υπάρχουν εξαιρετικά αυτοκίνητα βλ. s3, mercedes a amg, leon cupra χωρίς να προχωρούμε σε m3, που θέλει εμπειρία, χρόνο, κόπο και πολύ χρήμα για να τα "προσπεράσεις" και πάλι παίζεται. Ίσως με κάποιες πολύ καλές ιδέες σε πολύ καλές τιμές κάτι να μπορούσε να γίνει, όπως π.χ. υβριδική έκδοση εξ αρχής που να συνδιάζει τη σπορ απόκριση με οικονομία. Είμαι φίλος και οπαδός της μάρκας, αλλά θεωρώ οτι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για αυτήν. Δυστυχώς έχασε απο παλινωδίες και έλλειψη διορατικότητας το τραίνο πριν απο χρόνια και είναι δύσκολο ως ακατόρθωτο να το προλάβει, ιδίως σε τόσο δύσκολες για την Ευρώπη εποχές. Εύχομαι να μη συμβεί το ίδιο και στην πατρίδα μας.
Απαραίτητο είναι για την άλφα να βγάλει κάτι ελαφρύ μικρό γρήγορο και ασφαλές.Αυτό λείπει απο όλες τις μάρκες.Οφείλει το μάρκετινγκ να το γυρίσει στη σχέση ανθρώπου μηχανής και όχι στα μπλούεντμή και 48 αερόσακους,ή έστω όφείλει και το ίδιο το κοινό να ενημερώνεται οτι η ενεργητική ασφάλεια έχει μεγαλύτερη υπόσταση απο την παθητική(στα όρια του επιτρεπτού πάντα).Τα αλφα δέν είναι για "γυναίκες"(σε εισαγωγικά).το λάθος της Τζουλιέττας να μήν επαναληφθεί.Τα άλφα τα οδηγάς ή με παπούτσι μαλακό και γάντια ή γυμνός και σκασμένος απο τα ναρκωτικά.πάντως όχι με τακούνια.με μικροτερο βάρος και μακφέρσον νά χει γύρω γύρο θα είχε σημαντικότερη επιτυχία,αφου θα γλίτωνε καμιά 50ριά κιλα απο τις μή αναρτημένες μάζες.Οι γερμανοί οικονομολόγοι πρέπει να απελαθούν,οι μηχανολόγοι να ξύνουν τα μολύβια τους και όχι τ'@@ τους.Η επιτυχία του πιό επιτυχημένου αλφα Ολων των εποχων(αν και ειμαι φαν της παλίας κρατικής αλφα),α'όλες της απόψεις 156 πρέπει να την ξαναδιδάξει.Αλλίως είμαστε χαμένοι απο χέρι.
TA TELEYTEA XRONIA EXEI KANEI TERASTIA PROODO STHN AKSIOPISTIA,KATANALOSI, PIOTITA, ME TA MODELA MITO KAI GIULIETTA. TO MONO PROVLIMA POU PREPEI NA DIORTHOSI I ALFA EINAI TO THEMA TON HORON STHN KABINA TON EPIVATON. KALOS NA ELTHOYN TA NEA MODELA EIMAI SIGOUROS OTI THA EINAI KATAPLIKTIKA. GO ALFA
ΜΑΚΑΡΙ Η ALFA ROMEO ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ.ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ,ΤΟ ΝΤΙΖΑΙΝ , ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ,ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΝ ΦΙΡΜΑ ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ AFTER SALE ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ.
H Αλφα και η ιστορία της είναι συνυφασμένη με το σπορ αυτοκίνητο, και πιστεύω ότι εκεί πρέπει να μείνει. Στην κατηγορία premium υπάρχουν καταξιωμένες εταιρείες που εξακολουθούν να τα καταφέρνουν πολύ καλά. Η 4C είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά φτάνει να κοστίζει όσο μια Ferrari. Η Alfa θα πρέπει να επικεντρωθεί στα 4-θέσια ή και 2-θέσια προσιτά σπορ αυτοκίνητα.
Είναι απίστευτο που θα ξοδέψουν τόσο πολλά λεφτά σε επενδύσεις για να απευθυνθούν στο 5% της αγοράς. Ένα supercar, ένα μεγάλο suv και ένα sedan 300 ίππων. Αν ξεκινούσαν από χαμηλά με ένα μικρό τύπου aygo, ένα τετράπορτο mito και την giulietta σε καλύτερη τιμή νομίζω θα ήταν καλύτερα. Επίσης θα ήθελα να δω στους δρόμους ένα αυτοκίνητο τύπου spider στα 1600 κυβικά μιας και η mazda δεν πρόκειται να επιστρέψει ποτέ στην Ελλάδα.
διαβαζοντας τη ειδηση,εινα σαν να μας λεει πως παιζω το τελευταιο μου χαρτι για να βγω απο το σκοταδι..με φουλ επιθεση σε ολα τα τα μετωπα δεν σημαινει οτι θα προσπερασεις του υπολοιπους ( τις μαρκες που αναφερει το αρθρο) κ οτι θα γυρισουν οι παλιες εποχες . . αντε και να γινει κατι , η ρετσινια ομως φευγει ? (περι αξιοπιστιας,καταναλωση,θορυβωδη λειτουργεια,ζημιες,χαμηλη τιμη μεταπωλησης. . ? ? ?
Δε προδωσαμε ποτε τον θρυλο,παρα το οτι εμεινε στα χερια των χαρτογιακαδων-τραπεζιτογερμανοκουρ.....Η ψυχη εγινε ορθολογισμος-δεν πονταρουμε,δεν περνουμε ρισκα,εξευτελιζουμε τους παραδοσιακους τιφοζι,γιατι πελατες δεν ειμαστε,...οχι μονο δεν επενδυσε,αλλα απεριψε και τον κοσμο της...εχουν πολυ δρομο για να λεγονται συνεχιστες της αλφα....μα παρα πολυ....τους παρακολουθουμε.......ομως
Συμφωνώ, ότι η alfa χρειάζεται σπορ και οδηγοκεντρικά μοντέλα. Όχι μόνο hatchback και κεντρομήχανα ή διθέσια και τετραθέσια coupe, αλλά και σεντάν, με τα οποία πάντα το είχε, αν κρίνω από τα 155, 156, 165 και 166. Να κρατήσει την οδική συμπεριφορά / οδηγική ευχαρίστηση των μοντέλων της και τους δυνατούς και νευρικούς / πολύστροφους κάποτε κινητήρες της, που κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να είναι ΜΟΝΟ 1,4 Tjet και multiair, ούτε κατευθείαν μεταφορά από τη Fiat. Τότε ναι, το come back θα βοηθήσει την ιστορική μάρκα να βρει τη χαμένη αίγλη του παρελθόντος, και οι Γερμανοί θα βρουν απέναντί τους έναν πολύ επικίνδυνο αντίπαλο... Παρόλα αυτά, διαφωνώ κάθετα με τα S.U.V. Ούτε ταιριάζουν στη σπορτίφ υπόσταση της εταιρείας, ούτε τα χρειάζεται, από τη στιγμή που ο όμιλος περιλαμβάνει τη Jeep, και εντελώς υποκειμενικά και προσωπικά δε μου αρέσουν κιόλας.
Αξίζουν πολλά ΜΠΡΑΒΟ στους Ιταλούς γιατί όπως εμείς οι Έλληνες και οι Ισραηλινοί έχουν μεγάλη τρέλλα, εμάς βέβαια δεν μας ξεπερνάνε, όχι γιατί εμείς είμαστε κάτι το ανώτερο, έχουμε το αλάθητο του πάπα, κ.τ.λ. μα γιατί έτσι είναι η ιδιοσυγκρασία μας. Δεν θα μπορούσαν οι Γάλλοι, οι Ισπανοί, Σουηδοί, κ.τ.λ. να υψώσουν το ανάστημα τους στους Γερμανούς που από το 1979 στην τότε Ε.Ο.Κ. ενώ δεν είχαν το πάνω χέρι εργάστηκαν σκληρά γιατί προέβλεψαν το τι θα ερχόταν, γινόταν... Και ναί μπορεί να έχασαν επεισόδια στα μοντέλα τους, μπορεί να είναι οι οικονομικές συγκυρίες δύσκολες, κ.τ.λ. αξίζει όμως να προσπαθήσεις και να χάσεις παρά να μην προσπαθήσεις και να χάσεις από τα αποδυτήρια. ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ ΤΕΛΙΚΑ!!! Γνώμη μου είναι να γίνουν πιο αξιόπιστοι, με περισσότερη γκάμα κινητήρων αμαξωμάτων, κ.τ.λ. Να έχουν δηλαδή ολοκληρωμένη σειρά οχημάτων, από στυλ smart, εως μία εσωτερική ferrari που να μην έχει εσωτερικό ανταγωνισμό με την ferrari!!!Ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων από ατμοσφαιρικά μοτέρ εως μεγάλα turbo σε επιλογή σε κάθε μοντέλο.Να βελτιώσει την αξιοπιστία της σε τέτοιο βαθμό όπου οι όποιες ανωτερότητες των Γερμανών στα σημεία να μετριάζονται με αυτήν.- Να τρέξει στα btcc, dtm, κ.τ.λ. με την άλφα, να αναγεννήσει την lancia με αγωνιστικά οχήματα και να τρέξει στα wrc, ήρθε η ώρα, ώστε να μπορέσει να κάνει πωλήσεις, να πάρει διακρίσεις, να αποκτήσει την χαμένη αίγλη του παρελθόντος!!!Δεν μπορεί να μην υπάρχει η fulvia, η stratos, η integrale, κ.τ.λ. είναι ιεροσυλία και να προσπαθεί να μου βγάλει thesis και άλλες π@π@ριές!!! Αφήστε τους μηχανολόγους, ηλεκτρολόγους, ηλεκτρονικούς, γκαραζιέρηδες να έχουν τον πρώτο λόγο και όχι τους οικονομολόγους!!!
