ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Ένα νέο χρώμα και δύο σετ από ζάντες είναι τα καινούρια στοιχεία στην εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου.

Αναβαθμίστηκε το Peugeot 308

15.055 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2020)

H Peugeot εργάζεται ήδη πάνω στην επόμενη γενιά αλλά αυτό δεν την εμπόδισε να προσφέρει κάποια επιπλέον «καλούδια» στο υπάρχον 308, εμπλουτίζοντας το μικρομεσαίο της με περισσότερη τεχνολογία στην καμπίνα.


Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των μικρομεσαίων έχει «ανάψει» για τα καλά μετά το λανσάρισμα της νέας γενιάς του VW Golf, του Audi A3 στα premium, του Citroen C4 που αναμένεται να παρουσιαστεί στις 30 Ιουνίου και πολλών ακόμα προτάσεων από Ευρωπαίους και άλλους κατασκευαστές. Η Peugeot σε αυτή τη φάση προσφέρει όσο το δυνατόν περισσότερα «όπλα» στον εκπρόσωπό της, το 308, προκειμένου να παραμείνει ανταγωνιστικό στην κλάση. Για αυτό, η εταιρεία αποφάσισε να αναβαθμίσει το μοντέλο πριν φτάσει η νέα γενιά του σε λίγα χρόνια και ενώ το μοντέλο έχει ήδη δεχθεί το απαραίτητο ρετουσάρισμα στα μέσα της εμπορικής του πορείας, το 2017.

Η σχεδίαση του γαλλικού hatchback δεν αλλάζει αλλά η Peugeot προσφέρει πλέον ένα νέο χρώμα Vertigo Blue και δύο νέας σχεδίασης σετ από ζάντες. Επίσης, στην πιο πολυτελή έκδοση, γίνεται διαθέσιμο και ένα πακέτο Black Pack που προσφέρει σκούρο φινίρισμα σε συγκεκριμένα σημεία του αμαξώματος.

Ο πόλος έλξης στο αναβαθμισμένο 308 βρίσκεται μέσα στην καμπίνα και αφορά την αντικατάσταση του αναλογικού πίνακα οργάνων από το i-Cockpit με την ψηφιακή οθόνη των 10 ιντσών που έχουμε συναντήσει στα νέα 208 και 2008. Δίπλα της βρίσκεται μια ακόμα μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment, όπως ακριβώς και στα αδέλφια του.

Όσον αφορά στα κινητήρια σύνολα δεν παρατηρούνται αλλαγές και έτσι η ισχύς πηγάζει από έναν 3κύλινδρο 1.200άρη κινητήρα σε δύο εκδόσεις 110 ή 130 ίππων σε συνδυασμό με 6άρι μηχανικό ή 8άρι αυτόματο κιβώτιο ενώ στο diesel, ο 1.500άρης αποδίδει 100 ή 130 ίππους και συνδυάζεται με τις ίδιες επιλογές μετάδοσης (το 8άρι γίνεται διαθέσιμο μόνο στην πιο ισχυρή έκδοση). Φυσικά, υπάρχει ακόμη το 308 GTi με τον 1.600άρη κινητήρα βενζίνης που αποδίδει 272 άλογα και 340 Nm ροπής που πετυχαίνει το 0-100 σε 6 δευτερόλεπτα.

Τέλος, ανεξάρτητα από το εξοπλιστικό επίπεδο, το Peugeot 308 προσφέρεται με πλούσιο εξοπλισμό που περιλαμβάνει διζωνικό κλιματισμό, αυτόματη ρύθμιση φώτων, οπίσθιους σένσορες παρκαρίσματος, αυτόματους υαλοκαθαριστήρες, cruise control, κάμερα 180 μοιρών και πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης.

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER