Ποιοι χοντάκηδες και αλφίστι; Υπάρχει μεγαλύτερη «μάχη» ανάμεσα σε οπαδούς από αυτή μεταξύ BMW και Audi; Στα ίδια λεφτά λοιπόν, ποια από τις δύο μάρκες προτιμάτε: BMW ή Audi;
Η πλάκα σε αυτή την «κόντρα» είναι πως αν ρωτήσεις τους οπαδούς των δύο εταιρειών, όλοι τους θα απαξιώσουν την ερώτηση λέγοντας πως δεν υπάρχει καν δίλημμα. Όμως το δίλημμα υπάρχει και γι αυτό υπάρχει και τόσο ένταση όταν η ερώτηση γίνεται στα σοβαρά.
Βλέπεις για τους BMWδάκηδες, η Audi ως μάρκα δεν είναι μετρήσιμη δύναμη απέναντι στην BMW. Αν τους ρωτήσεις, μόνο την Mercedes θα σου πουν ότι παίρνουν στα σοβαρά, αλλά στην ερώτηση Mercedes ή BMW φυσικά η απάντηση είναι ξεκάθαρα υπερ της δεύτερης.
Ο λόγος της «υπεροψίας» έχει να κάνει φυσικά με την πίσω κίνηση. Για τους οπαδούς της BMW αν δεν είσαι πισωκίνητος δεν είσαι premium και σίγουρα ως κατασκευαστής δεν δίνεις έμφαση στην οδηγική εμπειρία. Από τη στιγμή που συμβιβάζεις το κύριο συστατικό στην δυναμική συμπεριφορά ενός αυτοκίνητου, τον άξονα κίνησης, δεν υπάρχει τίποτε άλλο προς συζήτηση.
Και η τετρακίνηση; Εδώ τα επιχειρήματα έχουν να κάνουν με το στήσιμο, το ζύγισμα 50:50 των ΒMW, το «μπροστόβαρο» των Audi που το μοτέρ «κρέμεται» εμπρός από τον μπροστινό άξονα και έτσι «βγάζουν μούτρα», ενώ ως τελική απάντηση, έρχεται το γεγονός ότι αν θες να «χαλάσεις» την οδική συμπεριφορά με την τετρακίνηση, πάρε τετρακίνητη BMW να έχεις τουλάχιστον τα εξακύλινδρα εν σειρά μοτέρ, μοναδικά (όχι πλέον) στη μάρκα.
Φυσικά ο αντίλογος είναι εξίσου ισχυρός. Από την πλευρά της Audi τα επιχειρήματα είναι κυρίως τετρακίνητα. Ακόμη και με το Quattro να έχει χάσει το παλιό «γκλάμουρ» των διαφορικών torsen, οι οπαδοί της Audi δεν ακούνε τίποτα, αφού το αυτοκίνητο το θέλουν «τρένο», το θέλουν να δίνει το 100% ανά πάσα στιγμή χωρίς να φοβάσαι να γίνεις «σβούρα», θέλουν ποιότητα κατασκευής που «δεν έχει άλλος κατασκευαστής» και φυσικά όταν τα βρουν δύσκολα θα κάνουν λόγο για το R8 με τα θηριώδη μοτέρ, για τα TT με τα πεντακύλινδρα, τις στέισον RS εκδόσεις και τα τέρατα με τους V10. Όχι άδικα.
Στην πράξη όμως τι οδηγούν; Όσοι BMWδάκηδες δεν έχουν BMW έχουν κυρίως ιαπωνικά αυτοκίνητα, ενώ οι φίλοι της Audi που δεν έχουν Audi έχουν άλλες μάρκες του ομίλου, κυρίως Skoda. Τα συμπεράσματα δικά σας.
Εσείς όμως τι λέτε; Στη μάχη των premium, στα ίδια λεφτά, ΒΜW ή Audi; Απολαυστική πίσω κίνηση ή οδήγηση-τρένο με τετρακίνηση; Αθόρυβα εξακύλινδρα εν σειρά, ή κτηνώδη V10; Και τελικά, αν δεν έχεις BMW ή Audi, πόση σημασία έχει;
...μήπως, κ.τ.λ. τα όποια άρθρα να είχαν και ένα ΟΝΟΜΑ και όχι ψευδώνυμο, κ.τ.λ.
Λέτε / Στην πράξη όμως τι οδηγούν; Όσοι BMWδάκηδες δεν έχουν BMW έχουν κυρίως ιαπωνικά αυτοκίνητα, ενώ οι φίλοι της Audi που δεν έχουν Audi έχουν άλλες μάρκες του ομίλου, κυρίως Skoda. Τα συμπεράσματα δικά σας./
Τα όποια άρθρα είναι ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΑ; Κάτι σαν πληρώνω κάποιο πανεπιστήμιο, πανεπιστημιακούς-ακαδημαϊκούς να μου βγάλουν υπερ, κ.τ.λ. την όποια μελέτη, επειδή οι άνθρωποι είναι φτωχοί, κ.τ.λ.;
Και τελικά πως, κ.τ.λ. να βγάλω το όποιο συμπέρασμα;
Στα ιδια λεφτα, τις ιδιες ζημιες και ξηλωνεσε στα συνεργεια! Ευχαριστω δε θα παρω!!
Οποιο από τα 2 θα κοστισει λιγότερα σε επισκευές ...η χαρά των οδικών είναι η αουντι και η μπεμπες ακολουθουν κατα πόδας!!!
Ουτε αδιαφορα σχεδιαστικα και επιμηκυμενα γκολφ ουτε βαυαρεζικες σκοτωστρες. Mercedes-benz
...μήπως, κ.τ.λ. τα όποια άρθρα να είχαν και ένα ΟΝΟΜΑ και όχι ψευδώνυμο, κ.τ.λ. Λέτε / Στην πράξη όμως τι οδηγούν; Όσοι BMWδάκηδες δεν έχουν BMW έχουν κυρίως ιαπωνικά αυτοκίνητα, ενώ οι φίλοι της Audi που δεν έχουν Audi έχουν άλλες μάρκες του ομίλου, κυρίως Skoda. Τα συμπεράσματα δικά σας./ Τα όποια άρθρα είναι ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΑ; Κάτι σαν πληρώνω κάποιο πανεπιστήμιο, πανεπιστημιακούς-ακαδημαϊκούς να μου βγάλουν υπερ, κ.τ.λ. την όποια μελέτη, επειδή οι άνθρωποι είναι φτωχοί, κ.τ.λ.; Και τελικά πως, κ.τ.λ. να βγάλω το όποιο συμπέρασμα;