Δύσκολες εποχές για πρίγκιπες που είπαν κιόλας να πάρουν έναν υπνάκο. Δυστυχώς έμειναν χωρίς αντιπροσώπους σε κάποια πεδία της αγοράς για αρκετά μεγάλο διάστημα με αποτέλεσμα δύσκολα να ξαναμπούν σε αυτήν. Μετα υπάρχουν εξαιρετικά αυτοκίνητα βλ. s3, mercedes a amg, leon cupra χωρίς να προχωρούμε σε m3, που θέλει εμπειρία, χρόνο, κόπο και πολύ χρήμα για να τα "προσπεράσεις" και πάλι παίζεται. Ίσως με κάποιες πολύ καλές ιδέες σε πολύ καλές τιμές κάτι να μπορούσε να γίνει, όπως π.χ. υβριδική έκδοση εξ αρχής που να συνδιάζει τη σπορ απόκριση με οικονομία. Είμαι φίλος και οπαδός της μάρκας, αλλά θεωρώ οτι τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα για αυτήν. Δυστυχώς έχασε απο παλινωδίες και έλλειψη διορατικότητας το τραίνο πριν απο χρόνια και είναι δύσκολο ως ακατόρθωτο να το προλάβει, ιδίως σε τόσο δύσκολες για την Ευρώπη εποχές. Εύχομαι να μη συμβεί το ίδιο και στην πατρίδα μας.
Απαραίτητο είναι για την άλφα να βγάλει κάτι ελαφρύ μικρό γρήγορο και ασφαλές.Αυτό λείπει απο όλες τις μάρκες.Οφείλει το μάρκετινγκ να το γυρίσει στη σχέση ανθρώπου μηχανής και όχι στα μπλούεντμή και 48 αερόσακους,ή έστω όφείλει και το ίδιο το κοινό να ενημερώνεται οτι η ενεργητική ασφάλεια έχει μεγαλύτερη υπόσταση απο την παθητική(στα όρια του επιτρεπτού πάντα).Τα αλφα δέν είναι για "γυναίκες"(σε εισαγωγικά).το λάθος της Τζουλιέττας να μήν επαναληφθεί.Τα άλφα τα οδηγάς ή με παπούτσι μαλακό και γάντια ή γυμνός και σκασμένος απο τα ναρκωτικά.πάντως όχι με τακούνια.με μικροτερο βάρος και μακφέρσον νά χει γύρω γύρο θα είχε σημαντικότερη επιτυχία,αφου θα γλίτωνε καμιά 50ριά κιλα απο τις μή αναρτημένες μάζες.Οι γερμανοί οικονομολόγοι πρέπει να απελαθούν,οι μηχανολόγοι να ξύνουν τα μολύβια τους και όχι τ'@@ τους.Η επιτυχία του πιό επιτυχημένου αλφα Ολων των εποχων(αν και ειμαι φαν της παλίας κρατικής αλφα),α'όλες της απόψεις 156 πρέπει να την ξαναδιδάξει.Αλλίως είμαστε χαμένοι απο χέρι.
