Η Alfa Romeo GTV ήταν ένα πανέμορφο κουπέ, το οποίο παρουσιάστηκε από την ιταλική μάρκα στις αρχές της δεκαετίας του `70 και φορούσε 2λιτρο μοτέρ.Όπως άλλωστε 2λιτρο είναι και το μοτέρ της εικονιζόμενης, μόνο που δεν είναι ιταλικό αλλά ιαπωνικό. Πρόκειται για το θρυλικό μοτέρ SR20 το οποίο γνωρίσαμε στα Nissan Silvia και που παίρνει πολύ βελτίωση.Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η Stance Works μέσα από κάποιες τροποποιήσει, έχει βγάλει από το μοτέρ 310 άλογα, ενώ έχει καταφέρει να περιορίσει το βάρος του αυτοκινήτου κάτω από τα 1000 κιλά (950 κιλά για την ακρίβεια).Φυσικά οι αλλαγές δεν περιορίζονται στο μοτέρ και την εμφάνιση, καθώς υπάρχουν νέα φρένα και ανάρτηση, ενώ έχουν αλλαχτεί τα καθίσματα στο εσωτερικό και έχουν τοποθετηθεί νέα όργανα.
Αν μη τι άλλο η GTV παρά τα σχεδόν 50 χρόνια της παραμένει εντυπωσιακή σε εμφάνιση.
Η πιο αγαπημένη alfa, μετά την πρώτη μου επαφή με την οδήγηση, ήρθε και η ώρα του παιχνιδιού και της ασφαλής οδήγησης σε διάφορες συνθήκες με αυτή την alfa.Μετράει εως τις μέρες μας...
Χαίρεται κύριε Αριστείδη, στην Αμφίπολη Σερρών εκεί που είναι το λιοντάρι, εκεί που σκάψαν για τον τάφο, εκεί έμαθα ολοκληρωμένα να οδηγάω, μπροστά από το τότε στρατόπεδο...δεν υπήρχε καν ο δρόμος της δεκαετίας του 1990 προς της τούζλα, και μετά για Καβάλα...Αξέχαστες στιγμές γεμάτες πάθος, κ.τ.λ. που θα τις θυμάμαι μέχρι να πεθάνω.-
Μαύρο χρώμα με ξύλο μέσα, βελτιωμένη ..., με άλλους δύο φίλους του θείου μου με ίδια οχήματα..., και τα παιδιά που υπηρετούσαν στο τότε στρατόπεδο να με χειροκροτάνε...
Ανάβαση, κατάβαση στον Άγιο Σύλλα Καβάλας και δίπλα ο γκρεμός, δεν υπήρχε τότε η λέξη drift και δεξιοτεχνία, μόνο το πάθος για καμμένο λάστιχο και ανάποδο τιμόνι για την επιβίωση...οι ρόδες γλύφαν το γκρεμό, μα που να ησυχάσω, ακόμα και τώρα που έχει μπάρες, όταν περνάω από εκεί ΚΑΤΙ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ, τα νιάτα, οι άγιοι, ο γκρεμός, το πάθος για οδήγηση, κ.τ.λ.ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ.
Ένα από τα πιό όμορφα αυτοκίνητα όλων των εποχών. Όμως θα το προτιμούσα με τον αυθεντικό κινητήρα, έστω βελτιωμένο, διότι ο χαρακτηριστικός του ήχος ήταν μοναδικός. Οι Alfa Romeo εκτός από την ομορφιά τους, τα χαρακτηριστικά οδήγησης και τις επιδόσεις τους, είχαν και αυτόν τον χαρακτηριστικό ήχο των κινητήρων τους, που δεν θα πρέπει να ξεχνάνε όσοι τις βελτιώνουν και τις αποκαθιστούν. Ήταν ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει, στη μορφή 1300 GT Junior.
Παιδια γεια σας ( giorgos Alfa 75 america - κυρια loukia - Σταθης ) , αυτο το αυτοκινητο ηταν - ειναι και θα ειναι το ονειρο μου , αλλα οπως λεει ο Σταθης το θελω και εγω " μαμα " , και μονο εν μερη βελτιωση ( και λιγο Autodelta ) .
Η πιο αγαπημένη alfa, μετά την πρώτη μου επαφή με την οδήγηση, ήρθε και η ώρα του παιχνιδιού και της ασφαλής οδήγησης σε διάφορες συνθήκες με αυτή την alfa.Μετράει εως τις μέρες μας...
Χαίρεται κύριε Αριστείδη, στην Αμφίπολη Σερρών εκεί που είναι το λιοντάρι, εκεί που σκάψαν για τον τάφο, εκεί έμαθα ολοκληρωμένα να οδηγάω, μπροστά από το τότε στρατόπεδο...δεν υπήρχε καν ο δρόμος της δεκαετίας του 1990 προς της τούζλα, και μετά για Καβάλα...Αξέχαστες στιγμές γεμάτες πάθος, κ.τ.λ. που θα τις θυμάμαι μέχρι να πεθάνω.- Μαύρο χρώμα με ξύλο μέσα, βελτιωμένη ..., με άλλους δύο φίλους του θείου μου με ίδια οχήματα..., και τα παιδιά που υπηρετούσαν στο τότε στρατόπεδο να με χειροκροτάνε... Ανάβαση, κατάβαση στον Άγιο Σύλλα Καβάλας και δίπλα ο γκρεμός, δεν υπήρχε τότε η λέξη drift και δεξιοτεχνία, μόνο το πάθος για καμμένο λάστιχο και ανάποδο τιμόνι για την επιβίωση...οι ρόδες γλύφαν το γκρεμό, μα που να ησυχάσω, ακόμα και τώρα που έχει μπάρες, όταν περνάω από εκεί ΚΑΤΙ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ, τα νιάτα, οι άγιοι, ο γκρεμός, το πάθος για οδήγηση, κ.τ.λ.ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ.
Ένα από τα πιό όμορφα αυτοκίνητα όλων των εποχών. Όμως θα το προτιμούσα με τον αυθεντικό κινητήρα, έστω βελτιωμένο, διότι ο χαρακτηριστικός του ήχος ήταν μοναδικός. Οι Alfa Romeo εκτός από την ομορφιά τους, τα χαρακτηριστικά οδήγησης και τις επιδόσεις τους, είχαν και αυτόν τον χαρακτηριστικό ήχο των κινητήρων τους, που δεν θα πρέπει να ξεχνάνε όσοι τις βελτιώνουν και τις αποκαθιστούν. Ήταν ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει, στη μορφή 1300 GT Junior.
Παιδια γεια σας ( giorgos Alfa 75 america - κυρια loukia - Σταθης ) , αυτο το αυτοκινητο ηταν - ειναι και θα ειναι το ονειρο μου , αλλα οπως λεει ο Σταθης το θελω και εγω " μαμα " , και μονο εν μερη βελτιωση ( και λιγο Autodelta ) .
ΩΡΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ NISSAN ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΦΥΣΙΚΑ
ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΝΙSSAN ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ;