ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Αλφίστι τζούνιορ
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αλφίστι τζούνιορ

Αλφίστι τζούνιορ

4.815 Επισκέψεις στο άρθρο (19/3/2013)

Ο διαχρονικός σχεδιασμός, η πολύ καλή οδική συμπεριφορά και ο πλούσιος εξοπλισμός ολοκληρώνονται με μια λεπτή premium αίσθηση.

(+) Οδική συμπεριφορά, εξοπλισμός, σχεδίαση, εργονομία 
(-) Χώροι επιβατών πίσω, πορτ μπαγκάζ, αίσθηση επιλογέα
Τιμή αγοράς 2008: 19.450 ευρώ
Τιμή αγοράς 2013: 6.800 ευρώ
Τιμή πώλησης 2013:  7.700 ευρώ
Κινητήρας
Ο δυνατός 16βάλβιδος κινητήρας 1,6 λίτρων με 120 ίππους (υπήρχε κι η έκδοση με 105 ίππους) προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις παρά τα 1.210 κιλά του αμαξώματος. Η πυκνή διάταξη στο 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων συνεισφέρει τα μέγιστα, τόσο σε επιταχύνσεις από στάση, όσο και στις ρεπρίζ. Στις χαμηλές στροφές παρουσιάζει κάποια σημάδια δισταγμού, αλλά μεταμορφώνεται πάνω από τις 4.000 σ.α.λ. όπου παράγει αρκετά σπορτίφ χροιά στέλνοντας εύκολα τη βελόνα του στροφομέτρου στην κόκκινη ζώνη. Η λειτουργία του μοτέρ είναι πολιτισμένη, με λογικό για τα δεδομένα της κατηγορίας επίπεδο θορύβου. Η κατανάλωση ακολουθεί την υπόλοιπη γενική διάθεση και είναι τσιμπημένη για τα μέτρα της κατηγορίας, ιδίως σε καταστάσεις υπό πίεση. Η «λαστιχένια» αίσθηση του επιλογέα ταχυτήτων, δεν συμβαδίζει με την υπόλοιπη πολύ καλή εικόνα.
Οδική συμπεριφορά
Η ρύθμιση στην ανάρτηση είναι προσανατολισμένη για να δώσει έμφαση στο κράτημα, δίνοντας δεύτερο ρόλο στον τομέα της άνεσης. Aμεσο και με διαρκή πληροφόρηση είναι το σύστημα διεύθυνσης με μόλις 2,2 στροφές από τέρμα σε τέρμα. Η 147 είναι ιδιαίτερα σταθερή σε υψηλή ταχύτητα, ενώ, όταν αρχίζουν οι καμπές, με το προαιρετικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας ASR απενεργοποιημένο, παρουσιάζει περιορισμένες τάσεις υποστροφής που έρχονται προοδευτικά, αφήνοντας το αμάξωμα να πάρει μικρή κλίση. Αποτελεσματικά και με επαρκή αίσθηση είναι τα φρένα που θα χαρακτηρίζονταν αψεγάδιαστα, αν διέθεταν λίγη παραπάνω προοδευτικότητα. 
Εσωτερικό – Χώροι
Ιταλική φινέτσα, με όμορφη σχεδίαση, παρά τα χρόνια που κουβαλάει στην πλάτη της και καλή ποιότητα υλικών, είναι τα βασικά σημεία στο εσωτερικό της 147. Όλα τα χειριστήρια είναι συγκεντρωμένα γύρω από τον οδηγό, σε εμφανείς θέσεις και φωτιζόμενα. Στον τομέα των χώρων, οι θέσεις μπροστά έχουν ικανοποιητικό διαθέσιμο πλάτος και ύψος, καθώς και αναπαυτικά καθίσματα με επαρκή πλευρική στήριξη. Στο πίσω κάθισμα, η κατάσταση είναι πιο περιορισμένη, ειδικά στο διαθέσιμο αέρα για το κεφάλι. Το τούνελ της μετάδοσης δυσκολεύει την άνεση του μεσαίου επιβάτη. Μικρός για τα δεδομένα της κατηγορίας κρίνεται ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα μόλις 280 λίτρα. 
Value for Money
Ο εξοπλισμός ασφάλειας και άνεσης είναι ένα ακόμη δυνατό σημείο της Alfa 147. Στην τιμή που διατίθεται ως μεταχειρισμένο, αποτελεί πλήρες πακέτο που θα καλύψει κατΆ αρχάς τον οδηγό με ανήσυχο πνεύμα, ενώ με μικρές θυσίες στους χώρους, θα επιτελέσει αξιοπρεπώς τα καθήκοντα μικρού οικογενειακού με premium αέρα.

Πολύ καλά δυναμικά στοιχεία, με σίγουρο πάτημα, ακριβείς χειρισμούς και ζωντανές επιδόσεις.

Πολύ καλά δυναμικά στοιχεία, με σίγουρο πάτημα, ακριβείς χειρισμούς και ζωντανές επιδόσεις.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

FORD
NEXEN ENDIAFERON