TA TELEYTEA XRONIA EXEI KANEI TERASTIA PROODO STHN AKSIOPISTIA,KATANALOSI, PIOTITA, ME TA MODELA MITO KAI GIULIETTA. TO MONO PROVLIMA POU PREPEI NA DIORTHOSI I ALFA EINAI TO THEMA TON HORON STHN KABINA TON EPIVATON. KALOS NA ELTHOYN TA NEA MODELA EIMAI SIGOUROS OTI THA EINAI KATAPLIKTIKA. GO ALFA
ΜΑΚΑΡΙ Η ALFA ROMEO ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ.ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ,ΤΟ ΝΤΙΖΑΙΝ , ΤΟ ΣΤΗΣΙΜΟ ΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ,ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΣΑΝ ΦΙΡΜΑ ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ AFTER SALE ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ.
αντε ρε αλφα βγαλε κανενα καινουργιο μοντελο στην αγορα μας εχουν πρηξει οι γερμανοι με τα ανοστα και αψυχα μοντελα τους.
H Αλφα και η ιστορία της είναι συνυφασμένη με το σπορ αυτοκίνητο, και πιστεύω ότι εκεί πρέπει να μείνει. Στην κατηγορία premium υπάρχουν καταξιωμένες εταιρείες που εξακολουθούν να τα καταφέρνουν πολύ καλά. Η 4C είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, αλλά φτάνει να κοστίζει όσο μια Ferrari. Η Alfa θα πρέπει να επικεντρωθεί στα 4-θέσια ή και 2-θέσια προσιτά σπορ αυτοκίνητα.
Είναι απίστευτο που θα ξοδέψουν τόσο πολλά λεφτά σε επενδύσεις για να απευθυνθούν στο 5% της αγοράς. Ένα supercar, ένα μεγάλο suv και ένα sedan 300 ίππων. Αν ξεκινούσαν από χαμηλά με ένα μικρό τύπου aygo, ένα τετράπορτο mito και την giulietta σε καλύτερη τιμή νομίζω θα ήταν καλύτερα. Επίσης θα ήθελα να δω στους δρόμους ένα αυτοκίνητο τύπου spider στα 1600 κυβικά μιας και η mazda δεν πρόκειται να επιστρέψει ποτέ στην Ελλάδα.
διαβαζοντας τη ειδηση,εινα σαν να μας λεει πως παιζω το τελευταιο μου χαρτι για να βγω απο το σκοταδι..με φουλ επιθεση σε ολα τα τα μετωπα δεν σημαινει οτι θα προσπερασεις του υπολοιπους ( τις μαρκες που αναφερει το αρθρο) κ οτι θα γυρισουν οι παλιες εποχες . . αντε και να γινει κατι , η ρετσινια ομως φευγει ? (περι αξιοπιστιας,καταναλωση,θορυβωδη λειτουργεια,ζημιες,χαμηλη τιμη μεταπωλησης. . ? ? ?
Δε προδωσαμε ποτε τον θρυλο,παρα το οτι εμεινε στα χερια των χαρτογιακαδων-τραπεζιτογερμανοκουρ.....Η ψυχη εγινε ορθολογισμος-δεν πονταρουμε,δεν περνουμε ρισκα,εξευτελιζουμε τους παραδοσιακους τιφοζι,γιατι πελατες δεν ειμαστε,...οχι μονο δεν επενδυσε,αλλα απεριψε και τον κοσμο της...εχουν πολυ δρομο για να λεγονται συνεχιστες της αλφα....μα παρα πολυ....τους παρακολουθουμε.......ομως
Συμφωνώ, ότι η alfa χρειάζεται σπορ και οδηγοκεντρικά μοντέλα. Όχι μόνο hatchback και κεντρομήχανα ή διθέσια και τετραθέσια coupe, αλλά και σεντάν, με τα οποία πάντα το είχε, αν κρίνω από τα 155, 156, 165 και 166. Να κρατήσει την οδική συμπεριφορά / οδηγική ευχαρίστηση των μοντέλων της και τους δυνατούς και νευρικούς / πολύστροφους κάποτε κινητήρες της, που κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να είναι ΜΟΝΟ 1,4 Tjet και multiair, ούτε κατευθείαν μεταφορά από τη Fiat. Τότε ναι, το come back θα βοηθήσει την ιστορική μάρκα να βρει τη χαμένη αίγλη του παρελθόντος, και οι Γερμανοί θα βρουν απέναντί τους έναν πολύ επικίνδυνο αντίπαλο... Παρόλα αυτά, διαφωνώ κάθετα με τα S.U.V. Ούτε ταιριάζουν στη σπορτίφ υπόσταση της εταιρείας, ούτε τα χρειάζεται, από τη στιγμή που ο όμιλος περιλαμβάνει τη Jeep, και εντελώς υποκειμενικά και προσωπικά δε μου αρέσουν κιόλας.