Ο... αέρας της αλλαγής στα σήματα έχει «χτυπήσει» για τα καλά τις εταιρείες της αυτοκινητοβιομηχανίας και τελευταία στο γαϊτανάκι αυτό προστέθηκε η Renault, η οποία αποκάλυψε πως θα ακολουθήσει την ίδια τακτική.
Volkswagen, Opel, Kia, Peugeot, Maserati, Nissan. Αυτές είναι μερικές από τις μάρκες που έχουν προχωρήσει στην ανανέωση λογότυπου τα τελευταία χρόνια, όμως δεν είναι οι μοναδικές. Όπως ανακοίνωσε η Renault θα κάνει το ίδιο το 2022 όταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής θα υιοθετήσει το ενημερωμένο εταιρικό σήμα που θα έχει επίπεδη σχεδίαση. Μάλιστα μία πρώτη ιδέα για το νέο σήμα πήραμε κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του ηλεκτρικού πρωτότυπου 5, ωστόσο η μάρκα δεν είχε αναφέρει τίποτα επ` αυτού.
Δεν είναι σαφές ποιο μοντέλο θα είναι το πρώτο που θα φέρει το αναθεωρημένο σήμα, αν και η φημολογία υπάρχει και λέει ότι θα είναι μια έκδοση παραγωγής της πρωτότυπου Megane eVision. Μάλιστα το γεγονός πως όλα τα πρωτότυπα του μοντέλου που έχουν εντοπιστεί από τους φωτογράφους-κατασκόπους φέρουν καμουφλάζ στην περιοχή των λογότυπων, είναι ένα από τα στοιχεία που δίνει ένα ακόμα στοιχείο υπέρ της επιβεβαίωσης των φημών. Το εν λόγω μοντέλο παραγωγής θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος, αλλά οι παραδόσεις είναι πιθανό να ξεκινήσουν το 2022.
Από το 1900, το σήμα έχει υποστεί αρκετές αλλαγές, με την τελευταία έκδοση που κυκλοφόρησε το 2015 να είναι μια ενημερωμένη σχεδίαση του εμβλήματος που κυκλοφόρησε το 1992. Το επανασχεδιασμένο λογότυπο θα είναι η ένατη ανανέωση ταυτότητας της Renault από την ίδρυσή της.
Αξίζει να σημειωθεί πως και η θυγατρική Dacia, θα αλλάξει το έμβλημά της από το 2022, κάτι που ήδη έχει γίνει γνωστό μέσω του SUV Bigster που είδαμε στις αρχές του έτους.