Aν και έχουν περάσει λίγο παραπάνω από δύο χρόνια από τότε που η Toyota παρουσίασε το νέας γενιάς Crown, ωστόσο η Toyota δεν δίστασε να προσφέρει μια γερή αναβάθμιση στο πολυτελές σεντάν, αποκλειστικά στον εσωτερικό του διάκοσμο, αφού, εξωτερικά, δεν φαίνεται να υπάρχουν διαφοροποιήσεις.
Η μεγαλύτερη αλλαγή που λαμβάνει το Crown αφορά την καμπίνα και την προσθήκη μιας τεράστιας 12,3 ιντσών οθόνης αφής στο πάνω άκρο της κεντρικής κονσόλας για το σύστημα infotainment. Η οθόνη αυτή αντικαθιστά τις δύο μικρότερες που υπήρχαν προηγουμένως (μία για το σύστημα ψυχαγωγίας και μία για το έλεγχο του κλιματισμού), και πλέον υπάρχουν περισσότερα μπουτόν στο κέντρο της κονσόλας που δίνουν την δυνατότητα στον οδηγό να αυξήσει ή να μειώσει την θερμοκρασία της καμπίνας εύκολα και γρήγορα, χωρίς να χρειαστεί να στρέψει το βλέμμα του μακριά από το οδόστρωμα.
Η ισχύς του Crown πηγάζει από τρεις επιλογές κινητήριων συνόλων. Μια από αυτές αφορά τον 2λιτρο turbo κινητήρα βενζίνης με απόδοση 245 άλογα και 350 Νm ροπής ενώ οι άλλες δύο είναι υβριδικές και συνδυάζονται με κινητήρες 2,5 λίτρων και 3,5 λίτρων με ισχύ 225 και 359 άλογα αντίστοιχα. Και οι δύο υβριδικές εκδόσεις εξοπλίζονται φυσικά με έναν ηλεκτροκινητήρα ενώ η μπαταρία είναι τους είναι είτε ιόντων λιθίου είτε νίκες-μετάλλου.
Οι τιμές του Toyota Crown ξεκινούν στην Ιαπωνία από 4.899.000 γιεν (41.000 ευρώ).
Το μοντέλο αυτο είναι «υπο-μάρκα» εε?
Δεν φέρει σήμα Toyota.
Να πω την (καλή!) αλήθεια, εξωτερικά είναι μυώδες, και μοιάζει με Α5 RS.
Εσωτερικά, μόνο Ιαπωνικό δεν το λες!
Ελλάδα ούτε μεταχειρισμένα δεν φτάνουν τέτοια μοντέλα.
Toyota Crown είχε ο παππούς μου ως ταξιτζής πριν από 50 χρόνια. 2.000 κυβικά με τον μοχλό των ταχυτήτων τοποθετημένο στην κολώνα του τιμονιού.
Το μοντέλο αυτο είναι «υπο-μάρκα» εε? Δεν φέρει σήμα Toyota. Να πω την (καλή!) αλήθεια, εξωτερικά είναι μυώδες, και μοιάζει με Α5 RS. Εσωτερικά, μόνο Ιαπωνικό δεν το λες! Ελλάδα ούτε μεταχειρισμένα δεν φτάνουν τέτοια μοντέλα.