Tο βασικό μοντέλο βενζίνης είναι αυτό με το 2λιτρο turbo σύνολο Theta II των 225 ίππων.
Αμφίβολη η GTR έκδοση για το Kia Stinger
3.536 Επισκέψεις στο άρθρο (26/6/2017)
O επικεφαλής του τμήματος επιδόσεων της Κia, κ. Βiermann δήλωσε ότι παρά τις μεγάλες δυνατότητες του Stinger, δεν είναι σίγουρο αν η εταιρεία θα προχωρήσει σε νέα έκδοση επιδόσεων για το μοντέλο.
Παρά το γεγονός ότι το νέο Stinger δεν έχει γίνει ακόμα διαθέσιμο σε πολλά μέρη του κόσμου, η Κia ήδη σχεδιάζει νέες εκδόσεις για το liftback μοντέλο της.
O Biermann σημείωσε ότι η Κia πρέπει πρώτα να προσδιορίσει το αγοραστικό κοινό του μοντέλου και ύστερα να αποφασίσει αν θα προβεί στο λανσάρισμα κάποιας νέας έκδοσης.
Ο Αlbert Biermann, o άνθρωπος που είναι υπεύθυνος για τα αυτοκίνητα επιδόσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας αποκάλυψε σε διεθνή μέσα ότι το αυτοκίνητο δεν έχει φτάσει πλήρως τις δυνατότητες του καθώς θα μπορούσε πολύ εύκολα να βγει μια έκδοση πάνω από την GT δηλώνοντας «Το αυτοκίνητο έχει χωρίς αμφισβήτηση πολλές ακόμα δυνατότητες».
Ωστόσο, το λανσάρισμα κάποιας έκδοσης πάνω από την GT θα καθυστερήσει αρκετά συμφώνα με τις αναφορές που έρχονται στο φως της δημοσιότητας γιατί η μάρκα θέλει να μάθει πως θα τα πάνε οι τωρινές εκδόσεις του Stinger. O Biermann σημείωσε ότι η Κia πρέπει πρώτα να προσδιορίσει το αγοραστικό κοινό του μοντέλου και ύστερα να αποφασίσει αν θα προβεί στο λανσάρισμα κάποιας νέας έκδοσης.
Για την Ευρώπη, υπενθυμίζουμε πως το βασικό μοντέλο βενζίνης είναι αυτό με το 2λιτρο turbo σύνολο Theta II των 225 ίππων, ενώ πιο πάνω είναι εκείνο με το twin-turbo V6 Lambda II μοτέρ των 3,3 λτ. και των 370 ίππων ενώ θα κάνει καριέρα στην Ευρώπη έχοντας στη «φαρέτρα» του και diesel σύνολο 2,2 λτ.